J0hnny Elküldve Április27, 2008 Megoszt Elküldve Április27, 2008 Gondolkodj picit Gabi. Attól,hogy egy motoron változtattak itt-ott a környezetvédelmi normák miatt,attól még nem változott a motor alap felépítése,a csere periódusok maradtak a régiek,csak a rohadt marketingesek tolják ki ezeket,hogy jobban eladható legyen a "termék". Ugyan ilyen marhaság a 30Ekm-enkénti olajcsere,a pollenszűrő,levegőszűrő stb stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április27, 2008 Megoszt Elküldve Április27, 2008 Gondolkodj picit Gabi. Attól,hogy egy motoron változtattak itt-ott a környezetvédelmi normák miatt,attól még nem változott a motor alap felépítése,a csere periódusok maradtak a régiek,csak a rohadt marketingesek tolják ki ezeket,hogy jobban eladható legyen a "termék". Ugyan ilyen marhaság a 30Ekm-enkénti olajcsere,a pollenszűrő,levegőszűrő stb stb. Ez oké, el is hiszem, azért voltam tanácstalan, mert én eddig csak a 120e km-es adatot ismertem. Amúgy sztem egy C20NE meg egy Z18XE között a működési elvet leszámítva nem sok hasonlóság van, legalábbis remélem hogy azt a 13 évet az Opel motorfejlesztői nem csak imitt-amott pici változtatásokkal töltötték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április27, 2008 Megoszt Elküldve Április27, 2008 Ez oké, el is hiszem, azért voltam tanácstalan, mert én eddig csak a 120e km-es adatot ismertem. Amúgy sztem egy C20NE meg egy Z18XE között a működési elvet leszámítva nem sok hasonlóság van, legalábbis remélem hogy azt a 13 évet az Opel motorfejlesztői nem csak imitt-amott pici változtatásokkal töltötték. Háát,láttam már párat szétkapva,alapjaiban nem sok a különbség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április27, 2008 Megoszt Elküldve Április27, 2008 Ez oké, el is hiszem, azért voltam tanácstalan, mert én eddig csak a 120e km-es adatot ismertem. Amúgy sztem egy C20NE meg egy Z18XE között a működési elvet leszámítva nem sok hasonlóság van, legalábbis remélem hogy azt a 13 évet az Opel motorfejlesztői nem csak imitt-amott pici változtatásokkal töltötték. azért az már elszakadt volna, ha nem cserélik ki... cseréld. azonnal. mert ha holnap egy váltásnál elszakad akkor vehetsz egy hengerfej le-felszerelést, meg 16 db szelepet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április27, 2008 Megoszt Elküldve Április27, 2008 azért az már elszakadt volna, ha nem cserélik ki... cseréld. azonnal. mert ha holnap egy váltásnál elszakad akkor vehetsz egy hengerfej le-felszerelést, meg 16 db szelepet... az még a jobbik eset, de a dugatyú hajtókar.stb.... ezért jó a Z14XEP láncos :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Április28, 2008 Megoszt Elküldve Április28, 2008 Srácok! Látom vitát indítottam, de a Z14XEP nem láncos??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április28, 2008 Megoszt Elküldve Április28, 2008 Srácok! Látom vitát indítottam, de a Z14XEP nem láncos??? Z14XEP láncos! Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Április28, 2008 Megoszt Elküldve Április28, 2008 :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Április28, 2008 Megoszt Elküldve Április28, 2008 Srácok! Látom vitát indítottam, de a Z14XEP nem láncos??? Talán írtad valahol hogy ilyen mociról van szó?? :sowwy: ....C20-ról X18-ról írtál azok pedig szíjjasak...Calibrába és Coupéba pedig nem tettek Z14XEP-s mocit :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Április29, 2008 Megoszt Elküldve Április29, 2008 Talán írtad valahol hogy ilyen mociról van szó?? :sowwy: ....C20-ról X18-ról írtál azok pedig szíjjasak...Calibrába és Coupéba pedig nem tettek Z14XEP-s mocit :P :lol: :lol: Bocsi, de valakivel keversz :P Én nem tgabika76 vagyok, hanem gabesz76 ! Nem írtamC20-ról meg X18-ról. Aláírásomban meg ott van a motorkód :lol: Csak itt elkezdtétek írni a vezérműszíj cserét, arra írtam, hogy láncos. Amúgy meg konkrét választ nem igazán kaptam sajnos :lol: Akkor mégegyszer: Z14XEP 95-ös twinport, 100.000 Km. Olaj+ szűrő levegőszűrő pollenszűrő ezt biztos cserélni kellene, ugye? gyertya, üzemanyagszűrő és még mit érdemes? Szeretném még sok-sok kilóméterig hibátlanul használni. Köszi előre is a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április29, 2008 Megoszt Elküldve Április29, 2008 Bocsi, de valakivel keversz :sowwy: Én nem tgabika76 vagyok, hanem gabesz76 ! Ejjmá. Nicket kéne váltanom? Nem jó dolog beleolvadni a tömegbe. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Április29, 2008 Megoszt Elküldve Április29, 2008 Ejjmá. Nicket kéne váltanom? Nem jó dolog beleolvadni a tömegbe. :lol: :sowwy: Azé két ember még nem tömeg! Nem tehetek róla, hogy engem is ugyanúgy neveztek el kedves szüleim, mint téged, ráadásul ugyanabban az évben :lol: Azért itt jól megtévesztettük szegény Qpack-ot :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április29, 2008 Megoszt Elküldve Április29, 2008 :sowwy: Azé két ember még nem tömeg! Kettő még tényleg nem, de már csak idő kérdése és ellepnek minket mindenféle Gáborok, Gabeszok, Gabikák meg miegymások, és mind a 76-os évjáratból. Akkor lesz ám nemulass. Átvesszük a hatalmat a világ felett. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Április29, 2008 Megoszt Elküldve Április29, 2008 Kettő még tényleg nem, de már csak idő kérdése és ellepnek minket mindenféle Gáborok, Gabeszok, Gabikák meg miegymások, és mind a 76-os évjáratból. Akkor lesz ám nemulass. Átvesszük a hatalmat a világ felett. :lol: Védessük le a nevünket :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Április29, 2008 Megoszt Elküldve Április29, 2008 Vagy átírom CaravánosMetrószínűZ14XEPGabesz76Tiszakécske-re, akkor már elég összetéveszthetetlen lesz. :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve Április30, 2008 Megoszt Elküldve Április30, 2008 Az lenne a kérdésem x16xel nél van váltó olaj leeresztő csavar vagy vmi hasonló? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április30, 2008 Megoszt Elküldve Április30, 2008 nincs. a difi deklit kell levenniott lehet leengedmni az olajat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve Április30, 2008 Megoszt Elküldve Április30, 2008 nincs. a difi deklit kell levenniott lehet leengedmni az olajat. Ok köszi közben már megnéztük. Pár ismerős szerelő azt mondja ne cseréljek olajat pár a többi meg hogy cseréljem le. (az élet nem habos torta kemény döntés :sowwy:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április30, 2008 Megoszt Elküldve Április30, 2008 Ok köszi közben már megnéztük. Pár ismerős szerelő azt mondja ne cseréljek olajat pár a többi meg hogy cseréljem le. (az élet nem habos torta kemény döntés :sowwy:) ártani nem árthat a friss és jóminőségű olaj :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Április30, 2008 Megoszt Elküldve Április30, 2008 Bocsi, de valakivel keversz :lol: Én nem tgabika76 vagyok, hanem gabesz76 !.... Bakker ezt benéztem.... :lol: :sowwy: A kérdésedre még egy kérdés...rendszeresen szervizelve volt eddig előírás szerint? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Május2, 2008 Megoszt Elküldve Május2, 2008 Bakker ezt benéztem.... :lol: :sowwy: A kérdésedre még egy kérdés...rendszeresen szervizelve volt eddig előírás szerint? Szia! Eddig becsületesen szervizelve volt. Anno bejáratás is lelkiismeretesen. Sokáig szeretném még használni. Castrol 5w-s olaj, 10eKm-enként csere. Gyertya stb 60eKm-es szervíz, még opelnél. Olajat nem eszi, fogyasztás 6.2-6.6 között vegyesben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Május2, 2008 Megoszt Elküldve Május2, 2008 ne cseréljek olajat pár a többi meg hogy cseréljem le. Eredetileg "élettartam" olaj van benne, azaz nem kellene cserélni, DE ha úgy érzed, hogy a váltás nehézkes, esetleg van hangja a váltónak, mindenképpen cseréld le (főleg ha elérted már a százezret is....) A friss olaj csodákra képes, a váltás is sokkal finomabb lesz tőle... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaby Elküldve Május6, 2008 Megoszt Elküldve Május6, 2008 Üdv mindenkinek! Ujjjjjjj vagyok ,gondoltam köszönök. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaby Elküldve Május6, 2008 Megoszt Elküldve Május6, 2008 Gondolkodj picit Gabi. Attól,hogy egy motoron változtattak itt-ott a környezetvédelmi normák miatt,attól még nem változott a motor alap felépítése,a csere periódusok maradtak a régiek,csak a rohadt marketingesek tolják ki ezeket,hogy jobban eladható legyen a "termék". Ugyan ilyen marhaság a 30Ekm-enkénti olajcsere,a pollenszűrő,levegőszűrő stb stb. Szervizbe elöször 3000 utána csak 30000 nél kell vinni ez tényleg baromság. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május6, 2008 Megoszt Elküldve Május6, 2008 Szervizbe elöször 3000 utána csak 30000 nél kell vinni ez tényleg baromság. A kötelező szervíz az első tényleg 30e-nél van(ki az aki 30e-et megy egy olajjal szerintem 10-12e-enként csere), de a gyári olajata ajánlatos lecseréni pár ezer km után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts