I_S Elküldve Október8, 2008 Megoszt Elküldve Október8, 2008 Sziasztok! A kérdésem az volna ,hogy mikor érdemes políroztatni a kocsit ,tél előtt vagy utánna?Fekete a kocsi ,és el szeretném tüntetni rólla a gépi mosás nyomait.Mondták hogy ne vigyem autómosóba mert meg fog látszani ,dehát télen -8 fokban nincsen az embernek kedve kézzel kocsit mosni.Most viszem az 1 éves szervízre .Szerintetek ott csináltassam, vagy vigyem inkább máshová? Akkor inkább a kozmetika. Átlagban kb 10 pénzért csinálják, de én magam szeretem pasztázni. Olcsóbb és szeretek bíbelődni vele. Télen meg javallom a kézi önkiszolg autómosókat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
korpsos Elküldve Október8, 2008 Megoszt Elküldve Október8, 2008 Sziasztok!Van egy 3 éves 1,6os g-astrám.Van vele egy olyan probléma,hogy amikor lenyomom a gázpedált,szisszen egy hangosat..de csak alacsony fordulatszámon egyszer,olyan mint ha farsot szivna,de nem...kerestük a hang forrását...kiderült,hogy a pillangoszelepböl jön.. tud valaki segiteni,hogy mi lehet a baj?Minden vákumcsö rendbe van, azt megnéztük..elöre is köszönöm! barnaistvan0906@freemail.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október8, 2008 Megoszt Elküldve Október8, 2008 Ma szembesültem egy igencsak "furcsa " megoldással, ami ismét megerősített abban a hitemben, hogy a márkaszervíz jó, mert a garos dolgok olcsóbbak, de ha jót is akarsz akkor el kell kerülni őket, és most itt nem személlyek ellen vagyok, hanem hozzáállás ellen. UHU és még pár cartárs tanácsára ma kivettem a hátsó dobbetétet, + leflexeltem egy pár centis darabot a kiálló kis lemezből, de úgy, hogy a lököstartó műanyag popszegecsétől még azért messze maradjak. Minden szépen sikerült, remélem mostmár nem fog annyira beérni a kerék(gumi), bár szerintem ha teleüljük akkor beleér, de ezt majd rugóval orvoslom. A lényeg, hogy az autóm bal hátsó sárvédője márkaszervízben lett cserélve talán rozsdásodás miatt, de a lényeg, hogy levették az egész külső sárvédőt C oszlop közepéig :lol: , és újat kapott. Az egy dolog, hogy a fényezés hagy némi kívánnivalót maga után (picit matt a lakk), ezt polír megoldja :lol: . Az már egy másik dolog, hogy ha kinyitom a csomagtér ajtót, akkor bárki megmondja, hogy melyik oldalt volt cserélve a sárvédő, meg hogy meddig vágták meg, mert ilyen levarrást (ha ezt nevezhetem annak) rég nem látta, de ott van, tart, bár egy ponton kicsit rozsdás :D . Viszont ami alul rámköszönt, na az vicc. :lol: Nem tudom milyen kasznisokat alkalmaznak, de nem elég, hogy túlflexeli a belső sárvédőt a lökös meg a kerékjárat ív találkozása fölött, de hogy kijavítás helyett belenyom... és nem túlzok, magam húztam ki... 8cm hosszú, 2cm széles és másfél centi vastag csumízt, na az már sokk volt :D miután ezt nem túl nagy erőfeszítés árán (egy mozdulattal) kihúztam, kb egy 10 forintos lyukon keresztül szűrődött le a fény a nyitott csomagtartóból és ha benéztem a lyukon a hátsó lámpa tündéri farát láttam. szerintem ha nincs benne izzó tuti átlátok a kocsin. Na ennyit a márkaszervízben végzett kasznimunkáról. Ezt senki ne vegye magára, egyértelműen annak szól, aki a kasznimunkát végezte rajta, és nem másnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Ma szembesültem egy igencsak "furcsa " megoldással, ami ismét megerősített abban a hitemben, hogy a márkaszervíz jó, mert a garos dolgok olcsóbbak, de ha jót is akarsz akkor el kell kerülni őket, és most itt nem személlyek ellen vagyok, hanem hozzáállás ellen. UHU és még pár cartárs tanácsára ma kivettem a hátsó dobbetétet, + leflexeltem egy pár centis darabot a kiálló kis lemezből, de úgy, hogy a lököstartó műanyag popszegecsétől még azért messze maradjak. Minden szépen sikerült, remélem mostmár nem fog annyira beérni a kerék(gumi), bár szerintem ha teleüljük akkor beleér, de ezt majd rugóval orvoslom. A lényeg, hogy az autóm bal hátsó sárvédője márkaszervízben lett cserélve talán rozsdásodás miatt, de a lényeg, hogy levették az egész külső sárvédőt C oszlop közepéig :lol: , és újat kapott. Az egy dolog, hogy a fényezés hagy némi kívánnivalót maga után (picit matt a lakk), ezt polír megoldja :lol: . Az már egy másik dolog, hogy ha kinyitom a csomagtér ajtót, akkor bárki megmondja, hogy melyik oldalt volt cserélve a sárvédő, meg hogy meddig vágták meg, mert ilyen levarrást (ha ezt nevezhetem annak) rég nem látta, de ott van, tart, bár egy ponton kicsit rozsdás :D . Viszont ami alul rámköszönt, na az vicc. :lol: Nem tudom milyen kasznisokat alkalmaznak, de nem elég, hogy túlflexeli a belső sárvédőt a lökös meg a kerékjárat ív találkozása fölött, de hogy kijavítás helyett belenyom... és nem túlzok, magam húztam ki... 8cm hosszú, 2cm széles és másfél centi vastag csumízt, na az már sokk volt :D miután ezt nem túl nagy erőfeszítés árán (egy mozdulattal) kihúztam, kb egy 10 forintos lyukon keresztül szűrődött le a fény a nyitott csomagtartóból és ha benéztem a lyukon a hátsó lámpa tündéri farát láttam. szerintem ha nincs benne izzó tuti átlátok a kocsin. Na ennyit a márkaszervízben végzett kasznimunkáról. Ezt senki ne vegye magára, egyértelműen annak szól, aki a kasznimunkát végezte rajta, és nem másnak. és annyira biztos vagy benne, hogy szakszervízben csinálták? Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 és annyira biztos vagy benne, hogy szakszervízben csinálták? 100%, de van aki megerősítse, hozzáteszem nem az ő sara, gondolom a kasznit nem ő csinálta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Ma szembesültem egy igencsak "furcsa " megoldással, ami ismét megerősített abban a hitemben, hogy a márkaszervíz jó, mert a garos dolgok olcsóbbak, de ha jót is akarsz akkor el kell kerülni őket, és most itt nem személlyek ellen vagyok, hanem hozzáállás ellen. UHU és még pár cartárs tanácsára ma kivettem a hátsó dobbetétet, + leflexeltem egy pár centis darabot a kiálló kis lemezből, de úgy, hogy a lököstartó műanyag popszegecsétől még azért messze maradjak. Minden szépen sikerült, remélem mostmár nem fog annyira beérni a kerék(gumi), bár szerintem ha teleüljük akkor beleér, de ezt majd rugóval orvoslom. A lényeg, hogy az autóm bal hátsó sárvédője márkaszervízben lett cserélve talán rozsdásodás miatt, de a lényeg, hogy levették az egész külső sárvédőt C oszlop közepéig :lol: , és újat kapott. Az egy dolog, hogy a fényezés hagy némi kívánnivalót maga után (picit matt a lakk), ezt polír megoldja :lol: . Az már egy másik dolog, hogy ha kinyitom a csomagtér ajtót, akkor bárki megmondja, hogy melyik oldalt volt cserélve a sárvédő, meg hogy meddig vágták meg, mert ilyen levarrást (ha ezt nevezhetem annak) rég nem látta, de ott van, tart, bár egy ponton kicsit rozsdás :lol: . Viszont ami alul rámköszönt, na az vicc. :lol: Nem tudom milyen kasznisokat alkalmaznak, de nem elég, hogy túlflexeli a belső sárvédőt a lökös meg a kerékjárat ív találkozása fölött, de hogy kijavítás helyett belenyom... és nem túlzok, magam húztam ki... 8cm hosszú, 2cm széles és másfél centi vastag csumízt, na az már sokk volt :D miután ezt nem túl nagy erőfeszítés árán (egy mozdulattal) kihúztam, kb egy 10 forintos lyukon keresztül szűrődött le a fény a nyitott csomagtartóból és ha benéztem a lyukon a hátsó lámpa tündéri farát láttam. szerintem ha nincs benne izzó tuti átlátok a kocsin. Na ennyit a márkaszervízben végzett kasznimunkáról. Ezt senki ne vegye magára, egyértelműen annak szól, aki a kasznimunkát végezte rajta, és nem másnak. És még Nekem mondták, hogy szervízben csináltassam.... Amikor a kolegámnak 1 hét után a lökösről pergett le a festék, vagy a klíma nem ment tavasszal..... Ha gond van 100m a karosszériás, ha gond lenne vele, 50m-re meg a festő lakik. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 És még Nekem mondták, hogy szervízben csináltassam.... Amikor a kolegámnak 1 hét után a lökösről pergett le a festék, vagy a klíma nem ment tavasszal..... Ha gond van 100m a karosszériás, ha gond lenne vele, 50m-re meg a festő lakik. :lol: gondolom ellenkező irányban :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 gondolom ellenkező irányban :lol: Nem, 50m-re a festő, majd 50m-re a karosszériás.... :lol: Csak tiszteséges autószerelő nincs a közelben. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Nem, 50m-re a festő, majd 50m-re a karosszériás.... :D Csak tiszteséges autószerelő nincs a közelben. :D Na ezzel én is így vagyok! Kasznis az egyik cimborám, az előzőt is mindig ő csinálta, és tökéletesen hibátlan volt, meg a fényező ismerős is nagyon jól dolgozott, a géptetőről nem jött utána lefelé a festék meg lakk kavicsfelverődésnél, ellenben a sárvédőn (gyári fény) szépen sokasodott utána is. Autószerelő viszont... hát talán egy, de hozzá meg előre egy hónappal kell bejelentkezni, mert csak fusi és csak ismerősnek, de alig van ideje. Szóval kasznival soha nem viszem szervizbe az tuti. A poént még nem is mondtam, hogy ahol kinyomták a hézagot csumizzal, a külső és belső sárvédő is rozsdás :lol: :lol: Igaz még csak felületi, node ez kb 2 év alatt keletkezett, mi lesz később. Kíváncsi leszek mikor rohad át a külseje, ráadásul pont a sárvédő (szélesítés) ívénél fent a törésnél. Most szedjük le az egészet, lakatoltassam ki normálisa, fényeztessem le ha azt akarom, hogy ne rohadjon át? :lol: Erre nincs most keret, mert barátok közt is vagy 30 forint lenne, + addig áll az autó, én meg nem tudok dolgozni, a főnök meg sokkot kap, hisz az egyik ok amiért a másikat lecseréltük a kaszni volt, spec pont a hátsó sárvédő az egyik. Mind1, úgyis alvázvédőzzük jövő hónapban, max ott jó vastagon kap, hátha kibír 5 évet (mondjuk alatta ki kéne tisztítani, de szinte teljesen hozzáférhetetlen, ahhoz is le kéne venni az egész külső sárvédőt) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 szorri, nem tudtam hogy ez így sikerült... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 szorri, nem tudtam hogy ez így sikerült... :lol: Ezért is bocsátottam előre, hogy nem a te sarad, műszakilag korához képest puccos, olyan, amilyennek vázoltat te is meg Gabi is. Ez egyértelmű kasznishiba, amit te sem láthattál, meg Gabi sem, meg én sem ameddig nem kezdtem el pont ott matatni. Ha nem veszek rá ekkora görgőket akkor vanszeg csak akkor derül ki, amikor már átpuffadt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Ez a szívás akkor. De ne is lepődjünk meg az ileyenken mikor az orvosok emberekben hagynak ezt-azt. Vannak hibák mint tudjuk. Amikor a fényező azt mondta a fényezet hátsó sárvédőre, hogy napon majd össze érik, meg inogott a bizalmam a fényezőkkel szemben. Még jó hogy nem az én autómra Link to comment Megosztás: More sharing options...
spigi Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 üdv. ha valaki tud segitsen volna itt egy 2002-s 1.2 16v G.astra.hidegen 30m.p.-ig tök jol jár a motor aztán elkezd rázkódni.olajat,/castrol10/40/ gyertyát, most cseréltem.én légtömegméröre tippelnék mert 1 ugyanilyenét beletettük és jó volt.ma vettem bele 1 lég.méröt és az alapjárat jobb lett de 1 hirtelen gázadásnál fulladozik és aztán pörög fel.ha megyek vele akkor 1 padlógáznál gondolkodik és aztán indul meg/már amennyire tud szerencsétlen ezerkettes/.a légtömegmérö márkája H&Q nemtudom hogy számit-e Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október10, 2008 Megoszt Elküldve Október10, 2008 Na ezzel én is így vagyok! Kasznis az egyik cimborám, az előzőt is mindig ő csinálta, és tökéletesen hibátlan volt, meg a fényező ismerős is nagyon jól dolgozott, a géptetőről nem jött utána lefelé a festék meg lakk kavicsfelverődésnél, ellenben a sárvédőn (gyári fény) szépen sokasodott utána is. Autószerelő viszont... hát talán egy, de hozzá meg előre egy hónappal kell bejelentkezni, mert csak fusi és csak ismerősnek, de alig van ideje. Szóval kasznival soha nem viszem szervizbe az tuti. A poént még nem is mondtam, hogy ahol kinyomták a hézagot csumizzal, a külső és belső sárvédő is rozsdás :lol: :lol: Igaz még csak felületi, node ez kb 2 év alatt keletkezett, mi lesz később. Kíváncsi leszek mikor rohad át a külseje, ráadásul pont a sárvédő (szélesítés) ívénél fent a törésnél. Most szedjük le az egészet, lakatoltassam ki normálisa, fényeztessem le ha azt akarom, hogy ne rohadjon át? :lol: Erre nincs most keret, mert barátok közt is vagy 30 forint lenne, + addig áll az autó, én meg nem tudok dolgozni, a főnök meg sokkot kap, hisz az egyik ok amiért a másikat lecseréltük a kaszni volt, spec pont a hátsó sárvédő az egyik. Mind1, úgyis alvázvédőzzük jövő hónapban, max ott jó vastagon kap, hátha kibír 5 évet (mondjuk alatta ki kéne tisztítani, de szinte teljesen hozzáférhetetlen, ahhoz is le kéne venni az egész külső sárvédőt) Hát igen, agyári festék elég gááz, nekem alapszínem van, tehát nem metál. Könnyen megkarcolodik, mintha nagyon lenne a lakk, de a festék is, mert szinte kapásból az alapozo látszik, illetve ha kap egy követ, akkor az fémig leszedi.... A festés nagyon nem erösége a kocsinak, az tuti. Nemtudom, hogy ez is aclasicosítás eredménye, vagy hogy a G-k mennyire voltak másabbak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve Október10, 2008 Megoszt Elküldve Október10, 2008 Lehet hogy trafó nekem az volt a baj. Anno azt hallottam hogy kék g astrát nem szabad venni mert ott a fényezésel gondok voltak. De ez régebben volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október10, 2008 Megoszt Elküldve Október10, 2008 üdv. ha valaki tud segitsen volna itt egy 2002-s 1.2 16v G.astra.hidegen 30m.p.-ig tök jol jár a motor aztán elkezd rázkódni.olajat,/castrol10/40/ gyertyát, most cseréltem.én légtömegméröre tippelnék mert 1 ugyanilyenét beletettük és jó volt.ma vettem bele 1 lég.méröt és az alapjárat jobb lett de 1 hirtelen gázadásnál fulladozik és aztán pörög fel.ha megyek vele akkor 1 padlógáznál gondolkodik és aztán indul meg/már amennyire tud szerencsétlen ezerkettes/.a légtömegmérö márkája H&Q nemtudom hogy számit-e vegyél bele gyárit... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október10, 2008 Megoszt Elküldve Október10, 2008 Lehet hogy trafó nekem az volt a baj. Anno azt hallottam hogy kék g astrát nem szabad venni mert ott a fényezésel gondok voltak. De ez régebben volt. :lol: meg pénteki gyártásut sem, mert akkor már elfáradtak a gépek az egész heti munkától :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október10, 2008 Megoszt Elküldve Október10, 2008 vegyél bele gyárit... :lol: Ugyvan.... az ilyesminél nem szabad spórolni, mert utána másfél, 2 x annyiba is kerülhet. Légtömeg mérő, lambdaszonda, AGR, stb, ezek mind "létfontosságú" cuccok, én nem tesztelném ezekben az ugy-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október10, 2008 Megoszt Elküldve Október10, 2008 lehettesztelni, de bebizonyosodott már itt a fórumon is ( nem emlékszem a nickjére, fehér 1.2 Astra G Caravanois srác) hogy az utángyártott légtömegmérő szar. rövid az élettartama, illetve sokszor már beszereléskor se jól müködik, vagyis jól müködik, csak az autó nem szereti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október10, 2008 Megoszt Elküldve Október10, 2008 lehettesztelni, de bebizonyosodott már itt a fórumon is ( nem emlékszem a nickjére, fehér 1.2 Astra G Caravanois srác) hogy az utángyártott légtömegmérő szar. rövid az élettartama, illetve sokszor már beszereléskor se jól müködik, vagyis jól müködik, csak az autó nem szereti. És az utóbbi a legrosszabb, hisz akkor vissza sem veszik garban, mert alapvetően dolgozik, csak nem teljesen kompatibilis az adott autóval. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spigi Elküldve Október10, 2008 Megoszt Elküldve Október10, 2008 thenksz az infókat a légt.méröröl. de viszont volna még itt v.mi beinditás után hibegen 1 perc mulva elkezd ilyen csörgös vezérmülánc hangja lenni.vezémü szettet kell cserélni,vagy csak az olajnyomás szarakszik.?(gyapágyak cseréje?).mert néha kivillan nagyonmeleg motornál alapjáraton az olajnyomáslámpa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október10, 2008 Megoszt Elküldve Október10, 2008 thenksz az infókat a légt.méröröl. de viszont volna még itt v.mi beinditás után hibegen 1 perc mulva elkezd ilyen csörgös vezérmülánc hangja lenni.vezémü szettet kell cserélni,vagy csak az olajnyomás szarakszik.?(gyapágyak cseréje?).mert néha kivillan nagyonmeleg motornál alapjáraton az olajnyomáslámpa. Először is jó volna tudni, hogy mikor volt olajcsere, milyen van benne és mennyi kilométer van a kocsiban. Lehet csak elment a viszkozitása az olajnak és egy csere megfelelő olajra megoldja a gondot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Október11, 2008 Megoszt Elküldve Október11, 2008 És az utóbbi a legrosszabb, hisz akkor vissza sem veszik garban, mert alapvetően dolgozik, csak nem teljesen kompatibilis az adott autóval. Mert az nem gar? Ha valami nem jó azt meg kell javítani. Kötelesek visszavenni és megjavítani. Ennyire ne legyünk már magyarok!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október11, 2008 Megoszt Elküldve Október11, 2008 Mert az nem gar? Ha valami nem jó azt meg kell javítani. Kötelesek visszavenni és megjavítani. Ennyire ne legyünk már magyarok!!! Általában az ilyen reklamációra az a válasz, hogy mit vársz egy utángyártottól. Ez ennyit tud ezért az árért. Van gyári, ami tuti jó, vedd meg azt. És ha kicsit belegondolunk abba, hogy miért annyi az ára, akkor kiugrik a már többször firtatott dolog, hogy az ugy mitől is lesz ugy, mert minőségileg nem éri el (finoman szólva) a gyári szintet. Vegyünk csak egy ugy fényszórót. majdnem biztos, hogy nem fog mindenhol tökéletesen úgy illeszkedni mint a gyári. Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Október12, 2008 Megoszt Elküldve Október12, 2008 Általában az ilyen reklamációra az a válasz, hogy mit vársz egy utángyártottól. Ez ennyit tud ezért az árért. Van gyári, ami tuti jó, vedd meg azt. És ha kicsit belegondolunk abba, hogy miért annyi az ára, akkor kiugrik a már többször firtatott dolog, hogy az ugy mitől is lesz ugy, mert minőségileg nem éri el (finoman szólva) a gyári szintet. Vegyünk csak egy ugy fényszórót. majdnem biztos, hogy nem fog mindenhol tökéletesen úgy illeszkedni mint a gyári. Nem beletörődni kell, hanem megfenyíteni őket a fogyasztóvédelemmel. Egyből kicserélik. Ezzel az erővel vehetsz fabicskát, azt csodálkozzál hogy miért törik el meg miért nem vág. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts