Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve (edited)
On 2017. 10. 06. at 12:21, Nferry írta:

Készítek egy képet, azon egyértelműbb lesz hogy mekkora/ milyen a sérülés.

" barkácsoláson" már gondolkodtam, de hátha majd lesz nektek is ötletetek, ha látjátok a képet. :)

Erről van szó :

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=913IMG_20171014_160641.jpg

Gondoltam arra is hogy az ajtókárpitból szedek ki kis darabot és azzal pótolom, mivel azt pont lecseréltem.

De bármi ötlet jöhet. :)

zotya975 : Közben gyorsan utánajártam, köszi. :D

Módosítva : Nferry
  • 1 month later...
Elküldve
On 2009. 06. 21. at 20:33, gyalázó írta:

Ez 1 igen érdekes autó! kb ha 50km megyek 1 kicsit érezni néha, mindtha kihagyna a gyujtás.De már a kezdetektől van és nem zavaró annyira. Voltam vele szervízbe és elöszőr azt mondták, h AGR szelep aztán közölték bocsi de a z14xep motorba nincs! Oké mondtam hmm..

 

visszatérve a motorhoz nem rángat csak idönként, ez kimondottan rázás, bizsereg a talpam ha tartom a 90-et! alapjárati üzemben nagyon halk egyenletes járó moci!Persze menet közben is ezért nemakarom lecserélni mert szeretem.Igaz 4 éves 95e km van a verdába de mindig a legjobb cuccot kapta az olajból is csak szintetikus stb.... gyertya is GM igaz most 2polusu de a gyári adatok szerint ez kell bele.Egyébként bitos , h a kuplungnál van az 1-ik bibi mert ha lassan engedem fel akkor szintén érzem az ütést de ahogy felengedem abba marad és menet közben nem kéne éreznem semmit!

 

Valami jó tanács? szervízen kívűl!!!

Jövőhéten jelentem be szervízre(Opellukács CSOPAK) azaz kedden vinném de + is akarom várni , h lássam mit csinálnak a kicsikémmel :)

Sajnos nincs jó tapasztalatom Mert sokszor átvágtak(OPELOSTER VESZPRÉM) szerencsére + szünt és a sok csaló + kapta méltó büntetését <_<

 

Köszönöm a tanácsokat :)

sziasztok,

Tudom régi már a bejegyzés és nem is mostanában járt már itt  gyalázó kolléga, de kérem szépen, ha valaki ismeri egy elérhetőséggel tudna segíteni, nagyon megköszönném. Ugyanez a problémám van egy Nissan-al. Tanácstalan vagyok teljesen, ő is végigjárt már mindent, de a végét a történetek nem tudom. Wessz fórumtársat ha eltudnám érni az is nagyon nagy segytség lenne, talán emlékszik rá, elég furcsa hiba.

Köszönöm szépen a segítséget!!!

Elküldve
5 órája, istnag írta:

sziasztok,

Tudom régi már a bejegyzés és nem is mostanában járt már itt  gyalázó kolléga, de kérem szépen, ha valaki ismeri egy elérhetőséggel tudna segíteni, nagyon megköszönném. Ugyanez a problémám van egy Nissan-al. Tanácstalan vagyok teljesen, ő is végigjárt már mindent, de a végét a történetek nem tudom. Wessz fórumtársat ha eltudnám érni az is nagyon nagy segytség lenne, talán emlékszik rá, elég furcsa hiba.

Köszönöm szépen a segítséget!!!

 

  • 3 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Gyári kuplung hány km-t bír? Most jár 100 000 km nél.

Komplett vezérlés csere mennyibe kerül? Szervízbe 80-90 körül mondták gyári alkatrészekkel, 2 év garival.

Elküldve (edited)
11 órája, goose írta:

Sziasztok!

Gyári kuplung hány km-t bír? Most jár 100 000 km nél.

Komplett vezérlés csere mennyibe kerül? Szervízbe 80-90 körül mondták gyári alkatrészekkel, 2 év garival.

Motorkódról és használati módról kapott információk hiányában: gyári kuplung 200.000-nél tart, vezérlés általában 90.000-130.000 ft között mozog, szervíztől függően. Esetemben láncos a motor.

Módosítva : Cs. Zoltán
  • Like 1
Elküldve
On 2017. 12. 08. at 8:35, Cs. Zoltán írta:

Motorkódról és használati módról kapott információk hiányában: gyári kuplung 200.000-nél tart, vezérlés általában 90.000-130.000 ft között mozog, szervíztől függően. Esetemben láncos a motor.

X14 XE normál használat, helyben, néha hosszabb táv.

 72.000 km el vettem, egy 65 éves bácsitól

Elküldve
On 2017. 12. 10. at 12:26, goose írta:

X14 XE normál használat, helyben, néha hosszabb táv.

 72.000 km el vettem, egy 65 éves bácsitól

Nekem Z14Xe esetében 140E km-nél 70E Ft volt a kuplung csere, kinyomócsapággyal(munkahengerrel) együtt. LUK szett volt.

40 volt talán az anyag a többi munkadíj.

  • Like 1
Elküldve
6 órája, outsider írta:

Nekem Z14Xe esetében 140E km-nél 70E Ft volt a kuplung csere, kinyomócsapággyal(munkahengerrel) együtt. LUK szett volt.

40 volt talán az anyag a többi munkadíj.

Köszi!

  • 3 weeks later...
Elküldve

Üröm és környékén tud valaki megbízható Opel vagy márkafüggetlen szervízt? Eddig a zuglói mogyoródi útra hordtam amivel maximálisan elégedett voltam, de sajnos költözés miatt messze van.

  • 3 weeks later...
Elküldve (edited)

Sziasztok,

Z16XEP vezérlés időben mikor csere érett? 2013.10.24-én volt cserélve, de azóta az autó 40ezer km-t ment. Ha jól tudom km-ben még nem tart a cserénél, de a 4-5 év már elgondolkoztat.

Van egyáltalán erre időleges csere periódus?

Módosítva : nyolc8
Elküldve
On 2018. 01. 07. at 21:16, Cs. Zoltán írta:

Sziasztok! 

Toronyszilentből mely márkákra érdemes vadászni? Árban hogy alakulnak kb? Megközelítőleg mennyi lehet a csere reális munkaideje?

Van kinek 10 perc....

 

  • Like 1
Elküldve
20 órája, Cs. Zoltán írta:

Nem tudja valaki a szerelő telefonszámát? :)

Nem, meg aztán persze nem ez a normál módja a kiszedésnek-szerelésnek, valószinűleg poénból kapkodott a videó kedvéért.

Elküldve
On 2018. 01. 23. at 10:30, nyolc8 írta:

Sziasztok,

Z16XEP vezérlés időben mikor csere érett? 2013.10.24-én volt cserélve, de azóta az autó 40ezer km-t ment. Ha jól tudom km-ben még nem tart a cserénél, de a 4-5 év már elgondolkoztat.

Van egyáltalán erre időleges csere periódus?

10 év vagy 150.000 km ennél a motornál a gyári előírás.

Elküldve

Sziasztok!

Vezérlés csere előtt állok, és szeretném én kicserélni itthon. 

Nem szívesen bíznám egy kókler szerelőre sem(tisztelet a kivételnek).

Még nem csináltam ilyet, de úgy gondolom kellő utánajárással és szerszámokkal  menni fog a dolog. :)

Aki esetleg csinált már ilyet, adhatna egy két tanácsot mire figyeljek oda.?

 

Elküldve
43 perce, goose írta:

Sziasztok!

Vezérlés csere előtt állok, és szeretném én kicserélni itthon. 

Nem szívesen bíznám egy kókler szerelőre sem(tisztelet a kivételnek).

Még nem csináltam ilyet, de úgy gondolom kellő utánajárással és szerszámokkal  menni fog a dolog. :)

Aki esetleg csinált már ilyet, adhatna egy két tanácsot mire figyeljek oda.?

 

Arra, hogy ne bízd kóklerekre, mert tönkreteszik.

Vidd inkább szervízbe.

  • Like 1
Elküldve
On 2018. 01. 29. at 14:32, Bmájki írta:

10 év vagy 150.000 km ennél a motornál a gyári előírás.

De mit takar a " vezérlés " csere?

Nekem Z14XEP van, 12 éves, soha nem volt cserélve.

Elküldve
13 perce, ginola írta:

De mit takar a " vezérlés " csere?

Nekem Z14XEP van, 12 éves, soha nem volt cserélve.

Vezérlés? Szíjak és feszítő görgök és esetleg a vízpumpa ha a része a vezérlésnek. Ő Z16XEP-re kérdezett rá, a szíjas a Tiéd láncos motor... A láncoson is eljön majd az idő... 

Elküldve
3 órája, ginola írta:

De mit takar a " vezérlés " csere?

Nekem Z14XEP van, 12 éves, soha nem volt cserélve.

Mennyi a futott km?Hideginditáskor nem kerepel?ha igen na akkor jött el a vezérlés csere ideje.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.