imy Elküldve Április23, 2008 Megoszt Elküldve Április23, 2008 Ma megnéztem :lol: kb. fél osztással vagyok a max felett, ez ha jól számolom pont egy-két deci között van, de le fogok belőle szívni, már ha találok egy helyet, ahol van hozzá berendezés... Ma kérdeztem egy szervízben, de nem volt nekik :sowwy: Ötlet nincs esetleg (benzinkút, ilyesmi)? A min. és a max. osztás között kereken 1l van a gépkönyv szerint. Én holnap cserélek olajat, 3l-t töltök bele (3.5l-t ír olajszűrő cserével, persze azt is cserélek, és majd meglátom hogyan áll a színt)... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nnazgul Elküldve Április23, 2008 Megoszt Elküldve Április23, 2008 Ilyen van az egykettes G Astrákban és C Corsákban is... GM 90 530 260 PA 6 -GF 30 HENGST Ezt tanusíthatom :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április23, 2008 Megoszt Elküldve Április23, 2008 Ilyen van az egykettes G Astrákban és C Corsákban is... GM 90 530 260 PA 6 -GF 30 HENGST 2760Ft a Birnernél, de rendelés alatt van, tehát hiánycikk náluk. A gyári GM pedig 2450Ft, és van. :sowwy: Asszem maradok a GM-nél. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április23, 2008 Megoszt Elküldve Április23, 2008 Még egy kérdés... Z14XEP motornál az olajleeresztő csavarnál gumigyürű, vagy tömítőalátét (pl. réz) van? Olajcserénként ki kell cserélni, vagy azért kibir pár ki-be tekerést? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nnazgul Elküldve Április23, 2008 Megoszt Elküldve Április23, 2008 Nívó pálca helyén leveztetsz egy vékony benzincsövet, fecskendővel ki tudod szívni a felesleget..... :lol: Roló! Azt elfelejtettem, hogy: Milyen vékony az a vékony? Néztem egy helyen, ott csak 6-os belméretű volt (kívül 11), az szerintem sok. Vagy nem? :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Április23, 2008 Megoszt Elküldve Április23, 2008 Még egy kérdés... Z14XEP motornál az olajleeresztő csavarnál gumigyürű, vagy tömítőalátét (pl. réz) van? Olajcserénként ki kell cserélni, vagy azért kibir pár ki-be tekerést? A gyári torx csavaros. Ha torx , akkor általában magába foglalja a gumigyűrűt, ez bőven kibír sok olajcserét ha hatlapfejű (mondjuk elhagyták a gyárit és ilyet tettek helyette) akkor kell a rézkarika, de ez is kibír min 2 cserét. A réz tömítőgyűrűt szokták adni a márkaspecifikus olajfilterrel együtt (általában....) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április23, 2008 Megoszt Elküldve Április23, 2008 A gyári torx csavaros. Ha torx , akkor általában magába foglalja a gumigyűrűt, ez bőven kibír sok olajcserét ha hatlapfejű (mondjuk elhagyták a gyárit és ilyet tettek helyette) akkor kell a rézkarika, de ez is kibír min 2 cserét. A réz tömítőgyűrűt szokták adni a márkaspecifikus olajfilterrel együtt (általában....) Vagy öngyufával kimelegíted és akkor még 2x is jó! :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Április23, 2008 Megoszt Elküldve Április23, 2008 Roló! Azt elfelejtettem, hogy: Milyen vékony az a vékony? Néztem egy helyen, ott csak 6-os belméretű volt (kívül 11), az szerintem sok. Vagy nem? :sowwy: Lényeg, hogy beleférjen a nívópálca "csövébe" így le tudod tolni óvatosan az olajszintig, ahová a pálca is leér. Hagyjál rá bőven, nehogy bele csússzon mert rövid, a fecskendővel pedig (min. 20ml -es, ami már nagynak mondható) ki tudod szívni. Én is jártam már így, simán megoldható. Nem fontos benzincső, lehet bármilyen pvc -alapu cső is (pl. ablakmosó cső), az eleve vékonyabb cső. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Április23, 2008 Megoszt Elküldve Április23, 2008 Vagy öngyufával kimelegíted és akkor még 2x is jó! :lol: Te meg mivel vixoltad ilyen szépre a motorteret ember??? :sowwy: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április23, 2008 Megoszt Elküldve Április23, 2008 Te meg mivel vixoltad ilyen szépre a motorteret ember??? :sowwy: :lol: Brigi+nagynyomású! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
joc Elküldve Április24, 2008 Megoszt Elküldve Április24, 2008 2760Ft a Birnernél, de rendelés alatt van, tehát hiánycikk náluk. A gyári GM pedig 2450Ft, és van. :sowwy: Asszem maradok a GM-nél. :lol: Hello PA 6 -GF 30 HENGST Tatabányán 1500ft Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április24, 2008 Megoszt Elküldve Április24, 2008 Hello PA 6 -GF 30 HENGST Tatabányán 1500ft az jó :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április24, 2008 Megoszt Elküldve Április24, 2008 A gyári torx csavaros. Ha torx , akkor általában magába foglalja a gumigyűrűt, ez bőven kibír sok olajcserét ha hatlapfejű (mondjuk elhagyták a gyárit és ilyet tettek helyette) akkor kell a rézkarika, de ez is kibír min 2 cserét. A réz tömítőgyűrűt szokták adni a márkaspecifikus olajfilterrel együtt (általában....) 45-ös torx Elhoztam a szűrőt, és kértem gumigyűrűt, de mivel ami benne volt nem cseréltem ki, mert jó volt. A srác azt mondta, hogy a csavart cserélni szokták, mert aluminium a karter :sowwy: (na jó, de akkoris annak miköze hozzá, miért kell cserélni, nemértem :lol: :lol: :lol: :P ) amugy acsavar gumigyűrüstől 1400Ft. A 3900km-es olaj nagyon fekete volt, csereérett volt de nagyon (6e km-es motorkerékpárban lévő castrol olaj nem szokott olyan fekete lenni, pedig az kicsit többet forog 5-6e körül jár alapban).... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április24, 2008 Megoszt Elküldve Április24, 2008 Ma megnéztem :lol: kb. fél osztással vagyok a max felett, ez ha jól számolom pont egy-két deci között van, de le fogok belőle szívni, már ha találok egy helyet, ahol van hozzá berendezés... Ma kérdeztem egy szervízben, de nem volt nekik :sowwy: Ötlet nincs esetleg (benzinkút, ilyesmi)? Mennyit töltötél bele csere után? Nekem kereken 3l ment bele.....(igaz annyi is jött ki) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nnazgul Elküldve Április24, 2008 Megoszt Elküldve Április24, 2008 Mennyit töltötél bele csere után? Nekem kereken 3l ment bele.....(igaz annyi is jött ki) Olyan 3,4-et, de ma leszippantok belőle 0,2-t, aztán jó lesz :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április24, 2008 Megoszt Elküldve Április24, 2008 Olyan 3,4-et, de ma leszippantok belőle 0,2-t, aztán jó lesz :sowwy: igen, kb annyit min. le kell szívni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nnazgul Elküldve Április25, 2008 Megoszt Elküldve Április25, 2008 igen, kb annyit min. le kell szívni :lol: Na, végül 0,25-öt szippantottam ki belőle, ezzel a nívón a 3/4-es állásra került az olaj. Mostmár jóvan. :lol: Amúgy tényleg viccesen egyszerű ez az ablakmosócső+fecskendő trükk :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Április27, 2008 Megoszt Elküldve Április27, 2008 Ma meglett a 100.000Km. :sowwy: :lol: Jövő héten vinném a gépet a szerelő haveromhoz. Kérdés: Mit kell ennyi kilométernél cserélni? Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő már megvan. Gyertyát gondolom, mást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április27, 2008 Megoszt Elküldve Április27, 2008 vezérmüszijat 60,000 km ként... hátsó féket kipucolni. benyaszürő. folytószelep tisztitás. ékszij ellenörzés. szerinem ennyi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április27, 2008 Megoszt Elküldve Április27, 2008 vezérmüszijat 60,000 km ként... Öö... tuti? Nem akarom megkérdőjelezni a hozzáértésedet, de az "Így csináld..." könyv meg ezt írja: Mostakkor hogyisvanez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április27, 2008 Megoszt Elküldve Április27, 2008 Öö... tuti? Nem akarom megkérdőjelezni a hozzáértésedet, de az "Így csináld..." könyv meg ezt írja: http://kepfeltoltes.hu/080427/karbantartas...ltoltes.hu_.jpg Mostakkor hogyisvanez? A caliban hány ezrenként cserélted? :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április27, 2008 Megoszt Elküldve Április27, 2008 Öö... tuti? Nem akarom megkérdőjelezni a hozzáértésedet, de az "Így csináld..." könyv meg ezt írja: Mostakkor hogyisvanez? hát sok sikert a próbálkozáshoz :sowwy: szóval 60.000 km / 4 év a csereperiódus minden benzines motornál 2003 ig. 2003 után felvitték 90.000 / 6 évre. bár ezt nem szoktam érteni, mert ugyanazt a szijat ugyanabba a motorba szerelik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április27, 2008 Megoszt Elküldve Április27, 2008 2003 után felvitték 90.000 / 6 évre. bár ezt nem szoktam érteni, mert ugyanazt a szijat ugyanabba a motorba szerelik. Nem érteni kell...ez marketing. :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április27, 2008 Megoszt Elküldve Április27, 2008 A caliban hány ezrenként cserélted? :sowwy: Egyszer cseréltem vétel után, és nem mentem vele annyit hogy újra sor kerüljön a cserére, de annak könyv szerint is 60e volt a csereperiódusa, amit készséggel el is hittem... @Uhuhu: azért parázok, mert nekem megvan az eredeti szervizkönyv a Coupéhoz, és abban nem szerepel vezérműszíj csere, pedig most már 97e km van benne óra szerint. Akkor a digók a márkaszervizben nem tudták hogy ezt 60e-nél cserélni kéne? :lol: (Az eredeti gazdája 6 év alatt csak olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő cserét csinált rajta, semmi mást.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Április27, 2008 Megoszt Elküldve Április27, 2008 Egyszer cseréltem vétel után, és nem mentem vele annyit hogy újra sor kerüljön a cserére, de annak könyv szerint is 60e volt a csereperiódusa, amit készséggel el is hittem... @Uhuhu: azért parázok, mert nekem megvan az eredeti szervizkönyv a Coupéhoz, és abban nem szerepel vezérműszíj csere, pedig most már 97e km van benne óra szerint. Akkor a digók a márkaszervizben nem tudták hogy ezt 60e-nél cserélni kéne? :lol: (Az eredeti gazdája 6 év alatt csak olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő cserét csinált rajta, semmi mást.) akkor itt az idő ezt megtenni :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts