Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Igen, ez az.

Azt hiszem Z14XE esetébe nincs variálás az évjáratokkal.

De van. 2004.10. gyartasuba 1 polusu ment. 2003.01.-iba ketpolusu.

  • Like 2
Elküldve

De van. 2004.10. gyartasuba 1 polusu ment. 2003.01.-iba ketpolusu.

Akkor ezért kell nekem is egypólusú. Végre megnyugodtam hogy jó típus van benne, bár eddig sem volt vele probléma...

  • Like 1
Elküldve

Ha már gyertyák, tudja bárki, hogy miért volt ez a váltás 2003-2004 között? Min változtattak a motoron vagy részegységein, hogy erre szükség volt?

Ugyanúgy Z14XE, vagy Z16XE...

Elküldve

Ha már gyertyák, tudja bárki, hogy miért volt ez a váltás 2003-2004 között? Min változtattak a motoron vagy részegységein, hogy erre szükség volt?

Ugyanúgy Z14XE, vagy Z16XE...

Nem tudom h összefügg-e, de nem ebben az időszakban került le az EGR/AGR ezen motorokról és módosult valami a katalizátornál? Lehet emiatt bizonyos beállítások másként vannak...

  • Like 2
Elküldve (edited)

Nem tudom h összefügg-e, de nem ebben az időszakban került le az EGR/AGR ezen motorokról és módosult valami a katalizátornál? Lehet emiatt bizonyos beállítások másként vannak...

Lehet, csak jó lenne tudni pontosat, mert lehet az EGR leprogramozással egyidőben a gyertyát is 1 pólusúra kellett volna cserélnem?

Módosítva : vsz
Elküldve

Sziasztok, 99-es X16XEL astrának próbálnám a hibakódjait kiolvasni, a következő trükkel https://sites.google.com/site/gastraokossagok/muszerfal#TOC-Bowdenes-g-zped-l-eset-n: A csatlakozó teljesen ugyanilyen és ugyanott, ugyanígy helyezkedik el, mint a képen. A gond az, hogy rövidre zárom, ráadom a gyújtást, és semmi nem történik, nem kezd el villogni a check engine lámpa. Van más megoldás is a hibakódok eléréséhez, vagy valamit mókoltak már a járművön, hogy nem megy ez? Köszönöm!

Elküldve

Lehet, csak jó lenne tudni pontosat, mert lehet az EGR leprogramozással egyidőben a gyertyát is 1 pólusúra kellett volna cserélnem?

Nekem 1 pólusú van benne.EGR nincsen gyárilag.2005 májusi a kocsi.

Elküldve

Sziasztok, 99-es X16XEL astrának próbálnám a hibakódjait kiolvasni, a következő trükkel https://sites.google.com/site/gastraokossagok/muszerfal#TOC-Bowdenes-g-zped-l-eset-n: A csatlakozó teljesen ugyanilyen és ugyanott, ugyanígy helyezkedik el, mint a képen. A gond az, hogy rövidre zárom, ráadom a gyújtást, és semmi nem történik, nem kezd el villogni a check engine lámpa. Van más megoldás is a hibakódok eléréséhez, vagy valamit mókoltak már a járművön, hogy nem megy ez? Köszönöm!

Azt hiszem a fék és gázt is nyomva kell tartani.

Elküldve

Sziasztok, 99-es X16XEL astrának próbálnám a hibakódjait kiolvasni, a következő trükkel https://sites.google.com/site/gastraokossagok/muszerfal#TOC-Bowdenes-g-zped-l-eset-n: A csatlakozó teljesen ugyanilyen és ugyanott, ugyanígy helyezkedik el, mint a képen. A gond az, hogy rövidre zárom, ráadom a gyújtást, és semmi nem történik, nem kezd el villogni a check engine lámpa. Van más megoldás is a hibakódok eléréséhez, vagy valamit mókoltak már a járművön, hogy nem megy ez? Köszönöm!

A gáz-fék nálad nem működhet. Ha tuti a megfelelő pineket zártad rövidre (anyós ülés felöli 5-6 a váltó felől számolva, majd gyújtást ráad), és nem villog, akkor nincs tárolt hibakód.
  • Like 1
Elküldve (edited)

2004-es autóm (gyári EGR nélküli változat) így néz ki a lezáró.

http://kepfeltoltes.hu/view/150831/IMG_6095_resize_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150831/IMG_6094_resize_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ezek alapján érdemes lenne szétszedni a szívósort? Vagy itt normális h felgyűlik ennyi koksz?

Más, a képek alapján valaki megreszelte a réz fojtószelep egyik oldalát, ez mennyire zavarhat be az ECUnál, vagy még tűrésen belül lehet? Zárt állapotban nem látszik, az az oldala ép.

http://kepfeltoltes.hu/view/150831/IMG_6099_resize_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/150831/IMG_6100_resize_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Módosítva : gedikart
Elküldve

Srácok, egy fékolajcseréért 8.900-ft reális?

Egy szerviztől érdeklődtem és ezt az ajánlatot kaptam. (Székesfehérváron)

Ebben benne van az anyag is??? Én vittem, 2500Ft a csere (Fugli műhely).

  • Like 2
Elküldve

Igen, a Fix autót kérdeztem.

Futómű-fék ellenőrzés,és fékolajcserét szeretnék.

Ha totál ennyit kérnek arra amit írtál (anyaggal együtt; dot4!), akkor az rendben van szerintem.

Elküldve

Sziasztok!

Hátha tud valaki segíteni:

2 hónapja vásároltam Opel Astra G 2005 1.4 benzines személygépkocsit.

Sajnos egy kulccsal adták, viszont szeretnék másolni egy pótkulcsot, de mindenhonnan továbbküldenek.

Esetleg tud nekem valaki segíteni? Csak márkaszerviz jöhet szóba? A kulcs immobiliseres.

Köszi,

Balázs

Elküldve

Sziasztok!

Hátha tud valaki segíteni:

2 hónapja vásároltam Opel Astra G 2005 1.4 benzines személygépkocsit.

Sajnos egy kulccsal adták, viszont szeretnék másolni egy pótkulcsot, de mindenhonnan továbbküldenek.

Esetleg tud nekem valaki segíteni? Csak márkaszerviz jöhet szóba? A kulcs immobiliseres.

Köszi,

Balázs

Szia.

Keresőben választ találsz a kérdésedre, de megírom könnyítésként, sokszor kiveséztük a témát és oda jössz ki, hogy majdnem nullára ha bárkivel megcsináltatod (illetve megveszed a szárat, kulcsházat, bele az elektronikát és ha találsz valakit aki ráprogramozza a kocsira a kulcsot) mintha bemész egy opel kereskedésbe a car pass kártyáddal és megcsináltatod. Én bent voltam, megérdeklődtem, 35-ből megcsinálják és rátanítják az autóra a kulcsot (beleértve az immo chipet is ráprogramozzák) és most egy távirányítós kulcsról beszélek amiben benne van minden, szoval a központi zár vezérlő és az immo chip is. Persze van itt is pár ember aki olcsóbban is kihozta, viszont ahhoz kell egy két ismerettség és szerencse :) (az összegre biztos van már plusz mínusz 1-2ezer ft, kb fél éve kérdeztem)

Én ezt a megoldást fogom választani csak legyek túl a műszakin.

Ja, és sok balesetmentes kilométert és hibakódmentes évet a verdával! :)

Elküldve

A gáz-fék nálad nem működhet. Ha tuti a megfelelő pineket zártad rövidre (anyós ülés felöli 5-6 a váltó felől számolva, majd gyújtást ráad), és nem villog, akkor nincs tárolt hibakód.

Köszi! Az jó, ha nincs hibakód, viszont a linkelt oldalon azt írják, hogy: "Ha a villogás folyamatos, akkor nincs aktív hiba.", de nekem nem villog.

Elküldve

Köszi! Az jó, ha nincs hibakód, viszont a linkelt oldalon azt írják, hogy: "Ha a villogás folyamatos, akkor nincs aktív hiba.", de nekem nem villog.

Egyáltalán világít mikor normálisan indítod a kocsit? Annak ki kéne gyulladnia minden indítás előtt. Ha nem gyullad ki, akkor meg is van a probléma.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.