panizzi Elküldve Május27, 2017 Megoszt Elküldve Május27, 2017 5 órája, gezoli írta: Csak egy kis szösszenet a fent említett hibakódokhoz. Motorvezérlő (ECU) javítás lett a vége. 9! helyen volt a nyákon a forrasztás megtörve. A javítás költsége 50.000ft 18 pénzért adtam el a vezérlőmet, véletlen nem neked? Nálam hibátlan volt. Immoval of course. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Május28, 2017 Megoszt Elküldve Május28, 2017 13 órája, panizzi írta: 18 pénzért adtam el a vezérlőmet, véletlen nem neked? Nálam hibátlan volt. Immoval of course. Nem! Sajátomat javították. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Május28, 2017 Megoszt Elküldve Május28, 2017 Vett már valaki hátulra (5 ajtós) flexibilis ablaktörlő lapátot? A gyári egy kalap... Másnál láttam már fent olyat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Május28, 2017 Megoszt Elküldve Május28, 2017 12 órája, outsider írta: Vett már valaki hátulra (5 ajtós) flexibilis ablaktörlő lapátot? A gyári egy kalap... Másnál láttam már fent olyat. Mi a bajod a gyárival? 3 éve cseréltem, még most is tökéletesen teszi a dolgát, s nincs is elrepedve a gumi sehol sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Május29, 2017 Megoszt Elküldve Május29, 2017 7 órája, kobraCode írta: Mi a bajod a gyárival? 3 éve cseréltem, még most is tökéletesen teszi a dolgát, s nincs is elrepedve a gumi sehol sem. Sz#rul töröl. Kb új kora óta nem vagyok vele elégedett. Nincs 2 éves. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MrChef Elküldve Május29, 2017 Megoszt Elküldve Május29, 2017 10 órája, kobraCode írta: Mi a bajod a gyárival? 3 éve cseréltem, még most is tökéletesen teszi a dolgát, s nincs is elrepedve a gumi sehol sem. Nekem is hamarosan cserélni kell. A Bosch-t nagyon ajánlják, csak kétszer annyiba kerül, mint a többi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Május29, 2017 Megoszt Elküldve Május29, 2017 Nekem hátul a Valeo is 2 évet bírt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Május29, 2017 Megoszt Elküldve Május29, 2017 3 perce, outsider írta: Nekem hátul a Valeo is 2 évet bírt. Hátulra mindig gyárit veszek, kombinál sok más variáns nincs. Elől csak Bosch volt/van, nagyon rendben van tartósságra is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Május29, 2017 Megoszt Elküldve Május29, 2017 3 perce, Janó32 írta: Hátulra mindig gyárit veszek, kombinál sok más variáns nincs. Elől csak Bosch volt/van, nagyon rendben van tartósságra is. Engem hátulra a gyári sem győzött meg. Elől Bosoko 1800 Ft a 2db... Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacika555 Elküldve Május29, 2017 Megoszt Elküldve Május29, 2017 (edited) On 2017. 05. 27. at 13:29, kobraCode írta: Olcsó történet. Mit vettél észre hogyan kezdődött a hiba? Csak azért kérdem mert ugyan az a motorkód nálam is, de nem szeretnék ilyet tapasztalni. Off Nekem x18xe1 -nél csak p0220 volt, szintén ecu javítás de nekem sajn 75 pénzben állt meg. Tünetek: ingadozó alpjárat, 3000 felett tiltás. On Módosítva Május29, 2017 : lacika555 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Május29, 2017 Megoszt Elküldve Május29, 2017 23 órája, kobraCode írta: Mi a bajod a gyárival? 3 éve cseréltem, még most is tökéletesen teszi a dolgát, s nincs is elrepedve a gumi sehol sem. Cromaxba megvettem a gyárit drágán és kb 2 évet bírt ki Most bosoco van hátul is. :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Május30, 2017 Megoszt Elküldve Május30, 2017 (edited) 16 órája, Atala írta: Cromaxba megvettem a gyárit drágán és kb 2 évet bírt ki Most bosoco van hátul is. :D Melyik típus van a Bosoko-ból hátul? Néztem 'multi fit'-est de nem láttam hasonlót mint amilyen a gyári rögzítése. Ezek közül nem tűnik jónak egyik se. Egyébként nem drága a gyári, de nem is jó. Szerk: A gyári rögzítés ilyen: Módosítva Május30, 2017 : outsider Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Május31, 2017 Megoszt Elküldve Május31, 2017 18 órája, outsider írta: Melyik típus van a Bosoko-ból hátul? Néztem 'multi fit'-est de nem láttam hasonlót mint amilyen a gyári rögzítése. Ezek közül nem tűnik jónak egyik se. Egyébként nem drága a gyári, de nem is jó. Szerk: A gyári rögzítés ilyen: SHell kúton ami van és azt rápattintottam , annyi h a takaró műanyag nincs rajta. Hogy melyik volt nem tudom, de eddig nem repült el. :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Május31, 2017 Megoszt Elküldve Május31, 2017 8 órája, Atala írta: SHell kúton ami van és azt rápattintottam , annyi h a takaró műanyag nincs rajta. Hogy melyik volt nem tudom, de eddig nem repült el. :D Ott a simát meg a multit is kapni, bár multit kevésbé. Pont tudom mert a céges kocsira előre kellett volna hirtelen, 4 kutat végigjártam és sehol sem volt spec skodára való. Ahol volt multi, ott meg méret nem volt... Veszek akkor egy multit, annyit megér hogy kipróbáljam Link to comment Megosztás: More sharing options...
AsH0oKa Elküldve Június4, 2017 Megoszt Elküldve Június4, 2017 (edited) Sziasztok. Nekem egy 2003-as g astrám van 1.4 16V Z14XE. A gondom az vele hogy 300-km erenként jön elő mindig ugyan az a hiba hogy 1x gyújtáskimaradás az 1 es hengerben. Kb 6-7 volt már szervizben de nem tudják elő idézni a hibát. Gyújtótrafó csere+ gyertya , ezzel sem oldódód meg. Esetleg valakinek volt ilyen hiba?. Akármit próbáltunk semmi változás jelenleg Hüco trafó van benne gyári gyertyákkal+ gyári olaj. Semmi baja nincs az autónak ahogy elérem a 300-meg tett km-t akkor villog a motorhiba kód jele, nem rángat, nem szaggat, húz rendesen, nincs semmi jelenség. Módosítva Június4, 2017 : AsH0oKa Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Június4, 2017 Megoszt Elküldve Június4, 2017 Just now, AsH0oKa írta: Sziasztok. Nekem egy 2003-as g astrám van 1.4 16V Z14XE. A gondom az vele hogy 300-km erenként jön elő mindig ugyan az a hiba hogy 1x gyújtáskimaradás az 1 es hengerben. Kb 6-7 volt már szervizben de nem tudják elő idézni a hibát. Gyújtótrafó csere+ gyertya , ezzel sem oldódód meg. Esetleg valakinek volt ilyen hiba?. Akármit próbáltunk semmi változás jelenleg Hüco trafó van benne gyári gyertyákkal+ gyári olaj. Semmi baja nincs az autónak ahogy elérem a 300-kmt akkor villog a motorhiba kód jele, nem rángat, nem szaggat, húz rendesen, nincs semmi jelenség. Mi a hibakód? Sztem égéskimaradás lesz az,az meg nem csak gyujtás probléma lehet 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
AsH0oKa Elküldve Június4, 2017 Megoszt Elküldve Június4, 2017 Szia! Elég laikus vagyok ebben a témában . A konkrét hiba kódot nem tudom, márka szervizben volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Június6, 2017 Megoszt Elküldve Június6, 2017 On 2017. 06. 04. at 20:35, AsH0oKa írta: Sziasztok. Nekem egy 2003-as g astrám van 1.4 16V Z14XE. A gondom az vele hogy 300-km erenként jön elő mindig ugyan az a hiba hogy 1x gyújtáskimaradás az 1 es hengerben. Kb 6-7 volt már szervizben de nem tudják elő idézni a hibát. Gyújtótrafó csere+ gyertya , ezzel sem oldódód meg. Esetleg valakinek volt ilyen hiba?. Akármit próbáltunk semmi változás jelenleg Hüco trafó van benne gyári gyertyákkal+ gyári olaj. Semmi baja nincs az autónak ahogy elérem a 300-meg tett km-t akkor villog a motorhiba kód jele, nem rángat, nem szaggat, húz rendesen, nincs semmi jelenség. Trafóból egyébként Delphi-nél alább nem érdemes adni. Égéskimaradás lesz az, és nem gyújtás, sokan félrefordítják, és azonnal cserélik is az általad leírtakat. Nekem akkumulátor csere óta nem volt égéskimaradfásom. Több mindentől lehet. Nem megfelelő mennyiségű üzemanyag, levegő, "szikra". De az alacsony rendszerfeszültség is okozhat ilyet, mint az én estemben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Június6, 2017 Megoszt Elküldve Június6, 2017 On 2017. 05. 31. at 9:53, Atala írta: SHell kúton ami van és azt rápattintottam , annyi h a takaró műanyag nincs rajta. Hogy melyik volt nem tudom, de eddig nem repült el. :D Megnéztem az első törlővel összehasonlítva. Most már sejtem hogyan tetted fel, szerintem a sima is elegendő nem kell a multi, csak le kell szedni a műanyag biszbaszt róla. https://goo.gl/photos/src5igcgM79Vpdjg7 Link to comment Megosztás: More sharing options...
AsH0oKa Elküldve Június6, 2017 Megoszt Elküldve Június6, 2017 Köszönöm a választ. Ma cseréltem aksit mivel be se indult :D. Remélem ez megoldja majd nekem is . 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Június6, 2017 Megoszt Elküldve Június6, 2017 3 órája, outsider írta: Trafóból egyébként Delphi-nél alább nem érdemes adni. Égéskimaradás lesz az, és nem gyújtás, sokan félrefordítják, és azonnal cserélik is az általad leírtakat. Nekem akkumulátor csere óta nem volt égéskimaradfásom. Több mindentől lehet. Nem megfelelő mennyiségű üzemanyag, levegő, "szikra". De az alacsony rendszerfeszültség is okozhat ilyet, mint az én estemben. Vagy szelepszorulás... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Június6, 2017 Megoszt Elküldve Június6, 2017 (edited) On 2017. 06. 04. at 20:41, AsH0oKa írta: Szia! Elég laikus vagyok ebben a témában . A konkrét hiba kódot nem tudom, márka szervizben volt. Te is meg tudod nézni, villogtasd ki. Ha megvannak a számok, írd meg ide. A hibakód kivillogtatásának folyamatáról találsz leírást a fórumon. Módosítva Június6, 2017 : Cs. Zoltán Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Június7, 2017 Megoszt Elküldve Június7, 2017 Sziasztok! Tudja valaki a gyertyák meghúzási nyomatékát? Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
NW1 Elküldve Június8, 2017 Megoszt Elküldve Június8, 2017 sziasztok, 9 éves a kocsi (Z14XEP), 73000 kilométerrel. A szokásos szűrőket évente cserélem, ékszíjat tavaly. Mi a helyzet a vezérléssel, váltó- és fékfolyadékkal? (Utóbbit tavaly ellenőrizték, rendben volt.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Június8, 2017 Megoszt Elküldve Június8, 2017 (edited) 5 perce, NW1 írta: sziasztok, 9 éves a kocsi (Z14XEP), 73000 kilométerrel. A szokásos szűrőket évente cserélem, ékszíjat tavaly. Mi a helyzet a vezérléssel, váltó- és fékfolyadékkal? (Utóbbit tavaly ellenőrizték, rendben volt.) A fékfolyadékot 2-3 évente illik cserélni, már nekem is esedékes lesz lassan. A hűtőfolyadékot 5-6 évente, a váltóolajat és a szervóolajat nem kell, max a szintet ellenőrizni és utántölteni. Mondjuk szokták mondani h 150k km környékén nem baj ha a váltóban is cserélik a kenőanyagot. Láncos autónál vezérléscsere csak akkor ha hangja van (megnyúlt a lánc, ehhez létezik mérőeszköz is). Nálad nem a vezérlés része a vízpumpa így csak akkor kell cserélni ha gyanús valamiért vagy konkrét hibakép van (pl csepeg). Módosítva Június8, 2017 : Janó32 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts