Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

Kérdéssel fordulok a nagybecsű hozzáértőkhöz :-)!

Autómban -X18XE1 Astra G '98- meghaltak az első lengéscsillapítók. Mérés alapján 20% körüli értékeket produkálnak. Szeretném cserélni őket. A kérdés az lenne, hogy gólyalábbal együtt kell-e vagy lehet csak külön a patront? Néztem hozzá Bilstein B4-es gázost a Meteornál online katalógusból 18 ezerért. De megkérdeztem egy közeli autósboltban is és más forrásból ő 10 ezret mondott /darab ami nem kis különbség, így lehet az csak patron. Mi hát az igazság?

Link to comment
Megosztás:

Kérdéssel fordulok a nagybecsű hozzáértőkhöz :-)!

Autómban -X18XE1 Astra G '98- meghaltak az első lengéscsillapítók. Mérés alapján 20% körüli értékeket produkálnak. Szeretném cserélni őket. A kérdés az lenne, hogy gólyalábbal együtt kell-e vagy lehet csak külön a patront? Néztem hozzá Bilstein B4-es gázost a Meteornál online katalógusból 18 ezerért. De megkérdeztem egy közeli autósboltban is és más forrásból ő 10 ezret mondott /darab ami nem kis különbség, így lehet az csak patron. Mi hát az igazság?

Sajnos konkrétan én nem tudom ebben van e külön patron, de javaslom menj be egy opel kereskedésbe, ott szerintem alváz és motorszám alapján meg tudják neked mondani, hogy a tiedbe lehet e külön cserélni....egyébként jó a kérdés, mert előbb utóbb mindenki eljut idáig...ha megtudsz vmi konkrétat, akkor írd be ide..vagy aki többet tud nálunk az en tartsa magában :D

Link to comment
Megosztás:

A vezérműszíjat takaró műanyag burkolatot hogy lehet leszedni? A motor Z14XE.

Meg szeretném nézni, milyen állapotban van. (mert elméletileg most cserélték, de mivel most vettem az autót, az a tuti, ha láttam is)

Másik kérdés: a generátorszíjat milyen intervalum szerint érdemes cserélni?

A szervízkönyve szerint nem lett még, noha 4 éves és 96000km van benne. Ránézésre nincs elöregedve, csak a feliratokon látszik a kora. Az üzemeltetési könyve nem ír elő kötelező cserét, ahogy láttam, csak állapot ellenőrzést 30e km ciklusban, de nem szeretném, ha meglepetés érne. Amúgy kb mit bír egy ilyen gyári szíj?

Link to comment
Megosztás:

Voltam szervizben 3000km-es.

Kiakadtam: olaj opel 5w-30-as 14000ft.

olajszürö 4500ft gyári

munka dij 2200ft.

Na már most ugyan ez: opel olaj 5w-30-as 6500ft

olaj szürő 2200ft.olaj diszkont nevü helyen.

Hogy lehet ilyen külömbség nem értem miért kell igy lehuzni a népet?

Hogy lehet megkülömböztetni az állitolag hamis opel olajat az eredetitöl?

Miért nem adják oda a maradék olajat?

Miért nem teccik nekik ha ott akarok lenni amikor olajat cserél nekem?

Nem értem én ezt a világot hol lesz ennek a vége.

Link to comment
Megosztás:

Voltam szervizben 3000km-es.

Kiakadtam: olaj opel 5w-30-as 14000ft.

olajszürö 4500ft gyári

munka dij 2200ft.

Na már most ugyan ez: opel olaj 5w-30-as 6500ft

olaj szürő 2200ft.olaj diszkont nevü helyen.

Hogy lehet ilyen külömbség nem értem miért kell igy lehuzni a népet?

Hogy lehet megkülömböztetni az állitolag hamis opel olajat az eredetitöl?

Miért nem adják oda a maradék olajat?

Miért nem teccik nekik ha ott akarok lenni amikor olajat cserél nekem?

Nem értem én ezt a világot hol lesz ennek a vége.

Tényleg nagyon drága...

Az fura, hogy nem tetszik Nekik!

Link to comment
Megosztás:

Szerintem a maradék miatt nem teccik nekik 4autó mardék olajábol már meg van a következö autó olajcseréje.

Simli az sajnos minden mühelyben jelen van még az opelében is.

Ha aszámlán rajt van a 4l olaj, akkor kötelessek a maradékot odaadni szerintem!

Ha nem akkor biztos nem fizettem volna ki...

Link to comment
Megosztás:

Ja és még csak annyi hogy lehet megkülömböztetni a "hamis" ill az eredeti olajat?????

Tudja valaki???

sehogy.

vagyis úgy, hogy márkaszervizben szerzed be...

azt hogy nem engednek be az autód mellé??? ezt nem értem. nálunk be lehet menni.

én biztosan nem javittatnám olyan helyen ahol nem tudok ott lenni ha akarok. én a mosóban sem hagyom ott az autót, hogy majd jövök.

Link to comment
Megosztás:

Nehogy amiatt kezdj aggódni hogy új vagy tesztautót vettél, ha újként vetted meg akkor az tényleg új. Nem hinném hogy Tesztautót adnának el "null" kilóméteresen. Azért sztem nem ilyen kemény a helyzet.

4000 km -ig tesztautóként simán el lehet adni..... :D

Link to comment
Megosztás:

abba asszem 3,6 liter olaj kell.

4 decit nem szokott senkisem visszaadni, csak ha kérik.

de 1 litert már igen. pl ha 5 literes flakonban van...

Igen 5 literes flakonban volt ezért is voltam mérges picit.

De tulteszem rajta magam.

Annyit tudok hogy nem fogom meg venni 2szer annyiért tölük az olajat ledumálom velük hogy én viszem az olat eredeti opelt.

A fáradt olajat pedig elhozom hogy azzal se keljen nekik bajlodni,mert azzal érveltek hoy azért nem teccik nekik a vitt olaj mert nekik a fáradt olajjal költségük van. Ugy hogy igy jártunk.

Link to comment
Megosztás:

De tesztautót nem fognak új ként eladni sztem.Számomra az új meg azt jelenti hogy pár napos forgalomba helyezett autó. minimális kilóméterrel.

Én ugy tudom hogy a tesztautót néhány százezerrel olcsobban adják.

Uj autóban max 4-6km van és átvétel elött max egyhéttel lett forgalomba helyezve.

Szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Én ugy tudom hogy a tesztautót néhány százezerrel olcsobban adják.

Uj autóban max 4-6km van és átvétel elött max egyhéttel lett forgalomba helyezve.

Szerintem.

meg az ujnak le vannak fóliázva az ülései fejtámlák ilyesmi.... legalább is nálam.

Bár az enyém úgy jött hogy vonat...tréler....kereskedés....kiválasztottam 4 autóbol...aztán már intézték is 3 nap mulva mehettem érte, előttem rakták rá a rendszámot meg minden...bár a 2 km-t még azóta sem értem de mindegy

Link to comment
Megosztás:

meg az ujnak le vannak fóliázva az ülései fejtámlák ilyesmi.... legalább is nálam.

Bár az enyém úgy jött hogy vonat...tréler....kereskedés....kiválasztottam 4 autóbol...aztán már intézték is 3 nap mulva mehettem érte, előttem rakták rá a rendszámot meg minden...bár a 2 km-t még azóta sem értem de mindegy

Akkor az még korrek is volt.

Nálam megrendeltem 4hét mire meg jött Tiszta retek volt,bekellett mennem megnézni hogy amit kértem bele benne van e.

Nem volt folia sehol sem csak ilyen ütközök voltak rajta,majdnem sirtam mikor megláttam.

Mire mentem érte addigra mondjuk szépen puccba vágták.

4 km volt benne állitolag kiprobálják miután legördül a futó szalagrol.

Link to comment
Megosztás:

meg az ujnak le vannak fóliázva az ülései fejtámlák ilyesmi.... legalább is nálam.

Bár az enyém úgy jött hogy vonat...tréler....kereskedés....kiválasztottam 4 autóbol...aztán már intézték is 3 nap mulva mehettem érte, előttem rakták rá a rendszámot meg minden...bár a 2 km-t még azóta sem értem de mindegy

A fóliázott ülésről:

Jó pár éve Szolnokon kb 1 évig úgy közlekedett egy fószer, hogy az üléseken rajta voltak a nylonzsákok :D

Lehet, úgy gondolta, hogy aki látja azt hiszi zsír új a verda :D

Link to comment
Megosztás:

rokon 2 éves Szusi altojában mai napig benne van... :D

Miért Te leszednéd ha új autód lenne? :D

Szerintem Nagyi horgolna rá egy huzat védő huzatot is, így szokták! :P

A legkirályabb nagyi találmány, amikor felcsíkozod a tejes zacskót és abból horgol különböző szőnyegeket pl. a kád elé. SIRÁLY! ;) B)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új regisztált tag vagyok, mindenkit üdvözlök.

Egy 2003. januári 1.2 viva-val járok, most már negyedik éve. Tegnap olajcserénél (Engem is a szervízek húznak le ezzel) kápráztattak el azzal, hogy a motorhang és a hiányzó fagyálló alapján iziben cseréltessek vízpumpát, vezérmű szíjat és görgőket. Az árra 130 ezer körül riogattak.

Mivel egy bolt honlapján 13,900,-ért láttam gyári szíjat görgőkkel, gondolom azért él ember, aki ennél olcsóbbat is tud?!

Tudtok esetleg Budapesten valami szakit ajánlani?

Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.