Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Mantások maguknak, magukról a MOTE-ban


Recommended Posts

  • Hozzászólások 514
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve

3nm kevés lesz, a Kadettra 7 ment rá, és még teteje sincs ;)

Itt most más az alapfelállás (picit), de elég kemény tervek vannak eddig...

Sajnálhatod, hogy a csütörtöki talin nem vártad meg :lol:

Amúgy az első érdekes tapasztalat a zöldkártya volt. Amikor a "vizsgabiztos" közölte, hogy ez az autó nem mehet át, mivel nincs benne katalizátor. Utána meg csodálkozott, hogy jaaa, ez '79es... és furcsa módon minden érték jó volt...

Elküldve

FBalázs!

Látom a szép kocsidat és mint illetékes lehet hoyg tudsz nekem segíteni! Haverom nem rég vett egy E-kadettet és kéne neki hátra egy IRMSCHER hátsó szárny! Más nem! Nem tudsz ilyet valahonnan szerezni? még ha törött az sem baj !!! Azt ő rendbe hozza! Köszi előre is!

Zsolt

Elküldve

Sziasztok! Gondolom ez egy bemutatkozó topicnak indult, ígyhát illendően bemutatkoznék. Nevem "Sörös" Sanyi (a nicket manapság többet használom, mint az anyakönyvit) , Székesfehérváron lakom (most), ahol igazi kis Mantás társadalomba csöppentem bele a kocsim megvételével, és ahol ráébredtem, hogy a Manta nem csak egy autó, nem csak egy életforma, hanem annál lényegesen több. A Manta teljesen különböző embereket hoz össze baráttá, már-már családdá. És én júniusban ebbe a nagy családba csöppentem bele, mikor megvásároltam a nagy Őt! '79-es 1.6-os Manta büszke tulaja vagyok június óta, mely alapos kozmetikán fog hamarosan átesni. A kozmetikát most inkább nem írom le, benne van az infómban, de egy nagyon vad verdát álmodtam meg, bár pénz szempontjából erősen közeledik a kezem a bili felé... Tulajdonképpen minden megvan már, csak a felninél és a guminál kell megalkuvónak (egyelőre) lenni. Ha minden igaz, akkor a héten már el is kezdjük a kasztni munkákat, és legkésőbb tavasz elejére teljesen kész lesz (bár mindanyian tudjuk, hogy ilyen nincs) az autó. Képeket ne nagyon kérjetek a folyamatról, mert nincs se digit, se sima gépem, úgyhogy ez a része elmarad sajnos, de ha összeáll, akkor bizony sokat fogok vele csavarogni, talán még látjátok is valamikor. Nevem alatt a következő bejelentkezéskor talán már kép is lesz, de most nem igazán érek rá képet konvertálni. Elkezdtem az előbb, de a 10 MB-os képen olyan rondának tűnt a kicsikém, úgyhogy valamit még okoskodnom kell. Ja, igen, még valami, amit le akartam írni búcsúzás előtt: országszerte köszönök minden segítséget és alkatrészt, amit eddig kaptam, és amit ezután kapni fogok tőletek! Kellemes napszemüveges kikönyöklős, kilinccsel előre kanyarodós, pirosnál nagyot gyorsulós, vagy halk morajlós, kellemesen gurulós, mindenki által megnézős, minden más autóst lenézős gurulást kívánok minden Mantásnak! Szerintem...

Elküldve

Szó mi szó, tényleg szép, minden eredeti, azt hiszem "A" Mantás eredeti gyári számozású krómozott Manta jelek vannak rajta, + totál gyári belső. Csak a nyúlványok és a küszöbök vannak szétrohadva. Picit (Picit? Nagyon) fáj is érte a szívem, de úgy jobban tetszik. Bár így is gyönyörű, tagadhatatlan...

Elküldve
Egy ilyen széép gyári kinézetű Mantát szétfaragni?

pont azt néztem én is, hogy ezen még megvannak a króm díszek, meg úgy egyben van, a színe is jó és most láttam meg az alap B Manta szépségét

nem kéne ezt "tuningolni" :?

Elküldve

pont azt néztem én is, hogy ezen még megvannak a króm díszek, meg úgy egyben van, a színe is jó és most láttam meg az alap B Manta szépségét

nem kéne ezt "tuningolni" :?

Az biztos,hogy optikailag NEM nyúlnék hozzá. :roll:

Elküldve

hát ja

max motor, amúgy meg gyári állapot visszaállítása

kb ugyanannyi pénz, de akkor nem nép manta lenne, hanem egyedi és még értéket is képviselne

Elküldve
hát ja

max motor, amúgy meg gyári állapot visszaállítása

kb ugyanannyi pénz, de akkor nem nép manta lenne, hanem egyedi és még értéket is képviselne

Hát erről beszélek én is :wink:

Elküldve

Szegény kollegának teljesen elveszitek a kedvét... ;)

Mondjuk ettől függetlenül egyetértek veletek, kívülről én is hagynám ilyennek (esetleg valami komolyabb kerekeket alá), de a motorteret azért el tudnám képzelni egy 30E-vel. :lol: Mekkora meglepetésautó lenne!

Elküldve

Köszi Gabi, de nem lehet elvenni a kedvem!;) Egyébként ha valakinek tetszik így, akkor ami ki- és lekerül róla azt szívesen eladom (A régi, nem fordsz. mérős műszeregység, krómlécek, krómlökösök, miegyébb), de a két króm "A" Manta rája az marad. Egyébként a motor "csak" 2.5-ös, ez volt most jó olcsón, és remek állapotban.

Elküldve

Szerintem is meg kellene tartani ezt a Mantát olyannak amilyen, ha eredeti akkor sokkal ritkább, mint a szélesített..

Króóóóm tükrök!!!!!

Nyúlványok kaphatóak újonnann, drága az igaz, de van.

Amúgy pont egy ilyen szélesített készül itt Kecsón ;) , de olyan hogy eredeti, mint a fehér zebra.

Elnökünknek is barkácsmentes Mantája van.

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.