CseGa Elküldve Június23, 2015 Megoszt Elküldve Június23, 2015 T gezoli! vízcsőcsonk. Ehhez kell valamilyen tömítés? Vagy csak be kell tekerni és kész? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Június23, 2015 Megoszt Elküldve Június23, 2015 Köszönöm! Ezt megtaláltam, de nem ez az! Én voltam a figyelmetlen mert nem írtam motorkódod. z14xe A keresett alkatrész egy 90o-os pipa. Lehet, hogy én tévedek és az illető nem vásárolta hanem legyártatta. Sajnos nem találom! Ha jól emlékszem szerintem úgy gyártatta le valaki azt a csonkot... Erről van szó? : Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Június23, 2015 Megoszt Elküldve Június23, 2015 Ezt az alkatrészt hol találom? Z16XE is érintett ebben a hibalehetőségben? Azt hittem, hogy ebben a Z14XEP érintett leginkább... Igen, Z16XE is érintett, nekem 2 éve adta meg magát, szintén új termosztát került bele. Z14XEP-nél a vízcsőcsonk tud tönkremenni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Június23, 2015 Megoszt Elküldve Június23, 2015 Igen, Z16XE is érintett, nekem 2 éve adta meg magát, szintén új termosztát került bele. Z14XEP-nél a vízcsőcsonk tud tönkremenni. Mit tapasztaltál / mi volt a jele annak amikor -végleg?- megadta magát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imhotep Elküldve Június23, 2015 Megoszt Elküldve Június23, 2015 Szisztok! G Astrám rángat. x16xel motor van benne. Gyertya cserélve volt, meg volt rajta másik gyújtásmodul és azzal is előjött . Nem eredeti Delphi. Folyotószelep pucolva lett, és az EGR járatok is. Hidegen nem rángat, csak ha melegszik a motor, utána egyre jobban. Üzemanyag nyomással nem lehet gond, mert LPG üzembe is csinálja. LPG-vel jobban, de azt tudja mindenki, hogy gázüzem érzékenyebb a gyújtásra. EGR szelep se csinálhatja, azt is végigjártuk. A szervizben a computer se jelez semmi hibát vagy eltérést. A ECU is rendben van, nem okozhatja az a rángatást. Van valakinek ötlete mi lehet a gond? Vagy esetleg egy jó Opel szakértőt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Június24, 2015 Megoszt Elküldve Június24, 2015 Ha jól emlékszem szerintem úgy gyártatta le valaki azt a csonkot... Erről van szó? : Igen! Ez az! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Június24, 2015 Megoszt Elküldve Június24, 2015 Mit tapasztaltál / mi volt a jele annak amikor -végleg?- megadta magát? Tegnap csak úgy véletlenül fölnyitottam a motorháztetőt. A kollégámnak akartam megmutatni a tank szellőztető szelepet. Ekkor vettem észre a klíma kompresszoron a folyást, majd fölötte a termosztát házon is. Gyorsan haza, majd vettem egy új termosztát házat (Wahler). 14.000ft :( :( :( Sajnos meg voltam lőve, mert a kocsival nem mertem közlekedni, a végén kiderült, hogy jól is tettem. Kiszereléskor megmozdítottam a csonkot és el is tört teljesen. Ha ez eltörik akkor elnyomja az összes vizet a rendszerből. A csere kb. fél óra. 2 liter víz folyik el a termosztáton keresztül, de én ezt vissza is töltöttem. Alátettem egy tálcát. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Június24, 2015 Megoszt Elküldve Június24, 2015 Igen! Ez az! Ha meglennének az eltört darabok és az le lenne méretezve, akkor le lehetne gyártatni. Esztergályos lenne, már csak az anyag kérdés miből készüljön. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Június24, 2015 Megoszt Elküldve Június24, 2015 Szisztok! G Astrám rángat. x16xel motor van benne. Gyertya cserélve volt, meg volt rajta másik gyújtásmodul és azzal is előjött . Nem eredeti Delphi. Folyotószelep pucolva lett, és az EGR járatok is. Hidegen nem rángat, csak ha melegszik a motor, utána egyre jobban. Üzemanyag nyomással nem lehet gond, mert LPG üzembe is csinálja. LPG-vel jobban, de azt tudja mindenki, hogy gázüzem érzékenyebb a gyújtásra. EGR szelep se csinálhatja, azt is végigjártuk. A szervizben a computer se jelez semmi hibát vagy eltérést. A ECU is rendben van, nem okozhatja az a rángatást. Van valakinek ötlete mi lehet a gond? Vagy esetleg egy jó Opel szakértőt? Pedig ez nagyon EGR gyanús. Csere darabbal próbáltátok esetleg? Az ECU hibát egy valóban hozzáértő szaki zárta ki? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imhotep Elküldve Június24, 2015 Megoszt Elküldve Június24, 2015 Pedig ez nagyon EGR gyanús. Csere darabbal próbáltátok esetleg? Az ECU hibát egy valóban hozzáértő szaki zárta ki? Olyan mondta aki ECU javítással foglalkozik. Azt mondta, hogy a rángatást soha nem az ECU miatt van. Az EGR amikor hibás volt 2500 alatt csinálta a rángatást. Most 2500 felett is van. Sokáig úgy használtam, hogy lehúztam az EGR csatiját és jó volt az autó. Amikor vittem vizsgára visszadugtam, mert ha nincs rajta világít a motorhiba jelzés. Mivel nem rángatott az autó a vizsga után nem húztam le. Használtam. Volt egy ékszíjszakadásom, mert amikor zenélni kezdett a generátor szíj feszítője csak sokára kaptam időpontot a szervízbe. Beállt a csapágy az ékszíj elszakadt. Utána kezdett a rángatózás. Bár egyre melegebb lett kint. Ahogy melegszik a motor egyre erőteljesebb a rángatás és most nincs csatlakoztatva az EGR. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vsz Elküldve Június24, 2015 Megoszt Elküldve Június24, 2015 Olyan mondta aki ECU javítással foglalkozik. Azt mondta, hogy a rángatást soha nem az ECU miatt van. Az EGR amikor hibás volt 2500 alatt csinálta a rángatást. Most 2500 felett is van. Sokáig úgy használtam, hogy lehúztam az EGR csatiját és jó volt az autó. Amikor vittem vizsgára visszadugtam, mert ha nincs rajta világít a motorhiba jelzés. Mivel nem rángatott az autó a vizsga után nem húztam le. Használtam. Volt egy ékszíjszakadásom, mert amikor zenélni kezdett a generátor szíj feszítője csak sokára kaptam időpontot a szervízbe. Beállt a csapágy az ékszíj elszakadt. Utána kezdett a rángatózás. Bár egyre melegebb lett kint. Ahogy melegszik a motor egyre erőteljesebb a rángatás és most nincs csatlakoztatva az EGR. Lambdaszondát ellenőriztétek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bencus11 Elküldve Június25, 2015 Megoszt Elküldve Június25, 2015 Sziasztok! Új vagyok itt, e hónapban vettem egy 2007-es z14xep motorkódú G Astrát. Pár éve élünk Budapesten. Szeretném megkérdezni, hogy tudtok-e megbízható hozzáértő szervízet (maszek), ahová nyugodt szívvel vihetem az autóm? Szeretném motorikusan felmérni, futóműveket ellenőriztetni és minden egyebet ami szükséges lehet. Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Június25, 2015 Megoszt Elküldve Június25, 2015 Sziasztok! Új vagyok itt, e hónapban vettem egy 2007-es z14xep motorkódú G Astrát. Pár éve élünk Budapesten. Szeretném megkérdezni, hogy tudtok-e megbízható hozzáértő szervízet (maszek), ahová nyugodt szívvel vihetem az autóm? Szeretném motorikusan felmérni, futóműveket ellenőriztetni és minden egyebet ami szükséges lehet. Előre is köszönöm! tudok ajánlani szervizt. de attól függ Budapesten merre laksz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bencus11 Elküldve Június25, 2015 Megoszt Elküldve Június25, 2015 tudok ajánlani szervizt. de attól függ Budapesten merre laksz. Köszi! Budán, Déli PU környéke. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Június25, 2015 Megoszt Elküldve Június25, 2015 (edited) Köszönöm! Ezt megtaláltam, de nem ez az! Én voltam a figyelmetlen mert nem írtam motorkódod. z14xe A keresett alkatrész egy 90o-os pipa. Lehet, hogy én tévedek és az illető nem vásárolta hanem legyártatta. Sajnos nem találom! Szia, én gyártattam már, de azzal az volt a gond, hogy egyenes (mint a Twinporthoz való gyári). Elvágtuk, hogy meglegyen a 90 fok, és össze lett hegesztve (ami elég macerás...). Ráadásul mikor betekered a helyére - ha esztergáláskor nem ugyanott kezdődik a menet, akkor nem fog a megfelelő irányba állni a cső.... Ezt ki lehet küszöbölni, ha veszel egy egyenes csonkot és kivágsz egy darabot a motor takaró műanyagból, így már rámegy a vízcső. Valaki a következő elemet linkelte nemrég, akkor mentettem le (csak a megfelelő méretűt kell választani) https://www.apneumatika.hu/product/pneumatika/pneumatika-csatlakozok/muanyag_csati/tomlos-csatlakozok/59237:konyok-menetes-csatlakozo-kupos.html Módosítva Június25, 2015 : gedikart 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Június26, 2015 Megoszt Elküldve Június26, 2015 Valaki a következő elemet linkelte nemrég, akkor mentettem le (csak a megfelelő méretűt kell választani) https://www.apneumatika.hu/product/pneumatika/pneumatika-csatlakozok/muanyag_csati/tomlos-csatlakozok/59237:konyok-menetes-csatlakozo-kupos.html Vajon ez kibírja a 90-100Co-os vizet deformáció nélkül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Június28, 2015 Megoszt Elküldve Június28, 2015 Sziasztok! Használt már valaki BOSAL kipufogó tömítő pasztát? Középső kipufdobból kijövő csőnél van egy kis lyuk a hegesztésnél,és hallani,hogy kifúj. Pasztával ez megoldható,vagy felejtős? Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Június28, 2015 Megoszt Elküldve Június28, 2015 Sziasztok! Használt már valaki BOSAL kipufogó tömítő pasztát? Középső kipufdobból kijövő csőnél van egy kis lyuk a hegesztésnél,és hallani,hogy kifúj. Pasztával ez megoldható,vagy felejtős? Én használtam a kandalló füstcsőnél. Hőre keményedik, két egymásba csúsztatott cső közé találták ki. Ha tudsz rá tenni egy bilincset, és úgy kened be, lehet hogy jó lesz. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Június28, 2015 Megoszt Elküldve Június28, 2015 Én használtam a kandalló füstcsőnél. Hőre keményedik, két egymásba csúsztatott cső közé találták ki. Ha tudsz rá tenni egy bilincset, és úgy kened be, lehet hogy jó lesz. Szia! Hát sajnos ez pont a tövénél van,nem biztos,hogy rá tudok tenni valamit,de azért megpróbálom. Köszönöm a segítségedet! Üdv. Robi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Június28, 2015 Megoszt Elküldve Június28, 2015 Szia! Hát sajnos ez pont a tövénél van,nem biztos,hogy rá tudok tenni valamit,de azért megpróbálom. Köszönöm a segítségedet! Üdv. Robi. Akkor, ha mégis megpróbálod, melegítsd rá valamivel mielőtt elindítod. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
IPV754 Elküldve Június29, 2015 Megoszt Elküldve Június29, 2015 Ma végre sikerült leadni az autót vezérlés cserére ill. a klíma szervízeldébe.Nem lesz a legolcsóbb, de a mester megbízható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Július7, 2015 Megoszt Elküldve Július7, 2015 Úgy érted a beszívott levegő hőmérséklet érzékelőt? https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41560000-jelado-erzekelo-gomba/41560586-levegohomerseklet-jelado/144478-beszivott-levego-homerseklet-jelado-opel-1_4-1_6 Ez neked hogy jött fel? Nem hozza G Astra alatt, és "mihez jó" részben sincs. Pedig tuti van ilyen. http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/8/303/4278/26465/ itt a 15-ös... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Július8, 2015 Megoszt Elküldve Július8, 2015 Sziasztok! Használt már valaki BOSAL kipufogó tömítő pasztát? Középső kipufdobból kijövő csőnél van egy kis lyuk a hegesztésnél,és hallani,hogy kifúj. Pasztával ez megoldható,vagy felejtős? Illesztésekhez jó, bár utána szenvedős levenni, lyuknál előbb-utóbb lefújja magáról. Hegg.pálcával rá kell koppintani. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
lecsoo76 Elküldve Július11, 2015 Megoszt Elküldve Július11, 2015 Sziasztok. Zafira A váltógombot szedett már le vki? Hogy kell? Csavargattam,de nem akart megindulni. Letörni,eltörni meg nem akarok semmit... Köszi előre is a válasz(oka)t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sziszka11 Elküldve Július24, 2015 Megoszt Elküldve Július24, 2015 Sziasztok, segítségeteket kérném, hol található a G Astra (x16xel)-ben a vízhőfok jeladó/hőgomba, mert sehogy sem találom (guglival sem) :( Ha valaki tudna egy fotóval is szolgálni, nagyon megköszönném. Köszi, Szilárd Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts