DM101 Elküldve Október5, 2014 Megoszt Elküldve Október5, 2014 Ha az egész középkonzolnál nincs világítás, akkor az biztosíték, ugye? Ha igen ,akkor azt meg tudnátok mondani, hogy az hol van a biztosítéktáblán? A szivargyújtóét a múltkor megtaláltam középtájt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szergely Elküldve Október6, 2014 Megoszt Elküldve Október6, 2014 Szép napot mindenkinek. 2002-es Z16XE-n mikor kell vezérműszíjat cserélni? Ma jutott eszembe és megnéztem, hogy 2010.11.04. 158k km-nél volt cserélve. Most 235k van benne. Nagyon úgy rémlik, hogy lassan túlmegyek rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Október6, 2014 Megoszt Elküldve Október6, 2014 (edited) Szép napot mindenkinek. 2002-es Z16XE-n mikor kell vezérműszíjat cserélni? Ma jutott eszembe és megnéztem, hogy 2010.11.04. 158k km-nél volt cserélve. Most 235k van benne. Nagyon úgy rémlik, hogy lassan túlmegyek rajta. Nekem 60E km rémlik. Legalábbis nekem akkor cserélték... Ha így van, nem kicsit mentél túl... :) Módosítva Október6, 2014 : outsider 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szergely Elküldve Október6, 2014 Megoszt Elküldve Október6, 2014 (edited) Mi az ajánlott márka vezérműszíj készletre-re és vízpumpára? Bosch, SKF? Módosítva Október6, 2014 : Szergely Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október6, 2014 Megoszt Elküldve Október6, 2014 Mi az ajánlott márka vezérműszíj készletre-re és vízpumpára? Bosch, SKF? Gyári jó, de amit említettél azoknak is jónak kell lennie. (nem tudom, mert az enyim láncos, de a Bosch és az SKF az jó márka, a gyári is valószínűleg az....) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Október6, 2014 Megoszt Elküldve Október6, 2014 T Szergely! "... vezérműszíj készlet ..." Contitech, Bosh, SKF, Gates "... vízpumpa ..." SKF 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szergely Elküldve Október6, 2014 Megoszt Elküldve Október6, 2014 Köszönöm a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Október6, 2014 Megoszt Elküldve Október6, 2014 Még mindig a középkonzol világításánál tartok.. Szóval azt meg tudjátok mondani, hogy milyen égők kellenek oda?Nem szeretném kétszer szétszedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve Október6, 2014 Megoszt Elküldve Október6, 2014 Még mindig a középkonzol világításánál tartok.. Szóval azt meg tudjátok mondani, hogy milyen égők kellenek oda?Nem szeretném kétszer szétszedni. A kijelző mögé B8.5D 2db a fűtésboxba meg sima t5-ös foglalatú. Rakhatsz ledeset is olyan szinben ami tetszik, az elvileg örökös mint a szegénység, vagy maradsz a sima izzonál. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kotipaf Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 A kijelző mögé B8.5D 2db a fűtésboxba meg sima t5-ös foglalatú. Rakhatsz ledeset is olyan szinben ami tetszik, az elvileg örökös mint a szegénység, vagy maradsz a sima izzonál. Én most cseréltem a középkonzolban T5-ös izzót. Így érdemes még keresned/rákérdezni: üvegfejű rizsszemizzó, rizsizzó. Tényleg akkora, mint egy rizszem. Mutatok egy képet a köz szolgálatára :) Elég nehéz hozzáférni, ha nincs célszerszám. A csavaró meg nehezen jön le, nem kell megijedni. http://kepfeltoltes.hu/141008/20141007_163347_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Itt egy kép arról amit kivettem: http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 Én most cseréltem a középkonzolban T5-ös izzót. Így érdemes még keresned/rákérdezni: üvegfejű rizsszemizzó, rizsizzó. Tényleg akkora, mint egy rizszem. Mutatok egy képet a köz szolgálatára :) Elég nehéz hozzáférni, ha nincs célszerszám. A csavaró meg nehezen jön le, nem kell megijedni. http://kepfeltoltes.hu/141008/20141007_163347_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Itt egy kép arról amit kivettem: http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg Ezer köszönet ,bár én nem merem erőltetni a gombot, mert nem nagyon akar kifelé jönni.Szerintem nekem a hátulról szétszedős fajta van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 Ezer köszönet ,bár én nem merem erőltetni a gombot, mert nem nagyon akar kifelé jönni.Szerintem nekem a hátulról szétszedős fajta van. Behr (patentes pollenszűrő fedél): elölről, azaz gombot leveszed, s kicseréled Delphi (csavaros pollenszűrő fedél): ki kell szedni a vezérlőt 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
magellaner Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 Sziasztok Mitől lehet,hogy az auto minden úthibát megérez,bukkanóknál majd kiesek a kocsiból meg a műszerfal is zörög nagyokat. Nagyon keménynek érzem az első futóművet kopog rossz úton borzasztó vezetni mint egy szekér. A kutyacsont tavaly lett cserélve mindkét talpas és a kormány göbmfej is nemrég lett cserélve azóta vmivel jobb lett. Néztem a csillapítókat azok nemvészesek. A toronyszilent talán az lehet mert az egyik oldalon már eléggé elál a tányér. Esetleg a lengőkar szilenteket kéne még cserélni vagy teljes csillapító és alkatrészeit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 Én most cseréltem a középkonzolban T5-ös izzót. Így érdemes még keresned/rákérdezni: üvegfejű rizsszemizzó, rizsizzó. Tényleg akkora, mint egy rizszem. Mutatok egy képet a köz szolgálatára :) Elég nehéz hozzáférni, ha nincs célszerszám. A csavaró meg nehezen jön le, nem kell megijedni. http://kepfeltoltes.hu/141008/20141007_163347_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Itt egy kép arról amit kivettem: http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg Üdv. Gondolom ezt nem nekem akartad irni. Én már túl vagyok a cserén, bár ledes lett a cseredarab, de ez most nem számit. Mint már irták is két féle fűtésbox létezik. Nekem delphi van, nos itt cibálhatnád a tekerőt. :D És ebben bizony 2db t5-ös izzó való. :hiya: Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 Sziasztok Mitől lehet,hogy az auto minden úthibát megérez,bukkanóknál majd kiesek a kocsiból meg a műszerfal is zörög nagyokat. Nagyon keménynek érzem az első futóművet kopog rossz úton borzasztó vezetni mint egy szekér. A kutyacsont tavaly lett cserélve mindkét talpas és a kormány göbmfej is nemrég lett cserélve azóta vmivel jobb lett. Néztem a csillapítókat azok nemvészesek. A toronyszilent talán az lehet mert az egyik oldalon már eléggé elál a tányér. Esetleg a lengőkar szilenteket kéne még cserélni vagy teljes csillapító és alkatrészeit? A toronygumi is lehet, meg a stabilizátor szilent is. A legjobb lenne megrángatni nyúzópadon, hogy mi lóg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 Sziasztok Mitől lehet,hogy az auto minden úthibát megérez,bukkanóknál majd kiesek a kocsiból meg a műszerfal is zörög nagyokat. Nagyon keménynek érzem az első futóművet kopog rossz úton borzasztó vezetni mint egy szekér. A kutyacsont tavaly lett cserélve mindkét talpas és a kormány göbmfej is nemrég lett cserélve azóta vmivel jobb lett. Néztem a csillapítókat azok nemvészesek. A toronyszilent talán az lehet mert az egyik oldalon már eléggé elál a tányér. Esetleg a lengőkar szilenteket kéne még cserélni vagy teljes csillapító és alkatrészeit? Nem fújtad túl keményre a gumikat? Engem akkor ráz ki a kocsiból,ha sokat fújok bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Október9, 2014 Megoszt Elküldve Október9, 2014 Nem fújtad túl keményre a gumikat? Engem akkor ráz ki a kocsiból,ha sokat fújok bele. Nem hiszem hogy csak ennyi lenne, nekem a 195/45R17-ben 2,5 bar van, de nem ráz, nem zörög. Viszont lógó stabilizátorral és kutyacsonttal hasonlókat tapasztaltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Október9, 2014 Megoszt Elküldve Október9, 2014 Nekem is eléggé ráz. A 2,3-2,4 bar-ra szoktam fújni... Nem hinném, hogy ez sok. (ráadásul így jobb a fogyasztás, kisebb nyomással városban 10L lecsúszik) 10E km-el ezelőtt volt futóműbeállítás (papírok szerint), stabilizátor (2db Meyle), és kormány rúdfej csere... https://lh6.googleusercontent.com/-4y1NcU83UuE/VCcHOcp5RjI/AAAAAAAAFnI/0EcV1ATQGxY/s512/DSC_0689.jpg A lengéscsillapító tetején az a gumitányér eláll eléggé a kasztnitól, teljesen alá lehet látni. Az jelent valamit? Valaki mintha említette volt, hogy az nem jó... Azt tudom hogy a hátsó rugóim töröttek, de még nem került sor a cserére, egyelőre más gondjaim is vannak. Mondjuk jövő hónapban műszaki... Más! Valaki szintén említette, hogy az irányjelző kar nem mindig kattan neki vissza. Én is így járok a bal oldalival. Csak ha nagyon lassan tekerem a kormányt akkor kattan ki magától, egyébként nem. Van erre valami megoldás? Szerelhető? Link to comment Megosztás: More sharing options...
g.peter23 Elküldve Október9, 2014 Megoszt Elküldve Október9, 2014 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy mitől lehet, hogy alig reagál a kp zár a távirányítóra? Új elemmel is csinálja, közelről, messziről. Ötlet? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Október9, 2014 Megoszt Elküldve Október9, 2014 A lengéscsillapító tetején az a gumitányér eláll eléggé a kasztnitól, teljesen alá lehet látni. Az jelent valamit? Valaki mintha említette volt, hogy az nem jó... Igen, az a toronyszilent elhasználódására utal. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Október9, 2014 Megoszt Elküldve Október9, 2014 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy mitől lehet, hogy alig reagál a kp zár a távirányítóra? Új elemmel is csinálja, közelről, messziről. Ötlet? Köszönöm Valószínűleg az elemtartó érintkezői letörtek. Típushiba sajnos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október9, 2014 Megoszt Elküldve Október9, 2014 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy mitől lehet, hogy alig reagál a kp zár a távirányítóra? Új elemmel is csinálja, közelről, messziről. Ötlet? Köszönöm Szedd szét a kulcsot, és nézd meg az elemtartó lábait. Én kb 1 éve forrasztottam meg. Az elemem még gyári, pedig lassan 7 éves lesz a kocsi. (a 2 éves csereperiódust nem is értem az elemnél) Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Október9, 2014 Megoszt Elküldve Október9, 2014 Nekem is eléggé ráz. A 2,3-2,4 bar-ra szoktam fújni... Nem hinném, hogy ez sok. (ráadásul így jobb a fogyasztás, kisebb nyomással városban 10L lecsúszik) 10E km-el ezelőtt volt futóműbeállítás (papírok szerint), stabilizátor (2db Meyle), és kormány rúdfej csere... https://lh6.googleusercontent.com/-4y1NcU83UuE/VCcHOcp5RjI/AAAAAAAAFnI/0EcV1ATQGxY/s512/DSC_0689.jpg A lengéscsillapító tetején az a gumitányér eláll eléggé a kasztnitól, teljesen alá lehet látni. Az jelent valamit? Valaki mintha említette volt, hogy az nem jó... Azt tudom hogy a hátsó rugóim töröttek, de még nem került sor a cserére, egyelőre más gondjaim is vannak. Mondjuk jövő hónapban műszaki... Más! Valaki szintén említette, hogy az irányjelző kar nem mindig kattan neki vissza. Én is így járok a bal oldalival. Csak ha nagyon lassan tekerem a kormányt akkor kattan ki magától, egyébként nem. Van erre valami megoldás? Szerelhető? Az nekem is ilyen,sőt még nyekereg is valami kormányzáskor gondolom a toronyszilent az :smartass: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Október11, 2014 Megoszt Elküldve Október11, 2014 Igen, az a toronyszilent elhasználódására utal. A lengéscsillapító tetején az a gumitányér eláll eléggé a kasztnitól, teljesen alá lehet látni. Az jelent valamit? Valaki mintha említette volt, hogy az nem jó... Azt tudom hogy a hátsó rugóim töröttek, de még nem került sor a cserére, egyelőre más gondjaim is vannak. Mondjuk jövő hónapban műszaki... Nekem is eláll. Pedig lett cserélve a toronygumik (ezzel akartak lehuzni annó 56e-vel), egy kicsit lejjebb ment de nem fekszik fel a kasznira. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Október16, 2014 Megoszt Elküldve Október16, 2014 (edited) http://autoakkubolt.hu/auto-akkumulatorok/113-varta-black-dynamic-12v-45ah-j.html Szerintetek ez jó lehet? Z14XE klíma nélküli még egy riasztó van benne plusz fogyasztóként... Gyárilag 44Ah akksi volt benne. Vagy még ezen gondolkodtam: http://autoakkubolt.hu/41-banner-power-bull-12v-44ah-jobbos.html Kell nekem nagyobb?? A mostani akku 53Ah 470A, de eléggé haldoklónak tűnik. Megnézték a generátoromat, elvileg jó volt, és az egyik kábelen, pontosabban a + akku sarun tűntek el a voltok. Most már megvan a 14V töltés közben. Sok felkapcsolt fogyasztó (fényszóró, ablakfűtés, belső keringető 3-ason) mellett se megy most már 13V alá. Korábban 12V alá is csusszant ilyen esetben. Szerintem az akksi sem 100-as... Menet közben csak a generátor táplálja a rendszert, vagy az akksi is beleszól? Opcom-al néztem menet közben, most már sokkal egyenletesebb a feszültség, nem változik annyiszor mint korábban. Egyenletesen 13 V fölött van, korábban ingadozott elég gyakran 11,5-13,7 V között. Most stabil. Egyszer vettem észre csökkenést benne, amikor álló helyzetben voltam, majd épp elindultam, szerintem akkor pont a hűtőventilátor is bekapcsolt. Az indítás reggelente még mindig csak hosszasabb tekerés után sikerül. Második indítás már pöccre. Amit még megfigyeltem a saru csere óta, nem tudom előtte volt-e ilyen. Amikor indítózok, és pörög az önindító, az üzemanyag szintjelző elkezd ütemesen (az önindító ritmusára) visszafelé (a nulla irányába) táncolni, majd ha beindul felmegy szintre. :blink: Vagy lehet most csak azért veszem észre mert félig van a tank? :D Mostanában csak kevesebb volt benne... Tapasztalt már valaki ilyet? Módosítva Október16, 2014 : outsider Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts