Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Én is után gyártottat vettem.Nem fogok kiadni egy darab műanyagért 11 ezret.Az egyik vége nekem is eláll egy kicsit,de nem annyira mint a másik amit lecseréltem.Majd ha nagyon zavar odaragasztom sikával:)

Elküldve
5 órája, Geopake írta:

Én is után gyártottat vettem.Nem fogok kiadni egy darab műanyagért 11 ezret.Az egyik vége nekem is eláll egy kicsit,de nem annyira mint a másik amit lecseréltem.Majd ha nagyon zavar odaragasztom sikával:)

Engem zavar. Veszek valamit akkor ne kókányolással rakjam már föl az autóra. Ezért javasoltam, hogy a kolléga vegyen inkább gyárit. Már bánom, hogy nem adtam ki azt a 11 ezret.

Elküldve
6 órája, peacetrang írta:

Megértem egy felkiáltó -és kérdőjellel is. Új kora óta van nálunk is az autó, nyilván nem ilyen volt 0km-esen. Egy kis ügyességgel megoldható, hogy jó legyen...ne csapjuk be egymást, egy cserélt alkatrész sosem lesz már olyan, mintha most jönne le a gyártósorról.

Te állítottad, hogy jó én pedig, hogy nem. Ezzel miért csapnám be a kollégát?

Elküldve
11 órája, peacetrang írta:

Megértem egy felkiáltó -és kérdőjellel is. Új kora óta van nálunk is az autó, nyilván nem ilyen volt 0km-esen. Egy kis ügyességgel megoldható, hogy jó legyen...ne csapjuk be egymást, egy cserélt alkatrész sosem lesz már olyan, mintha most jönne le a gyártósorról.

:-)

Elküldve
6 órája, gezoli írta:

Te állítottad, hogy jó én pedig, hogy nem. Ezzel miért csapnám be a kollégát?

Úgy értettem, hogy egy cserélt alkatrész után már sosem lesz olyan "steril" a kocsi, mint mielőtt hozzányúltunk volna. Én is a minőségi/gyári alkatrészeket preferálom (épp kedden cseréltem a két stabilkart gyárira), de ennél a darab műanyagnál úgy éreztem elég az utángyártott. Egyébként meg lehetne próbálni, hogy óvatosan melegítve vajon meg lehet-e hajlítani annyira, hogy szebben álljon.

Béke:icon13:

Elküldve
4 órája, peacetrang írta:

Úgy értettem, hogy egy cserélt alkatrész után már sosem lesz olyan "steril" a kocsi, mint mielőtt hozzányúltunk volna. Én is a minőségi/gyári alkatrészeket preferálom (épp kedden cseréltem a két stabilkart gyárira), de ennél a darab műanyagnál úgy éreztem elég az utángyártott. Egyébként meg lehetne próbálni, hogy óvatosan melegítve vajon meg lehet-e hajlítani annyira, hogy szebben álljon.

Béke:icon13:

:hug:

  • Like 1
Elküldve
17 órája, gezoli írta:

Engem zavar. Veszek valamit akkor ne kókányolással rakjam már föl az autóra. Ezért javasoltam, hogy a kolléga vegyen inkább gyárit. Már bánom, hogy nem adtam ki azt a 11 ezret.

Nem vagyunk egyformák:) Engem azért nem zavar mert nem látom.Vannak ettől nagyobb hiányosságok is az autón.

Elküldve

T OpelAtti!

Az említett Bosch gyertya nem való Z14XE motorba.

Az NGK-tól  az említett gyertya való Z14XE motorba.

Még jobbak lennének az alábbi Bosch gyertyák:
FR 91 X,
FGR 8 KQE 0,
FLR 8 LDCU+.

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok.

Azt szeretném kérdezni, hogy, van a pollenszűrőknél olyan választás hogy kiegészítő elektromos fűtés nélkül vagy fűtéssel.

Hogy láthatom hogy van vagy nincs?

 

Elküldve (edited)
On 2016. 09. 30. at 21:02, Geopake írta:

Inkább maradj a jelenleginél(GM).Nem kell az Opelnek az NGK.

+1. Így van! Tekintve az autó dinamikáját és lehetőségeit...a legjobb választás a gyári GM feliratú gyertya. Lehet trükközni mással, de kb. 60 eKM-el keresztül kell együtt élni a döntéssel, ráadásul egy olcsó alkatrészről van szó, így semmi érv nincs a gyári alkatrész ellenében. Sem a fogyasztásra, sem a teljesítményre nem úgy fog pozitív hatást gyakorolni, hogy azt észre is vegye az ember...  Tehát ha mondjuk hasonló(!) gyertyát rak valaki az "ugyanolyan gyári" helyett. A gyári olajnál van jobb, és talán a gyári szűrőknél is, de egy G-s opel gyertyáinál feleslegesnek tartom a bűvészkedést.

Mondjuk néha én is görbén megyek az egyenes helyett... Van, hogy meg is bánom... :) Szóval ha a kérdező is ilyen, akkor hajrá... :D

Módosítva : bluemirage
  • Like 2
Elküldve

Ebben a hónapban lesz 8 éves a verda, 70e km van benne. Mi legyen a karbantartása? Nyáron volt olajcsere, gyertyacsere, pollen és légszűrő cseréje. Valami ezen kívül? Szíjakat esetleg? Ha igen, milyet? Ebben a monszunos időben baromi gyorsan párásodik a beltér, gyakorlatilag klíma nélkül nem látok ki. Újabb pollencsere esetleg vagy mitévő legyek?

Elküldve
2 órája, Vilmoskörte írta:

Ebben a hónapban lesz 8 éves a verda, 70e km van benne. Mi legyen a karbantartása? Nyáron volt olajcsere, gyertyacsere, pollen és légszűrő cseréje. Valami ezen kívül? Szíjakat esetleg? Ha igen, milyet? Ebben a monszunos időben baromi gyorsan párásodik a beltér, gyakorlatilag klíma nélkül nem látok ki. Újabb pollencsere esetleg vagy mitévő legyek?

Üregvédelem.....

  • Like 1
Elküldve (edited)
10 órája, Vilmoskörte írta:

Ebben a hónapban lesz 8 éves a verda, 70e km van benne. Mi legyen a karbantartása? Nyáron volt olajcsere, gyertyacsere, pollen és légszűrő cseréje. Valami ezen kívül? Szíjakat esetleg? Ha igen, milyet? Ebben a monszunos időben baromi gyorsan párásodik a beltér, gyakorlatilag klíma nélkül nem látok ki. Újabb pollencsere esetleg vagy mitévő legyek?

 

Módosítva : gezoli
Elküldve

Üdv srácok. Ahogy bejött a hidegebb idő azt vettem észre, hogy kicsit ellustult a termosztátom. Igaz még gyári az alkatrész. Milyent érdemes bele vásárolni? Jó leget pl. gates vagy mindenképpen gyári? Kell e még más egyéb alkatrészt vásárolnom hozzá, pl tömítést? Illetve a csere mennyire bonyolult? Gondolom nem annyira, mint a c14se motornál? :) Előre is köszi.

Elküldve (edited)
14 perce, scream24 írta:

Üdv srácok. Ahogy bejött a hidegebb idő azt vettem észre, hogy kicsit ellustult a termosztátom. Igaz még gyári az alkatrész. Milyent érdemes bele vásárolni? Jó leget pl. gates vagy mindenképpen gyári? Kell e még más egyéb alkatrészt vásárolnom hozzá, pl tömítést? Illetve a csere mennyire bonyolult? Gondolom nem annyira, mint a c14se motornál? :) Előre is köszi.

Wahler. Kell hozzá új tömítés, de elméletileg adnak hozzá.

Módosítva : gezoli
  • Like 1
Elküldve
13 perce, gezoli írta:

Whaler. Kell hozzá új tömítés, de elméletileg adnak hozzá.

Nagyot tévedek, ha azt mondom az a gyárilag is beépített? Vagy teljesen rosszul emlékszem? Akkor jobban járok, ha biztos ami biztos veszek hozzá tömítést.

Elküldve
2 órája, gezoli írta:

Ezt nem értem!

Így adják: https://alkatreszek.hu/wa4242_92d_b

Mit nem értesz? Akkor máshogy teszem fel a kérdést! :) Jól gondolom, hogy gyárilag Whaler típusú termosztáttal szerelik a verdát?! Már csak azért is kérdezem, mert az általad linkelt oldalt is néztem s nincs készleten, nem rendelhető stb.... Viszont itt pl: csak olyan van, hoy eredeti Opel! S úgy emlékszem, hogy az eredeti opel= whaler. Vagy nem?  A többi egyébként ennyire szar?

Elküldve
4 órája, scream24 írta:

Üdv srácok. Ahogy bejött a hidegebb idő azt vettem észre, hogy kicsit ellustult a termosztátom. Igaz még gyári az alkatrész. Milyent érdemes bele vásárolni? Jó leget pl. gates vagy mindenképpen gyári? Kell e még más egyéb alkatrészt vásárolnom hozzá, pl tömítést? Illetve a csere mennyire bonyolult? Gondolom nem annyira, mint a c14se motornál? :) Előre is köszi.

 

3 órája, gezoli írta:

Wahler. Kell hozzá új tömítés, de elméletileg adnak hozzá.

Én most gyárit vettem bele, GM-es szám van belegravírozva, nem utalt semmi arra, hogy Wahler, persze attól még nyilván gyárthatják ők.

Ugyanannyiba került mint a Wahler, ezért bátorkodtam azt venni.

Adtak hozzá tömítést, ahogy a Swag-hoz is, ami fél évet bírt (mármint a termosztát, nem a tömítés) :-)

Elküldve
1 órával ezelőtt, scream24 írta:

Mit nem értesz? Akkor máshogy teszem fel a kérdést! :) Jól gondolom, hogy gyárilag Whaler típusú termosztáttal szerelik a verdát?! Már csak azért is kérdezem, mert az általad linkelt oldalt is néztem s nincs készleten, nem rendelhető stb.... Viszont itt pl: csak olyan van, hoy eredeti Opel! S úgy emlékszem, hogy az eredeti opel= whaler. Vagy nem?  A többi egyébként ennyire szar?

Ilyet vettem most, a legalsó gyárit.

Igen! a Többi szar! :-)

Swag nekem halt meg, Febiről is írták, hogy 2 évet bírt...
És ezek azért valamennyire márkások...

Elküldve
6 órája, scream24 írta:

Üdv srácok. Ahogy bejött a hidegebb idő azt vettem észre, hogy kicsit ellustult a termosztátom. Igaz még gyári az alkatrész. Milyent érdemes bele vásárolni? Jó leget pl. gates vagy mindenképpen gyári? Kell e még más egyéb alkatrészt vásárolnom hozzá, pl tömítést? Illetve a csere mennyire bonyolult? Gondolom nem annyira, mint a c14se motornál? :) Előre is köszi.

ezt miből gondolod? Mi a hiba jelenség? 

Elküldve
7 órája, outsider írta:

Ilyet vettem most, a legalsó gyárit.

Igen! a Többi szar! :-)

Swag nekem halt meg, Febiről is írták, hogy 2 évet bírt...
És ezek azért valamennyire márkások...

Lehet rosszul emlékeztem, hogy ki gyártja az alkatrészt. A "gyári alkatrésszel" csak nem nyúl mellé az ember. Te cserélted. Mire érdemes figyelni, vagy csak csavarok, csövek, hűtőfolyadék le és kész, be az új és jónapot?

5 órája, Janó32 írta:

ezt miből gondolod? Mi a hiba jelenség? 

Abból gondolom, hogy nagyon lassan megy fel üzemi hőfokra a kis mutató. De kezdek gyanakodni, hiszen a fűtés jó, hamar meleg is van, egyes fokozaton is leég a búrám. Meglehet, hogy a visszajelző szart be!? Holnapra is elég hideget mondanak reggelre, rádugom a kis kütyüt s meg sasolom, hogy az mit mutat.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.