panizzi Elküldve Október24, 2018 Megoszt Elküldve Október24, 2018 Van egy réteg, aki nem megy már sehova, főleg a negyven plusszos, régi "vágású" :D Egyébként minden szerviznél van ember (szerintem), aki esténként még otthon maszekol egy kicsit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vardar Elküldve Október25, 2018 Megoszt Elküldve Október25, 2018 Szerelőnél jártam második felvonás. Múlt héten elfelejtette beletenni a fagyállót, elmentem ma, de találtak egy szivárgást, a termosztátnál. A gyári egység volt benne 14 éve, 92-107-es, most egy FEBI 70(?)-92-es lett beletéve. A szerelő szerint ez jobb lesz a motornak, mert a normál ha 107 fokon nyit teljesen, akkor a hengereknél már magasabb a hőmérséklet és nyáron is többször jár a ventilátor. Ha túlhűtené a motort és nem éri el az üzemi hőfokot, akkor garanciában cserélik egy 107 fokon teljesen nyitós verzióra. Valakinél volt már ilyen termosz csere, hogy más hőfokon nyitóra lett cserélve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október25, 2018 Megoszt Elküldve Október25, 2018 44 perce, Vardar írta: Szerelőnél jártam második felvonás. Múlt héten elfelejtette beletenni a fagyállót, elmentem ma, de találtak egy szivárgást, a termosztátnál. A gyári egység volt benne 14 éve, 92-107-es, most egy FEBI 70(?)-92-es lett beletéve. A szerelő szerint ez jobb lesz a motornak, mert a normál ha 107 fokon nyit teljesen, akkor a hengereknél már magasabb a hőmérséklet és nyáron is többször jár a ventilátor. Ha túlhűtené a motort és nem éri el az üzemi hőfokot, akkor garanciában cserélik egy 107 fokon teljesen nyitós verzióra. Valakinél volt már ilyen termosz csere, hogy más hőfokon nyitóra lett cserélve? Sohasem hallottam még 70 fokon nyitó termosztátról ,( talán az isuzu dieselnél volt 80-akármennyi) persze ettől még lehet. Szerintem a gyárban a mérnökök elég okosak voltak, és tudták milyet tesznek bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vardar Elküldve Október26, 2018 Megoszt Elküldve Október26, 2018 7 órája, zotya975 írta: Sohasem hallottam még 70 fokon nyitó termosztátról ,( talán az isuzu dieselnél volt 80-akármennyi) persze ettől még lehet. Szerintem a gyárban a mérnökök elég okosak voltak, és tudták milyet tesznek bele. Amit kivettek, arra rá volt írva, hogy 92-107. Amit betettek, azon volt egy 70-es, alatta 1 centivel az, hogy 92. Bárdinál:https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/OPEL/ASTRA/2004/1_4/B/hutes---futes---legkondicionalas/hutes-futes-rendszer-alkatreszei/termosztat-es-alkatreszei?sid=31958385 92 "fokos": FEBI27869 9780 Ft; FEBI28349 107 "fokos": 10707 Ft. Most rájuk kerestem a neten, elvileg ugyanazt tudják... https://autopartsmarket.eu/en/?action=catalog_part_info_view&code=28349&id_brand=101 https://autopartsmarket.eu/en/?action=catalog_part_info_view&code=27869&id_brand=10 Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Október26, 2018 Megoszt Elküldve Október26, 2018 1 órával ezelőtt, Vardar írta: Amit kivettek, arra rá volt írva, hogy 92-107. Amit betettek, azon volt egy 70-es, alatta 1 centivel az, hogy 92. Bárdinál:https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/OPEL/ASTRA/2004/1_4/B/hutes---futes---legkondicionalas/hutes-futes-rendszer-alkatreszei/termosztat-es-alkatreszei?sid=31958385 92 "fokos": FEBI27869 9780 Ft; FEBI28349 107 "fokos": 10707 Ft. Most rájuk kerestem a neten, elvileg ugyanazt tudják... https://autopartsmarket.eu/en/?action=catalog_part_info_view&code=28349&id_brand=101 https://autopartsmarket.eu/en/?action=catalog_part_info_view&code=27869&id_brand=10 Ehhez még adnak egy szorító bilincset is? Úgy látom képeken mutatja. Nekem a Wahler-hez nem volt pedig de jó lett volna. A régi szorító már nem tudta feszesen tartani a csövet és csepegett míg nem tudtam szerezni egy akkora bilincset ami átérte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vardar Elküldve Október26, 2018 Megoszt Elküldve Október26, 2018 13 órája, AstryG írta: Ehhez még adnak egy szorító bilincset is? Úgy látom képeken mutatja. Nekem a Wahler-hez nem volt pedig de jó lett volna. A régi szorító már nem tudta feszesen tartani a csövet és csepegett míg nem tudtam szerezni egy akkora bilincset ami átérte. A FEBI27869-hez, ami be van szerelve, abban van szorítóbilincs, tömítés, de csak a nagyobb gumicsőhöz, a kisebbhez nincs. Na de hála Istennek, működik, hosszabb idő alatt, mint eddig, de eléri a 90 fokot a motor. Retrospektíven megnézve ugyanazt tudja szerintem mind a két termosztát, csak megint a két eltérő Z14XE motorhoz való két eltérő alkatrészről van szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Október26, 2018 Megoszt Elküldve Október26, 2018 24 perce, Vardar írta: A FEBI27869-hez, ami be van szerelve, abban van szorítóbilincs, tömítés, de csak a nagyobb gumicsőhöz, a kisebbhez nincs. Na de hála Istennek, működik, hosszabb idő alatt, mint eddig, de eléri a 90 fokot a motor. Retrospektíven megnézve ugyanazt tudja szerintem mind a két termosztát, csak megint a két eltérő Z14XE motorhoz való két eltérő alkatrészről van szó. Az a jó ha működik. A Febi pedig jó választás volt megéri az árát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
75_OKAMI Elküldve Október30, 2018 Megoszt Elküldve Október30, 2018 Sziasztok! G Astra Z14XEP motorban Komplet vezérlést cserélek. Meghúzási nyomatékokat, szögeket Valaki el tudná küldeni? Olajteknő, vezérműlánc ház, feszitők, vízpumpa, termosztát, vezérműtengely fogaskerék, stb.... Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve November1, 2018 Megoszt Elküldve November1, 2018 Olajat cseréltem. A 90530260 GM cikkszámú olajszűrő-betétem van. Előzőleg nem én cseréltem olajat. A szűrőház fekete műanyag fedele a betéttől különállóan jött le, a betétet külön le kellett húzni a szűrőházban található középső tüskéről. A betét nem áll meg a szűrőházban, benne sem marad. Fordított sorrendben, ugyanúgy tudtam betenni. Kicseréltem a tömítőgyűrűt. Az új tömítőgyűrűre a friss olajból kentem egy réteget és úgy tettem vissza. Először a betétet húztam a tüskére, majd rátekertem a fedelet és 25 Nm-el húztam meg (a szűrőházra rá van írva a 25 Nm). Jól tettem vissza a szűrőt? A szűrőház fedele folyamatosan kattogott visszatekeréskor. Normális ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve November1, 2018 Megoszt Elküldve November1, 2018 2 órája, freddy_ írta: Olajat cseréltem. A 90530260 GM cikkszámú olajszűrő-betétem van. Előzőleg nem én cseréltem olajat. A szűrőház fekete műanyag fedele a betéttől különállóan jött le, a betétet külön le kellett húzni a szűrőházban található középső tüskéről. A betét nem áll meg a szűrőházban, benne sem marad. Fordított sorrendben, ugyanúgy tudtam betenni. Kicseréltem a tömítőgyűrűt. Az új tömítőgyűrűre a friss olajból kentem egy réteget és úgy tettem vissza. Először a betétet húztam a tüskére, majd rátekertem a fedelet és 25 Nm-el húztam meg (a szűrőházra rá van írva a 25 Nm). Jól tettem vissza a szűrőt? A szűrőház fedele folyamatosan kattogott visszatekeréskor. Normális ez? A szűrőt csak 1 -féleképpen lehet a szűrő házba rakni belepantanak a körmök a szűrőfedél belsejében levő nútba és így kell -vissza rakni a szűrő házba. Meg húzás nyomaték jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve November1, 2018 Megoszt Elküldve November1, 2018 2 órája, freddy_ írta: Olajat cseréltem. A 90530260 GM cikkszámú olajszűrő-betétem van. Előzőleg nem én cseréltem olajat. A szűrőház fekete műanyag fedele a betéttől különállóan jött le, a betétet külön le kellett húzni a szűrőházban található középső tüskéről. A betét nem áll meg a szűrőházban, benne sem marad. Fordított sorrendben, ugyanúgy tudtam betenni. Kicseréltem a tömítőgyűrűt. Az új tömítőgyűrűre a friss olajból kentem egy réteget és úgy tettem vissza. Először a betétet húztam a tüskére, majd rátekertem a fedelet és 25 Nm-el húztam meg (a szűrőházra rá van írva a 25 Nm). Jól tettem vissza a szűrőt? A szűrőház fedele folyamatosan kattogott visszatekeréskor. Normális ez? Első saját csere? Néztem videón ahol ilyen 1.4-ben cserélnek olajat és ott nem hallani, hogy kattogna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve November1, 2018 Megoszt Elküldve November1, 2018 5 órája, astra 1 írta: A szűrőt csak 1 -féleképpen lehet a szűrő házba rakni belepantanak a körmök a szűrőfedél belsejében levő nútba és így kell -vissza rakni a szűrő házba. Meg húzás nyomaték jó. Nem tudtam bepattani, a szűrőn a karmok sokkal kisebb átmérőjűek, mint a szűrőházban lévő kialakítás a karmok helyén. Többször próbáltam, nagyon lazán illeszkedik, kiesik belőle, éppen csak megvezeti. Ugyanígy nem volt bepattintva az előző (azonos cikkszámú) szűrőbetét sem, amit Opel szerviz rakott bele. Külön jött ki a fedél és a szűrő. 4 órája, AstryG írta: Első saját csere? Néztem videón ahol ilyen 1.4-ben cserélnek olajat és ott nem hallani, hogy kattogna. Igen. Z14XEP-hez nem találtam videót. Friss olajjal bekentem az új o-gyűrűt, de előtte kitöröltem a régi helyéről az olajmaradványt (a fekete szűrőházon). Kevés volt az olaj az o gyűrűnél, ez kattoghatott vagy a karmok? 9km-es próbaúton nem volt gond. Észrevenném, ha nincs jól betéve? El lehet egyáltalán rontani? Kell aggódnom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve November1, 2018 Megoszt Elküldve November1, 2018 20 perce, freddy_ írta: Nem tudtam bepattani, a szűrőn a karmok sokkal kisebb átmérőjűek, mint a szűrőházban lévő kialakítás a karmok helyén. Többször próbáltam, nagyon lazán illeszkedik, kiesik belőle, éppen csak megvezeti. Ugyanígy nem volt bepattintva az előző (azonos cikkszámú) szűrőbetét sem, amit Opel szerviz rakott bele. Külön jött ki a fedél és a szűrő. Igen. Z14XEP-hez nem találtam videót. Friss olajjal bekentem az új o-gyűrűt, de előtte kitöröltem a régi helyéről az olajmaradványt (a fekete szűrőházon). Kevés volt az olaj az o gyűrűnél, ez kattoghatott vagy a karmok? 9km-es próbaúton nem volt gond. Észrevenném, ha nincs jól betéve? El lehet egyáltalán rontani? Kell aggódnom? Ez furcsa. Ha nem áll meg benne a szűrő és mégis beteszi a szervíz így is akkor ezek szerint ők nem tartanak tőle, hogy baj lehet belőle. Nem tudom, én nekem az jutna eszembe, hogy tud e rendesen keringeni benne az olaj úgyis, hogy nem áll rendesen a szűrő. Így ellátja a feladatát? Viszont akkor ez lehetett a kattogás is visszatekeréskor. Eddig meg úgy voltam vele, hogy mennyivel jobb ez a megoldás mint ami ennél a motornál van a külső házas szűrő. Észrevenni? Őszintén? Passz. Az olajnyomás ikon jelezne esetleg vagy melegebb lenne a víz mert nem lenne olyan kevés mint kellene. De nincs ilyen tapasztalatom és ijesztgetni se akarlak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve November1, 2018 Megoszt Elküldve November1, 2018 1 órával ezelőtt, AstryG írta: Ez furcsa. Ha nem áll meg benne a szűrő és mégis beteszi a szervíz így is akkor ezek szerint ők nem tartanak tőle, hogy baj lehet belőle. Nem tudom, én nekem az jutna eszembe, hogy tud e rendesen keringeni benne az olaj úgyis, hogy nem áll rendesen a szűrő. Így ellátja a feladatát? Viszont akkor ez lehetett a kattogás is visszatekeréskor. Eddig meg úgy voltam vele, hogy mennyivel jobb ez a megoldás mint ami ennél a motornál van a külső házas szűrő. Észrevenni? Őszintén? Passz. Az olajnyomás ikon jelezne esetleg vagy melegebb lenne a víz mert nem lenne olyan kevés mint kellene. De nincs ilyen tapasztalatom és ijesztgetni se akarlak. Megrogyhat a szűrő és utána átereszt? Nekem is bepattintás rémlik, de a lyuk a házban három számmal nagyobb méret. Többször is néztem. Változott a cikkszám és már nem bepattintós? Valakinek esetleg nincs pontosan ugyanez (90530260 GM cikkszámú) szűrője és nem emlékszik hogy nála milyen volt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve November1, 2018 Megoszt Elküldve November1, 2018 (edited) 17 perce, freddy_ írta: Megrogyhat a szűrő és utána átereszt? Nekem is bepattintás rémlik, de a lyuk a házban három számmal nagyobb méret. Többször is néztem. Változott a cikkszám és már nem bepattintós? Valakinek esetleg nincs pontosan ugyanez (90530260 GM cikkszámú) szűrője és nem emlékszik hogy nála milyen volt? Cikkszám alapján nem tudom hogy milyen, de a tömzsibbet használom. Úgy emlékszem, mindig a szűrő fedelébe pattaintva tette fel a szerelőm. Módosítva November1, 2018 : Cs. Zoltán Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve November1, 2018 Megoszt Elküldve November1, 2018 51 perce, Cs. Zoltán írta: Cikkszám alapján nem tudom hogy milyen, de a tömzsibbet használom. Úgy emlékszem, mindig a szűrő fedelébe pattaintva tette fel a szerelőm. Ez a tömzsi? https://www.ebay.co.uk/p/Genuine-GM-Oil-Filter-for-VAUXHALL-1-0-1-2-1-4-9192425/651122400 Hiányozhat alkatrész (betét) a fekete műanyag szűrőházamból, amibe bepattanna a szűrőbetét vagy az egy darab egybeöntött műanyag? Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve November1, 2018 Megoszt Elküldve November1, 2018 1 órával ezelőtt, freddy_ írta: Ez a tömzsi? https://www.ebay.co.uk/p/Genuine-GM-Oil-Filter-for-VAUXHALL-1-0-1-2-1-4-9192425/651122400 Hiányozhat alkatrész (betét) a fekete műanyag szűrőházamból, amibe bepattanna a szűrőbetét vagy az egy darab egybeöntött műanyag? Szerintem az úgy van öntve. Lehet kitört belőle darab egyik olajcserénél mikor szervízben cserélték a szűrőt. Vagy valóban nem passzol a szűrő csatja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kukacka Elküldve November1, 2018 Megoszt Elküldve November1, 2018 4 órája, freddy_ írta: Nem tudtam bepattani, a szűrőn a karmok sokkal kisebb átmérőjűek, mint a szűrőházban lévő kialakítás a karmok helyén. Többször próbáltam, nagyon lazán illeszkedik, kiesik belőle, éppen csak megvezeti. Ugyanígy nem volt bepattintva az előző (azonos cikkszámú) szűrőbetét sem, amit Opel szerviz rakott bele. Külön jött ki a fedél és a szűrő. Igen. Z14XEP-hez nem találtam videót. Friss olajjal bekentem az új o-gyűrűt, de előtte kitöröltem a régi helyéről az olajmaradványt (a fekete szűrőházon). Kevés volt az olaj az o gyűrűnél, ez kattoghatott vagy a karmok? 9km-es próbaúton nem volt gond. Észrevenném, ha nincs jól betéve? El lehet egyáltalán rontani? Kell aggódnom? A szűrő feszesen bepattan a fedélbe. Mikor tekered be akkor fogsz hallani ropogást, no para, csak szorul a szűrő alja, az a dolga. Elég faék művelet, egyféle módon lehet elvégezni is, akkora tűrés mondjuk szerintem nincs egy szűrőben, hogy ne maradjon meg benne a szerencsétlen. Nem tudom mi lehet ott vagy mi nem, nálam nem tűnt furának semmi, "gyári" vagy Hengst egyformán viselkedett. Egyformák is, hiszen az van a dobozban is ha minden igaz Opelként is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve November1, 2018 Megoszt Elküldve November1, 2018 1 órával ezelőtt, Kukacka írta: A szűrő feszesen bepattan a fedélbe. Mikor tekered be akkor fogsz hallani ropogást, no para, csak szorul a szűrő alja, az a dolga. Elég faék művelet, egyféle módon lehet elvégezni is, akkora tűrés mondjuk szerintem nincs egy szűrőben, hogy ne maradjon meg benne a szerencsétlen. Nem tudom mi lehet ott vagy mi nem, nálam nem tűnt furának semmi, "gyári" vagy Hengst egyformán viselkedett. Egyformák is, hiszen az van a dobozban is ha minden igaz Opelként is. Köszönöm a válaszaitokat, de sajnos nem vagyok előrébb. A fedelem belül sértetlen. Többször is próbáltam bepattintani a betétet a házba, olyan mértékben lötyögött, hogy esélytelen bepattintani. Külön húztam rá a szűrőt a ház alsó felében lévő tüskére, utána csavartam rá a fedelet. Így volt akkor is, amikor kivettem, a fedél magában jött le, külön kellett kivenni a szűrőbetétet a ház alsó felében lévő tüskéből. Remélem így érthető, amit sokadjára próbálok megfogalnazni. Húzás közben rengeteg apró pattanást hallottam. Miért nem lehet nálam bepattintani? A fent leírt módon összerakva szétmehetett a szűrőbetétem? Ha igen, cseréljek megint szűrőbetétet vagy olajat is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve November1, 2018 Megoszt Elküldve November1, 2018 (edited) 1 óra, freddy_ írta: Köszönöm a válaszaitokat, de sajnos nem vagyok előrébb. A fedelem belül sértetlen. Többször is próbáltam bepattintani a betétet a házba, olyan mértékben lötyögött, hogy esélytelen bepattintani. Külön húztam rá a szűrőt a ház alsó felében lévő tüskére, utána csavartam rá a fedelet. Így volt akkor is, amikor kivettem, a fedél magában jött le, külön kellett kivenni a szűrőbetétet a ház alsó felében lévő tüskéből. Remélem így érthető, amit sokadjára próbálok megfogalnazni. Húzás közben rengeteg apró pattanást hallottam. Miért nem lehet nálam bepattintani? A fent leírt módon összerakva szétmehetett a szűrőbetétem? Ha igen, cseréljek megint szűrőbetétet vagy olajat is? Ha rendben a fedél akkor fogalmam sincs mi lehet a baj. Az meg hogy a gyári fedélbe a gyári szűrő nem pattan bele külön furcsa. Nem kell azt a szűrőt kicsit mozgatni mikor tolod befelé és úgy pozícióba állva bepattani? Olajat ezért cserélni mikor most öntöttél bele frisset? Módosítva November1, 2018 : AstryG Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kukacka Elküldve November1, 2018 Megoszt Elküldve November1, 2018 1 óra, freddy_ írta: Köszönöm a válaszaitokat, de sajnos nem vagyok előrébb. A fedelem belül sértetlen. Többször is próbáltam bepattintani a betétet a házba, olyan mértékben lötyögött, hogy esélytelen bepattintani. Külön húztam rá a szűrőt a ház alsó felében lévő tüskére, utána csavartam rá a fedelet. Így volt akkor is, amikor kivettem, a fedél magában jött le, külön kellett kivenni a szűrőbetétet a ház alsó felében lévő tüskéből. Remélem így érthető, amit sokadjára próbálok megfogalnazni. Húzás közben rengeteg apró pattanást hallottam. Miért nem lehet nálam bepattintani? A fent leírt módon összerakva szétmehetett a szűrőbetétem? Ha igen, cseréljek megint szűrőbetétet vagy olajat is? Semmit sem cserélnék, mert minek. Majd kövi alkalommal fotózz mindent végig aztán hátha lát valaki valamit. A betét benne tud maradni a házban, eléggé viseletesen tudnak szegények kinézni mikor cseréled, de ez ilyen. Az tényleg furcsa, hogy nem marad meg a kupakjában alapból sem, kikoptatni ezt nehezen lehetne azért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve November1, 2018 Megoszt Elküldve November1, 2018 On 2018. 11. 01. at 20:18, AstryG írta: Ha rendben a fedél akkor fogalmam sincs mi lehet a baj. Az meg hogy a gyári fedélbe a gyári szűrő nem pattan bele külön furcsa. Nem kell azt a szűrőt kicsit mozgatni mikor tolod befelé és úgy pozícióba állva bepattani? Olajat ezért cserélni mikor most öntöttél bele frisset? On 2018. 11. 01. at 20:22, Kukacka írta: Semmit sem cserélnék, mert minek. Majd kövi alkalommal fotózz mindent végig aztán hátha lát valaki valamit. A betét benne tud maradni a házban, eléggé viseletesen tudnak szegények kinézni mikor cseréled, de ez ilyen. Az tényleg furcsa, hogy nem marad meg a kupakjában alapból sem, kikoptatni ezt nehezen lehetne azért. Köszi, hogy próbáltok segíteni. A ház és a fedél belül így néz ki (munka közben fényképeztem): Lehetséges, hogy a szűrő nem a házba való méret? Az előző olajcserénél kivételesen boltban vettem, alvázszám alapján nézte ki a boltos és Opel márkaszerviz rakta be. A mostani cseréhez a ház GM cikkszáma alapján néztem szűrőt, ami ugyanaz lett. Lehetséges, hogy az Opel márkaszerviz berakta a szűrőt, ha nem a házba való? Belemenne egyáltalán ha nem bele való? Nem szeretném gallyra vágni a motort. Vennék szűrőt, de milyet. A képek alapján esetleg valami ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kukacka Elküldve November1, 2018 Megoszt Elküldve November1, 2018 (edited) 22 órája, freddy_ írta: Köszi, hogy próbáltok segíteni. A ház és a fedél belül így néz ki (munka közben fényképeztem): Lehetséges, hogy a szűrő nem a házba való méret? Az előző olajcserénél kivételesen boltban vettem, alvázszám alapján nézte ki a boltos és Opel márkaszerviz rakta be. A mostani cseréhez a ház GM cikkszáma alapján néztem szűrőt, ami ugyanaz lett. Lehetséges, hogy az Opel márkaszerviz berakta a szűrőt, ha nem a házba való? Belemenne egyáltalán ha nem bele való? Nem szeretném gallyra vágni a motort. Vennék szűrőt, de milyet. A képek alapján esetleg valami ötlet? Nekem így hirtelen nem tűnik vészesnek semmi. Ebben a méretben szerintem sok szűrő nincs is, ezek mind jók pölö. Módosítva November2, 2018 : Kukacka Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve November1, 2018 Megoszt Elküldve November1, 2018 (edited) 18 órája, Kukacka írta: Nekem így hirtelen nem tűnik vészesnek semmi. Ebben a méretben szerintem sok szűrő nincs is, ezek mind jók pölö. Ha xep a motor 9192425 ez a gyári Módosítva November2, 2018 : astra 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve November1, 2018 Megoszt Elküldve November1, 2018 On 2018. 11. 01. at 21:02, freddy_ írta: Köszi, hogy próbáltok segíteni. Lehetséges, hogy a szűrő nem a házba való méret? Az előző olajcserénél kivételesen boltban vettem, alvázszám alapján nézte ki a boltos és Opel márkaszerviz rakta be. A mostani cseréhez a ház GM cikkszáma alapján néztem szűrőt, ami ugyanaz lett. Lehetséges, hogy az Opel márkaszerviz berakta a szűrőt, ha nem a házba való? Belemenne egyáltalán ha nem bele való? Nem szeretném gallyra vágni a motort. Vennék szűrőt, de milyet. A képek alapján esetleg valami ötlet? Szia! Nálam ez a középső "tüske" amire a azűrő rá van húzva,a szűrőház tetejében van. Ha lecsavarom a tetejét,vele együtt kijön a szűrő is,lehúzom róla a szűrőt,és visszapattintom az újat. Lehet akkor nálam nem jó valami? Nem tudom a többieknél hogy van ez a rész,elképzelhető,hogy azért hallottad a kattogást,mert a tüske nem jó oldalonvan rögzülve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts