imy Elküldve Szeptember17, 2014 Elküldve Szeptember17, 2014 Ne fújd túl keményre a gumikat. Milyen nyomással használod? Mekkora kerék van rajta? Rakj rá 14-est, ballonos gumikkal. Gyárilag vonóhorgos a kocsid? Lehet az erősített hátsó rugó is számít valamennyit. (ha nem ilyen, akkor passz) Én 2.5-el járok mind a 4 gumiban, télen-nyáron. Kevesebbel nő a fogyasztás... Most pl 3-4dl-el evett kevesebbet, mert csak 2.2 volt mindegyikben. Rég fújtam, s feltűnt a magas fogyasztás
tgabika76 Elküldve Szeptember17, 2014 Elküldve Szeptember17, 2014 Nekem semmi bajom a futóművel. Ez legalább nem puha.... De nem is zavaró, nem lehet, hogy nálad valami nem jó? :o Én meg egyenesen keményítettem egy jó kis gewinde-vel meg mínusz ~60mm-rel... ;)
Janó32 Elküldve Szeptember17, 2014 Elküldve Szeptember17, 2014 http://auto.indavideo.hu/video/Az_autodat_epp_trelerre_teszik_mit_csinalsz
Mc-elek Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 Én meg egyenesen keményítettem egy jó kis gewinde-vel meg mínusz ~60mm-rel... ;) mert Te fűnyírót építesz :D
wakond Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 Sziasztok! hogyan lehet roncsolás nélkül leszedni a tető kárpitot. vagy lehet nem kárpit, hanem valami szövet-szivacs kombó :D köszi! Balázs
Mc-elek Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 Sziasztok! hogyan lehet roncsolás nélkül leszedni a tető kárpitot. vagy lehet nem kárpit, hanem valami szövet-szivacs kombó :D köszi! Balázs gumikéder , kapaszók , napellenzők, belső világítás, oszlop burkolatok le szed .... asszem ennyi :) 1
wakond Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 gumikéder , kapaszók , napellenzők, belső világítás, oszlop burkolatok le szed .... asszem ennyi :) köszi! ez így elég melós, akkor hagyom a fenébe, úgy is csak érdekelt, hogy hova mennek a kábelek. meg esetleg szeretnék hátra lámpás kapaszkodót.
kosazolika Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 Sziasztok.Nem éppen idevág de azért megkérdem astra h váltószoknyát hogyan kell cserélni?
Janó32 Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 Sziasztok.Nem éppen idevág de azért megkérdem astra h váltószoknyát hogyan kell cserélni? A váltókar körüli műanyag keretet kell leugrasztani (csavarhúzó), ezt követően már a szoknya alja kijön a keretével együtt, felül meg elcsípni a rögzítőjét (ahol a teteje van, rüki gomb alatt)... Sokat segítettem, igaz?! :icon1: Sajnos képes prezentációm nincs hozzá... 1
Mc-elek Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 köszi! ez így elég melós, akkor hagyom a fenébe, úgy is csak érdekelt, hogy hova mennek a kábelek. meg esetleg szeretnék hátra lámpás kapaszkodót. nincs ott kikábelezve ??
wakond Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 nincs ott kikábelezve ?? Nem tudom, futnak ott kábelek, azokra voltam kíváncsi. Ha nagyon unatkozom akkor lebontom.
tgabika76 Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 mert Te fűnyírót építesz :D Ááá... szívem szerint még tekerném lejjebb, csak akkor nem tudok beállni az udvarba ahol a garázs(akna) van, így még egy olajcsere miatt is szervizbe kéne vinnem... :(
Greenweld Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 Uraim,márkatársaim! Összetört az első lökhárítóm (diesel kivágás) és nézegettem használtan különböző internetes portálokon. Aztán megnéztem a szokásos autóalkatrész forgalmazóknál is. Itt lényegesebben olcsóbban találtam újat. Igen ám,de ez utángyártott. Van Wezel/Klokkerholm/R2A,stb. Van valakinek ezekkel tapasztalata? Érdemes-e őket venni,vagy messze elmaradnak a gyári minőségtől?
Mc-elek Elküldve Szeptember19, 2014 Elküldve Szeptember19, 2014 Uraim,márkatársaim! Összetört az első lökhárítóm (diesel kivágás) és nézegettem használtan különböző internetes portálokon. Aztán megnéztem a szokásos autóalkatrész forgalmazóknál is. Itt lényegesebben olcsóbban találtam újat. Igen ám,de ez utángyártott. Van Wezel/Klokkerholm/R2A,stb. Van valakinek ezekkel tapasztalata? Érdemes-e őket venni,vagy messze elmaradnak a gyári minőségtől? Én maradnák inkább a "gyári " bontottnál . Az tuti stimmelni fog ;)
MaXiMkA Elküldve Szeptember19, 2014 Elküldve Szeptember19, 2014 Emberek! Sürgős problémám van... Kb fél óra múlva kéne vigyem műszakiztatni a kocsit (Opel Astra G Caravan, 1.6-os Twinport motor), de amikor ma reggel ráfordítottam a kulcsot a gyújtásra, akkor a pillanatnyi km óra helyett megjelent a rettegett InSP felirat. Így még merjem elvinni?
Mc-elek Elküldve Szeptember19, 2014 Elküldve Szeptember19, 2014 Emberek! Sürgős problémám van... Kb fél óra múlva kéne vigyem műszakiztatni a kocsit (Opel Astra G Caravan, 1.6-os Twinport motor), de amikor ma reggel ráfordítottam a kulcsot a gyújtásra, akkor a pillanatnyi km óra helyett megjelent a rettegett InSP felirat. Így még merjem elvinni? simán viheted ... az csak Téged figyelmeztet hogy cserélj olajat ;) De mingyá valaki leírja hogyan tudod leírni :) Én nem akarok hülyeséget írni mert talán ... gáz+fék nyom egyszerre ,gyújtás ráad majd nyomd a napi számláló nullázót ... 1
ftamas0201 Elküldve Szeptember19, 2014 Elküldve Szeptember19, 2014 (edited) simán viheted ... az csak Téged figyelmeztet hogy cserélj olajat ;) De mingyá valaki leírja hogyan tudod leírni :) Én nem akarok hülyeséget írni mert talán ... gáz+fék nyom egyszerre ,gyújtás ráad majd nyomd a napi számláló nullázót ... Nekem is nem rég írta ezt ki, annyi az egész hogy a kulcsot 0 állásba fordítod és elkezded nyomni folyamatosan a napi számláló nullázó gombot aztán miközben nyomod ráfordítod gyújtásra a kulcsot. Ezután vársz pár másodpercet (természetesen még mindig nyomod a nullázó gombot) aztán meg fog jelenni két vízszintes vonal a felirat helyett. Ilyenkor elengeded a gombot és a következő szervízig nem fogsz találkozni a felirattal. Remélem tudtam segíteni :-) Módosítva Szeptember19, 2014 : ftamas0201 1
Stofl Elküldve Szeptember19, 2014 Elküldve Szeptember19, 2014 Emberek! Sürgős problémám van... Kb fél óra múlva kéne vigyem műszakiztatni a kocsit (Opel Astra G Caravan, 1.6-os Twinport motor), de amikor ma reggel ráfordítottam a kulcsot a gyújtásra, akkor a pillanatnyi km óra helyett megjelent a rettegett InSP felirat. Így még merjem elvinni? Relax! Semmi gáz, úgy ahogy írták! Nyomni + gyújtás + várni + elenged.... Soha más váratlan ne jelenjen meg neked! Jó értékeket és görbéket a vizsgához! :) 1
dave00 Elküldve Szeptember20, 2014 Elküldve Szeptember20, 2014 Udv mindenkinek! Bugas Kb. 80 es 90 km/h kozott (csak itt) hallok valami bugast hatulrol. Ameddig szol a sebesseggel aranyosan valtozik. Feltetelezem hatso kerekcsapagy lesz a ludas. Volt mar valakinek hasonlo tapasztalata? Szerviz A fenti tematol fuggoen keresek elso sorban budan olyan szerelot / szervizt amit ajanlanatok. A schiller-t hanyagolnam elso korben. Elore is koszonom es udv!
gezoli Elküldve Szeptember20, 2014 Elküldve Szeptember20, 2014 Udv mindenkinek! Bugas Kb. 80 es 90 km/h kozott (csak itt) hallok valami bugast hatulrol. Ameddig szol a sebesseggel aranyosan valtozik. Feltetelezem hatso kerekcsapagy lesz a ludas. Volt mar valakinek hasonlo tapasztalata? Szerviz A fenti tematol fuggoen keresek elso sorban budan olyan szerelot / szervizt amit ajanlanatok. A schiller-t hanyagolnam elso korben. Elore is koszonom es udv! Nekem is ez volt, csak 60 és 70 között.
wakond Elküldve Szeptember20, 2014 Elküldve Szeptember20, 2014 Udv mindenkinek! Bugas Kb. 80 es 90 km/h kozott (csak itt) hallok valami bugast hatulrol. Ameddig szol a sebesseggel aranyosan valtozik. Feltetelezem hatso kerekcsapagy lesz a ludas. Volt mar valakinek hasonlo tapasztalata? Szerviz A fenti tematol fuggoen keresek elso sorban budan olyan szerelot / szervizt amit ajanlanatok. A schiller-t hanyagolnam elso korben. Elore is koszonom es udv! én hozzájuk járok évek óta: http://www.szervizautobuda.hu/ 1
dave00 Elküldve Szeptember22, 2014 Elküldve Szeptember22, 2014 Nekem is ez volt, csak 60 és 70 között. Es a csapagy volt a gond? Koszi! @wakond: koszi a linket!
gezoli Elküldve Szeptember22, 2014 Elküldve Szeptember22, 2014 Es a csapagy volt a gond? Koszi! @wakond: koszi a linket! Igen!
ha4nz Elküldve Szeptember29, 2014 Elküldve Szeptember29, 2014 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, kollégám autójánál valami nem teljesen kerek: 2000-es Z16XE. Elmondása alapján eddig volt egy holtpont jeladó cseréje (ez vezérműtengely jeladó akarna lenni?), mert ugrált tőle a motor, de előjött megint, hogy melegen nem tudja újra beindítani, mert nem huzatja meg az üzemanyag szivattyú reléjét az ecu. Hidegen pöci röfi. Tudnátok ebben segíteni? Hogyan kezdjek hozzá?
Recommended Posts