leeroy869 Elküldve Szeptember3, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2015 Egyáltalán világít mikor normálisan indítod a kocsit? Annak ki kéne gyulladnia minden indítás előtt. Ha nem gyullad ki, akkor meg is van a probléma. Igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
OpelAtti Elküldve Szeptember6, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2015 Sziasztok! Gyertyával kapcsolatosan kérdeznék. Megnéztem a kocsiban a gyertyákat, amik benne vannak: GM 000 FLR8LDCU két pólusú. Itt: https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600190-gyujtogyertya/141145-gyujtogyertya-opel-flr8ldcu-ketpolusu a leírás alapján az alvázszám 10. karaktere 3-ig. Nekem 5-ös van. Tehát elvileg ez nem jó nekem a szám miatt, de a kocsiban ez van. Nem tudom ez előző tulaj cserélte e egyáltalán, vagy ez az eredeti / vagy nem foglalkozott vele és berakta ezt a fajtát. Akkor most mit vegyek, ami jelenleg is van a kocsiban a két pólusút, vagy figyeljem az ajánlott alváz szám szerint az 1-polusút? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Szeptember6, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2015 (edited) Sziasztok! Gyertyával kapcsolatosan kérdeznék. Megnéztem a kocsiban a gyertyákat, amik benne vannak: GM 000 FLR8LDCU két pólusú. Itt: https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600190-gyujtogyertya/141145-gyujtogyertya-opel-flr8ldcu-ketpolusu a leírás alapján az alvázszám 10. karaktere 3-ig. Nekem 5-ös van. Tehát elvileg ez nem jó nekem a szám miatt, de a kocsiban ez van. Nem tudom ez előző tulaj cserélte e egyáltalán, vagy ez az eredeti / vagy nem foglalkozott vele és berakta ezt a fajtát. Akkor most mit vegyek, ami jelenleg is van a kocsiban a két pólusút, vagy figyeljem az ajánlott alváz szám szerint az 1-polusút? Ha az aláírásod alapján keresem, akkor ezt dobja a Cromax. Módosítva Szeptember6, 2015 : Probert 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
OpelAtti Elküldve Szeptember6, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2015 Igen, ezért nem értem hogy a kocsiban miért a másik van.? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Szeptember6, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2015 Igen, ezért nem értem hogy a kocsiban miért a másik van.? Lehet hogy előző cserekor nem jót tettek bele. Nekem is 1 pólusú van benne semmi baja a vasnak, tökéletesen megy vele. Sőt mielőtt kicseréltem akkor is ugyan ilyet vettem ki belőle. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
OpelAtti Elküldve Szeptember6, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2015 (edited) Köszi, akkor papír forma szerint 1 pólus lesz.. Akkor a gyertyakérdés megoldódott. Üzemanyagszűrő : https://cromax.hu/130000000-szurok/130420000-szurok/130420876-uzemanyagszuro/6154-benzinszuro-citroen-opel-peugeot gyári, vagy valami másik típus? Módosítva Szeptember6, 2015 : OpelAtti Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Szeptember6, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2015 Sziasztok! Gyertyával kapcsolatosan kérdeznék. Megnéztem a kocsiban a gyertyákat, amik benne vannak: GM 000 FLR8LDCU két pólusú. Itt: https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600190-gyujtogyertya/141145-gyujtogyertya-opel-flr8ldcu-ketpolusu a leírás alapján az alvázszám 10. karaktere 3-ig. Nekem 5-ös van. Tehát elvileg ez nem jó nekem a szám miatt, de a kocsiban ez van. Nem tudom ez előző tulaj cserélte e egyáltalán, vagy ez az eredeti / vagy nem foglalkozott vele és berakta ezt a fajtát. Akkor most mit vegyek, ami jelenleg is van a kocsiban a két pólusút, vagy figyeljem az ajánlott alváz szám szerint az 1-polusút? Sóginak ugyanez az évjárat ugyanez a motor(EGR nélkül)dobálta a hibakódokat égéskimaradásra több hengerre is(berángatott,újraindítás után ment rendesen)majd a gyertya csere megoldotta,2 pólusút vett bele(GM),és az is volt benne.Az alvázszámot nem néztük meg 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Szeptember6, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2015 Sóginak ugyanez az évjárat ugyanez a motor(EGR nélkül)dobálta a hibakódokat égéskimaradásra több hengerre is(berángatott,újraindítás után ment rendesen)majd a gyertya csere megoldotta,2 pólusút vett bele(GM),és az is volt benne.Az alvázszámot nem néztük meg Autóm 2004 10. havi gyártás (12. havi forgalomba helyezés). Előző tulaj/szerviz által 2 pólusú volt benne. Én - a cromax katalógus alapján - 1 pólusút tettem bele. Semmi változást nem észleltem. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ginola Elküldve Szeptember6, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2015 Sziasztok, hűtőfolyadékot milyen gyakran érdemes cserélni, ill. mennyi kell belőle? Ha vki tudna linkelhetne is olyat, mi 14 XEp-be jó, ami 2006-os! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Szeptember6, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2015 Köszi, akkor papír forma szerint 1 pólus lesz.. Akkor a gyertyakérdés megoldódott. Üzemanyagszűrő : https://cromax.hu/130000000-szurok/130420000-szurok/130420876-uzemanyagszuro/6154-benzinszuro-citroen-opel-peugeot gyári, vagy valami másik típus? Mivel nem kell félévente cserélni, ezért érdemes gyárit venni. Nem kerül horror árba és nem nyúlsz mellé vele, anno Filtront vettem azzal sincs gondom de nem látom a listában. Amúgy a gyári olajszűrő kivételével minden szűrő típusból Filtront szoktam venni. Sziasztok, hűtőfolyadékot milyen gyakran érdemes cserélni, ill. mennyi kell belőle? Ha vki tudna linkelhetne is olyat, mi 14 XEp-be jó, ami 2006-os! Amíg a fagyállósága nem veszít az értékéből nem kell cserélni, csak akkor ha a vízkör megbontásra kerül. Alushoz valót kell venni, piros színű, mennyiségét sajnos nem tudom de szerintem a kézikönyvben benne van, ha klímás a vas több kell bele. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
leeroy869 Elküldve Szeptember7, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2015 Olyat lehet, hogy tesztelés céljából obd hibakódot "generálni"? Lehúzok egy csatlakozót vagy ilyesmire gondolok, ami kivált egy hibakódot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Szeptember7, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2015 Olyat lehet, hogy tesztelés céljából obd hibakódot "generálni"? Lehúzok egy csatlakozót vagy ilyesmire gondolok, ami kivált egy hibakódot. Lehet. Pl takarítás közben mikor tologattam az üléseket, az átvezető csatija megmozdult. Jött is a hiba, de míg szerviz ki nem ütötte nem is működött a légzsák! Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Szeptember7, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2015 (edited) Olyat lehet, hogy tesztelés céljából obd hibakódot "generálni"? Lehúzok egy csatlakozót vagy ilyesmire gondolok, ami kivált egy hibakódot. Hőmérsékletjeladó, légtömegmérő, fojtószelepállás jeladó, elektromos gázpedál esetén annak a vezetéke, tankszellőztető szelep, lambdaszonda, injektorok, ezek azonnal hibakódot eredményeznek, ha széthúzod a csatlakozójukat. Légzsákkal inkább nem játszanék, mert azt nem olyan egyszerű kitörölni, és mint írják, hiába rakod vissza, nem működik a hiba törléséig a légzsák. A fentieket viszont ha visszadugod, akkor következő indítástól már ismét működnek, maximum a hibakód marad bent, de azt meg egy ELM327 is kitörli. Módosítva Szeptember7, 2015 : potyo 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ginola Elküldve Szeptember7, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2015 2008-as Astránál 35 e km-nél szervizeléskor miket érdemes mindenképpen megcsinálni, már csak a kora miatt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Szeptember8, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2015 2008-as Astránál 35 e km-nél szervizeléskor miket érdemes mindenképpen megcsinálni, már csak a kora miatt? Motorkód függő. Ha szíjas akkor vezerles csere 6 évenként. Fékfolyadék. A többi meg általános dolog. Mióta van nálad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ginola Elküldve Szeptember9, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2015 Z14 XEP és apámé volt előtte, tavaly óta használom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Szeptember9, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2015 Z14 XEP és apámé volt előtte, tavaly óta használom. Akkor lancos. Ha nem csattog rendben van. Akkor tudod mi mikor volt cserelve. Km fuggo, de ha keveset fut az auto akkor: Olaj + szuro evente levego + pollen szuro 2 evente fekfolyadek, benzinszuro 4 evente gyertya, szijak 6 evente a tobbit akkor ha kopik. En igy szoktam.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ginola Elküldve Szeptember9, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2015 Akkor lancos. Ha nem csattog rendben van. Akkor tudod mi mikor volt cserelve. Km fuggo, de ha keveset fut az auto akkor: Olaj + szuro evente levego + pollen szuro 2 evente fekfolyadek, benzinszuro 4 evente gyertya, szijak 6 evente a tobbit akkor ha kopik. En igy szoktam.... Kössz, milyen szíjakra gondolsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Szeptember9, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2015 Kössz, milyen szíjakra gondolsz? egy darab van benne, az mozgatja a klíma kompresszort, és a generátort. én cserélném ezeket: szíj - Continental benzinszűrő - gyári GM gyertyákat is megnézném, ha csere akkor gyári GM olaj - valami jóféle:) (5w30, 0w30, 0w40) olajszűrő - gyári GM levegő+pollenszűrő - Filtron Ez csak a saját véleményem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Szeptember9, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2015 Kössz, milyen szíjakra gondolsz? Nekem Z14XE ezert 2 szij van. Neked csak a hosszbordas ekszijat kell. Ahogy elottem irtak. Erdemes leszedni hatul a fekdobot kerekcserekor, hogy mennyire peremes. Esetleg elol a kutyacsontokat megrangatni. De annak ugy is lesz hangja. De akar a taviranyitoban is cserelhetsz elemet. Nem kell megvarni mig lemerul. 4-5 evet kibir. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Szeptember10, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2015 Lehet. Pl takarítás közben mikor tologattam az üléseket, az átvezető csatija megmozdult. Jött is a hiba, de míg szerviz ki nem ütötte nem is működött a légzsák! Hőmérsékletjeladó, légtömegmérő, fojtószelepállás jeladó, elektromos gázpedál esetén annak a vezetéke, tankszellőztető szelep, lambdaszonda, injektorok, ezek azonnal hibakódot eredményeznek, ha széthúzod a csatlakozójukat. Légzsákkal inkább nem játszanék, mert azt nem olyan egyszerű kitörölni, és mint írják, hiába rakod vissza, nem működik a hiba törléséig a légzsák. A fentieket viszont ha visszadugod, akkor következő indítástól már ismét működnek, maximum a hibakód marad bent, de azt meg egy ELM327 is kitörli. Itt az ülés alatti csatira gondoltok? mert amikor lehúztam világított a lámpa azaz nem aludt ki. Miután összeraktam mindent akkor ok volt. Lámpa elalszik hibakód nincs. Ha nem erre akkor sorry. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Szeptember10, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2015 Itt az ülés alatti csatira gondoltok? mert amikor lehúztam világított a lámpa azaz nem aludt ki. Miután összeraktam mindent akkor ok volt. Lámpa elalszik hibakód nincs. Ha nem erre akkor sorry. :D Igen, arra gondoltam. Nekem nem kellett széthúzni csak megmozdítani, nem is működött a légzsák míg megvolt a hibajelzés.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ginola Elküldve Szeptember10, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2015 (edited) Sziasztok Székesfehérváron keresnék megbízható szakit, aki szervizelné autóm.... Az első ajtó burkolatát hogyan kell leszerelni, mert nagyon zörög, ill a szélvédő elöőti kivehető rész is zörög, ezt ti hogyan küszöbölitek ki? Módosítva Szeptember10, 2015 : ginola Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Szeptember10, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2015 Sziasztok Székesfehérváron keresnék megbízható szakit, aki szervizelné autóm.... Az első ajtó burkolatát hogyan kell leszerelni, mert nagyon zörög, ill a szélvédő elöőti kivehető rész is zörög, ezt ti hogyan küszöbölitek ki? Az ajtó kárpitot csavarok tartják a karfánál és az alján. Ha manuális az ablakod akkor a tekerőt is le kell venni, utána csak patentok fogják körbe, kárpittal együtt kell pattintani és ha jól emlékszem a tükör háromszöget is le kell venni előtte. A szélvédő szellőzőt vedd ki és ragaszd körbe ajtó vagy ablaktömítő szivaccsal, egyik fele szivacs másik meg ragasztós. Nekem azóta csöndben van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Szeptember10, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2015 Igen, arra gondoltam. Nekem nem kellett széthúzni csak megmozdítani, nem is működött a légzsák míg megvolt a hibajelzés.... hmm. érdekes. egyszer lehúztam mind a 2 ülésen huzat miatt. Most a hosszúhétvégén pár hete az anyós oldalit kellett kiszednem a beázás miatt és kiviből ráadtam a gyújtást, világított is a lámpa de visszarakás után nekem ki is aludt és nem maradt hibakód. majd ránézem még1x elm-el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts