Omegatd Elküldve Február16, 2011 Megoszt Elküldve Február16, 2011 Sortrafónál sokat nem látsz, még ha áthúzna is valahol. Hiszen a trafók, illetve a gyertyapipájuk leér egészen a gyertyákig, felülről csak egy műanyag tömböt látsz. Ha az szikrázik, akkor meg már régen rossz <_< Az X25/30XE-nél nem, de C30SE-nél már láttam villámokat cikázni a motortérben. Olyan interceptoros feeling volt, kár, hogy nem videóztam le... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február16, 2011 Megoszt Elküldve Február16, 2011 Az X25/30XE-nél nem, de C30SE-nél már láttam villámokat cikázni a motortérben. Olyan interceptoros feeling volt, kár, hogy nem videóztam le... Állat lehetett :D Én eddig csak egy generátoron láttam szikrázást, az is szép volt <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Meg tudja valaki mondani hogy mennyi kellene hogy legyen PONTOSAN az X30XE meleg alapjarata? Nekem 500at mutat a muszerfalon, viszont OBD-n nezve 760-770 korul mocorog, nem igazan tudom osszerakni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Meg tudja valaki mondani hogy mennyi kellene hogy legyen PONTOSAN az X30XE meleg alapjarata? Nekem 500at mutat a muszerfalon, viszont OBD-n nezve 760-770 korul mocorog, nem igazan tudom osszerakni. Az 500 a jó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Az 500 a jó... Szerintem is, de: Honnan szedi a muszeregyseg? Hogyan kaphat gyorsabb jelet az ecu? (a kevesebbet meg megertenem...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ntr Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Meg tudja valaki mondani hogy mennyi kellene hogy legyen PONTOSAN az X30XE meleg alapjarata? Nekem 500at mutat a muszerfalon, viszont OBD-n nezve 760-770 korul mocorog, nem igazan tudom osszerakni. Nekem kereken 600-at mutat "OBD-n" nézve, a műszerfalon viszont 500 alatt van kb. 1-2 milliméterrel... <_< Elvileg az OBD-s érték a pontos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Február24, 2011 Megoszt Elküldve Február24, 2011 Nekem kereken 600-at mutat "OBD-n" nézve, a műszerfalon viszont 500 alatt van kb. 1-2 milliméterrel... <_< Elvileg az OBD-s érték a pontos. Igy mar felettebb gyanus, hogy nalam alapjaraton a gazallas is 8% ot mutat. Valami gajdul, amit kikompenzal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Április6, 2011 Megoszt Elküldve Április6, 2011 Urak, hetvegen Mifinek hala cserelve lett minden ami gyujtas. Tegnap hoztam haza. Ma reggel direkt bejottem fel 6 kor hogy meg paras huvos legyen. Elso poccre indult es nem ejtette vissza, nem dadogott be! Remelem igy is marad es akkor kijelenthetem, hogy nalam a gyujtas okozta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
critical error Elküldve Április12, 2011 Megoszt Elküldve Április12, 2011 hello 2.5DT B omega problémám van. hidegen és melegen is pöcre indul a motor 10-ből 9-szer. sajna a maradék egy alkalommal beindul kb 1másodpercre aztán önindítóval már nem lehet beindítani. ilyenkor be kell tolni ill.csak lökni mert nagyon könnyen indul."ha egyedül vagyok akkor beobbantás!" Mi lehet a baj??? Talán valamelyik jeladó? Válaszotokat előre is köszönöm.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április12, 2011 Megoszt Elküldve Április12, 2011 hello 2.5DT B omega problémám van. hidegen és melegen is pöcre indul a motor 10-ből 9-szer. sajna a maradék egy alkalommal beindul kb 1másodpercre aztán önindítóval már nem lehet beindítani. ilyenkor be kell tolni ill.csak lökni mert nagyon könnyen indul."ha egyedül vagyok akkor beobbantás!" Mi lehet a baj??? Talán valamelyik jeladó? Válaszotokat előre is köszönöm.... Amikor nem indul, akkor pörgeti rendesen az önindító, és mégsem indul, vagy az önindító is már lassabban teker, mint máskor? Nekünk halódó akksi okozott hasonlót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
critical error Elküldve Április12, 2011 Megoszt Elküldve Április12, 2011 most két akksit hordok magammal,ha egyedül vagyok és nincs aki belökje.a második akksi is majdnem lemerül mire beindul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Április12, 2011 Megoszt Elküldve Április12, 2011 most két akksit hordok magammal,ha egyedül vagyok és nincs aki belökje.a második akksi is majdnem lemerül mire beindul. inkább anyóst vigyél, az majd tolja a kocsit B) Vagy azt játszod vele, hogy 9x elindítod, utána meg csak megijeszted, hogy elindítanád :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Április12, 2011 Megoszt Elküldve Április12, 2011 hello 2.5DT B omega problémám van. hidegen és melegen is pöcre indul a motor 10-ből 9-szer. sajna a maradék egy alkalommal beindul kb 1másodpercre aztán önindítóval már nem lehet beindítani. ilyenkor be kell tolni ill.csak lökni mert nagyon könnyen indul."ha egyedül vagyok akkor beobbantás!" Mi lehet a baj??? Talán valamelyik jeladó? Válaszotokat előre is köszönöm.... Vidd szervízbe... Link to comment Megosztás: More sharing options...
cserbinszky Elküldve Április12, 2011 Megoszt Elküldve Április12, 2011 hello 2.5DT B omega problémám van. hidegen és melegen is pöcre indul a motor 10-ből 9-szer. sajna a maradék egy alkalommal beindul kb 1másodpercre aztán önindítóval már nem lehet beindítani. ilyenkor be kell tolni ill.csak lökni mert nagyon könnyen indul."ha egyedül vagyok akkor beobbantás!" Mi lehet a baj??? Talán valamelyik jeladó? Válaszotokat előre is köszönöm.... Tibi,már mondtam,h.próbáld meg azt a főtengely jeladót kicserélni....B) Van miből áttenni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
critical error Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 megtaláltam a hibát B) az üzemanyag szivattyú volt a bűnös!!!tele volt kosszal szétszedtem...összeraktam -> működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április15, 2011 Megoszt Elküldve Április15, 2011 megtaláltam a hibát B) az üzemanyag szivattyú volt a bűnös!!!tele volt kosszal szétszedtem...összeraktam -> működik. Örülök, hogy ennyivel megúsztad. Ez tipikusan a magyar ember hozzáállása az autó karbantartásához, hogy ilyen dolgok nincsenek cserélve/pucolva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Április15, 2011 Megoszt Elküldve Április15, 2011 Örülök, hogy ennyivel megúsztad. Ez tipikusan a magyar ember hozzáállása az autó karbantartásához, hogy ilyen dolgok nincsenek cserélve/pucolva. Rendes gázolajat kell bele tankolni, nem szakadt harisnyán szűrt, háromszor használt étolajat (de mondhatnám az IFA-ból, földmunkagépből leszívott gázolajat is, az se jobb). Amúgy szerintem a büdös életbe nem megy tele kosszal a szivattyú. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április15, 2011 Megoszt Elküldve Április15, 2011 Rendes gázolajat kell bele tankolni, nem szakadt harisnyán szűrt, háromszor használt étolajat (de mondhatnám az IFA-ból, földmunkagépből leszívott gázolajat is, az se jobb). Amúgy szerintem a büdös életbe nem megy tele kosszal a szivattyú. Ebben vhol igazad van. De a kannást megkapod 250-280 körül. És nem biztos, hogy rossz minőségű a cucc. A gond ott van, hogy a kannában mindig van egy kis szennyeződés. Ha valaki így tankol, legalább a szűrőt cserélje. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Április15, 2011 Megoszt Elküldve Április15, 2011 Ebben vhol igazad van. De a kannást megkapod 250-280 körül. És nem biztos, hogy rossz minőségű a cucc. A gond ott van, hogy a kannában mindig van egy kis szennyeződés. Ha valaki így tankol, legalább a szűrőt cserélje. Najó. Kérdés, hogy milyen kannás. Azt nem sorolnám ide, amikor a sószórós IFA helyett a marmonkannába töltik. De ja, láttam már olyan csencselt gázolajat (markolóból leszívva), hogy tele volt a kanna alja homokkal. Gondolom nem csak a tankból jutott anyag a kannába, hanem a kanálról is, egy kicsi B) Ez olyan mint az orosz rulett. Lehet hogy jól jársz vele, de előbb-utóbb kiüt a pancsolt gázolaj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április15, 2011 Megoszt Elküldve Április15, 2011 Najó. Kérdés, hogy milyen kannás. Azt nem sorolnám ide, amikor a sószórós IFA helyett a marmonkannába töltik. De ja, láttam már olyan csencselt gázolajat (markolóból leszívva), hogy tele volt a kanna alja homokkal. Gondolom nem csak a tankból jutott anyag a kannába, hanem a kanálról is, egy kicsi B) Ez olyan mint az orosz rulett. Lehet hogy jól jársz vele, de előbb-utóbb kiüt a pancsolt gázolaj. A kilencvenes évek közepén volt, hogy a TSZ rossz minőségű olajat vett vhonnan. Először a JohnDeer-ek, majd a Rábák és végül az MTZ-k haltak meg. Ráadásként pár diesel autó is a környéken. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 A kilencvenes évek közepén volt, hogy a TSZ rossz minőségű olajat vett vhonnan. Először a JohnDeer-ek, majd a Rábák és végül az MTZ-k haltak meg. Ráadásként pár diesel autó is a környéken. B) :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Ebben vhol igazad van. De a kannást megkapod 250-280 körül. És nem biztos, hogy rossz minőségű a cucc. A gond ott van, hogy a kannában mindig van egy kis szennyeződés. Ha valaki így tankol, legalább a szűrőt cserélje. Errefelé már nem kapni olcsó gázolajat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
critical error Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 mire lett egy dízel autóm konyec olcsó gázolaj B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsy Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 üdv kollégák.Nem akarom elkiabálni,de úgy néz ki megoldódik a hidegindítási problémám.(MV6).Eddig +15°C alatt nehezen indult dadogott,elejtette az alapjáratot, úgy mint Korinak és még jó pár kartársnak.Mióta Wessz kolléga javaslatára(Blitzen) kicseréltem a gyertyákat(gyári GM), azóta : 1.megszűnt a dadogásom rángatásom melegben padlógázra 2.most, hogy az autó már egy hete éjszaka a szabad ég alatt alszik melóhely előtt(nem lerobbant, csak éjszaka melózom :P ): pöccre indul a reggeli 8-11°C-ban. Remélem, hogy ez így is marad :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 üdv kollégák.Nem akarom elkiabálni,de úgy néz ki megoldódik a hidegindítási problémám.(MV6).Eddig +15°C alatt nehezen indult dadogott,elejtette az alapjáratot, úgy mint Korinak és még jó pár kartársnak.Mióta Wessz kolléga javaslatára(Blitzen) kicseréltem a gyertyákat(gyári GM), azóta : 1.megszűnt a dadogásom rángatásom melegben padlógázra 2.most, hogy az autó már egy hete éjszaka a szabad ég alatt alszik melóhely előtt(nem lerobbant, csak éjszaka melózom :P ): pöccre indul a reggeli 8-11°C-ban. Remélem, hogy ez így is marad :D Ezek szerint a gyertyára is igaz, mint a többi elektromos dologra az Omiban, hogy csak a gyári, GM, zacskós jó bele. Utángyári kuka. Érdekes tapasztalat, lehet én is kipróbálom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts