MrChef Elküldve Február19, 2020 Megoszt Elküldve Február19, 2020 On 2020. 02. 06. at 19:05, zotya975 írta: Hát így messziről passz. Lehúzod a csatiról az ablaktörlő motort, kötsz rá egy próbalámpát vagy multimétert, kipróbálod azzal is. Ha azt látod hogy ott van a táp akkor a motor rossz, ha nincs ott akkor relé vagy kapcsoló. Ha már lehúztad a motort, annak is adhatsz direkt tápot és megnézed mit csinál. Köszi, a következő szerviznél megmondom a srácoknak. Remélem, csak vmi olcsó vacak adta meg magát... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Február19, 2020 Megoszt Elküldve Február19, 2020 4 órája, astra 1 írta: Ez a szoftver, vagy adatbázis hol érhető el? Nagyon pöpec! Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Február19, 2020 Megoszt Elküldve Február19, 2020 1 óra, Stofl írta: Ez a szoftver, vagy adatbázis hol érhető el? Nagyon pöpec! video Würth WOW 5.00.8 R2 1 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Február19, 2020 Megoszt Elküldve Február19, 2020 2 órája, DarthVödör írta: video Würth WOW 5.00.8 R2 Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Február21, 2020 Megoszt Elküldve Február21, 2020 On 2020.02.19. at 12:41, astra 1 írta: Ez nagyon jónak tűnik. Rá is leletem Kiváncsi leszek működik is e ? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vardar Elküldve Május16, 2020 Megoszt Elküldve Május16, 2020 Sziasztok! Két kérdésem lenne, alkatrész költségeket terveznék előre. Bölcsőszilent cserének van értelme? Javul valami lényegesen tőle? Toronycsapágy cserénél, elég csak magát a csapágyat vagy a csapágy+felső ütközőt cserélni? Az ütközőhöz csak az anya fogja oda a csapágyat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Május20, 2020 Megoszt Elküldve Május20, 2020 A hátsó sárvédőnél hogyan lehet leszedni azt a két műanyag takaró elemet? Ez simán csak be van pattintva, tehát pl csavarhúzóval kilazítható? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kingblue Elküldve Május20, 2020 Megoszt Elküldve Május20, 2020 3 órája, gedikart írta: A hátsó sárvédőnél hogyan lehet leszedni azt a két műanyag takaró elemet? Ez simán csak be van pattintva, tehát pl csavarhúzóval kilazítható? Igen.Műanyag patent.Ki kell feszegetni .De új kell helyette mert általában már mégegyszer nem lehet visszarakni. 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Péter1987 Elküldve Május20, 2020 Megoszt Elküldve Május20, 2020 HELP ! TEMPOMAT !!! Tud valaki abban segíteni hogy a tempomatos kormánykapcsolotól bekötni a 4 szál vezetéket az ECU-ig (a fék és a kuplung pedál megvan) Z17DTL Vagy bármi érdemi infót adni ...esetleg bekötési rajz.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Május21, 2020 Megoszt Elküldve Május21, 2020 20 órája, gedikart írta: A hátsó sárvédőnél hogyan lehet leszedni azt a két műanyag takaró elemet? Ez simán csak be van pattintva, tehát pl csavarhúzóval kilazítható? 17 órája, kingblue írta: Igen.Műanyag patent.Ki kell feszegetni .De új kell helyette mert általában már mégegyszer nem lehet visszarakni. Műanyag patent tartja, és ha ügyes vagy többször fel is lehet használni. Én legalábbis párszor már levettem és még mindig a gyárit tettem vissza. Nem feszegetni kell hanem a patent belsejét benyomni, akkor könnyen kijön. A patent közepére figyelj ha az megvan akkor újra feltudod használni. 1 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Május21, 2020 Megoszt Elküldve Május21, 2020 15 órája, Péter1987 írta: HELP ! TEMPOMAT !!! Tud valaki abban segíteni hogy a tempomatos kormánykapcsolotól bekötni a 4 szál vezetéket az ECU-ig (a fék és a kuplung pedál megvan) Z17DTL Vagy bármi érdemi infót adni ...esetleg bekötési rajz.. https://sites.google.com/site/gastraokossagok/extra-felszerelesek#TOC-Tempomat: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Június2, 2020 Megoszt Elküldve Június2, 2020 Olajteknő tömítésből van esetleg valakinek tapasztalata, hogy melyik gyártó termékét szabad megvenni? Pl az alábbi jó lehet? Elég vékonykának tűnik https://i.ebayimg.com/images/g/dsUAAOSwb7NZxPiC/s-l1600.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
kingblue Elküldve Június2, 2020 Megoszt Elküldve Június2, 2020 6 perce, gedikart írta: Olajteknő tömítésből van esetleg valakinek tapasztalata, hogy melyik gyártó termékét szabad megvenni? Pl az alábbi jó lehet? Elég vékonykának tűnik https://i.ebayimg.com/images/g/dsUAAOSwb7NZxPiC/s-l1600.jpg Hali.Leszedted már az olajteknőt? Csak ha leszedted akkor rendelj mert nem mindegyikhez ugyanaz kell.Van amelyik nútos van amelyik meg sima sík felületű.Oda inkább paszta ajánlott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vardar Elküldve Június2, 2020 Megoszt Elküldve Június2, 2020 Elméleti kérdés: Az első féknyeregnél normális az, hogy a betét rögzítő rugó hozzáér a nyereghez, ezzel kicsit akadályozva a nyereg mozgását? A rugó van elhajolva, vegyek újat, vagy az egész nyereg deformált és emiatt ér bele a rugó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június3, 2020 Megoszt Elküldve Június3, 2020 14 órája, Vardar írta: Elméleti kérdés: Az első féknyeregnél normális az, hogy a betét rögzítő rugó hozzáér a nyereghez, ezzel kicsit akadályozva a nyereg mozgását? A rugó van elhajolva, vegyek újat, vagy az egész nyereg deformált és emiatt ér bele a rugó? Nekem is hozzáér, szerintem ezért távolodik el a betét fékezés után egy kicsit a tárcsától és nem marad ott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vardar Elküldve Június3, 2020 Megoszt Elküldve Június3, 2020 5 órája, zotya975 írta: Nekem is hozzáér, szerintem ezért távolodik el a betét fékezés után egy kicsit a tárcsától és nem marad ott. Megnézem legközelebb feltétlen, hogy használat után, hogy áll. Szétszedtem a nyerget, megkeféltem, megcsiszoltam, megzsíroztam, összeraktam és a könnyen, szabadon mozogna, HA a rugó nem érne bele.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június3, 2020 Megoszt Elküldve Június3, 2020 3 órája, Vardar írta: Megnézem legközelebb feltétlen, hogy használat után, hogy áll. Szétszedtem a nyerget, megkeféltem, megcsiszoltam, megzsíroztam, összeraktam és a könnyen, szabadon mozogna, HA a rugó nem érne bele.... Képeket nézegetve is azt látom hogy mindenhol hozzáér . Legalábbis én úgy látom. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Június4, 2020 Megoszt Elküldve Június4, 2020 (edited) On 2020. 06. 02. at 18:46, kingblue írta: Hali.Leszedted már az olajteknőt? Csak ha leszedted akkor rendelj mert nem mindegyikhez ugyanaz kell.Van amelyik nútos van amelyik meg sima sík felületű.Oda inkább paszta ajánlott. Köszi, még nem szedtem le, mert az eredetit cseréljük (az előző tulajnál felfúrták a leeresztő csavar helyét, így most 24-es villáskulcs nyitja, viszont nem csinálták tökéletesre, mert szivárog az olaj, hiába van alatta a réz alátét is, ezért vettem egy bontottat) Az eredeti és a bontott is 2004-es gyártmány, most nem tudom lefotózni, de így néz ki mint az alábbi 2002-ben készült. Ezek lennének a nútok a belső részen a furatok között? Ide kevésbé tűnik jónak számomra a vékony gumi tömítés - nem illene végig bele a nútba. Találtam még egy másik motorhoz gyártott teknőt, tehát ilyesmi lehet a másik típus, amihez pedig a gumi tömítés passzol. https://i.ebayimg.com/images/g/nYsAAOSw7mheZ4wM/s-l1600.jpg Módosítva Június4, 2020 : gedikart Link to comment Megosztás: More sharing options...
kingblue Elküldve Június4, 2020 Megoszt Elküldve Június4, 2020 (edited) 1 óra, gedikart írta: Köszi, még nem szedtem le, mert az eredetit cseréljük (az előző tulajnál felfúrták a leeresztő csavar helyét, így most 24-es villáskulcs nyitja, viszont nem csinálták tökéletesre, mert szivárog az olaj, hiába van alatta a réz alátét is, ezért vettem egy bontottat) Az eredeti és a bontott is 2004-es gyártmány, most nem tudom lefotózni, de így néz ki mint az alábbi 2002-ben készült. Ezek lennének a nútok a belső részen a furatok között? Ide kevésbé tűnik jónak számomra a vékony gumi tömítés - nem illene végig bele a nútba. Találtam még egy másik motorhoz gyártott teknőt, tehát ilyesmi lehet a másik típus, amihez pedig a gumi tömítés passzol. https://i.ebayimg.com/images/g/nYsAAOSw7mheZ4wM/s-l1600.jpg Szia . A belinkelt nútoshoz való az a tömítés amit gondoltál.A másik /a tied/ az nem ilyen ahoz ez a nútos nem való. Ahoz inkább a tömitő paszta ajánlott. Van hozzá parafa tömítés de azzal az a baj hogy vastag és az oldalsó csavarokat ami a váltóhoz rögzít nem tudod bele tenni.Van direkt olajteknő tömítő massza az való oda.De azt is jól kell alkalmazni .Bekenés után várni kell vele fél-egy órát amig megszilárdul gumis állapotban és utána meghúzni.Egyébként gyárilag is pasztás volt.Le kell róla szépen szedni. Módosítva Június4, 2020 : kingblue 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vardar Elküldve Szeptember20, 2020 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2020 Sziasztok! Z14XE vízhőfok jeladónak ki a gyári beszállítója? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember20, 2020 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2020 5 órája, Vardar írta: Sziasztok! Z14XE vízhőfok jeladónak ki a gyári beszállítója? Ezt szerintem nem lehet megmondani. A legtöbb eredeti elektromos alkatrész szerintem Bosch az autóban, de vannak más márkák is. Alkatrész áruházak sem egységesen jelölik ugyanazt a márkát gyári beszállítónak vagy " eredeti gyári alkatrésznek". Max azt lehetne megcsinálni hogy többen megnéznék az eredeti vízhőfok jeladót hogy milyen márka van ráírva. GM-szám alapján is több márkát dob ki a kereső. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vardar Elküldve Szeptember20, 2020 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2020 2 órája, zotya975 írta: Ezt szerintem nem lehet megmondani. A legtöbb eredeti elektromos alkatrész szerintem Bosch az autóban, de vannak más márkák is. Alkatrész áruházak sem egységesen jelölik ugyanazt a márkát gyári beszállítónak vagy " eredeti gyári alkatrésznek". Max azt lehetne megcsinálni hogy többen megnéznék az eredeti vízhőfok jeladót hogy milyen márka van ráírva. GM-szám alapján is több márkát dob ki a kereső. Vennék egy újat, mert egy bizonyos tünetet szerintem a jeladó okoz, de a GM eredeti ~7000, a Bosch/Delphi, amikre gyanakszom, pedig csak 3000 körül mennek. Ha nem javul semmit, akkor meg nem akarok feleslegesen pénzt kidobni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember20, 2020 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2020 56 perce, Vardar írta: Vennék egy újat, mert egy bizonyos tünetet szerintem a jeladó okoz, de a GM eredeti ~7000, a Bosch/Delphi, amikre gyanakszom, pedig csak 3000 körül mennek. Ha nem javul semmit, akkor meg nem akarok feleslegesen pénzt kidobni. Hát én úgy tudom hogy leginkább a lambda szondánál van olyan hogy inkább csak a gyári jó, másnál nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vardar Elküldve Szeptember20, 2020 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2020 5 órája, zotya975 írta: Hát én úgy tudom hogy leginkább a lambda szondánál van olyan hogy inkább csak a gyári jó, másnál nem. A termosztáttal megszívtam már, úgyhogy válogatok a márkák között. Azt néztem most, hogy egyedül a Delphi arany színű, a többi ezüstös. Ez nem tudom, hogy mit jelent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember20, 2020 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2020 1 órával ezelőtt, Vardar írta: A termosztáttal megszívtam már, úgyhogy válogatok a márkák között. Azt néztem most, hogy egyedül a Delphi arany színű, a többi ezüstös. Ez nem tudom, hogy mit jelent. Szerintem ez csak egy bevonat. Én mindíg Wahler termosztátot vettem, az is ezüst. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts