Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

Sziasztok!

Köszi a válaszokat! Nyugtatóbb, hogy "csak" a generátor szíj, és nem pedig a vez.szíj a sz@r!

De kérdeztem, az a fajta feszítő sem valami olcsó dolog!:D

Az egész mechanika ~15 papír, pljusz ~5 guriga a szíj!

De ami kell, az kell!

A fogyasztás hogy megy Neked 9 alá belvárosban Amusing? Nekem itt Tatabányán 10 liter, vagy egy picivel kevesebb!

És nincs is akkora forgalom, mint Pesten!

Picit idegesít! Vagy rossz a technikám?

De azt is észrevettem, hogy a benzinmutató (szegénységjelző):D, nem mindig ugyan oda áll be! Elindítom, negyedig van!

Leállítom 3km megtétele után, indítás és már sokkal kevesebbet mutat! Megyek vele megint, leállítás és indítás és megint többet mutat!

Úgy negyedig elég pontos, de negyed tank környékén szerintem nagyon sokat csal!

Van tippetek?

Köszi és bocsi, hogy hosszú voltam!

Üdv

Vaga

Nem kell megvenni a komplett feszítőt, ha a mechanikának nincs baja...nem vagyok benne biztos, de csak a görgő, ha jól emlékszem 4-5eFt körűl volt, amikor én cseréltem...csak sok üzletben jobban szeretika komplettet pedig van külön a görgő is...és nem bonyolúlt lecserélni...

Link to comment
Megosztás:

A fogyasztás hogy megy Neked 9 alá belvárosban Amusing? Nekem itt Tatabányán 10 liter, vagy egy picivel kevesebb!

És nincs is akkora forgalom, mint Pesten!

Picit idegesít! Vagy rossz a technikám?

De azt is észrevettem, hogy a benzinmutató (szegénységjelző):D, nem mindig ugyan oda áll be! Elindítom, negyedig van!

Leállítom 3km megtétele után, indítás és már sokkal kevesebbet mutat! Megyek vele megint, leállítás és indítás és megint többet mutat!

Úgy negyedig elég pontos, de negyed tank környékén szerintem nagyon sokat csal!

Van tippetek?

Üdv

Vaga

pirostól pirosig nem tiltásig nyomom :D

Link to comment
Megosztás:

Lassan elösször cserélnék olajat a kocsiban, Castrol Magnatec C3 5W-40-et kap.

Az iránt érdeklődnék, hogy mennyi lehet, és milyen olajszűrőt érdemes beletenni (márka, tapasztalat?)...1.4 Z14XEP

Hello

Most cseréltem olajat és szűrőt szűrő gyári papírszűrő 1500ft olaj Castrol Edge 5W-30 12000ft eddig semmi rossz tapasztalat nincs az olajjal kapcsolatban.

Link to comment
Megosztás:

Hello

Most cseréltem olajat és szűrőt szűrő gyári papírszűrő 1500ft olaj Castrol Edge 5W-30 12000ft eddig semmi rossz tapasztalat nincs az olajjal kapcsolatban.

Tavaly az gennyláda opel tóthnál 3400-ért vettem egy gyári papírszűrőt! Rabló banda! Sajnos nem volt időm utánanézni meg futkározni. :D

Nekem a németek gyárilag MOBIL1-et raktak bele 0W-40-et. Én most Metabond speedet raktam bele. :D Kipróbáljuk!

Link to comment
Megosztás:

Hello

Na én se a szervízben vettem hanem Opelosbolt Tatabánya.

Én találtam 8000e-ért ahol veszem az olajat. Olaj 4*4l Castrol Magnatec C3 5W-40 31900Ft, azaz 4l 7950ft ami nagyon jó ár, máshol ugyanez az olaj 10e környékén van.

FORMULA3000 nagyon olcsó, és korektek, már többször vettem náluk cucokat

Link to comment
Megosztás:

ne rakjatok bele utángyártott olajszürőt az autóba...

nem ér annyit párszáz forint...

sok sok szétmállott , szétesett opajszürőt láttam már... gagyik nagyon :D

Nekem is több fajtát ajánlott a boltos de maradtam az eredeti GM-es nél.

Link to comment
Megosztás:

Hello

Most cseréltem olajat és szűrőt szűrő gyári papírszűrő 1500ft olaj Castrol Edge 5W-30 12000ft eddig semmi rossz tapasztalat nincs az olajjal kapcsolatban.

nekem is ez az olaj fog belemenni az astrába 1-2 héten belül :lol:

a szervízben szintén 12000ért adnák a gyári 5w-30at,és akkor már inkább... :sowwy:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma cseréltem olajat (Mobil 5w-40) és szűrőt (természetesen) az óttóban (Z12XE).

A nagykönyv szerint 3,5 l olaj kell bele.

Én kábé annyit töltöttem (kicsivel kevesebbet, 3,4 körül), és a pálcán valamivel fölötte vagyok a max jelnek (legalábbis úgy tűnik) :sowwy: (és igen, a régit kiengedtem :lol: )

Erősítsetek meg, hogy emiatt még a tömítések nem fognak sikítani...

Amúgy tényleg nem butaság 10 e körül olajat cserélni, legalábbis az alapján a fekete fosh alapján, ami kijött a motorból.

Én 14 után cseréltem, az előzőt még szakszervíz csinálta (legalábis remélem, hogy csinálta)

Ennyi :lol:

Amúgy hello mindenki :lol:

Link to comment
Megosztás:

a fekete fosh alapján, ami kijött a motorból.

Ez közel sem biztos, hogy baj, mivel a normálisabb olajoknak van tisztító hatása is.

Teszi a dolgát, azaz nem véletlen fekete a színe, a leoldott koksztól és koromtól válik ilyenné és ezért sem árt a gyakori csere.... :sowwy:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma cseréltem olajat (Mobil 5w-40) és szűrőt (természetesen) az óttóban (Z12XE).

A nagykönyv szerint 3,5 l olaj kell bele.

Én kábé annyit töltöttem (kicsivel kevesebbet, 3,4 körül), és a pálcán valamivel fölötte vagyok a max jelnek (legalábbis úgy tűnik) :sowwy: (és igen, a régit kiengedtem :lol: )

Erősítsetek meg, hogy emiatt még a tömítések nem fognak sikítani...

Amúgy tényleg nem butaság 10 e körül olajat cserélni, legalábbis az alapján a fekete fosh alapján, ami kijött a motorból.

Én 14 után cseréltem, az előzőt még szakszervíz csinálta (legalábis remélem, hogy csinálta)

Ennyi :lol:

Amúgy hello mindenki :lol:

Annyit szolnék ehhez hozzá nekem is Mobil 1 5W-40 fulszint lett előzőnek belerakva, nem volt benne 6000km -nél többet korom fekete lett ,előtte a Castrol Txt-vel nem volt ilyen probléma. 3liternél nem szabad sokkal többet beletenni és figyelni a nívót akármit is írnak a könyvben.

Link to comment
Megosztás:

letöltöttem a Birner katalógust....

szomorúan láttam, hogy Astra G (Classic II)-ben nincs szerintük Z14XEP motor, csak H-ban....felajánja a fémházas szűrőt is...Meg többféle papírszürőt....

Most akkor hogyan van ez a motortéma, a H-s motorja van a G-ben?

Link to comment
Megosztás:

letöltöttem a Birner katalógust....

szomorúan láttam, hogy Astra G (Classic II)-ben nincs szerintük Z14XEP motor, csak H-ban....felajánja a fémházas szűrőt is...Meg többféle papírszürőt....

Most akkor hogyan van ez a motortéma, a H-s motorja van a G-ben?

miért ne lehetne mindkettőben ugyanaz a motor?

Link to comment
Megosztás:

Én kábé annyit töltöttem (kicsivel kevesebbet, 3,4 körül), és a pálcán valamivel fölötte vagyok a max jelnek (legalábbis úgy tűnik) :sowwy: (és igen, a régit kiengedtem :lol: )

Erősítsetek meg, hogy emiatt még a tömítések nem fognak sikítani...

Kérdés mennyivel vagy felette... 1-2 deci azért még nem öli meg azonnal a tömítéseket, persze jobb, ha nincs fölötte egyáltalán.

Link to comment
Megosztás:

Kérdés mennyivel vagy felette... 1-2 deci azért még nem öli meg azonnal a tömítéseket, persze jobb, ha nincs fölötte egyáltalán.

Ma megnéztem :lol: kb. fél osztással vagyok a max felett, ez ha jól számolom pont egy-két deci között van, de le fogok belőle szívni, már ha találok egy helyet, ahol van hozzá berendezés... Ma kérdeztem egy szervízben, de nem volt nekik :sowwy:

Ötlet nincs esetleg (benzinkút, ilyesmi)?

Link to comment
Megosztás:

Ma megnéztem :lol: kb. fél osztással vagyok a max felett, ez ha jól számolom pont egy-két deci között van, de le fogok belőle szívni, már ha találok egy helyet, ahol van hozzá berendezés... Ma kérdeztem egy szervízben, de nem volt nekik :sowwy:

Ötlet nincs esetleg (benzinkút, ilyesmi)?

Nívó pálca helyén leveztetsz egy vékony benzincsövet, fecskendővel ki tudod szívni a felesleget..... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.