Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

5 órája, gezoli írta:

Csak egy kis szösszenet a fent említett hibakódokhoz.

Motorvezérlő (ECU) javítás lett a vége. 9! helyen volt a nyákon a forrasztás megtörve.

A javítás költsége 50.000ft :(

18 pénzért adtam el a vezérlőmet, véletlen nem neked? :)

Nálam hibátlan volt. Immoval of course.

Link to comment
Megosztás:

12 órája, outsider írta:

Vett már valaki hátulra (5 ajtós) flexibilis ablaktörlő lapátot?

A gyári egy kalap...

Másnál láttam már fent olyat.

Mi a bajod a gyárival? 3 éve cseréltem, még most is tökéletesen teszi a dolgát, s nincs is elrepedve a gumi sehol sem.

Link to comment
Megosztás:

10 órája, kobraCode írta:

Mi a bajod a gyárival? 3 éve cseréltem, még most is tökéletesen teszi a dolgát, s nincs is elrepedve a gumi sehol sem.

Nekem is hamarosan cserélni kell. A Bosch-t nagyon ajánlják, csak kétszer annyiba kerül, mint a többi.

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 05. 27. at 13:29, kobraCode írta:

Olcsó történet. Mit vettél észre hogyan kezdődött a hiba? Csak azért kérdem mert ugyan az a motorkód nálam is, de nem szeretnék ilyet tapasztalni.

Off

Nekem x18xe1 -nél csak p0220 volt, szintén ecu javítás de nekem sajn 75 pénzben állt meg. 

Tünetek: ingadozó alpjárat, 3000 felett tiltás.

On

Módosítva : lacika555
Link to comment
Megosztás:

23 órája, kobraCode írta:

Mi a bajod a gyárival? 3 éve cseréltem, még most is tökéletesen teszi a dolgát, s nincs is elrepedve a gumi sehol sem.

Cromaxba megvettem a gyárit drágán és kb 2 évet bírt ki Most bosoco van hátul is. :D

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

16 órája, Atala írta:

Cromaxba megvettem a gyárit drágán és kb 2 évet bírt ki Most bosoco van hátul is. :D

Melyik típus van a Bosoko-ból hátul? Néztem 'multi fit'-est de nem láttam hasonlót mint amilyen a gyári rögzítése.

2169.jpg 

Ezek közül nem tűnik jónak egyik se.

Egyébként nem drága a gyári, de nem is jó. :)

Szerk:

A gyári rögzítés ilyen:

QEEPEI-font-b-Rear-b-font-font-b-Wiper-b

Módosítva : outsider
Link to comment
Megosztás:

18 órája, outsider írta:

Melyik típus van a Bosoko-ból hátul? Néztem 'multi fit'-est de nem láttam hasonlót mint amilyen a gyári rögzítése.

 

Ezek közül nem tűnik jónak egyik se.

Egyébként nem drága a gyári, de nem is jó. :)

Szerk:

A gyári rögzítés ilyen:

 

SHell kúton ami van és azt rápattintottam , annyi h a takaró műanyag nincs rajta.

Hogy melyik volt nem tudom, de eddig nem repült el. :D

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

8 órája, Atala írta:

SHell kúton ami van és azt rápattintottam , annyi h a takaró műanyag nincs rajta.

Hogy melyik volt nem tudom, de eddig nem repült el. :D

Ott a simát meg a multit is kapni, bár multit kevésbé.

Pont tudom mert a céges kocsira előre kellett volna hirtelen, 4 kutat végigjártam és sehol sem volt spec skodára való.

Ahol volt multi, ott meg méret nem volt...

Veszek akkor egy multit, annyit megér hogy kipróbáljam :)

 

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

 

Nekem egy 2003-as g astrám van 1.4 16V Z14XE.  A gondom az vele hogy 300-km erenként jön elő mindig ugyan az a hiba hogy 1x gyújtáskimaradás az 1 es hengerben. Kb 6-7 volt már szervizben de nem tudják elő idézni a hibát. Gyújtótrafó csere+ gyertya , ezzel sem oldódód meg. Esetleg valakinek volt ilyen hiba?. 

Akármit próbáltunk semmi változás jelenleg Hüco trafó van benne gyári gyertyákkal+ gyári olaj. Semmi baja nincs az autónak ahogy elérem a 300-meg tett km-t akkor villog a motorhiba kód jele, nem rángat, nem szaggat, húz rendesen,  nincs semmi jelenség.

Módosítva : AsH0oKa
Link to comment
Megosztás:

Just now, AsH0oKa írta:

Sziasztok.

 

Nekem egy 2003-as g astrám van 1.4 16V Z14XE.  A gondom az vele hogy 300-km erenként jön elő mindig ugyan az a hiba hogy 1x gyújtáskimaradás az 1 es hengerben. Kb 6-7 volt már szervizben de nem tudják elő idézni a hibát. Gyújtótrafó csere+ gyertya , ezzel sem oldódód meg. Esetleg valakinek volt ilyen hiba?. 

Akármit próbáltunk semmi változás jelenleg Hüco trafó van benne gyári gyertyákkal+ gyári olaj. Semmi baja nincs az autónak ahogy elérem a 300-kmt akkor villog a motorhiba kód jele, nem rángat, nem szaggat, húz rendesen,  nincs semmi jelenség.

Mi a hibakód?

Sztem égéskimaradás lesz az,az meg nem csak gyujtás probléma lehet

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

On 2017. 06. 04. at 20:35, AsH0oKa írta:

Sziasztok.

 

Nekem egy 2003-as g astrám van 1.4 16V Z14XE.  A gondom az vele hogy 300-km erenként jön elő mindig ugyan az a hiba hogy 1x gyújtáskimaradás az 1 es hengerben. Kb 6-7 volt már szervizben de nem tudják elő idézni a hibát. Gyújtótrafó csere+ gyertya , ezzel sem oldódód meg. Esetleg valakinek volt ilyen hiba?. 

Akármit próbáltunk semmi változás jelenleg Hüco trafó van benne gyári gyertyákkal+ gyári olaj. Semmi baja nincs az autónak ahogy elérem a 300-meg tett km-t akkor villog a motorhiba kód jele, nem rángat, nem szaggat, húz rendesen,  nincs semmi jelenség.

Trafóból egyébként Delphi-nél alább nem érdemes adni.

Égéskimaradás lesz az, és nem gyújtás, sokan félrefordítják, és azonnal cserélik is az általad leírtakat.

Nekem akkumulátor csere óta nem volt égéskimaradfásom.

Több mindentől lehet. Nem megfelelő mennyiségű üzemanyag, levegő, "szikra".

De az alacsony rendszerfeszültség is okozhat ilyet, mint az én estemben.

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 05. 31. at 9:53, Atala írta:

SHell kúton ami van és azt rápattintottam , annyi h a takaró műanyag nincs rajta.

Hogy melyik volt nem tudom, de eddig nem repült el. :D

Megnéztem az első törlővel összehasonlítva.

Most már sejtem hogyan tetted fel, szerintem a sima is elegendő nem kell a multi, csak le kell szedni a műanyag biszbaszt róla.

https://goo.gl/photos/src5igcgM79Vpdjg7

Link to comment
Megosztás:

3 órája, outsider írta:

Trafóból egyébként Delphi-nél alább nem érdemes adni.

Égéskimaradás lesz az, és nem gyújtás, sokan félrefordítják, és azonnal cserélik is az általad leírtakat.

Nekem akkumulátor csere óta nem volt égéskimaradfásom.

Több mindentől lehet. Nem megfelelő mennyiségű üzemanyag, levegő, "szikra".

De az alacsony rendszerfeszültség is okozhat ilyet, mint az én estemben.

Vagy szelepszorulás...:(

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 06. 04. at 20:41, AsH0oKa írta:

Szia!

 

Elég laikus vagyok ebben a  témában . A konkrét hiba kódot nem tudom, márka szervizben volt.

Te is meg tudod nézni, villogtasd ki. Ha megvannak a számok, írd meg ide. A hibakód kivillogtatásának folyamatáról találsz leírást a fórumon.

Módosítva : Cs. Zoltán
Link to comment
Megosztás:

sziasztok,

9 éves a kocsi (Z14XEP), 73000 kilométerrel. A szokásos szűrőket évente cserélem, ékszíjat tavaly. Mi a helyzet a vezérléssel, váltó- és fékfolyadékkal? (Utóbbit tavaly ellenőrizték, rendben volt.)

Link to comment
Megosztás:

5 perce, NW1 írta:

sziasztok,

9 éves a kocsi (Z14XEP), 73000 kilométerrel. A szokásos szűrőket évente cserélem, ékszíjat tavaly. Mi a helyzet a vezérléssel, váltó- és fékfolyadékkal? (Utóbbit tavaly ellenőrizték, rendben volt.)

A fékfolyadékot 2-3 évente illik cserélni, már nekem is esedékes lesz lassan. A hűtőfolyadékot 5-6 évente, a váltóolajat és a szervóolajat nem kell, max a szintet ellenőrizni és utántölteni. Mondjuk szokták mondani h 150k km környékén nem baj ha a váltóban is cserélik a kenőanyagot. Láncos autónál vezérléscsere csak akkor ha hangja van (megnyúlt a lánc, ehhez létezik mérőeszköz is). Nálad nem a vezérlés része a vízpumpa így csak akkor kell cserélni ha gyanús valamiért vagy konkrét hibakép van (pl csepeg). 

Módosítva : Janó32
  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.