Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

nehéz indítás


komega

Recommended Posts

Sortrafónál sokat nem látsz, még ha áthúzna is valahol. Hiszen a trafók, illetve a gyertyapipájuk leér egészen a gyertyákig, felülről csak egy műanyag tömböt látsz. Ha az szikrázik, akkor meg már régen rossz <_<

Az X25/30XE-nél nem, de C30SE-nél már láttam villámokat cikázni a motortérben. Olyan interceptoros feeling volt, kár, hogy nem videóztam le...

Link to comment
Megosztás:

Meg tudja valaki mondani hogy mennyi kellene hogy legyen PONTOSAN az X30XE meleg alapjarata?

Nekem 500at mutat a muszerfalon, viszont OBD-n nezve 760-770 korul mocorog, nem igazan tudom osszerakni.

Nekem kereken 600-at mutat "OBD-n" nézve, a műszerfalon viszont 500 alatt van kb. 1-2 milliméterrel... <_<

Elvileg az OBD-s érték a pontos.

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

Urak,

hetvegen Mifinek hala cserelve lett minden ami gyujtas. Tegnap hoztam haza.

Ma reggel direkt bejottem fel 6 kor hogy meg paras huvos legyen. Elso poccre indult es nem ejtette vissza, nem dadogott be!

Remelem igy is marad es akkor kijelenthetem, hogy nalam a gyujtas okozta.

Link to comment
Megosztás:

hello 2.5DT B omega problémám van.

hidegen és melegen is pöcre indul a motor 10-ből 9-szer.

sajna a maradék egy alkalommal beindul kb 1másodpercre aztán önindítóval már nem lehet beindítani.

ilyenkor be kell tolni ill.csak lökni mert nagyon könnyen indul."ha egyedül vagyok akkor beobbantás!"

Mi lehet a baj??? Talán valamelyik jeladó? Válaszotokat előre is köszönöm....

Link to comment
Megosztás:

hello 2.5DT B omega problémám van.

hidegen és melegen is pöcre indul a motor 10-ből 9-szer.

sajna a maradék egy alkalommal beindul kb 1másodpercre aztán önindítóval már nem lehet beindítani.

ilyenkor be kell tolni ill.csak lökni mert nagyon könnyen indul."ha egyedül vagyok akkor beobbantás!"

Mi lehet a baj??? Talán valamelyik jeladó? Válaszotokat előre is köszönöm....

Amikor nem indul, akkor pörgeti rendesen az önindító, és mégsem indul, vagy az önindító is már lassabban teker, mint máskor? Nekünk halódó akksi okozott hasonlót.

Link to comment
Megosztás:

hello 2.5DT B omega problémám van.

hidegen és melegen is pöcre indul a motor 10-ből 9-szer.

sajna a maradék egy alkalommal beindul kb 1másodpercre aztán önindítóval már nem lehet beindítani.

ilyenkor be kell tolni ill.csak lökni mert nagyon könnyen indul."ha egyedül vagyok akkor beobbantás!"

Mi lehet a baj??? Talán valamelyik jeladó? Válaszotokat előre is köszönöm....

Vidd szervízbe...

Link to comment
Megosztás:

hello 2.5DT B omega problémám van.

hidegen és melegen is pöcre indul a motor 10-ből 9-szer.

sajna a maradék egy alkalommal beindul kb 1másodpercre aztán önindítóval már nem lehet beindítani.

ilyenkor be kell tolni ill.csak lökni mert nagyon könnyen indul."ha egyedül vagyok akkor beobbantás!"

Mi lehet a baj??? Talán valamelyik jeladó? Válaszotokat előre is köszönöm....

Tibi,már mondtam,h.próbáld meg azt a főtengely jeladót kicserélni....B) Van miből áttenni...

Link to comment
Megosztás:

megtaláltam a hibát B)

az üzemanyag szivattyú volt a bűnös!!!tele volt kosszal

szétszedtem...összeraktam -> működik.

Örülök, hogy ennyivel megúsztad. Ez tipikusan a magyar ember hozzáállása az autó karbantartásához, hogy ilyen dolgok nincsenek cserélve/pucolva.

Link to comment
Megosztás:

Örülök, hogy ennyivel megúsztad. Ez tipikusan a magyar ember hozzáállása az autó karbantartásához, hogy ilyen dolgok nincsenek cserélve/pucolva.

Rendes gázolajat kell bele tankolni, nem szakadt harisnyán szűrt, háromszor használt étolajat (de mondhatnám az IFA-ból, földmunkagépből leszívott gázolajat is, az se jobb).

Amúgy szerintem a büdös életbe nem megy tele kosszal a szivattyú.

Link to comment
Megosztás:

Rendes gázolajat kell bele tankolni, nem szakadt harisnyán szűrt, háromszor használt étolajat (de mondhatnám az IFA-ból, földmunkagépből leszívott gázolajat is, az se jobb).

Amúgy szerintem a büdös életbe nem megy tele kosszal a szivattyú.

Ebben vhol igazad van. De a kannást megkapod 250-280 körül. És nem biztos, hogy rossz minőségű a cucc. A gond ott van, hogy a kannában mindig van egy kis szennyeződés. Ha valaki így tankol, legalább a szűrőt cserélje.

Link to comment
Megosztás:

Ebben vhol igazad van. De a kannást megkapod 250-280 körül. És nem biztos, hogy rossz minőségű a cucc. A gond ott van, hogy a kannában mindig van egy kis szennyeződés. Ha valaki így tankol, legalább a szűrőt cserélje.

Najó. Kérdés, hogy milyen kannás. Azt nem sorolnám ide, amikor a sószórós IFA helyett a marmonkannába töltik.

De ja, láttam már olyan csencselt gázolajat (markolóból leszívva), hogy tele volt a kanna alja homokkal. Gondolom nem csak a tankból jutott anyag a kannába, hanem a kanálról is, egy kicsi B)

Ez olyan mint az orosz rulett. Lehet hogy jól jársz vele, de előbb-utóbb kiüt a pancsolt gázolaj.

Link to comment
Megosztás:

Najó. Kérdés, hogy milyen kannás. Azt nem sorolnám ide, amikor a sószórós IFA helyett a marmonkannába töltik.

De ja, láttam már olyan csencselt gázolajat (markolóból leszívva), hogy tele volt a kanna alja homokkal. Gondolom nem csak a tankból jutott anyag a kannába, hanem a kanálról is, egy kicsi B)

Ez olyan mint az orosz rulett. Lehet hogy jól jársz vele, de előbb-utóbb kiüt a pancsolt gázolaj.

A kilencvenes évek közepén volt, hogy a TSZ rossz minőségű olajat vett vhonnan. Először a JohnDeer-ek, majd a Rábák és végül az MTZ-k haltak meg. Ráadásként pár diesel autó is a környéken.

Link to comment
Megosztás:

  • 5 months later...

üdv kollégák.Nem akarom elkiabálni,de úgy néz ki megoldódik a hidegindítási problémám.(MV6).Eddig +15°C alatt nehezen indult dadogott,elejtette az alapjáratot, úgy mint Korinak és még jó pár kartársnak.Mióta Wessz kolléga javaslatára(Blitzen) kicseréltem a gyertyákat(gyári GM), azóta :

1.megszűnt a dadogásom rángatásom melegben padlógázra

2.most, hogy az autó már egy hete éjszaka a szabad ég alatt alszik melóhely előtt(nem lerobbant, csak éjszaka melózom :P ): pöccre indul a reggeli 8-11°C-ban.

Remélem, hogy ez így is marad :D

Link to comment
Megosztás:

üdv kollégák.Nem akarom elkiabálni,de úgy néz ki megoldódik a hidegindítási problémám.(MV6).Eddig +15°C alatt nehezen indult dadogott,elejtette az alapjáratot, úgy mint Korinak és még jó pár kartársnak.Mióta Wessz kolléga javaslatára(Blitzen) kicseréltem a gyertyákat(gyári GM), azóta :

1.megszűnt a dadogásom rángatásom melegben padlógázra

2.most, hogy az autó már egy hete éjszaka a szabad ég alatt alszik melóhely előtt(nem lerobbant, csak éjszaka melózom :P ): pöccre indul a reggeli 8-11°C-ban.

Remélem, hogy ez így is marad :D

Ezek szerint a gyertyára is igaz, mint a többi elektromos dologra az Omiban, hogy csak a gyári, GM, zacskós jó bele. Utángyári kuka.

Érdekes tapasztalat, lehet én is kipróbálom...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.