vsz Elküldve Szeptember17, 2014 Elküldve Szeptember17, 2014 On 2014. 09. 17. at 11:53, gezoli írta: :omg: Kifejtenéd?
imy Elküldve Szeptember17, 2014 Elküldve Szeptember17, 2014 On 2014. 09. 17. at 11:34, vsz írta: Ne fújd túl keményre a gumikat. Milyen nyomással használod? Mekkora kerék van rajta? Rakj rá 14-est, ballonos gumikkal. Gyárilag vonóhorgos a kocsid? Lehet az erősített hátsó rugó is számít valamennyit. (ha nem ilyen, akkor passz) Én 2.5-el járok mind a 4 gumiban, télen-nyáron. Kevesebbel nő a fogyasztás... Most pl 3-4dl-el evett kevesebbet, mert csak 2.2 volt mindegyikben. Rég fújtam, s feltűnt a magas fogyasztás
tgabika76 Elküldve Szeptember17, 2014 Elküldve Szeptember17, 2014 On 2014. 09. 17. at 10:50, imy írta: Nekem semmi bajom a futóművel. Ez legalább nem puha.... De nem is zavaró, nem lehet, hogy nálad valami nem jó? :o Én meg egyenesen keményítettem egy jó kis gewinde-vel meg mínusz ~60mm-rel... ;)
Janó32 Elküldve Szeptember17, 2014 Elküldve Szeptember17, 2014 http://auto.indavideo.hu/video/Az_autodat_epp_trelerre_teszik_mit_csinalsz
Mc-elek Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 On 2014. 09. 17. at 17:13, tgabika76 írta: Én meg egyenesen keményítettem egy jó kis gewinde-vel meg mínusz ~60mm-rel... ;) mert Te fűnyírót építesz :D
wakond Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 Sziasztok! hogyan lehet roncsolás nélkül leszedni a tető kárpitot. vagy lehet nem kárpit, hanem valami szövet-szivacs kombó :D köszi! Balázs
Mc-elek Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 On 2014. 09. 18. at 8:48, wakond írta: Sziasztok! hogyan lehet roncsolás nélkül leszedni a tető kárpitot. vagy lehet nem kárpit, hanem valami szövet-szivacs kombó :D köszi! Balázs gumikéder , kapaszók , napellenzők, belső világítás, oszlop burkolatok le szed .... asszem ennyi :) 1
wakond Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 On 2014. 09. 18. at 10:05, Mc-elek írta: gumikéder , kapaszók , napellenzők, belső világítás, oszlop burkolatok le szed .... asszem ennyi :) köszi! ez így elég melós, akkor hagyom a fenébe, úgy is csak érdekelt, hogy hova mennek a kábelek. meg esetleg szeretnék hátra lámpás kapaszkodót.
kosazolika Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 Sziasztok.Nem éppen idevág de azért megkérdem astra h váltószoknyát hogyan kell cserélni?
Janó32 Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 On 2014. 09. 18. at 13:20, kosazolika írta: Sziasztok.Nem éppen idevág de azért megkérdem astra h váltószoknyát hogyan kell cserélni? A váltókar körüli műanyag keretet kell leugrasztani (csavarhúzó), ezt követően már a szoknya alja kijön a keretével együtt, felül meg elcsípni a rögzítőjét (ahol a teteje van, rüki gomb alatt)... Sokat segítettem, igaz?! :icon1: Sajnos képes prezentációm nincs hozzá... 1
Mc-elek Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 On 2014. 09. 18. at 10:19, wakond írta: köszi! ez így elég melós, akkor hagyom a fenébe, úgy is csak érdekelt, hogy hova mennek a kábelek. meg esetleg szeretnék hátra lámpás kapaszkodót. nincs ott kikábelezve ??
wakond Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 On 2014. 09. 18. at 14:39, Mc-elek írta: nincs ott kikábelezve ?? Nem tudom, futnak ott kábelek, azokra voltam kíváncsi. Ha nagyon unatkozom akkor lebontom.
tgabika76 Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 On 2014. 09. 18. at 4:45, Mc-elek írta: mert Te fűnyírót építesz :D Ááá... szívem szerint még tekerném lejjebb, csak akkor nem tudok beállni az udvarba ahol a garázs(akna) van, így még egy olajcsere miatt is szervizbe kéne vinnem... :(
Greenweld Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 Uraim,márkatársaim! Összetört az első lökhárítóm (diesel kivágás) és nézegettem használtan különböző internetes portálokon. Aztán megnéztem a szokásos autóalkatrész forgalmazóknál is. Itt lényegesebben olcsóbban találtam újat. Igen ám,de ez utángyártott. Van Wezel/Klokkerholm/R2A,stb. Van valakinek ezekkel tapasztalata? Érdemes-e őket venni,vagy messze elmaradnak a gyári minőségtől?
Mc-elek Elküldve Szeptember19, 2014 Elküldve Szeptember19, 2014 On 2014. 09. 18. at 20:16, Greenweld írta: Uraim,márkatársaim! Összetört az első lökhárítóm (diesel kivágás) és nézegettem használtan különböző internetes portálokon. Aztán megnéztem a szokásos autóalkatrész forgalmazóknál is. Itt lényegesebben olcsóbban találtam újat. Igen ám,de ez utángyártott. Van Wezel/Klokkerholm/R2A,stb. Van valakinek ezekkel tapasztalata? Érdemes-e őket venni,vagy messze elmaradnak a gyári minőségtől? Én maradnák inkább a "gyári " bontottnál . Az tuti stimmelni fog ;)
MaXiMkA Elküldve Szeptember19, 2014 Elküldve Szeptember19, 2014 Emberek! Sürgős problémám van... Kb fél óra múlva kéne vigyem műszakiztatni a kocsit (Opel Astra G Caravan, 1.6-os Twinport motor), de amikor ma reggel ráfordítottam a kulcsot a gyújtásra, akkor a pillanatnyi km óra helyett megjelent a rettegett InSP felirat. Így még merjem elvinni?
Mc-elek Elküldve Szeptember19, 2014 Elküldve Szeptember19, 2014 On 2014. 09. 19. at 9:54, MaXiMkA írta: Emberek! Sürgős problémám van... Kb fél óra múlva kéne vigyem műszakiztatni a kocsit (Opel Astra G Caravan, 1.6-os Twinport motor), de amikor ma reggel ráfordítottam a kulcsot a gyújtásra, akkor a pillanatnyi km óra helyett megjelent a rettegett InSP felirat. Így még merjem elvinni? simán viheted ... az csak Téged figyelmeztet hogy cserélj olajat ;) De mingyá valaki leírja hogyan tudod leírni :) Én nem akarok hülyeséget írni mert talán ... gáz+fék nyom egyszerre ,gyújtás ráad majd nyomd a napi számláló nullázót ... 1
ftamas0201 Elküldve Szeptember19, 2014 Elküldve Szeptember19, 2014 (edited) On 2014. 09. 19. at 10:12, Mc-elek írta: simán viheted ... az csak Téged figyelmeztet hogy cserélj olajat ;) De mingyá valaki leírja hogyan tudod leírni :) Én nem akarok hülyeséget írni mert talán ... gáz+fék nyom egyszerre ,gyújtás ráad majd nyomd a napi számláló nullázót ... Nekem is nem rég írta ezt ki, annyi az egész hogy a kulcsot 0 állásba fordítod és elkezded nyomni folyamatosan a napi számláló nullázó gombot aztán miközben nyomod ráfordítod gyújtásra a kulcsot. Ezután vársz pár másodpercet (természetesen még mindig nyomod a nullázó gombot) aztán meg fog jelenni két vízszintes vonal a felirat helyett. Ilyenkor elengeded a gombot és a következő szervízig nem fogsz találkozni a felirattal. Remélem tudtam segíteni :-) Módosítva Szeptember19, 2014 : ftamas0201 1
Stofl Elküldve Szeptember19, 2014 Elküldve Szeptember19, 2014 On 2014. 09. 19. at 9:54, MaXiMkA írta: Emberek! Sürgős problémám van... Kb fél óra múlva kéne vigyem műszakiztatni a kocsit (Opel Astra G Caravan, 1.6-os Twinport motor), de amikor ma reggel ráfordítottam a kulcsot a gyújtásra, akkor a pillanatnyi km óra helyett megjelent a rettegett InSP felirat. Így még merjem elvinni? Relax! Semmi gáz, úgy ahogy írták! Nyomni + gyújtás + várni + elenged.... Soha más váratlan ne jelenjen meg neked! Jó értékeket és görbéket a vizsgához! :) 1
dave00 Elküldve Szeptember20, 2014 Elküldve Szeptember20, 2014 Udv mindenkinek! Bugas Kb. 80 es 90 km/h kozott (csak itt) hallok valami bugast hatulrol. Ameddig szol a sebesseggel aranyosan valtozik. Feltetelezem hatso kerekcsapagy lesz a ludas. Volt mar valakinek hasonlo tapasztalata? Szerviz A fenti tematol fuggoen keresek elso sorban budan olyan szerelot / szervizt amit ajanlanatok. A schiller-t hanyagolnam elso korben. Elore is koszonom es udv!
gezoli Elküldve Szeptember20, 2014 Elküldve Szeptember20, 2014 On 2014. 09. 20. at 10:29, dave00 írta: Udv mindenkinek! Bugas Kb. 80 es 90 km/h kozott (csak itt) hallok valami bugast hatulrol. Ameddig szol a sebesseggel aranyosan valtozik. Feltetelezem hatso kerekcsapagy lesz a ludas. Volt mar valakinek hasonlo tapasztalata? Szerviz A fenti tematol fuggoen keresek elso sorban budan olyan szerelot / szervizt amit ajanlanatok. A schiller-t hanyagolnam elso korben. Elore is koszonom es udv! Nekem is ez volt, csak 60 és 70 között.
wakond Elküldve Szeptember20, 2014 Elküldve Szeptember20, 2014 On 2014. 09. 20. at 10:29, dave00 írta: Udv mindenkinek! Bugas Kb. 80 es 90 km/h kozott (csak itt) hallok valami bugast hatulrol. Ameddig szol a sebesseggel aranyosan valtozik. Feltetelezem hatso kerekcsapagy lesz a ludas. Volt mar valakinek hasonlo tapasztalata? Szerviz A fenti tematol fuggoen keresek elso sorban budan olyan szerelot / szervizt amit ajanlanatok. A schiller-t hanyagolnam elso korben. Elore is koszonom es udv! én hozzájuk járok évek óta: http://www.szervizautobuda.hu/ 1
dave00 Elküldve Szeptember22, 2014 Elküldve Szeptember22, 2014 On 2014. 09. 20. at 10:42, gezoli írta: Nekem is ez volt, csak 60 és 70 között. Es a csapagy volt a gond? Koszi! @wakond: koszi a linket!
gezoli Elküldve Szeptember22, 2014 Elküldve Szeptember22, 2014 On 2014. 09. 22. at 12:06, dave00 írta: Es a csapagy volt a gond? Koszi! @wakond: koszi a linket! Igen!
ha4nz Elküldve Szeptember29, 2014 Elküldve Szeptember29, 2014 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, kollégám autójánál valami nem teljesen kerek: 2000-es Z16XE. Elmondása alapján eddig volt egy holtpont jeladó cseréje (ez vezérműtengely jeladó akarna lenni?), mert ugrált tőle a motor, de előjött megint, hogy melegen nem tudja újra beindítani, mert nem huzatja meg az üzemanyag szivattyú reléjét az ecu. Hidegen pöci röfi. Tudnátok ebben segíteni? Hogyan kezdjek hozzá?
Recommended Posts