Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

Sziasztok

 

Székesfehérváron keresnék megbízható szakit, aki szervizelné autóm....

 

Az első ajtó burkolatát hogyan kell leszerelni, mert nagyon zörög, ill a szélvédő elöőti kivehető rész is zörög, ezt ti hogyan küszöbölitek ki?

Az engem is érdekelne egy olyan... Aki régebben volt az már nyugdíjba ment, de mondjuk nem is látott már sokat, érdekes módszerekkel javított. Mondjuk megfizethető volt, tényleg vállalt garanciát a munkájára, a nevére lehetett kedvezménnyel megvenni az alkatrészt, végig ott lehetett állni a kocsi mellett amíg szervizelt, de ő már visszavonult. Van egy szerviz ahová hordom, rendesek és segítőkészek, azonban mindig tele vannak munkával, nehezen érnek rá, és ha valóban javítani kell, akkor annak ára van. 

Nekünk Fehérváriaknak (vagyunk itt egy páran) lehet egyeztetni kellene ki-mit-kihez hord szervizre, talán hasznos információ cserék lennének (autóelektromossági kapcsolataim pl elsőrangúak). Még az is lehet, hogy ha találnánk egy olyan szakit aki érti is az Opel-ek nyelvét (és fedi azt amit elvárnánk egy szakitól), akkor hozzá hordanánk a verdákat, ez mindenkinek kiemelten és kölcsönösen hasznos lenne. Előző szerviznél így volt, egész baráti kör oda hordta a kocsijait, gondolom ezt értékelte is az öreg, neki sem volt mindegy, főleg hogy semmiben nem garasoskodtunk és nem vacak alkatrészekkel kellett dolgoznia...  

Link to comment
Megosztás:

Szia

 

Privátban megírhatnád, hogy ki a villamossági szerelő, mondjuk lenne tippem rá:D

Az engem is érdekelne egy olyan... Aki régebben volt az már nyugdíjba ment, de mondjuk nem is látott már sokat, érdekes módszerekkel javított. Mondjuk megfizethető volt, tényleg vállalt garanciát a munkájára, a nevére lehetett kedvezménnyel megvenni az alkatrészt, végig ott lehetett állni a kocsi mellett amíg szervizelt, de ő már visszavonult. Van egy szerviz ahová hordom, rendesek és segítőkészek, azonban mindig tele vannak munkával, nehezen érnek rá, és ha valóban javítani kell, akkor annak ára van. 

Nekünk Fehérváriaknak (vagyunk itt egy páran) lehet egyeztetni kellene ki-mit-kihez hord szervizre, talán hasznos információ cserék lennének (autóelektromossági kapcsolataim pl elsőrangúak). Még az is lehet, hogy ha találnánk egy olyan szakit aki érti is az Opel-ek nyelvét (és fedi azt amit elvárnánk egy szakitól), akkor hozzá hordanánk a verdákat, ez mindenkinek kiemelten és kölcsönösen hasznos lenne. Előző szerviznél így volt, egész baráti kör oda hordta a kocsijait, gondolom ezt értékelte is az öreg, neki sem volt mindegy, főleg hogy semmiben nem garasoskodtunk és nem vacak alkatrészekkel kellett dolgoznia...  

 

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

Sziasztok, a szervót szeretném feltölteni(delphi), mert a nívópálca szerint 1/3-ig áll. A tartály elvileg 1.1 literes, Hozzáöntöttem 1dl-t és nem nőtt semmit a szint. Tudja valaki, hogy a nivópálca recés részének az alja és teteje között mennyi a különbség dl-ben? Nem akarnám túltölteni se. Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

1 Gyors kérdésem lenne! Ez az olajszűrő jó ennek a helyére? Bárdiautónál adták, persze miután megadtam az autó paramétereit. Tavaly megszívtam vele, mert Unixnál adtak egy  másik típusba valót, a szerelő futott vissza kicserélni, nem akarok megint így járni!

KösziIMG_20151101_103359.thumb.jpg.05dc61cc03

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Üdv!

1 Gyors kérdésem lenne! Ez az olajszűrő jó ennek a helyére? Bárdiautónál adták, persze miután megadtam az autó paramétereit. Tavaly megszívtam vele, mert Unixnál adtak egy  másik típusba valót, a szerelő futott vissza kicserélni, nem akarok megint így járni!

Köszi

Nem nem nem. Neked betetes szuro kell.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Az engem is érdekelne egy olyan... Aki régebben volt az már nyugdíjba ment, de mondjuk nem is látott már sokat, érdekes módszerekkel javított. Mondjuk megfizethető volt, tényleg vállalt garanciát a munkájára, a nevére lehetett kedvezménnyel megvenni az alkatrészt, végig ott lehetett állni a kocsi mellett amíg szervizelt, de ő már visszavonult. Van egy szerviz ahová hordom, rendesek és segítőkészek, azonban mindig tele vannak munkával, nehezen érnek rá, és ha valóban javítani kell, akkor annak ára van. 

Nekünk Fehérváriaknak (vagyunk itt egy páran) lehet egyeztetni kellene ki-mit-kihez hord szervizre, talán hasznos információ cserék lennének (autóelektromossági kapcsolataim pl elsőrangúak). Még az is lehet, hogy ha találnánk egy olyan szakit aki érti is az Opel-ek nyelvét (és fedi azt amit elvárnánk egy szakitól), akkor hozzá hordanánk a verdákat, ez mindenkinek kiemelten és kölcsönösen hasznos lenne. Előző szerviznél így volt, egész baráti kör oda hordta a kocsijait, gondolom ezt értékelte is az öreg, neki sem volt mindegy, főleg hogy semmiben nem garasoskodtunk és nem vacak alkatrészekkel kellett dolgoznia...  

Sziasztok!

Kaptam egy jó szaki címet, már egyszer voltam nála, Szfv. Varjú út 11.  Rajnai Róbert 06 20 99 14 325.

Egyébként tényleg jó lenne összeszedni ki hova viszi a járgányt, mert nemrég volt egy keserű élményem egy szerviznél.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Nem, cserénél mondták hogy kevesebb volt benne.

A javítás nagyon drága, ha kell akkor váltócsere, de most elhalkult.

Én is inkább a cserét javasolnám. Faterék annó megcsináltatták OFF Samara 2109-ben a váltót. 4 sebeségges, rükibe reccsent (még kuplung csere után is) és ha 1be kicsit sportosabb volt a váltás akkor 2be is reccsent. Tata akitől vettük kinyírta a 2es szinkront és azt hiszem nyeles tengelyt is kellett cserélni. 50e volt a javítás, reccsenés úgy ahogy megszünt. Addigra nekem meg volt az astra.  Random köszörűlt és tök hangos volt. Visszavitték de már nem tudták h mi lehet... Persze amikor náluk volt nem köszörűlt.

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
On 2015. 11. 01., OpelAtti írta:

Csináltam videót, a múltkori témáról, zörgés, kuplung benyomásakor elhalkulás.

1. váltóolaj csere előtt, 2. csere után.

https://www.youtube.com/channel/UC6beW5xSVei9ujINZSLXfiA

 

Nekem is valamiért most hangos a motor, és idővel hangosodik.
Hidegen hangosabb, melegen már kevésbé.
Nekem nem ennyire durva.
A motorban olajszint rendben van, sőt rendes ollaj van benne.
Én a váltóra gyanakodok, hogy valamiért abban fogy/kevés az olaj.
Ilyen fémes hang, mint amikor a motorban nincs meg az olajszint.
Persze nekem se ilyen durva volt mint neked.

Az előző szerelőm állítólag töltött utána olajat (a váltóba).
Kuplungom cserélve lett.
Nem lehet, hogy neked a kuplugban valami elcseszve?
Nekem 70k volt a kuplungcsere :(
Nem ezzel a zajjal összefüggésben cseréltem.
Ez fokozatosan erősödött a hang...

Szerintem ránézetek a váltóban az olajszintre az új szerelővel...

Link to comment
Megosztás:

On 2015. 11. 01. at 10:48, g.peter23 írta:

Üdv!

1 Gyors kérdésem lenne! Ez az olajszűrő jó ennek a helyére? Bárdiautónál adták, persze miután megadtam az autó paramétereit. Tavaly megszívtam vele, mert Unixnál adtak egy  másik típusba valót, a szerelő futott vissza kicserélni, nem akarok megint így járni!

KösziIMG_20151101_103359.thumb.jpg.05dc61cc03

Én javaslom csak eredeti szűrőt tegyél bele mert az után gyártottat lehet ,hogy összeszippantja.De bele tehetsz bármilyen gyártót csak akkor magadra haragudj.

http://kepkezelo.com/images/i6jeg60b6wrm390ru8g8.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A középső kézifék bowdenem sérült, így cserére szorul, ha így maradna, akkor befagyna télen. Ez ideáig rendben is van. De ugye ott van a két rövid bowden, ami a két hátsó kerékhez csatlakozik, illetve az első, ami a kézifék karhoz. A hosszú középső a sérült, azt ugye mindenképpen cserélni kell. Ajánlották, hogy a két rövid hátsó bowdent is cseréljem ki, láthatóan nem sérült, de jobb a biztonság. Kérdés, hogy az első bowdennel mi legyen, azt is érdemes ilyenkor cserélni? Elvégre abban is benne van már 10 év. Mivel az takarásban van, azt nem is látták, de azt mondták azt nem szokás cserélni. Segítsetek, jobban járnék, ha ezt az első bowdent is lecserélném (mint írtam, az is tíz éve teszi a dolgát), vagy jobb nem piszkálni, ha működik. Árban persze a középső a legdrágább, a két hátsó és az első már nem tétel. Mennyire bonyolult az első cseréje, nagyon meg kell bontani alul (esetleg belül?) az autót? Hétfőn rendelném a bowdeneket, csak nem tudom mi legyen. 

Köszönet!

Link to comment
Megosztás:

5 hours ago, kukori írta:

Sziasztok!

A középső kézifék bowdenem sérült, így cserére szorul, ha így maradna, akkor befagyna télen. Ez ideáig rendben is van. De ugye ott van a két rövid bowden, ami a két hátsó kerékhez csatlakozik, illetve az első, ami a kézifék karhoz. A hosszú középső a sérült, azt ugye mindenképpen cserélni kell. Ajánlották, hogy a két rövid hátsó bowdent is cseréljem ki, láthatóan nem sérült, de jobb a biztonság. Kérdés, hogy az első bowdennel mi legyen, azt is érdemes ilyenkor cserélni? Elvégre abban is benne van már 10 év. Mivel az takarásban van, azt nem is látták, de azt mondták azt nem szokás cserélni. Segítsetek, jobban járnék, ha ezt az első bowdent is lecserélném (mint írtam, az is tíz éve teszi a dolgát), vagy jobb nem piszkálni, ha működik. Árban persze a középső a legdrágább, a két hátsó és az első már nem tétel. Mennyire bonyolult az első cseréje, nagyon meg kell bontani alul (esetleg belül?) az autót? Hétfőn rendelném a bowdeneket, csak nem tudom mi legyen. 

Köszönet!

Két rövid (hátsó) van nekem itthon. Vadi új GM. Nézd meg mennyi az ára és mondj rá egy árat. Meg fogunk egyezni! Tárcsafék beépítés miatt nem használtam föl.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

 

Y17DT klíma szíjtárcsa csapágya ciripelni kezdett hidegben. Levettem a szíjat, kis oldal irányú holtjátéka van.

Lehet ebben csak csapágyat cserélni, vagy sajtolt, és komplett csere az egész?

Autósboltok kínálatát végignéztem, és nem is találtam hasonlót, csak a feszítő és vezetőgörgőket.

 

Légyszi, aki már cserélte okosítson ki egy kicsit!

 

topyjo

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.