Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Elküldve

Az "Így csináld! Opel Astra G" című szervízkönyvet v. vmilyen mutánsát (pl.CD, letölthetőség ) keresem!

Sziasztok!

Nem rég regisztráltam a fórumon, és rögtön kérdeznék is.

Előtte azért jelzem pdf-ben el tudom küldeni az "G" könyvet, akit érdekel.

Szóval tavaly júliusban vettem egy 2003-as Astra G Caravan-t 84.000 km-rel.

Akkor volt rajta egy nagy szervíz, vezérmű csere, stb.

Most 108.000 km van benne. Ma gyulladt ki az insp felirat.

Télen volt hengerfejtömítés, stb csere, nem hiszem. Valószínű nem ütötték át az időt.

Mi a teendő? Elvigyem, vagy ne vigyem.

Akit érdekel a könyv, ne habozzon....

Elküldve
  zolipress írta:
Az "Így csináld! Opel Astra G" című szervízkönyvet v. vmilyen mutánsát (pl.CD, letölthetőség ) keresem!

Sziasztok!

Nem rég regisztráltam a fórumon, és rögtön kérdeznék is.

Előtte azért jelzem pdf-ben el tudom küldeni az "G" könyvet, akit érdekel.

Szóval tavaly júliusban vettem egy 2003-as Astra G Caravan-t 84.000 km-rel.

Akkor volt rajta egy nagy szervíz, vezérmű csere, stb.

Most 108.000 km van benne. Ma gyulladt ki az insp felirat.

Télen volt hengerfejtömítés, stb csere, nem hiszem. Valószínű nem ütötték át az időt.

Mi a teendő? Elvigyem, vagy ne vigyem.

Akit érdekel a könyv, ne habozzon....

Lehet a szervízben nem ütötték ki gyakran előfordul...Mielött ráadod a gyujtást, nyomd le a napi számláló gombját, tartsd nyomva és add rá a gyujtást amikor eltünik a felirat elengedheted..... De a szervíz nem 15.000Km-enként esedékes?

  • 4 weeks later...
Elküldve

sziasztok.Ismétszeretnék kérdezni a multkori témámmal kapcsolatban X12XE alpjárat ingadozással kapcsolatban,ami csak reggel hidegben jelentkezik..... Sokan sok tanácsot adtak már,kicseréltem a trafósort,túl vagyok protech-es injektortisztitáson is,sőt elvittem szakihoz és mindenki széttárta a kezeit.Ha esetleg valakinek van ötlete az irja le legyen szives.Hálás lennék ha végre megoldódna a gond.Előre is köszönöm.

Elküldve
  gabesz76 írta:
Srácok!

Most van az astrámban 95e km.

Mit kellene, illene cserélnem a gépen. Olajcserén kívül persze.

Motorkód lentebb.

Vezérműszíj, görgők cseréje volt már, mert ha nem: már most is késő?! :D Vízpumpa, generátor szíj..

Elküldve
  atom írta:
sziasztok.Ismétszeretnék kérdezni a multkori témámmal kapcsolatban X12XE alpjárat ingadozással kapcsolatban,ami csak reggel hidegben jelentkezik..... Sokan sok tanácsot adtak már,kicseréltem a trafósort,túl vagyok protech-es injektortisztitáson is,sőt elvittem szakihoz és mindenki széttárta a kezeit.Ha esetleg valakinek van ötlete az irja le legyen szives.Hálás lennék ha végre megoldódna a gond.Előre is köszönöm.

Szia!

Én X10XE motornál azt csináltam, hogy levettem a fojtószelep házat, kitakarítottam a pillangószelep és környékét.

Összeraktam majd egy Bosch Kts műszerrel a számítógépből kitöröltem az alapjárat szabályozás tanult értékét. Úgy is lehet mondani, hogy ez egy alapbeállítás.

Utána teljesen jó lett a gép. A tisztítás után, beállítás előtt, teljesen meghülyült az alapjárat. Valahogy úgy lehet ez, hogy ahogy koszolódik el a pillangószelep, úgy csökken az alapjárati levegő és jobban kinyitja a pillangószelepet a számítógép ezt megtanulja, hogy mindig a jó alapjárati értéket tudja tartani. Ha kipucolod utána újra megváltozik a kersztmetszet, ezért kell törölni a tanult értéket.

Üdv: Andris

Elküldve
  ENDYKA írta:
Vezérműszíj, görgők cseréje volt már, mert ha nem: már most is késő?! :D Vízpumpa, generátor szíj..

A twinport motor láncos,elvileg azt nem kell bántani.

Elküldve

Sziasztok!

Régen voltam már bent, és látom a törzstagok továbbra is aktívak. :D

És előre is kellemes Húsvétot mindenkinek, ha addíg már nem lennék.

Ha már itt vagyok lenne 2 kérdésem.

Az egyik, hogy hogy a bánatba tudom kicserélni a benyaszűrőt. (Astra G z14xe) Sehogy sem boldogulok azokkal a bepattanó fülekkel, amik a csatlakozón vannak. Szétgányolni meg nem akarom.

A másik dolog, hogy meg van az "Astra G szervízkönyv 1998-", viszont a z14xe motort sikeresen kihagyták belőle. Így aztán túl sokra nem mentem vele. Van olyan könyv amiben ez a motortípus is benne van? Jó lenne kitakarítgatni amit ki kell, de ahhoz jó lenne egy motorleírás.

Előre is köszi, és kellemes napot mindenkinek.

Elküldve
  Bandi25Bp írta:
Szia!

Én X10XE motornál azt csináltam, hogy levettem a fojtószelep házat, kitakarítottam a pillangószelep és környékét.

Összeraktam majd egy Bosch Kts műszerrel a számítógépből kitöröltem az alapjárat szabályozás tanult értékét. Úgy is lehet mondani, hogy ez egy alapbeállítás.

Utána teljesen jó lett a gép. A tisztítás után, beállítás előtt, teljesen meghülyült az alapjárat. Valahogy úgy lehet ez, hogy ahogy koszolódik el a pillangószelep, úgy csökken az alapjárati levegő és jobban kinyitja a pillangószelepet a számítógép ezt megtanulja, hogy mindig a jó alapjárati értéket tudja tartani. Ha kipucolod utána újra megváltozik a kersztmetszet, ezért kell törölni a tanult értéket.

Üdv: Andris

Köszike a tippet,megcsinálom,a kts-t hál istennek van lehetőségem használni.Aztán ha még mindig nem változik semmi akkor nem tudom hogyan tovább.Azért köszönöm a választ.

Elküldve
  Idéz
Az egyik, hogy hogy a bánatba tudom kicserélni a benyaszűrőt. (Astra G z14xe) Sehogy sem boldogulok azokkal a bepattanó fülekkel, amik a csatlakozón vannak. Szétgányolni meg nem akarom.

Ne hülyéskedjél már azzal a benya szűrővel, nem ér annyit az egész kinlódás: szakszervízben kemény 840Ft bruttóért kicserélték nekem, kb 10 perc alatt...

A bepattanó fülekhez célszerszám van, így kb egy pillanat alatt szétjön.

Van amikor érdemes a szervízre bízni a dolgokat..... :D

Ha sikerül szétbarmolni a körmöket a csatlakozón, lehet cserélni komplett benyacsövet, s az nem ócsó píz..... :D

Elküldve
  ROLÓ írta:
Ne hülyéskedjél már azzal a benya szűrővel, nem ér annyit az egész kinlódás: szakszervízben kemény 840Ft bruttóért kicserélték nekem, kb 10 perc alatt...

A bepattanó fülekhez célszerszám van, így kb egy pillanat alatt szétjön.

Van amikor érdemes a szervízre bízni a dolgokat..... :D

Ha sikerül szétbarmolni a körmöket a csatlakozón, lehet cserélni komplett benyacsövet, s az nem ócsó píz..... :D

ugyvan,elég könnyen törnek azok a szarok,ugyhogy bizd szakira,a cső cser elég macerás:(

Elküldve
  gabesz76 írta:
Na akkor a láncot cseréljem vagy sem?

A legegyszerűbb,ha szervízben rákérdezel(azért csak nem kérnek pénzt)utána pedig a döntés rajtad áll.

Elküldve

Köszi az infot!

Akkor irány vele a szervíz. Az hittem símán cserélhető otthon mint a többi szűrő. Én kis naív!

Egyébként most cseréltem benne olajat, Castrol GTX Magnatec 10-40 volt benne, most Metabond Top 5-40 ment, és le a kalappal előtte.A Catrollal is jó volt, és szép hangja volt , de ezzel még csendesebb. Úgyhogy csak ajánlani tudom. Olajon nem szabad spórolni.

Szép napot mindenkinek.

Elküldve

Sziasztok!

Most viszem a kocsit 30 000-es szervizre.

Milyen olajat ajánlanátok hozzá?

Márka és viszkozitás is érdekel.Ha jól olvastam, az opel márkát kerülni kell.

Eddig 5w30-at tettek bele

szerk: 1.4-es twinport g astra :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.