Kratzi Elküldve Január29, 2008 Elküldve Január29, 2008 Hello mindenki! Hány km-t megy el egy trafóhíd? G-astra 1.4 16 szelep
imy Elküldve Január29, 2008 Elküldve Január29, 2008 opel16v írta: 0-500000km :lol: Azért ne 0-val rémisztgess! :huh: :)
urbanjozsi Elküldve Január29, 2008 Elküldve Január29, 2008 imy írta: Azért ne 0-val rémisztgess! :huh: :) 1-500000-ig :lol: :)
imy Elküldve Január29, 2008 Elküldve Január29, 2008 urbanjozsi írta: 1-500000-ig :huh: :) ez sem sokkal jobb :lol:
opel16v Elküldve Január29, 2008 Elküldve Január29, 2008 imy írta: ez sem sokkal jobb :huh: Ilyen az élet :lol:
zolipress Elküldve Február18, 2008 Elküldve Február18, 2008 Az "Így csináld! Opel Astra G" című szervízkönyvet v. vmilyen mutánsát (pl.CD, letölthetőség ) keresem! Sziasztok! Nem rég regisztráltam a fórumon, és rögtön kérdeznék is. Előtte azért jelzem pdf-ben el tudom küldeni az "G" könyvet, akit érdekel. Szóval tavaly júliusban vettem egy 2003-as Astra G Caravan-t 84.000 km-rel. Akkor volt rajta egy nagy szervíz, vezérmű csere, stb. Most 108.000 km van benne. Ma gyulladt ki az insp felirat. Télen volt hengerfejtömítés, stb csere, nem hiszem. Valószínű nem ütötték át az időt. Mi a teendő? Elvigyem, vagy ne vigyem. Akit érdekel a könyv, ne habozzon....
Boldizsar Elküldve Február18, 2008 Elküldve Február18, 2008 zolipress írta: Az "Így csináld! Opel Astra G" című szervízkönyvet v. vmilyen mutánsát (pl.CD, letölthetőség ) keresem! Sziasztok! Nem rég regisztráltam a fórumon, és rögtön kérdeznék is. Előtte azért jelzem pdf-ben el tudom küldeni az "G" könyvet, akit érdekel. Szóval tavaly júliusban vettem egy 2003-as Astra G Caravan-t 84.000 km-rel. Akkor volt rajta egy nagy szervíz, vezérmű csere, stb. Most 108.000 km van benne. Ma gyulladt ki az insp felirat. Télen volt hengerfejtömítés, stb csere, nem hiszem. Valószínű nem ütötték át az időt. Mi a teendő? Elvigyem, vagy ne vigyem. Akit érdekel a könyv, ne habozzon.... Lehet a szervízben nem ütötték ki gyakran előfordul...Mielött ráadod a gyujtást, nyomd le a napi számláló gombját, tartsd nyomva és add rá a gyujtást amikor eltünik a felirat elengedheted..... De a szervíz nem 15.000Km-enként esedékes?
zolipress Elküldve Február19, 2008 Elküldve Február19, 2008 Akinek kell az "OPEL_ASTRA_G_igy_csinald_98_marciustol" kézikönyv, innen letöltheti: http://www.sendspace.com/file/fgxpyh (130 MB) Fogyassza mindenki egészséggel.
Pitya4 Elküldve Február19, 2008 Elküldve Február19, 2008 tilona írta: Sziasztok! 1998-as GCC 1.6 16V opikához keresek kezelési útmutatót. Aki tud segítsen. Előre is köszi. Pitya :)
atom Elküldve Március16, 2008 Elküldve Március16, 2008 sziasztok.Ismétszeretnék kérdezni a multkori témámmal kapcsolatban X12XE alpjárat ingadozással kapcsolatban,ami csak reggel hidegben jelentkezik..... Sokan sok tanácsot adtak már,kicseréltem a trafósort,túl vagyok protech-es injektortisztitáson is,sőt elvittem szakihoz és mindenki széttárta a kezeit.Ha esetleg valakinek van ötlete az irja le legyen szives.Hálás lennék ha végre megoldódna a gond.Előre is köszönöm.
gabesz76 Elküldve Március17, 2008 Elküldve Március17, 2008 Srácok! Most van az astrámban 95e km. Mit kellene, illene cserélnem a gépen. Olajcserén kívül persze. Motorkód lentebb.
ENDYKA Elküldve Március17, 2008 Elküldve Március17, 2008 gabesz76 írta: Srácok! Most van az astrámban 95e km. Mit kellene, illene cserélnem a gépen. Olajcserén kívül persze. Motorkód lentebb. Vezérműszíj, görgők cseréje volt már, mert ha nem: már most is késő?! :D Vízpumpa, generátor szíj..
Bandi25Bp Elküldve Március17, 2008 Elküldve Március17, 2008 atom írta: sziasztok.Ismétszeretnék kérdezni a multkori témámmal kapcsolatban X12XE alpjárat ingadozással kapcsolatban,ami csak reggel hidegben jelentkezik..... Sokan sok tanácsot adtak már,kicseréltem a trafósort,túl vagyok protech-es injektortisztitáson is,sőt elvittem szakihoz és mindenki széttárta a kezeit.Ha esetleg valakinek van ötlete az irja le legyen szives.Hálás lennék ha végre megoldódna a gond.Előre is köszönöm. Szia! Én X10XE motornál azt csináltam, hogy levettem a fojtószelep házat, kitakarítottam a pillangószelep és környékét. Összeraktam majd egy Bosch Kts műszerrel a számítógépből kitöröltem az alapjárat szabályozás tanult értékét. Úgy is lehet mondani, hogy ez egy alapbeállítás. Utána teljesen jó lett a gép. A tisztítás után, beállítás előtt, teljesen meghülyült az alapjárat. Valahogy úgy lehet ez, hogy ahogy koszolódik el a pillangószelep, úgy csökken az alapjárati levegő és jobban kinyitja a pillangószelepet a számítógép ezt megtanulja, hogy mindig a jó alapjárati értéket tudja tartani. Ha kipucolod utána újra megváltozik a kersztmetszet, ezért kell törölni a tanult értéket. Üdv: Andris
Dom Elküldve Március17, 2008 Elküldve Március17, 2008 ENDYKA írta: Vezérműszíj, görgők cseréje volt már, mert ha nem: már most is késő?! :D Vízpumpa, generátor szíj.. A twinport motor láncos,elvileg azt nem kell bántani.
Atis25 Elküldve Március18, 2008 Elküldve Március18, 2008 Sziasztok! Régen voltam már bent, és látom a törzstagok továbbra is aktívak. :D És előre is kellemes Húsvétot mindenkinek, ha addíg már nem lennék. Ha már itt vagyok lenne 2 kérdésem. Az egyik, hogy hogy a bánatba tudom kicserélni a benyaszűrőt. (Astra G z14xe) Sehogy sem boldogulok azokkal a bepattanó fülekkel, amik a csatlakozón vannak. Szétgányolni meg nem akarom. A másik dolog, hogy meg van az "Astra G szervízkönyv 1998-", viszont a z14xe motort sikeresen kihagyták belőle. Így aztán túl sokra nem mentem vele. Van olyan könyv amiben ez a motortípus is benne van? Jó lenne kitakarítgatni amit ki kell, de ahhoz jó lenne egy motorleírás. Előre is köszi, és kellemes napot mindenkinek.
atom Elküldve Március18, 2008 Elküldve Március18, 2008 Bandi25Bp írta: Szia! Én X10XE motornál azt csináltam, hogy levettem a fojtószelep házat, kitakarítottam a pillangószelep és környékét. Összeraktam majd egy Bosch Kts műszerrel a számítógépből kitöröltem az alapjárat szabályozás tanult értékét. Úgy is lehet mondani, hogy ez egy alapbeállítás. Utána teljesen jó lett a gép. A tisztítás után, beállítás előtt, teljesen meghülyült az alapjárat. Valahogy úgy lehet ez, hogy ahogy koszolódik el a pillangószelep, úgy csökken az alapjárati levegő és jobban kinyitja a pillangószelepet a számítógép ezt megtanulja, hogy mindig a jó alapjárati értéket tudja tartani. Ha kipucolod utána újra megváltozik a kersztmetszet, ezért kell törölni a tanult értéket. Üdv: Andris Köszike a tippet,megcsinálom,a kts-t hál istennek van lehetőségem használni.Aztán ha még mindig nem változik semmi akkor nem tudom hogyan tovább.Azért köszönöm a választ.
ENDYKA Elküldve Március19, 2008 Elküldve Március19, 2008 Dom írta: A twinport motor láncos,elvileg azt nem kell bántani. Na én a láncosra se bíznám rá magam: max 90 ezernél azt is simán cserélném.
gabesz76 Elküldve Március19, 2008 Elküldve Március19, 2008 ENDYKA írta: Vezérműszíj, görgők cseréje volt már, mert ha nem: már most is késő?! :D Vízpumpa, generátor szíj.. Na akkor a láncot cseréljem vagy sem?
ROLÓ Elküldve Március19, 2008 Elküldve Március19, 2008 Idéz Az egyik, hogy hogy a bánatba tudom kicserélni a benyaszűrőt. (Astra G z14xe) Sehogy sem boldogulok azokkal a bepattanó fülekkel, amik a csatlakozón vannak. Szétgányolni meg nem akarom. Ne hülyéskedjél már azzal a benya szűrővel, nem ér annyit az egész kinlódás: szakszervízben kemény 840Ft bruttóért kicserélték nekem, kb 10 perc alatt... A bepattanó fülekhez célszerszám van, így kb egy pillanat alatt szétjön. Van amikor érdemes a szervízre bízni a dolgokat..... :D Ha sikerül szétbarmolni a körmöket a csatlakozón, lehet cserélni komplett benyacsövet, s az nem ócsó píz..... :D
atom Elküldve Március19, 2008 Elküldve Március19, 2008 ROLÓ írta: Ne hülyéskedjél már azzal a benya szűrővel, nem ér annyit az egész kinlódás: szakszervízben kemény 840Ft bruttóért kicserélték nekem, kb 10 perc alatt... A bepattanó fülekhez célszerszám van, így kb egy pillanat alatt szétjön. Van amikor érdemes a szervízre bízni a dolgokat..... :D Ha sikerül szétbarmolni a körmöket a csatlakozón, lehet cserélni komplett benyacsövet, s az nem ócsó píz..... :D ugyvan,elég könnyen törnek azok a szarok,ugyhogy bizd szakira,a cső cser elég macerás:(
Dom Elküldve Március19, 2008 Elküldve Március19, 2008 gabesz76 írta: Na akkor a láncot cseréljem vagy sem? A legegyszerűbb,ha szervízben rákérdezel(azért csak nem kérnek pénzt)utána pedig a döntés rajtad áll.
Atis25 Elküldve Március20, 2008 Elküldve Március20, 2008 Köszi az infot! Akkor irány vele a szervíz. Az hittem símán cserélhető otthon mint a többi szűrő. Én kis naív! Egyébként most cseréltem benne olajat, Castrol GTX Magnatec 10-40 volt benne, most Metabond Top 5-40 ment, és le a kalappal előtte.A Catrollal is jó volt, és szép hangja volt , de ezzel még csendesebb. Úgyhogy csak ajánlani tudom. Olajon nem szabad spórolni. Szép napot mindenkinek.
Chess Elküldve Március20, 2008 Elküldve Március20, 2008 Sziasztok! Most viszem a kocsit 30 000-es szervizre. Milyen olajat ajánlanátok hozzá? Márka és viszkozitás is érdekel.Ha jól olvastam, az opel márkát kerülni kell. Eddig 5w30-at tettek bele szerk: 1.4-es twinport g astra :D
Recommended Posts