panizzi Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 A fényszórókhoz találtam polírozót, aki 5000-ért megcsinálja a kettőt. Persze előtte majd látni akarja, de ez így nem vészes. És mondta, hogy a kollégája fóliás, érdemes a polírozás után lefóliáztatni (6e a két lámpa 3M prémium fóliával), mivel a polírtól lejön a védőlakk, ami miatt eleve sárga és matt a fényszóró, és a fólia UV-szűrős, nagyon sokat segítene és védené pár évig az eredeti védőréteg helyett. Próbálták különböző védőrétegekkel, de egyik sem vált be, mind lepattogott egy idő után, jobb a fólia. Szia ez engem is érdekelne, megadod a szaki elérhetőségét? Privátin is jöhet. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
electroger Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Üdv! Érdemes gyújtótrafót használtan venni?Ha igen,mire kell figyelni bontott megvételekor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
electroger Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Szia ez engem is érdekelne, megadod a szaki elérhetőségét? Privátin is jöhet. Köszi. Nem tudom hová valósi vagy,nálunk is csinálják,Kalocsán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Anyósomnak H Astrája van olyan matt a lámpája hogy nem lehet belátni az izzóig.lakótelepen lakik állandóan az utcán van.Mondtam neki,hogy legalább tolasson be a parkolóba hogy a kocsi hátulját égesse a nap,de nem nagyon érdekli. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Október31, 2014 Megoszt Elküldve Október31, 2014 Nem tudom hová valósi vagy,nálunk is csinálják,Kalocsán. Szia! Tudsz címet, elérhetőséget adni? Tavasszal aktuális nekem is! Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
electroger Elküldve Október31, 2014 Megoszt Elküldve Október31, 2014 Szia! Tudsz címet, elérhetőséget adni? Tavasszal aktuális nekem is! Köszi! Patajon az Újváriéknál csinálták párom Peugeotját.Fóliát nem tudom raknak e rá,de políroznak,és szépen. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kukori Elküldve Október31, 2014 Megoszt Elküldve Október31, 2014 Szia ez engem is érdekelne, megadod a szaki elérhetőségét? Privátin is jöhet. Köszi. Persze, hogy megadom, én is a neten találtam és hívtam fel. Személyesen még nem voltam, de korrektnek tűnt telefonon, valamint látszott, hogy van benne gyakorlata. De ez a szaki Pécsett van, ha így is érdekel, akkor megadom az elérhetőségét. Igyekeztem jól körbejárni a témát, vigyázni kell azokkal a helyekkel, akik azt állítják, hogy valami ultraspéci réteget visznek fel a polírozás után, ami olyan, mint az eredeti, mert ez sajnos legtöbbször csak átverés és egyáltalán nem olyan, mint az eredeti. Az eredeti réteget, ha lehet is pótolni, csak spéci gyári körülmények között, amit itt nálunk csinálnak, az csak pénzlehúzás. 10e pénzt is elkérnek 1 lámpáért, ami nagyon sok egy Astra G esetében. A fóli szakszerűen rászerelve, és ha minőségi 3M, akkor jobban véd és olcsóbb is. Persze az sem örökös, de legalább az eredeti lámpa van alatta és pár év után lehet újrafóliázni (nem tudom, hogy meddig tart). A lényeg, hogy UV-álló, átlátszó, erre a célra való fólia kell. Ez ajánlott azoknak is, akik 0 km-vel veszik az autót vagy rendben van lámpájuk, mivel védi elég szépen a karcolások és UV ellen is a jó állapotban lévő lámpákat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve November1, 2014 Megoszt Elküldve November1, 2014 Nem tudom hová valósi vagy,nálunk is csinálják,Kalocsán. elérhetőség? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve November1, 2014 Megoszt Elküldve November1, 2014 (edited) https://www.youtube.com/watch?v=YckNStq7jGU jutubon is van fenn, nem tűnik bonyásnak van itthon egy felesleges sötét hellám, lehet nekiesek azon próbaképp Módosítva November1, 2014 : panizzi Link to comment Megosztás: More sharing options...
kukori Elküldve November1, 2014 Megoszt Elküldve November1, 2014 Most lesz olajcserém, közben nézem, hogy az előző tulaj 2012 júliusban cseréltette a gyújtógyertyákat, 111 000 km-nél. Most 141e km van benne, vagyis kb. 30e km és 2 év van a gyertyákban. Jól tudom, hogy 30e km a csereperiódus? Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve November1, 2014 Megoszt Elküldve November1, 2014 60e, úgy rémlik Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve November1, 2014 Megoszt Elküldve November1, 2014 60e, úgy rémlik Igen, 60e, jól rémlik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kukori Elküldve November1, 2014 Megoszt Elküldve November1, 2014 Igen, 60e, jól rémlik. Köszönöm! Akkor teljesen felesleges most cserélnem? Nem olyan, mint az olaj, hogy jobb inkább előbb cserélni? Pont a fele van akkor benne, 30e km. Talán akkor inkább majd jövőre a következő olajcserénél vagy ha jövőre cserélem a vezérlést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve November1, 2014 Megoszt Elküldve November1, 2014 Köszönöm! Akkor teljesen felesleges most cserélnem? Nem olyan, mint az olaj, hogy jobb inkább előbb cserélni? Pont a fele van akkor benne, 30e km. Talán akkor inkább majd jövőre a következő olajcserénél vagy ha jövőre cserélem a vezérlést. Ha biztos vagy a futott km-ben, akkor felesleges félidőben cserélni. Persze, nem nagy anyagi tétel lenne, de ha nincs gond, nem indokolt. Olajnál inkább van értelme a kisebb ciklusoknak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November1, 2014 Megoszt Elküldve November1, 2014 Köszönöm! Akkor teljesen felesleges most cserélnem? Nem olyan, mint az olaj, hogy jobb inkább előbb cserélni? Pont a fele van akkor benne, 30e km. Talán akkor inkább majd jövőre a következő olajcserénél vagy ha jövőre cserélem a vezérlést. Benzinnél 60e. Én 30e-ként cserélem az LPG miatt, de iridium megy bele, és olcsóbb, mint a gyári. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kukori Elküldve November1, 2014 Megoszt Elküldve November1, 2014 Ha biztos vagy a futott km-ben, akkor felesleges félidőben cserélni. Persze, nem nagy anyagi tétel lenne, de ha nincs gond, nem indokolt. Olajnál inkább van értelme a kisebb ciklusoknak. Itt van előttem a szerviz kiállított számlája, rajta a dátum és a km állás, szerintem reális, mivel minden előző számla, stb. megvan lefűzve, így vettem az autót. Az előző tulaj mindent a márkaszervizre bízott, a szerint is cseréltek mindent, rendszeresen, előírás szerint. Sajnos a vezérlést még nem:) De pl. mielőtt megvettem cseréltek benne gyári lambda szondát (hm, vajon miért?). És a fene a T. márkaszervizbe, persze, hogy 10W40 Castrol ment bele végig... De legalább időben cserélve, és minden gyárira. Annyira mérges vagyok rájuk, hogy ezt a tré 10W40 olajat tolatják, elszomorító. Bár, lehet, hogy jobb így, mind a hordós GM 5W30, ki tudja. Na, nálam a legjobbat kapja, Fuchs 5W30 van most benne, majd váltok Edge vagy Mobil1 0W40-re a következőnél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve November1, 2014 Megoszt Elküldve November1, 2014 Itt van előttem a szerviz kiállított számlája, rajta a dátum és a km állás, szerintem reális, mivel minden előző számla, stb. megvan lefűzve, így vettem az autót. Az előző tulaj mindent a márkaszervizre bízott, a szerint is cseréltek mindent, rendszeresen, előírás szerint. Sajnos a vezérlést még nem:) De pl. mielőtt megvettem cseréltek benne gyári lambda szondát (hm, vajon miért?). És a fene a T. márkaszervizbe, persze, hogy 10W40 Castrol ment bele végig... De legalább időben cserélve, és minden gyárira. Annyira mérges vagyok rájuk, hogy ezt a tré 10W40 olajat tolatják, elszomorító. Bár, lehet, hogy jobb így, mind a hordós GM 5W30, ki tudja. Na, nálam a legjobbat kapja, Fuchs 5W30 van most benne, majd váltok Edge vagy Mobil1 0W40-re a következőnél. A T.márkaszerviz az enyémbe is 10W-40-est rakott a szervizkönyv szerint egy párszor.Érdekes hogy az utolsó bejegyzésen meg 5W-30 van.Lehet csak elírták és akkor is 10-est raktak bele:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November1, 2014 Megoszt Elküldve November1, 2014 Itt van előttem a szerviz kiállított számlája, rajta a dátum és a km állás, szerintem reális, mivel minden előző számla, stb. megvan lefűzve, így vettem az autót. Az előző tulaj mindent a márkaszervizre bízott, a szerint is cseréltek mindent, rendszeresen, előírás szerint. Sajnos a vezérlést még nem:) De pl. mielőtt megvettem cseréltek benne gyári lambda szondát (hm, vajon miért?). És a fene a T. márkaszervizbe, persze, hogy 10W40 Castrol ment bele végig... De legalább időben cserélve, és minden gyárira. Annyira mérges vagyok rájuk, hogy ezt a tré 10W40 olajat tolatják, elszomorító. Bár, lehet, hogy jobb így, mind a hordós GM 5W30, ki tudja. Na, nálam a legjobbat kapja, Fuchs 5W30 van most benne, majd váltok Edge vagy Mobil1 0W40-re a következőnél. Mert tönkrement. Ezek a szondák nem sokat bírnak, nekem is 99e-nél adta be a kulcsot.... Amelyik elmegy 150e-et az nagyon jó. Neked mennyinél volt a csere? Olvasd el ezt a cikket, benne van: http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=133&akt= Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve November2, 2014 Megoszt Elküldve November2, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=YckNStq7jGU jutubon is van fenn, nem tűnik bonyásnak van itthon egy felesleges sötét hellám, lehet nekiesek azon próbaképp Nem is az. Csak egy pici kézügyesség, némi rutin illetve a megfelelő gép(ek) és anyagok kellenek. Itt a videón viszont látszik, hogy csak fél munkát végeztek, nincs rendesen megmunkálva a felület (még eléggé matt) inkább leecsetelte lakkal. A fólia ezerszer jobb választás, vagy normálisan felpolirozni, és hagyni a fenébe, mert elég szarul néz ki amikor pattogni kezd a lakk a felületről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Matenak Elküldve November2, 2014 Megoszt Elküldve November2, 2014 Szasztok! 2005-ös 1.4-es Astrához szeretnénk tömítést szerezni a diffiház aljához (könnyezik ott az olaj), de sehol nem találok hozzá valót! Megvettem egy ilyet, de ez nem jó, mert csak 9 csavarnak van helye, pedig 10 rögzíti...https://cromax.hu/260000000-sebessegvalto/261110000-sebessegvalto-es-alkatreszei/261110641-sebessegvalto-tomitesei/185256-tomites-csapagypajzs-es-valtohazfedel-koze-opel-f10/13/15/17 Hol keressek teljesen jó tömítést? Nem tudom elhinni, hogy nem létezik ehhez való.... Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Matenak Elküldve November2, 2014 Megoszt Elküldve November2, 2014 Egyébként jobb oldali féltengely szimmeringet cserélt már valaki? Ha igen, mennyire bonyolult, mik a trükkök? :) Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Matenak Elküldve November2, 2014 Megoszt Elküldve November2, 2014 Egyébként jobb oldali féltengely szimmeringet cserélt már valaki? Ha igen, mennyire bonyolult, mik a trükkök? :) Köszönöm! Közben erre már megtaláltam a megoldást a fórumon! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Matenak Elküldve November2, 2014 Megoszt Elküldve November2, 2014 Viszont egy kérdés még maradt... 2005-ös (tehát már a H motorjával ellátott), Z14XEP-nek milyen váltója van, melyikhez való szimeringet vegyem meg? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve November2, 2014 Megoszt Elküldve November2, 2014 T Matenak! Főtengely hátsó szimmering 11 90352112 614830 -SEAL,RING,80 X 98 X 10,CRANKSHAFT REAR BEARING 5 90352112 614830 -SEAL,RING,80 X 98 X 10,CRANKSHAFT REAR BEARING Link to comment Megosztás: More sharing options...
Matenak Elküldve November2, 2014 Megoszt Elküldve November2, 2014 T Matenak! Főtengely hátsó szimmering 11 90352112 614830 -SEAL,RING,80 X 98 X 10,CRANKSHAFT REAR BEARING 5 90352112 614830 -SEAL,RING,80 X 98 X 10,CRANKSHAFT REAR BEARING Köszönöm az erőfeszítéseid mantec, de nem főtengely, hanem féltengely szimmeringet keresek. Azért köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts