uhuhu Elküldve Február25, 2006 Megoszt Elküldve Február25, 2006 én gyári fékbetétet használnék. tegnap kaptam a Tomtól egy hiper-szuper istenitett Ferrodo fékbetétet, ami nemsokat használt, és málik, törik, egy nagy rakás kaki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Február25, 2006 Megoszt Elküldve Február25, 2006 Pár napja voltam az éves revizión (21000 km van a gépbe), abban a reményben , hogy kedvezek a kocsinak, ha szükséges beavatkozást márkaszervizben végeztetem el. Meg, ha már ott vagyok elintézem az Assistance kártyát is, Szóval kicserélték az olajat, olajszűrőt, légszűrőt, pollenszűrőt....átnézték a kocsit... majd hanyatt dobtam magam, mikor fizetésre került a sor 43 ezer forintot gomboltak le rólam. Oké! Na, mondom gyerünk a kártyáért legalább 1 évet hosszabbodott az Assistance, ja a csaj mondja, hogy az meg 7500 forint, inkább nem fizettem érte. Bátyám a Renault-nál, ha elmegy évente átvizsgálásra, ingyenes az Assistance szolgáltatás....NO COMMENT! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február25, 2006 Megoszt Elküldve Február25, 2006 viszont ha bajod van akkor többszörösen megtérül az a 7.500 ft. és egyet ne felejts el: a rönó másképp nem tudná eladni szar - talicska autóit. Van 2 ismerősöm akik a Renalut szervizbe dolgoznak, de az egyiknek Fordja a másiknak Opel Astra Z12XE autója van. A renault azért extrázza fel -alapárért az autóját, mert másképp nem kéne senkinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Február25, 2006 Megoszt Elküldve Február25, 2006 ...én gyári fékbetétet használnék... Hogy én ezen miért nem lepődök meg... :rolleyes: :blink: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február25, 2006 Megoszt Elküldve Február25, 2006 én még abba nem csalódtam idáig. vagyis egyszer a Kadett D be tettem Textar fékbetétet. csikorgott, és nem fogott, keményvolt. asszem 1 hét után kicseréltem gyárira. azzal meg tudtam állni :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
aga Elküldve Február25, 2006 Megoszt Elküldve Február25, 2006 Most aztán feladtátok a leckét :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Február25, 2006 Megoszt Elküldve Február25, 2006 Ákos úgyis mindenből a gyárit fogja ajánlani :rolleyes: De halgass nyugodtan blitzre :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Február25, 2006 Megoszt Elküldve Február25, 2006 én gyári fékbetétet használnék. tegnap kaptam a Tomtól egy hiper-szuper istenitett Ferrodo fékbetétet, ami nemsokat használt, és málik, törik, egy nagy rakás kaki. Hát de fogott is rendesen. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Február25, 2006 Megoszt Elküldve Február25, 2006 én még abba nem csalódtam idáig. vagyis egyszer a Kadett D be tettem Textar fékbetétet. csikorgott, és nem fogott, keményvolt. asszem 1 hét után kicseréltem gyárira. azzal meg tudtam állni :blink: nekem a gyári iszonyatosan koszol(t) :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Február25, 2006 Megoszt Elküldve Február25, 2006 Ákos úgyis mindenből a gyárit fogja ajánlani :blink: De halgass nyugodtan blitzre ;) Ákos nyilván ezt ajánlja... de azért sok minden van, amiből nem raknék gyárit az autómba... ilyen pl. az olaj, a fékbetét... stb. :D Most aztán feladtátok a leckét :rolleyes: Egy a lényeg, ha nem számít a pénz... rakj bele gyárit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aga Elküldve Február25, 2006 Megoszt Elküldve Február25, 2006 A lényeg, hogy legyen fékhatás, és ne sikítson. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Február25, 2006 Megoszt Elküldve Február25, 2006 A lényeg, hogy legyen fékhatás, és ne sikítson. Ez esetben sem biztos, hogy a gyári a legjobb megoldás... bár valszeg az sem rossz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opilaci Elküldve Február27, 2006 Megoszt Elküldve Február27, 2006 Ezekre a 3-évnél idősebb gépekre találta ki az Opel a Szerviz-3+ szolgáltatását, ami jelentősen olcsóbb, mint a fiatal autókra vetített szervizköltségek!! Kérlek, érdeklődj a legközelebbi partnerszervizben!! opilaci Link to comment Megosztás: More sharing options...
so666 Elküldve Február27, 2006 Megoszt Elküldve Február27, 2006 Ezekre a 3-évnél idősebb gépekre találta ki az Opel a Szerviz-3+ szolgáltatását, ami jelentősen olcsóbb, mint a fiatal autókra vetített szervizköltségek!! Kérlek, érdeklődj a legközelebbi partnerszervizben!! opilaci Megneztem: http://www.opel.hu/site/campaign/akcio1.html Olajcsere: 15w-40. Na ez az amit nem tennek bele, eddig csak a Durablend 10w-40et nem itta mint a vizet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
aga Elküldve Február27, 2006 Megoszt Elküldve Február27, 2006 Arrol nem beszélve, hogy az én automba meg 5-ös oil kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Homa Elküldve Február27, 2006 Megoszt Elküldve Február27, 2006 Valaki megtudja mondani, hogy mi alapján lehet eldönteni, hogy melyik a jobb(?) motorolaj? Havoline Synthetic 5W40 ACEA A3/B3, API SJ/CF vagy Valvoline SYN POWER 5W40 API SL/CF, ACEA A3/B3/B4 Az API besorolásról tudom, hogy ami "S" -kezdődik az benzines, de következő betüről nem tudok semmit(talán a teljesítménybesorolást takarja), de hogy J vagy L a jobb az nem tudom. ACEA besorolás szerint ugyanolyanok? vagy számít hogy ott van /B4 ? Köszi :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya95 Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 Sziasztok! Érdekelne, hogy kb mennyibe kerül Astra Classic II-nél egy 5.000-es szervíz? Pontosan mit csinálnak? Ha mégseviszem el, hanem itthon cserélek olajat akkor milyent tegyek bele? Nem az olaj márkája érdekelne, hanem hogy 10W-40 vagy pontosan milyen kell ezekbe. Köszi előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 Sziasztok! Érdekelne, hogy kb mennyibe kerül Astra Classic II-nél egy 5.000-es szervíz? Pontosan mit csinálnak? Ha mégseviszem el, hanem itthon cserélek olajat akkor milyent tegyek bele? Nem az olaj márkája érdekelne, hanem hogy 10W-40 vagy pontosan milyen kell ezekbe. Köszi előre is. Szerintem ez nem lehet egy vészes összeg. Meg ha otthon csinálod, akkor mi van a garanciával? Ez engem jobban izgat... Jobban jársz, ha nem magad csinálod! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 Sziasztok! Érdekelne, hogy kb mennyibe kerül Astra Classic II-nél egy 5.000-es szervíz? Pontosan mit csinálnak? Ha mégseviszem el, hanem itthon cserélek olajat akkor milyent tegyek bele? Nem az olaj márkája érdekelne, hanem hogy 10W-40 vagy pontosan milyen kell ezekbe. Köszi előre is. Ezek szerint még "zsir" a gép. Nekem közel 20 ezer forint volt tavaly... olaj csere, olajszűrő csere meg általános revizió.. Megéri bevinni, mert ha van más probléma, akkor szólni fognak.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya95 Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 Hát pont 1 éves a kocsi és most van benn 5100km. Télen nem is használtuk mivel van másik kocsi is. Amúgy 1 vagy 2 év gari van rá? 2005 februári a kocsi. Mert ha 1 akkor neméri meg szakszervízbe vinni. Az már akkor lejárt. És a klímával ilyenkor csinálnak valamit? Tisztítás vagy valami ilyesmi? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 Hát pont 1 éves a kocsi és most van benn 5100km. Télen nem is használtuk mivel van másik kocsi is. Amúgy 1 vagy 2 év gari van rá? 2005 februári a kocsi. Mert ha 1 akkor neméri meg szakszervízbe vinni. Az már akkor lejárt. És a klímával ilyenkor csinálnak valamit? Tisztítás vagy valami ilyesmi? Köszi 2 év gar van rá szerintem vidd el, mert megéri, itt még nem huzzák le nagyon az embert. A többi köt szervíz már valóban elgondolkodtató Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 2 év gar van rá szerintem vidd el, mert megéri, itt még nem huzzák le nagyon az embert. A többi köt szervíz már valóban elgondolkodtató Csatlakozom az előttem ékesen szólóhoz! Sajnos a többi szerviz nagyon drága. Én most voltam az éves revizión, (az enyém most lesz egy éves, de már 22 Ezer km van benne): olaj,olajszürő, légszürő,pollenszürő, diagnosztika--43 ezer forint volt. :blink: Ja, és hogy teljes legyen a kép az Assistance kártyáért (mert csak egy évig érvényes) is elkérnek 7500 ft-ot! Szerintem felháboritó! /pláne, hogy nálluk van szervizeltetve állandóan/ :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kékmókus Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 Csatlakozom az előttem ékesen szólóhoz! Sajnos a többi szerviz nagyon drága. Én most voltam az éves revizión, (az enyém most lesz egy éves, de már 22 Ezer km van benne): olaj,olajszürő, légszürő,pollenszürő, diagnosztika--43 ezer forint volt. :blink: Ja, és hogy teljes legyen a kép az Assistance kártyáért (mert csak egy évig érvényes) is elkérnek 7500 ft-ot! Szerintem felháboritó! /pláne, hogy nálluk van szervizeltetve állandóan/ :rolleyes: Bakker,ez tényleg elgondolkoztató.43 rugó az kib....tt sok.Nekem a 3000km-es olajcsere 12.600Ft volt,de most már rákérdezek a 15ezresre,mert a 43 horror...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 Hát pont 1 éves a kocsi és most van benn 5100km. Télen nem is használtuk mivel van másik kocsi is. Amúgy 1 vagy 2 év gari van rá? 2005 februári a kocsi. Mert ha 1 akkor neméri meg szakszervízbe vinni. Az már akkor lejárt. És a klímával ilyenkor csinálnak valamit? Tisztítás vagy valami ilyesmi? KösziSzerintem legalább a szervízkönyv vezetése miatt is érdemes ott szervizeltetni! Számít az autó későbbi értékesítése során! Jelentősen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuzer Elküldve Március2, 2006 Megoszt Elküldve Március2, 2006 Bakker,ez tényleg elgondolkoztató.43 rugó az kib....tt sok.Nekem a 3000km-es olajcsere 12.600Ft volt,de most már rákérdezek a 15ezresre,mert a 43 horror...... Schillernél kb 12000 volt szűrőcserével. De ez nem 5 ezres szervíz! Csak javasolt olajcsere. Nem is kötelező. De ha otthon csinálod és rájönnek, buktad a garanciát. Ez fix. Nem éri meg! tüzér Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts