Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

A fényszórókhoz találtam polírozót, aki 5000-ért megcsinálja a kettőt. Persze előtte majd látni akarja, de ez így nem vészes. És mondta, hogy a kollégája fóliás, érdemes a polírozás után lefóliáztatni (6e a két lámpa 3M prémium fóliával), mivel a polírtól lejön a védőlakk, ami miatt eleve sárga és matt a fényszóró, és a fólia UV-szűrős, nagyon sokat segítene és védené pár évig az eredeti védőréteg helyett. Próbálták különböző védőrétegekkel, de egyik sem vált be, mind lepattogott egy idő után, jobb a fólia.

Szia ez engem is érdekelne, megadod a szaki elérhetőségét? Privátin is jöhet.

Köszi.

Link to comment
Megosztás:

Szia ez engem is érdekelne, megadod a szaki elérhetőségét? Privátin is jöhet.

Köszi.

Persze, hogy megadom, én is a neten találtam és hívtam fel. Személyesen még nem voltam, de korrektnek tűnt telefonon, valamint látszott, hogy van benne gyakorlata. De ez a szaki Pécsett van, ha így is érdekel, akkor megadom az elérhetőségét.

Igyekeztem jól körbejárni a témát, vigyázni kell azokkal a helyekkel, akik azt állítják, hogy valami ultraspéci réteget visznek fel a polírozás után, ami olyan, mint az eredeti, mert ez sajnos legtöbbször csak átverés és egyáltalán nem olyan, mint az eredeti. Az eredeti réteget, ha lehet is pótolni, csak spéci gyári körülmények között, amit itt nálunk csinálnak, az csak pénzlehúzás. 10e pénzt is elkérnek 1 lámpáért, ami nagyon sok egy Astra G esetében. A fóli szakszerűen rászerelve, és ha minőségi 3M, akkor jobban véd és olcsóbb is. Persze az sem örökös, de legalább az eredeti lámpa van alatta és pár év után lehet újrafóliázni (nem tudom, hogy meddig tart). A lényeg, hogy UV-álló, átlátszó, erre a célra való fólia kell. Ez ajánlott azoknak is, akik 0 km-vel veszik az autót vagy rendben van lámpájuk, mivel védi elég szépen a karcolások és UV ellen is a jó állapotban lévő lámpákat.

Link to comment
Megosztás:

Igen, 60e, jól rémlik.

Köszönöm! Akkor teljesen felesleges most cserélnem? Nem olyan, mint az olaj, hogy jobb inkább előbb cserélni? Pont a fele van akkor benne, 30e km. Talán akkor inkább majd jövőre a következő olajcserénél vagy ha jövőre cserélem a vezérlést.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm! Akkor teljesen felesleges most cserélnem? Nem olyan, mint az olaj, hogy jobb inkább előbb cserélni? Pont a fele van akkor benne, 30e km. Talán akkor inkább majd jövőre a következő olajcserénél vagy ha jövőre cserélem a vezérlést.

Ha biztos vagy a futott km-ben, akkor felesleges félidőben cserélni. Persze, nem nagy anyagi tétel lenne, de ha nincs gond, nem indokolt. Olajnál inkább van értelme a kisebb ciklusoknak.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm! Akkor teljesen felesleges most cserélnem? Nem olyan, mint az olaj, hogy jobb inkább előbb cserélni? Pont a fele van akkor benne, 30e km. Talán akkor inkább majd jövőre a következő olajcserénél vagy ha jövőre cserélem a vezérlést.

Benzinnél 60e.

Én 30e-ként cserélem az LPG miatt, de iridium megy bele, és olcsóbb, mint a gyári. :D

Link to comment
Megosztás:

Ha biztos vagy a futott km-ben, akkor felesleges félidőben cserélni. Persze, nem nagy anyagi tétel lenne, de ha nincs gond, nem indokolt. Olajnál inkább van értelme a kisebb ciklusoknak.

Itt van előttem a szerviz kiállított számlája, rajta a dátum és a km állás, szerintem reális, mivel minden előző számla, stb. megvan lefűzve, így vettem az autót. Az előző tulaj mindent a márkaszervizre bízott, a szerint is cseréltek mindent, rendszeresen, előírás szerint. Sajnos a vezérlést még nem:) De pl. mielőtt megvettem cseréltek benne gyári lambda szondát (hm, vajon miért?).

És a fene a T. márkaszervizbe, persze, hogy 10W40 Castrol ment bele végig... De legalább időben cserélve, és minden gyárira. Annyira mérges vagyok rájuk, hogy ezt a tré 10W40 olajat tolatják, elszomorító. Bár, lehet, hogy jobb így, mind a hordós GM 5W30, ki tudja. Na, nálam a legjobbat kapja, Fuchs 5W30 van most benne, majd váltok Edge vagy Mobil1 0W40-re a következőnél.

Link to comment
Megosztás:

Itt van előttem a szerviz kiállított számlája, rajta a dátum és a km állás, szerintem reális, mivel minden előző számla, stb. megvan lefűzve, így vettem az autót. Az előző tulaj mindent a márkaszervizre bízott, a szerint is cseréltek mindent, rendszeresen, előírás szerint. Sajnos a vezérlést még nem:) De pl. mielőtt megvettem cseréltek benne gyári lambda szondát (hm, vajon miért?).

És a fene a T. márkaszervizbe, persze, hogy 10W40 Castrol ment bele végig... De legalább időben cserélve, és minden gyárira. Annyira mérges vagyok rájuk, hogy ezt a tré 10W40 olajat tolatják, elszomorító. Bár, lehet, hogy jobb így, mind a hordós GM 5W30, ki tudja. Na, nálam a legjobbat kapja, Fuchs 5W30 van most benne, majd váltok Edge vagy Mobil1 0W40-re a következőnél.

A T.márkaszerviz az enyémbe is 10W-40-est rakott a szervizkönyv szerint egy párszor.Érdekes hogy az utolsó bejegyzésen meg 5W-30 van.Lehet csak elírták és akkor is 10-est raktak bele:)

Link to comment
Megosztás:

Itt van előttem a szerviz kiállított számlája, rajta a dátum és a km állás, szerintem reális, mivel minden előző számla, stb. megvan lefűzve, így vettem az autót. Az előző tulaj mindent a márkaszervizre bízott, a szerint is cseréltek mindent, rendszeresen, előírás szerint. Sajnos a vezérlést még nem:) De pl. mielőtt megvettem cseréltek benne gyári lambda szondát (hm, vajon miért?).

És a fene a T. márkaszervizbe, persze, hogy 10W40 Castrol ment bele végig... De legalább időben cserélve, és minden gyárira. Annyira mérges vagyok rájuk, hogy ezt a tré 10W40 olajat tolatják, elszomorító. Bár, lehet, hogy jobb így, mind a hordós GM 5W30, ki tudja. Na, nálam a legjobbat kapja, Fuchs 5W30 van most benne, majd váltok Edge vagy Mobil1 0W40-re a következőnél.

Mert tönkrement. Ezek a szondák nem sokat bírnak, nekem is 99e-nél adta be a kulcsot.... Amelyik elmegy 150e-et az nagyon jó. Neked mennyinél volt a csere?

Olvasd el ezt a cikket, benne van: http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=133&akt=

Link to comment
Megosztás:

https://www.youtube.com/watch?v=YckNStq7jGU

jutubon is van fenn, nem tűnik bonyásnak

van itthon egy felesleges sötét hellám, lehet nekiesek azon próbaképp

Nem is az. Csak egy pici kézügyesség, némi rutin illetve a megfelelő gép(ek) és anyagok kellenek.

Itt a videón viszont látszik, hogy csak fél munkát végeztek, nincs rendesen megmunkálva a felület (még eléggé matt) inkább leecsetelte lakkal. A fólia ezerszer jobb választás, vagy normálisan felpolirozni, és hagyni a fenébe, mert elég szarul néz ki amikor pattogni kezd a lakk a felületről.

Link to comment
Megosztás:

Szasztok!

2005-ös 1.4-es Astrához szeretnénk tömítést szerezni a diffiház aljához (könnyezik ott az olaj), de sehol nem találok hozzá valót! Megvettem egy ilyet, de ez nem jó, mert csak 9 csavarnak van helye, pedig 10 rögzíti...
https://cromax.hu/260000000-sebessegvalto/261110000-sebessegvalto-es-alkatreszei/261110641-sebessegvalto-tomitesei/185256-tomites-csapagypajzs-es-valtohazfedel-koze-opel-f10/13/15/17

Hol keressek teljesen jó tömítést? Nem tudom elhinni, hogy nem létezik ehhez való....
Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.