Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

Sziasztok!

Lassan ideje lesz első betéteket cserélni a gépen. Még a gyáriakat gyilkolom ( 83e km).

Milyen márkát ajánlotok. Normál utcai használatra. ( Olcsó és jó legyen :( )

A lengéscsillapítók is eléggé nyöszörögnek már. Ennél ajánlott márka?

Fék: Brembo tárcsa+ferrodo betét, hátra ferrodo betét

Lengéscsillapító: Monroe gázos hátsó 12.500huf/db (most cseréltem :P ) illik párban cserélni

Link to comment
Megosztás:

Durva terepen használod vagy sokat van túlterhelve a gép? :( Nekem még nem kellett..kopp-kopp

Az esetek 80%-t városban betonon, és a hétvégi bevásárlások kivételével még nem volt megpakolva!

A hátuljában lévő hifi max 40 kg tehát ez is hanyagolható! "Természetesen" garanciába felénk nem cserélnek ilyesmit így hát a szakszarvíz részemről felejtős

Link to comment
Megosztás:

Tényleg csak kiváncsiságból.

Nem az a legfontosabb, hogy megállj, amikor kell és azt akarod ? :(

Ez azért nem tartozik igazán az "extrák" közé egy fékbetétnél, hogy esetleg "ne tán talán" meg is állítsa az autót..... -szerintem :P - hiszen erre tervezték, vagy ez már olyan luxus talán mint az elforgatható kormánykerék, vagy átlátszó szélvédő????

Igazából az érdekelt volna, hogy létezik e olyan fékbetét ami természetesen ha kell meg is állítja az autót, de nem porol (koszol) annyira a fékezés során keletkező súrlódásból és kopásból adódóan, -mint általában??

Link to comment
Megosztás:

Ez azért nem tartozik igazán az "extrák" közé egy fékbetétnél, hogy esetleg "ne tán talán" meg is állítsa az autót..... -szerintem :D - hiszen erre tervezték, vagy ez már olyan luxus talán mint az elforgatható kormánykerék, vagy átlátszó szélvédő????

Igazából az érdekelt volna, hogy létezik e olyan fékbetét ami természetesen ha kell meg is állítja az autót, de nem porol (koszol) annyira a fékezés során keletkező súrlódásból és kopásból adódóan, -mint általában??

Csak kicsit úgy hangzott, mintha a fékpor megjelenésének elmaradása az egyik legfonotosabb ismérve lenne 1 fék kombónak :(

Kedves kecsekeméti klubtagunk írta, hogy a tárcsa jobban fogy mint a fékbetét, ott kevesebb a por is.

Itt a megoldás ? :P

Mondjuk a tárcsa kicsit drágább mint a betét :cry:

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek.Zsolt vagyok ,6 éve járok Astrákkal.Jelenleg egy 2004-es Astra classic 1.6 16v-t hajtok.33ezer km van benne és hibátlan a gép .Nagyon meg vagyok vele elégedve.2 évig márkaszervizbrn volt szervizelve,de most hogymár nem garis magam tartom karban.Azzal fordulnék hozzátok,hogy nem tudom lehuzni a gyertyahidról a csatlakozót.Gyertyákat szeretnék cserélni,de a csatlakozó meg se mozdul.Letépni meg nem akarom.Van ennek valami trükkje,hogy lehet leszedni.Elöre is kösz a válaszokat.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek.Zsolt vagyok ,6 éve járok Astrákkal.Jelenleg egy 2004-es Astra classic 1.6 16v-t hajtok.33ezer km van benne és hibátlan a gép .Nagyon meg vagyok vele elégedve.2 évig márkaszervizbrn volt szervizelve,de most hogymár nem garis magam tartom karban.Azzal fordulnék hozzátok,hogy nem tudom lehuzni a gyertyahidról a csatlakozót.Gyertyákat szeretnék cserélni,de a csatlakozó meg se mozdul.Letépni meg nem akarom.Van ennek valami trükkje,hogy lehet leszedni.Elöre is kösz a válaszokat.

Ha kiszedted az összes torx csavart, le kell jönni róla max. egy kicsit billegtesd és óvatosan húzzad felfelé.

Ne felejtsd az oldaláról a csatlakozót lehúzni.

A gyertyák mélyen ülnek, csak odavaló kulccsal tudod kivenni belőle,

csak eredeti GM gyertyát használj, semmi utángyártott :( :P

Link to comment
Megosztás:

Ha kiszedted az összes torx csavart, le kell jönni róla max. egy kicsit billegtesd és óvatosan húzzad felfelé.

Ne felejtsd az oldaláról a csatlakozót lehúzni.

A gyertyák mélyen ülnek, csak odavaló kulccsal tudod kivenni belőle,

csak eredeti GM gyertyát használj, semmi utángyártott :( :P

Pont az oldalán lévö csatlakozó nem akar lejönni.Egyébként gyári GM gyertyát vettem,MADE IN GERMANY ,plussz hozzávaló gyertyakulcsot.Szóval az oldalsó csatlakozó leszedése érdekelne.Van rajta egy kis fül, azt csavarhuzóval kiakasztottam de igy se moccan,Nagyon feszegetni csavarhuzóval meg nem merem.TIPP. KÖSZ MEGINT.

Link to comment
Megosztás:

Pont az oldalán lévö csatlakozó nem akar lejönni.Egyébként gyári GM gyertyát vettem,MADE IN GERMANY ,plussz hozzávaló gyertyakulcsot.Szóval az oldalsó csatlakozó leszedése érdekelne.Van rajta egy kis fül, azt csavarhuzóval kiakasztottam de igy se moccan,Nagyon feszegetni csavarhuzóval meg nem merem.TIPP. KÖSZ MEGINT.

Valószínű, hogy a vízzáró gumi illeszkedik szorosan a csatlakozóban, ha a kis fület kiakasztod, le kell jönnie a csatinak.

Link to comment
Megosztás:

Hellosztok!

új vagyok még itt de azért olvasgattam egykicsit és felmerült bennem pár kérdés. Az autorol tudni: 2002-es 1.6 16v(z16xe) 89e km-rel. 2006ig céges volt de akkor is mi használtuk és amikor meg lehetett venni akkor meg is tettük, mert igy tuti volt az elöélet. 2006ig a győri opelben szervízelték és utána átvitték az M3 sztrádához(METRO mellett). ugygondoltam,hogy úgyis közel van meg erre a kocsi már odafigyelek ezért ottmaradtam a sztrádánál, de egyre jobban kezdem azthinni hogy rendszeresen és módszeresen átb*sznak. amikor átkerült a nevemre megcsináltattam a 4éveset(100e-ért). aztán jöttek a hibák:

-izzok kiégtek

-fék nyikorog és mintha levegős lenne(néha alig tudom benyoni a féket párcentire, néha egyből közepéig beszalad a pedál) erre azota sisncs megoldás

-3x elvittük,hogy nézzék meg a váltót,mert nem vált be 1-esbe,de aztmondták nincs itt semmi baj,de amikor bécsbe mentünk volna még budán beszart(mindíg üresben volt) kiderült kuplungtárcsa elszált. amikor rákérdeztünk,hogy ezt mért nem tudták az előző 3 alkalommal akkor aztmondták,hogy ezt ők se láthatták előre(???).ez lett 142e ft amiből 53e ft a munkadíj(???). azt mondták hogy átnézték tökéletes az auto(grátiszba,persze). hazafele(3km) az M3-as közepén lefullad az auto aztán még 2x kereszteződés közepén(enyhén balesetveszélyes). felhívtam őket és mondták,hogy ja csak a motormosásból maradhatott víz, majd elpárolog. 1 nap múlva el is mult.

- kb. 3 hónapra rá sárga (motor szerü ábra) világít. könyv írja majd menjek szerívbe. kocsinak semmi baja. forum olvasás, barátok szerint még nyudodtan lehet vele menni,de két hete 2000-es fordulat felett villog is és nincs erő a motorban. kéröbb már rángat is. szervíben 60.ft-ért cserélik a gyertya gyújtóhidat vagy mit és nincs hiba..... 2napig. azóta megint világít a lámpa és kb 70-nél néha berángat.

ja és bármi probléma van mindíg ezt kapom:ja hát egy ennyi idős autonál ezek előfordulhatnak!!

na a kisregény végére pár kérdés:

-csak nekem átverés-szagú?

-nem dolgoznak egy kicsit drágán?

-garival érdemes vagdalkozni a motorhiba miatt?

-törvényszerű ennyi hiba ebben a korban?

-talátam a közelben egy ZOPEL nevü műhelyt. Arról valakinek vélemény?

Előre is köszi a válaszokat.

Link to comment
Megosztás:

új vagyok még itt de azért olvasgattam egykicsit és felmerült bennem pár kérdés. Az autorol tudni: 2002-es 1.6 16v(z16xe) 89e km-rel. 2006ig céges volt de akkor is mi használtuk és amikor meg lehetett venni akkor meg is tettük, mert igy tuti volt az elöélet. 2006ig a győri opelben szervízelték és utána átvitték az M3 sztrádához(METRO mellett). ugygondoltam,hogy úgyis közel van meg erre a kocsi már odafigyelek ezért ottmaradtam a sztrádánál, de egyre jobban kezdem azthinni hogy rendszeresen és módszeresen átb*sznak. amikor átkerült a nevemre megcsináltattam a 4éveset(100e-ért). aztán jöttek a hibák...

Sajnáltatos, hogy ilyen sok hibát produkált nálad az autó. Az enyém is 2002-es, 130 ezerrel, ennek is megvannak a maga problémái, igazából 1 komolyabb baj volt, ami sajna a valószínűen elhanyagolt előéletből adódott. A tiednek, ha rendesen karban volt tartva és ismerten nem lett széthajtva, 89e-el nem feltétlenül kellene kuplungcserésnek és fékhibásnak lennie. Ez kicsit meglepő. Nem mondom azt, hogy átvertek, elképzelhető, hogy valóban ilyen balszerencsés autót fogtál ki, de azért fura. A jelenlegi problémáiddal (fék, motorrángatás) javaslom fordulj uhuhu-ékhoz... Remélhetőleg hamar rendbe jön a kicsike.

Link to comment
Megosztás:

Valószínű, hogy a vízzáró gumi illeszkedik szorosan a csatlakozóban, ha a kis fület kiakasztod, le kell jönnie a csatinak.

Üdv ujra!Megtörtént a gyertyacsere,nem is volt vészes.Egy érdekeset tapasztaltam,gyárilag egy pólusu BOSCH R6-os gyertyák voltak benne.Mondjuk nem volt velük sose probléma.Remélem a GM kétpólusu gyertyák is lesznek ilyen jók!Ja, még egy fagyálló cserét is lezavartam.3 éves volt ,itt volt az ideje a cserének.Jó hétvégét mindenkinek!

Link to comment
Megosztás:

Hellosztok!

új vagyok még itt de azért olvasgattam egykicsit és felmerült bennem pár kérdés. Az autorol tudni: 2002-es 1.6 16v(z16xe) 89e km-rel. 2006ig céges volt de akkor is mi használtuk és amikor meg lehetett venni akkor meg is tettük, mert igy tuti volt az elöélet. 2006ig a győri opelben szervízelték és utána átvitték az M3 sztrádához(METRO mellett). ugygondoltam,hogy úgyis közel van meg erre a kocsi már odafigyelek ezért ottmaradtam a sztrádánál, de egyre jobban kezdem azthinni hogy rendszeresen és módszeresen átb*sznak. amikor átkerült a nevemre megcsináltattam a 4éveset(100e-ért). aztán jöttek a hibák:

-izzok kiégtek

-fék nyikorog és mintha levegős lenne(néha alig tudom benyoni a féket párcentire, néha egyből közepéig beszalad a pedál) erre azota sisncs megoldás

-3x elvittük,hogy nézzék meg a váltót,mert nem vált be 1-esbe,de aztmondták nincs itt semmi baj,de amikor bécsbe mentünk volna még budán beszart(mindíg üresben volt) kiderült kuplungtárcsa elszált. amikor rákérdeztünk,hogy ezt mért nem tudták az előző 3 alkalommal akkor aztmondták,hogy ezt ők se láthatták előre(???).ez lett 142e ft amiből 53e ft a munkadíj(???). azt mondták hogy átnézték tökéletes az auto(grátiszba,persze). hazafele(3km) az M3-as közepén lefullad az auto aztán még 2x kereszteződés közepén(enyhén balesetveszélyes). felhívtam őket és mondták,hogy ja csak a motormosásból maradhatott víz, majd elpárolog. 1 nap múlva el is mult.

- kb. 3 hónapra rá sárga (motor szerü ábra) világít. könyv írja majd menjek szerívbe. kocsinak semmi baja. forum olvasás, barátok szerint még nyudodtan lehet vele menni,de két hete 2000-es fordulat felett villog is és nincs erő a motorban. kéröbb már rángat is. szervíben 60.ft-ért cserélik a gyertya gyújtóhidat vagy mit és nincs hiba..... 2napig. azóta megint világít a lámpa és kb 70-nél néha berángat.

ja és bármi probléma van mindíg ezt kapom:ja hát egy ennyi idős autonál ezek előfordulhatnak!!

na a kisregény végére pár kérdés:

-csak nekem átverés-szagú?

-nem dolgoznak egy kicsit drágán?

-garival érdemes vagdalkozni a motorhiba miatt?

-törvényszerű ennyi hiba ebben a korban?

-talátam a közelben egy ZOPEL nevü műhelyt. Arról valakinek vélemény?

Előre is köszi a válaszokat.

A gyújtáscserédre válasz:simán vissza kell vinni és visszakérni a pénzt. Valószínűleg injektortisztítás, stb. igénye lenne. Amit magad is meg tudsz csinálni pár ezer forintból. Lehet, hogy sok várost kapott, a kuplungproblémád is erre utal.

A féked valószínű levegős, ami néha jobban jelentkezik, mint máskor.

A többi kérdés passz.

Link to comment
Megosztás:

Üdv ujra!Megtörtént a gyertyacsere,nem is volt vészes.Egy érdekeset tapasztaltam,gyárilag egy pólusu BOSCH R6-os gyertyák voltak benne.Mondjuk nem volt velük sose probléma.Remélem a GM kétpólusu gyertyák is lesznek ilyen jók!Ja, még egy fagyálló cserét is lezavartam.3 éves volt ,itt volt az ideje a cserének.Jó hétvégét mindenkinek!

Igen, a lengyel gyártású G-be (vagyis a Classicba) egypólusút tesznek. Biztos nagy spórolás.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.