OpelAtti Elküldve Augusztus26, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2015 Sziasztok! Cserélném a gyertyákat, nem tudom az előző tulaj mikor cserélte ezek a gyári gyertyák?: https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600190-gyujtogyertya/141145-gyujtogyertya-opel-flr8ldcu-ketpolusu http://www.opeleseknek.hu/opelshop/opel-astra-g-classic-1998-2009-alkatreszek/opel-astra-g-14-benzin/opel-astra-g-14-benzin-motorkod-z14xe-90le-66kw-gyari-premium-alkatreszek/opel-gyujtogyertya-2-polusu-gm-gyari-1214000?filter=190 Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Augusztus26, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2015 Sziasztok! Cserélném a gyertyákat, nem tudom az előző tulaj mikor cserélte ezek a gyári gyertyák?: https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600190-gyujtogyertya/141145-gyujtogyertya-opel-flr8ldcu-ketpolusu http://www.opeleseknek.hu/opelshop/opel-astra-g-classic-1998-2009-alkatreszek/opel-astra-g-14-benzin/opel-astra-g-14-benzin-motorkod-z14xe-90le-66kw-gyari-premium-alkatreszek/opel-gyujtogyertya-2-polusu-gm-gyari-1214000?filter=190 Igen, ez az. Azt hiszem Z14XE esetébe nincs variálás az évjáratokkal. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Augusztus26, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2015 Igen, ez az. Azt hiszem Z14XE esetébe nincs variálás az évjáratokkal. Amikor én kerestem nekem miért 1 pólusú gyertyát dobott ki? Nem értem, akkor most melyik is kell bele? Amúgy Cromax kettéveszi, 2003-2004 es évvel váltás van a gyertyáknál: https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600190-gyujtogyertya/141188-gyujtogyertya-opel-fqr8leu2-egypolusu 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Augusztus26, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2015 Igen, ez az. Azt hiszem Z14XE esetébe nincs variálás az évjáratokkal. De van. 2004.10. gyartasuba 1 polusu ment. 2003.01.-iba ketpolusu. 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Augusztus26, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2015 De van. 2004.10. gyartasuba 1 polusu ment. 2003.01.-iba ketpolusu. Akkor ezért kell nekem is egypólusú. Végre megnyugodtam hogy jó típus van benne, bár eddig sem volt vele probléma... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Augusztus26, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2015 Bocs. Akkor rosszul emlékeztem :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
bonat Elküldve Augusztus27, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2015 Nekem a 2 pólusú van....tökéletes......(már nem dadog...NGK miatt :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
vsz Elküldve Augusztus27, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2015 Ha már gyertyák, tudja bárki, hogy miért volt ez a váltás 2003-2004 között? Min változtattak a motoron vagy részegységein, hogy erre szükség volt? Ugyanúgy Z14XE, vagy Z16XE... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Augusztus27, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2015 Ha már gyertyák, tudja bárki, hogy miért volt ez a váltás 2003-2004 között? Min változtattak a motoron vagy részegységein, hogy erre szükség volt? Ugyanúgy Z14XE, vagy Z16XE... Nem tudom h összefügg-e, de nem ebben az időszakban került le az EGR/AGR ezen motorokról és módosult valami a katalizátornál? Lehet emiatt bizonyos beállítások másként vannak... 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
vsz Elküldve Augusztus27, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2015 (edited) Nem tudom h összefügg-e, de nem ebben az időszakban került le az EGR/AGR ezen motorokról és módosult valami a katalizátornál? Lehet emiatt bizonyos beállítások másként vannak... Lehet, csak jó lenne tudni pontosat, mert lehet az EGR leprogramozással egyidőben a gyertyát is 1 pólusúra kellett volna cserélnem? Módosítva Augusztus27, 2015 : vsz Link to comment Megosztás: More sharing options...
leeroy869 Elküldve Augusztus27, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2015 Sziasztok, 99-es X16XEL astrának próbálnám a hibakódjait kiolvasni, a következő trükkel https://sites.google.com/site/gastraokossagok/muszerfal#TOC-Bowdenes-g-zped-l-eset-n: A csatlakozó teljesen ugyanilyen és ugyanott, ugyanígy helyezkedik el, mint a képen. A gond az, hogy rövidre zárom, ráadom a gyújtást, és semmi nem történik, nem kezd el villogni a check engine lámpa. Van más megoldás is a hibakódok eléréséhez, vagy valamit mókoltak már a járművön, hogy nem megy ez? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Augusztus27, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2015 Lehet, csak jó lenne tudni pontosat, mert lehet az EGR leprogramozással egyidőben a gyertyát is 1 pólusúra kellett volna cserélnem? Nekem 1 pólusú van benne.EGR nincsen gyárilag.2005 májusi a kocsi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Augusztus27, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2015 Sziasztok, 99-es X16XEL astrának próbálnám a hibakódjait kiolvasni, a következő trükkel https://sites.google.com/site/gastraokossagok/muszerfal#TOC-Bowdenes-g-zped-l-eset-n: A csatlakozó teljesen ugyanilyen és ugyanott, ugyanígy helyezkedik el, mint a képen. A gond az, hogy rövidre zárom, ráadom a gyújtást, és semmi nem történik, nem kezd el villogni a check engine lámpa. Van más megoldás is a hibakódok eléréséhez, vagy valamit mókoltak már a járművön, hogy nem megy ez? Köszönöm! Azt hiszem a fék és gázt is nyomva kell tartani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Augusztus27, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2015 Azt hiszem a fék és gázt is nyomva kell tartani. Az elektromos gázpedálnál van így ahogy írtad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leeroy869 Elküldve Augusztus28, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2015 Azt hiszem a fék és gázt is nyomva kell tartani. Köszi, de sajnos nem vált be ez se. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Augusztus31, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2015 Sziasztok, 99-es X16XEL astrának próbálnám a hibakódjait kiolvasni, a következő trükkel https://sites.google.com/site/gastraokossagok/muszerfal#TOC-Bowdenes-g-zped-l-eset-n: A csatlakozó teljesen ugyanilyen és ugyanott, ugyanígy helyezkedik el, mint a képen. A gond az, hogy rövidre zárom, ráadom a gyújtást, és semmi nem történik, nem kezd el villogni a check engine lámpa. Van más megoldás is a hibakódok eléréséhez, vagy valamit mókoltak már a járművön, hogy nem megy ez? Köszönöm! A gáz-fék nálad nem működhet. Ha tuti a megfelelő pineket zártad rövidre (anyós ülés felöli 5-6 a váltó felől számolva, majd gyújtást ráad), és nem villog, akkor nincs tárolt hibakód. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Augusztus31, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2015 (edited) 2004-es autóm (gyári EGR nélküli változat) így néz ki a lezáró. http://kepfeltoltes.hu/view/150831/IMG_6095_resize_www.kepfeltoltes.hu_.jpghttp://kepfeltoltes.hu/view/150831/IMG_6094_resize_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Ezek alapján érdemes lenne szétszedni a szívósort? Vagy itt normális h felgyűlik ennyi koksz? Más, a képek alapján valaki megreszelte a réz fojtószelep egyik oldalát, ez mennyire zavarhat be az ECUnál, vagy még tűrésen belül lehet? Zárt állapotban nem látszik, az az oldala ép. http://kepfeltoltes.hu/view/150831/IMG_6099_resize_www.kepfeltoltes.hu_.jpghttp://kepfeltoltes.hu/view/150831/IMG_6100_resize_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Módosítva Augusztus31, 2015 : gedikart Link to comment Megosztás: More sharing options...
OpelAtti Elküldve Augusztus31, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2015 Srácok, egy fékolajcseréért 8.900-ft reális? Egy szerviztől érdeklődtem és ezt az ajánlatot kaptam. (Székesfehérváron) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Augusztus31, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2015 Srácok, egy fékolajcseréért 8.900-ft reális? Egy szerviztől érdeklődtem és ezt az ajánlatot kaptam. (Székesfehérváron) Ebben benne van az anyag is??? Én vittem, 2500Ft a csere (Fugli műhely). 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
OpelAtti Elküldve Augusztus31, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2015 (edited) Igen, a Fix autót kérdeztem. Futómű-fék ellenőrzés,és fékolajcserét szeretnék. Módosítva Augusztus31, 2015 : OpelAtti Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Szeptember1, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2015 Igen, a Fix autót kérdeztem. Futómű-fék ellenőrzés,és fékolajcserét szeretnék. Ha totál ennyit kérnek arra amit írtál (anyaggal együtt; dot4!), akkor az rendben van szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
karasz1988 Elküldve Szeptember2, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2015 Sziasztok! Hátha tud valaki segíteni: 2 hónapja vásároltam Opel Astra G 2005 1.4 benzines személygépkocsit. Sajnos egy kulccsal adták, viszont szeretnék másolni egy pótkulcsot, de mindenhonnan továbbküldenek. Esetleg tud nekem valaki segíteni? Csak márkaszerviz jöhet szóba? A kulcs immobiliseres. Köszi, Balázs Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas0201 Elküldve Szeptember2, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2015 Sziasztok! Hátha tud valaki segíteni: 2 hónapja vásároltam Opel Astra G 2005 1.4 benzines személygépkocsit. Sajnos egy kulccsal adták, viszont szeretnék másolni egy pótkulcsot, de mindenhonnan továbbküldenek. Esetleg tud nekem valaki segíteni? Csak márkaszerviz jöhet szóba? A kulcs immobiliseres. Köszi, Balázs Szia. Keresőben választ találsz a kérdésedre, de megírom könnyítésként, sokszor kiveséztük a témát és oda jössz ki, hogy majdnem nullára ha bárkivel megcsináltatod (illetve megveszed a szárat, kulcsházat, bele az elektronikát és ha találsz valakit aki ráprogramozza a kocsira a kulcsot) mintha bemész egy opel kereskedésbe a car pass kártyáddal és megcsináltatod. Én bent voltam, megérdeklődtem, 35-ből megcsinálják és rátanítják az autóra a kulcsot (beleértve az immo chipet is ráprogramozzák) és most egy távirányítós kulcsról beszélek amiben benne van minden, szoval a központi zár vezérlő és az immo chip is. Persze van itt is pár ember aki olcsóbban is kihozta, viszont ahhoz kell egy két ismerettség és szerencse :) (az összegre biztos van már plusz mínusz 1-2ezer ft, kb fél éve kérdeztem) Én ezt a megoldást fogom választani csak legyek túl a műszakin. Ja, és sok balesetmentes kilométert és hibakódmentes évet a verdával! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
leeroy869 Elküldve Szeptember3, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2015 A gáz-fék nálad nem működhet. Ha tuti a megfelelő pineket zártad rövidre (anyós ülés felöli 5-6 a váltó felől számolva, majd gyújtást ráad), és nem villog, akkor nincs tárolt hibakód. Köszi! Az jó, ha nincs hibakód, viszont a linkelt oldalon azt írják, hogy: "Ha a villogás folyamatos, akkor nincs aktív hiba.", de nekem nem villog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vsz Elküldve Szeptember3, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2015 Köszi! Az jó, ha nincs hibakód, viszont a linkelt oldalon azt írják, hogy: "Ha a villogás folyamatos, akkor nincs aktív hiba.", de nekem nem villog. Egyáltalán világít mikor normálisan indítod a kocsit? Annak ki kéne gyulladnia minden indítás előtt. Ha nem gyullad ki, akkor meg is van a probléma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts