Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
8 órája, outsider írta:

A csőcsonk hanyas a termosztát kis műanyag csonkján?

Festo-nak van 1/8-ados könyök, forgatható, de max 6-os csonk van rajta. Az szerintem kicsi. Ez min van 8-as.

8-9mm között van, de inkább 9.

  • Like 1
  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok! '08-as Z14XEP újan vásárolt Astram 92.000km-t futott ezidáig. Garancia alatt gyújtótrafó csere volt és garancia lejárta után leellenőriztem a lefogatócsészéket. Szokásos olaj, szűrő, gyertya csere volt eddig. Fékbetétek, vízpumpa, hosszbordás és feszítő még gyári.

Köv. szervíznél mit ajánlatos cserélni, mit kell komolyabban leellenőrizni?

Elküldve
50 perce, Árpiska írta:

Sziasztok! '08-as Z14XEP újan vásárolt Astram 92.000km-t futott ezidáig. Garancia alatt gyújtótrafó csere volt és garancia lejárta után leellenőriztem a lefogatócsészéket. Szokásos olaj, szűrő, gyertya csere volt eddig. Fékbetétek, vízpumpa, hosszbordás és feszítő még gyári.

Köv. szervíznél mit ajánlatos cserélni, mit kell komolyabban leellenőrizni?

Az elsö fékbetéteket megnézném,vége felé járhatnak a tárcsával együtt

A vezérlést csak akkor kell bolygatni ha csörög a lánc

Termosztát is elszokott fáradni

Elküldve
1 órával ezelőtt, Árpiska írta:

Sziasztok! '08-as Z14XEP újan vásárolt Astram 92.000km-t futott ezidáig. Garancia alatt gyújtótrafó csere volt és garancia lejárta után leellenőriztem a lefogatócsészéket. Szokásos olaj, szűrő, gyertya csere volt eddig. Fékbetétek, vízpumpa, hosszbordás és feszítő még gyári.

Köv. szervíznél mit ajánlatos cserélni, mit kell komolyabban leellenőrizni?

Vízpumpa csőcsonk!!!

Elküldve

Vízpumpát mikor kell cserélni, gondolom hosszbordás szíjjal és feszítővel együtt?

Tárcsából és betétekből milyet érdemes venni?

Vezérléshez remélem nem kell nyúlni, 10ekm alatt szoktam olajat cserélni. Remélem meghálálja!

Termosztátból Wahlert ajánlották fórumon.

Vízpumpa csőcsonk nálam gyárilag fém.

Elküldve
39 perce, Árpiska írta:

Vízpumpát mikor kell cserélni, gondolom hosszbordás szíjjal és feszítővel együtt?

Vízpumpa morog, kotyog, csöpög, ha elfáradt. Nekem 150k km-nél volt cserés.

Elküldve
1 óra, ginola írta:

Vezérműtengely csapágyfedél csavarok ellenőrzése, ha nem volt még ellenőrizve!

Vízpumpa csőcsonk fémre cserélése. A fékek ellenőrzése, ha szüksége pofa, tárcsacsere.

( Dexos motololaj, pl. 0W 40, 5W30 , pollen, levegőszűrő, benzinszűrő csere. Hűtőfolyadék cseréje, ha még nem volt!  Gyertyacsere mikor volt?)

Figyelmetlen vagy. El sem olvatad mit írt...

  • Like 2
Elküldve
12 órája, csicsó írta:

Az elsö fékbetéteket megnézném,vége felé járhatnak a tárcsával együtt

A vezérlést csak akkor kell bolygatni ha csörög a lánc

Termosztát is elszokott fáradni

92e km-nél cserés lenne az első tárcsa? Na ne... nekem 110e nél volt cserélve a gyári betét, most koptatja a második szett betétet a gyári tárcsa! Cserélni majd kb akkor kell ha ez a szett is elkopik.

Elküldve
39 perce, kobraCode írta:

92e km-nél cserés lenne az első tárcsa? Na ne... nekem 110e nél volt cserélve a gyári betét, most koptatja a második szett betétet a gyári tárcsa! Cserélni majd kb akkor kell ha ez a szett is elkopik.

Én 112 ezer km-rel vettem,de már cserélni kellett a tárcsát is a betétekkel együtt.Lehet az előző tulaj nagyon taposta a féket.

Elküldve
8 órája, Árpiska írta:

Vízpumpát mikor kell cserélni, gondolom hosszbordás szíjjal és feszítővel együtt?

Tárcsából és betétekből milyet érdemes venni?

Vezérléshez remélem nem kell nyúlni, 10ekm alatt szoktam olajat cserélni. Remélem meghálálja!

Termosztátból Wahlert ajánlották fórumon.

Vízpumpa csőcsonk nálam gyárilag fém.

Én Textarra cseréltem mindent (tárcsa, betétek, fékfolyadék), de a Textar mellett jó alternatíva a Zimmermann, vagy ATE is.

 

Az első tárcsák cseréihez pedig: nekem a gyári betétek 70-80e km környékén fogytak el, aztán 2hónapja, 130e km-nél kapta a Textart.

Elküldve
1 órával ezelőtt, kobraCode írta:

92e km-nél cserés lenne az első tárcsa? Na ne... nekem 110e nél volt cserélve a gyári betét, most koptatja a második szett betétet a gyári tárcsa! Cserélni majd kb akkor kell ha ez a szett is elkopik.

Mondjuk nagyban használatfüggö a fékek futásteljesitménye,de nem gondolnám,hogy 200 ezret elmegy egy elsö tárcsa

Bár nem tudom...én most cseréltem elsö betéteket 123 ezernél, GM volt benne(volt még rajta 4-5mm kivül,belül semmi),a tárcsa az maradt

Hátul GM volt a tàrcsa,de az rozsdàs volt a kopo felületen,igy kuka  lett

Elküldve
40 perce, Geopake írta:

Én 112 ezer km-rel vettem,de már cserélni kellett a tárcsát is a betétekkel együtt.Lehet az előző tulaj nagyon taposta a féket.

 

20 perce, csicsó írta:

Mondjuk nagyban használatfüggö a fékek futásteljesitménye,de nem gondolnám,hogy 200 ezret elmegy egy elsö tárcsa

Bár nem tudom...én most cseréltem elsö betéteket 123 ezernél, GM volt benne(volt még rajta 4-5mm kivül,belül semmi),a tárcsa az maradt

Hátul GM volt a tàrcsa,de az rozsdàs volt a kopo felületen,igy kuka  lett

Ha lekopik a mostani szett majd megmondom hogy tárcsa bírta e volna még a végéig... A ledobott betéteken is volt még jó pár mm, de én szeretek időben cserélni nem várom meg sosem a teljes elfogyást...

Elküldve
1 órával ezelőtt, kobraCode írta:

Ha lekopik a mostani szett majd megmondom hogy tárcsa bírta e volna még a végéig... A ledobott betéteken is volt még jó pár mm, de én szeretek időben cserélni nem várom meg sosem a teljes elfogyást...

120-130 ekm-t mire elérte nálatok, maradt e még a gyári vízpumpa?

Gyertyából 3. szettet koptatom.

Elküldve
16 órája, Árpiska írta:

Sziasztok! '08-as Z14XEP újan vásárolt Astram 92.000km-t futott ezidáig. Garancia alatt gyújtótrafó csere volt és garancia lejárta után leellenőriztem a lefogatócsészéket. Szokásos olaj, szűrő, gyertya csere volt eddig. Fékbetétek, vízpumpa, hosszbordás és feszítő még gyári.

Köv. szervíznél mit ajánlatos cserélni, mit kell komolyabban leellenőrizni?

Szia! Én leellenőrizném a váltóolajszintet! De inkább fékolajat cserélnék(2 évente)!

Elküldve
12 órája, Árpiska írta:

120-130 ekm-t mire elérte nálatok, maradt e még a gyári vízpumpa?

Gyertyából 3. szettet koptatom.

Vezérlés csere még az előző tulajnál volt. Oda adta a számlát de nem emlékszem milyen pumpa ment bele.

Elküldve
15 órája, csicsó írta:

Bár nem tudom...én most cseréltem elsö betéteket 123 ezernél, GM volt benne(volt még rajta 4-5mm kivül,belül semmi),a tárcsa az maradt

Milyen fékpofákra cseréltél?

Hosszbordás (PK) szíjat mikor kell cserélni és az feszítővel együtt megy e?

Elküldve
27 perce, Árpiska írta:

Milyen fékpofákra cseréltél?

Hosszbordás (PK) szíjat mikor kell cserélni és az feszítővel együtt megy e?

Hosszbordást illik lecserélni 10éves korában, én csak azt cseréltem tavaly Gates szíjra.

Elküldve
19 perce, peacetrang írta:

Hosszbordást illik lecserélni 10éves korában, én csak azt cseréltem tavaly Gates szíjra.

Köszi! Feszítő maradt régi? Más nem dolgot nem kellett cserélni?

Elküldve
22 perce, Árpiska írta:

Köszi! Feszítő maradt régi? Más nem dolgot nem kellett cserélni?

Igen, az maradt a régi, de biztos van itt tőlem okosabb, aki ettől pontosabb információkkal is tud szolgálni a feszítő csereperiódusáról.

Elküldve
1 óra, peacetrang írta:

Igen, az maradt a régi, de biztos van itt tőlem okosabb, aki ettől pontosabb információkkal is tud szolgálni a feszítő csereperiódusáról.

Meghallod!

  • Like 1
Elküldve
5 órája, Árpiska írta:

Milyen fékpofákra cseréltél?

Hosszbordás (PK) szíjat mikor kell cserélni és az feszítővel együtt megy e?

Én fékbetétböl és tárcsábol csak Textart veszek:)

Elküldve
20 órája, Árpiska írta:

120-130 ekm-t mire elérte nálatok, maradt e még a gyári vízpumpa?

Gyertyából 3. szettet koptatom.

Én vízpumpát cseréltettem vezérlés cserekor mikor megvettem a kocsit.Megszoktam a Vectránál :)

 

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.