tgabika76 Elküldve Szeptember23, 2021 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2021 On 2021. 09. 21. at 13:56, zotya975 írta: Szerintem mindegyik olyan, vagy nem? Nem, kétféle fűtésrendszer létezik, a Delphié csavaros, a Behr-é kapcsos rögzítésű (természetesen más méretű pollenszűrő is kell bele, a Delphié inkább téglalap alakú, a Behr közelebb áll a négyzethez). Az enyém is ilyen kapcsos, szívok is vele rendesen, tudniillik ha nincs a helyén rendesen a fedél (nem tartja elég kapocs), akkor hosszú klímázásnál a kondenzvíz befelé folyhat az anyósoldali lábtérbe. Én megvettem a gyári új kapcsokat mert pár nekem is elugrált illetve elhajlott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember23, 2021 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2021 2 órája, tgabika76 írta: Nem, kétféle fűtésrendszer létezik, a Delphié csavaros, a Behr-é kapcsos rögzítésű (természetesen más méretű pollenszűrő is kell bele, a Delphié inkább téglalap alakú, a Behr közelebb áll a négyzethez). Az enyém is ilyen kapcsos, szívok is vele rendesen, tudniillik ha nincs a helyén rendesen a fedél (nem tartja elég kapocs), akkor hosszú klímázásnál a kondenzvíz befelé folyhat az anyósoldali lábtérbe. Én megvettem a gyári új kapcsokat mert pár nekem is elugrált illetve elhajlott. Ezt benéztem, mert légszűrőház fedélre gondoltam, és nem a pollenszűrőre. Már olvasni sem tudok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vardar Elküldve Szeptember24, 2021 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2021 On 2021. 09. 22. at 8:28, Béla írta: Neked is letörtek a műanyagról a kis hornyok? Egy lapos csavarhúzóval a legegyszerűbb őket alájuk nyúlva lefeszíteni. Ha szemből, a rögzítési pontoknál támadsz, akkor a fekete műanyagot is elkoptatod. Kellett nekem is vagy 2-3 csere, mire már csak 1 káromkodással letudom az egészet 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve Október9, 2021 Megoszt Elküldve Október9, 2021 (edited) On 2021. 09. 22. at 8:28, Béla írta: Neked is letörtek a műanyagról a kis hornyok? Én is nagyon rühellem a fém kapcsokat, de csak megerősíteni tudom az előttem szólót. Ha lapos csavarhúzóval óvatosan alányúlsz, különösebb erőlködés nélkül kipattan és nem koptatja el a műanyagot. Nem kell feszegetni, simán ki kell pattanjon a megfelelő szögben, csak rá kell érezni. Úgy emlékszem, oldalról szoktam alányúlni, de talán szemből is megy, átemelve a kapcsot azon a részen, amit szeret elkoptatni, ha rosszul veszed ki. Ki kell próbálni. Nálam egy pöcöknél kopott el a műanyag egy kicsit, mert még nagyon az elején erőltetve, rosszul vettem ki. Ez nem okozott gondot a későbbiekben. Úgy emlékszem, a pöckök "oldható" része a látható oldalra kell essen. Úgy emlékszem, a márkaszervizek kontárkodásai miatt egy fémkapcsom hiányzott. Néhányat én erőltettem meg, amíg rájöttem hogyan pattan ki finoman. Vettem egy szett új fémkapcsot (bár semmivel sem lett jobb, mint az eredeti "megerőltetett"). Ha nagyon sérült a fedél és kifolyik a kondenzvíz vagy falsot szív, szerintem szerezz egy szép állapotú bontottat. A fedelet néhány torx csavar tartja, én a legutóbbi szűrőcserénél le is vettem tisztítás céljából. Ha a ház sérült, szerintem azt sem lehet túl bonyolult kibontani egy autóból. Módosítva Október9, 2021 : freddy_ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vardar Elküldve Október10, 2021 Megoszt Elküldve Október10, 2021 21 órája, freddy_ írta: Én is nagyon rühellem a fém kapcsokat, de csak megerősíteni tudom az előttem szólót. Ha lapos csavarhúzóval óvatosan alányúlsz, különösebb erőlködés nélkül kipattan és nem koptatja el a műanyagot. Nem kell feszegetni, simán ki kell pattanjon a megfelelő szögben, csak rá kell érezni. Úgy emlékszem, oldalról szoktam alányúlni, de talán szemből is megy, átemelve a kapcsot azon a részen, amit szeret elkoptatni, ha rosszul veszed ki. Ki kell próbálni. Nálam egy pöcöknél kopott el a műanyag egy kicsit, mert még nagyon az elején erőltetve, rosszul vettem ki. Ez nem okozott gondot a későbbiekben. Úgy emlékszem, a pöckök "oldható" része a látható oldalra kell essen. Úgy emlékszem, a márkaszervizek kontárkodásai miatt egy fémkapcsom hiányzott. Néhányat én erőltettem meg, amíg rájöttem hogyan pattan ki finoman. Vettem egy szett új fémkapcsot (bár semmivel sem lett jobb, mint az eredeti "megerőltetett"). Ha nagyon sérült a fedél és kifolyik a kondenzvíz vagy falsot szív, szerintem szerezz egy szép állapotú bontottat. A fedelet néhány torx csavar tartja, én a legutóbbi szűrőcserénél le is vettem tisztítás céljából. Ha a ház sérült, szerintem azt sem lehet túl bonyolult kibontani egy autóból. Oldalról! Viszont vigyázni kell, mert szeretnek repülni a tér minden irányába... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Október19, 2021 Megoszt Elküldve Október19, 2021 Hátsó lengéscsillapítót kell cserélnem. Elegendő a TRW márka vagy kell a Sachs (esetleg más)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október19, 2021 Megoszt Elküldve Október19, 2021 9 órája, gedikart írta: Hátsó lengéscsillapítót kell cserélnem. Elegendő a TRW márka vagy kell a Sachs (esetleg más)? Ízlés/pénz kérdése sztem. A TRW is működik, ha nincsenek átlagon felüli elvárásaid az úttartással kapcsolatban, akkor teljesen jó. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts