Vándor70 Elküldve December25, 2009 Megoszt Elküldve December25, 2009 Sziasztok! Először is mindenkinek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok! Bár az enyém már nem az! Hu.! A segítségeteket szeretném kérni! A mai napon mikor épp a legnagyobb szükségünk lett volna a családunk megbecsült tagjára ( Opel Omega B Caravan – típ. ) az autónkra, nos cserben hagyott. Az összes hibaüzenete az, hogy folyamatosan villog a Motorellenőrző lámpa és természetesen nem indul. Viszont, még mielőtt ezt a hibát produkálta volna még mentem vele másfél kilométert ahol leállítottam, majd dolgom végeztével újra indítottam volna és már nem indult. Fogalmam nincs, hogy mi baja lehet mert előtte semmilyen dolog nem utalt erre, hogy ez bekövetkezzen. Segítségeteket előre is Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December25, 2009 Megoszt Elküldve December25, 2009 Sziasztok! Először is mindenkinek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok! Bár az enyém már nem az! Hu.! A segítségeteket szeretném kérni! A mai napon mikor épp a legnagyobb szükségünk lett volna a családunk megbecsült tagjára ( Opel Omega B Caravan – típ. ) az autónkra, nos cserben hagyott. Az összes hibaüzenete az, hogy folyamatosan villog a Motorellenőrző lámpa és természetesen nem indul. Viszont, még mielőtt ezt a hibát produkálta volna még mentem vele másfél kilométert ahol leállítottam, majd dolgom végeztével újra indítottam volna és már nem indult. Fogalmam nincs, hogy mi baja lehet mert előtte semmilyen dolog nem utalt erre, hogy ez bekövetkezzen. Segítségeteket előre is Köszönöm! Nem is teker? A középkonzolon a futó emverkés lámpa is villog? Mert akkor az Immo nem old ki. Én akkor jártam így, amikor kivert egy biztosítékot, amire a BC kijelzője is van kötve. De akkor is előfordulhat, ha kulccsal zárod be, és azzal is nyitod, mert ilyenkor nem kapcsool ki az immo. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vándor70 Elküldve December25, 2009 Megoszt Elküldve December25, 2009 Nem is teker? A középkonzolon a futó emverkés lámpa is villog? Mert akkor az Immo nem old ki. Én akkor jártam így, amikor kivert egy biztosítékot, amire a BC kijelzője is van kötve. De akkor is előfordulhat, ha kulccsal zárod be, és azzal is nyitod, mert ilyenkor nem kapcsool ki az immo. Szia Kori! Nem a futó emberkés lámpa villog hanem a műszerfalba épített motor ellenőrző sárga lámpa. Egyébként tekerni teker csak nem indul be. Néha pöffen egyet mintha épp elkapná de nem indul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December25, 2009 Megoszt Elküldve December25, 2009 Szia Kori! Nem a futó emberkés lámpa villog hanem a műszerfalba épített motor ellenőrző sárga lámpa. Egyébként tekerni teker csak nem indul be. Néha pöffen egyet mintha épp elkapná de nem indul. AC relé?AC pumpa?Főtengelyjeladó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December25, 2009 Megoszt Elküldve December25, 2009 Sztem AC hibánál nincs lámpavillogás, főtengely-jeladónál pedig egyfolytában világít. Amúgy milyen moto van a gépben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve December25, 2009 Megoszt Elküldve December25, 2009 Szia Kori! Nem a futó emberkés lámpa villog hanem a műszerfalba épített motor ellenőrző sárga lámpa. Egyébként tekerni teker csak nem indul be. Néha pöffen egyet mintha épp elkapná de nem indul. Benzines v. dízel?Villogtasd ki a hibakódot ha a motortípus lehetővé teszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsop Elküldve December25, 2009 Megoszt Elküldve December25, 2009 Nekem nincs "futó emberkés" lámpa az autómba, de ha lehúzom az immó-ról a vezetéket, a check lámpa folyamatosan villog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December26, 2009 Megoszt Elküldve December26, 2009 Nekem nincs "futó emberkés" lámpa az autómba, de ha lehúzom az immó-ról a vezetéket, a check lámpa folyamatosan villog. A transzpondert nem tudja olvasni a kulcsban, ezért tilt az immó. És ez nem az amit le lehet kötni. Pótkulccsal próbáld, de ha azzal sem jó, akkor vagy transzponderolvasó hiba, vagy ecu hiba, esetleg kontakt valahol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsop Elküldve December26, 2009 Megoszt Elküldve December26, 2009 A transzpondert nem tudja olvasni a kulcsban, ezért tilt az immó. És ez nem az amit le lehet kötni. Pótkulccsal próbáld, de ha azzal sem jó, akkor vagy transzponderolvasó hiba, vagy ecu hiba, esetleg kontakt valahol. Félreértesz. Hál' istennek, nekem minden OK! A hozzászólásom vándor70 nek szólt az immó hibára utalva. Úgy tudom a transzpondert bezavarhatják a kulcs közelében lévő egyéb fémdarabok is, pl: kulcstartó, bisz-baszok, stb. Ez igaz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vándor70 Elküldve December26, 2009 Megoszt Elküldve December26, 2009 Félreértesz. Hál' istennek, nekem minden OK! A hozzászólásom vándor70 nek szólt az immó hibára utalva. Úgy tudom a transzpondert bezavarhatják a kulcs közelében lévő egyéb fémdarabok is, pl: kulcstartó, bisz-baszok, stb. Ez igaz? Kori, JOhnny, Gsizoli, Zsop, Opel16v! Mindenkinek nagyon szépen köszönöm a segítséget! Az immó volt a ludas, illetve a kulcsban található transzponder, mert a másik kulccsal beindult. Még egyszer nagyon szépen köszönöm fiúk! Üdv.: Laci Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December27, 2009 Megoszt Elküldve December27, 2009 Kori, JOhnny, Gsizoli, Zsop, Opel16v! Mindenkinek nagyon szépen köszönöm a segítséget! Az immó volt a ludas, illetve a kulcsban található transzponder, mert a másik kulccsal beindult. Még egyszer nagyon szépen köszönöm fiúk! Üdv.: Laci Örülök, hogy nem volt komoly baj, és hogy volt pótkulcsod :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December27, 2009 Megoszt Elküldve December27, 2009 Félreértesz. Hál' istennek, nekem minden OK! A hozzászólásom vándor70 nek szólt az immó hibára utalva. Úgy tudom a transzpondert bezavarhatják a kulcs közelében lévő egyéb fémdarabok is, pl: kulcstartó, bisz-baszok, stb. Ez igaz? Nem igaz. Csak olyan tárgy zavarhat be, ami fémből van, és közvetlen a kulcsfej és a betét közé kerül Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omega B-s Elküldve December29, 2009 Megoszt Elküldve December29, 2009 Hali Nekem egy 1998-as évjáratu 2000 köbös dti opel ecotec motoros omim van ami a mai napon menetközben egyet rántott majd motor megállt . A nyomócsövet ha lekötöm a porlasztórol nyomja a gázolajat ha visszakötöm nem indul.Számitógép nem talál hibát. Mi lehet ilyenkor ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Hali Nekem egy 1998-as évjáratu 2000 köbös dti opel ecotec motoros omim van ami a mai napon menetközben egyet rántott majd motor megállt . A nyomócsövet ha lekötöm a porlasztórol nyomja a gázolajat ha visszakötöm nem indul.Számitógép nem talál hibát. Mi lehet ilyenkor ? EGR-szelep? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Hali Nekem egy 1998-as évjáratu 2000 köbös dti opel ecotec motoros omim van ami a mai napon menetközben egyet rántott majd motor megállt . A nyomócsövet ha lekötöm a porlasztórol nyomja a gázolajat ha visszakötöm nem indul.Számitógép nem talál hibát. Mi lehet ilyenkor ? Talán vidd el szerelőhöz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 Talán vidd el szerelőhöz... Azé ennyire nem kéne már negatívnak lenni... Ha mindenki szerelőhöz hordaná a vasat, akkor a fórum topicjainak vége lenne az 'egyéb csevegés'-nél... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 Azé ennyire nem kéne már negatívnak lenni... Ha mindenki szerelőhöz hordaná a vasat, akkor a fórum topicjainak vége lenne az 'egyéb csevegés'-nél... Nem mondod? Svédországban biztos mindenki otthon szereli a kocsiját, kilakatolja és le is fényezi. Utána fogja az ásót és lapátot kiássa a háza alapját, majd kiégeti a téglát és felépíti a házát. Azután elmegy az erdőbe kivág 1-2 fát, kifaragja gerendának, megépíti a tetőt, majd befedi az általa kiégetett cserepekkel. Folytassam? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omega B-s Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 Nem mondod? Svédországban biztos mindenki otthon szereli a kocsiját, kilakatolja és le is fényezi. Utána fogja az ásót és lapátot kiássa a háza alapját, majd kiégeti a téglát és felépíti a házát. Azután elmegy az erdőbe kivág 1-2 fát, kifaragja gerendának, megépíti a tetőt, majd befedi az általa kiégetett cserepekkel. Folytassam? Nagyon szépen köszönöm a kisegitő válaszokat. Teljesen igazatok van de szerintetek ha nem lenne év vége és esetleg dolgoznának a szerelők akkor érdeklődtem volna? Egyébként én arra gondoltam hogy esetleg valaki más is volt már hasonlo helyzetben akkor talán valami kis segitséget tudott volna mondani már csak azért hogy mégis mibe fog kb fájni a javitás tehát itt gondoltam adagoló felujitás vagy valami hasonló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 Nagyon szépen köszönöm a kisegitő válaszokat. Teljesen igazatok van de szerintetek ha nem lenne év vége és esetleg dolgoznának a szerelők akkor érdeklődtem volna? Egyébként én arra gondoltam hogy esetleg valaki más is volt már hasonlo helyzetben akkor talán valami kis segitséget tudott volna mondani már csak azért hogy mégis mibe fog kb fájni a javitás tehát itt gondoltam adagoló felujitás vagy valami hasonló. Elég kevés adatot írtál le. A rántás akár szíjszakadás is lehetett vagy bármilyen vezérlő hibája. Mit jelent az, hogy a szg nem talál hibát? Akkor mégiscsak meg lett valamivel nézve. Mivel év vége van, nagyon nem akarlak elkeseríteni, de nem szabadott volna ezt a vasat megvenned. 2.0 DTi Eco a legroszabb konstrukció. Viszont vígasztaljon, hogy Astrába és Vektrába is tették ezt a mocit, úgyhogy van hozzá alkatrész dögivel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 Nem mondod? Svédországban biztos mindenki otthon szereli a kocsiját, kilakatolja és le is fényezi. Utána fogja az ásót és lapátot kiássa a háza alapját, majd kiégeti a téglát és felépíti a házát. Azután elmegy az erdőbe kivág 1-2 fát, kifaragja gerendának, megépíti a tetőt, majd befedi az általa kiégetett cserepekkel. Folytassam? Lehet meglepő, de (alap dolgokat...) sokan saját maguknak szerelik az autót, elsősorban benzinkutaknál levő "bér-műhelyben"... Bemész, elkéred a kulcsot, használhatsz levegőt, emelőt, villanyáramot, nomeg saját szerszámot. Amikor végeztél, fizetsz. Mindezt teszik azért, mert a szolgáltatás, így az autószerelés is nagyon drága... Így elég nagy hagyománya van a fórumozásnak itt is, meg a "How-to" könyveknek. De! A svédek, akik ugyan komor, hűvös északiak hírében állnak, mégis alapvetően segítőkészek, időnként meglepő mértékben! (Pl besétáltam egy Saab márkaszervízbe, megkérdeztem, hogy honnan tudok információt szerezni egy adott típus vákuumrajzáról, és készségesen elkalauzoltak, hogy hol tudom megvenni a dokumentációt. Igaz hogy fizetnem kellett az infoért, de legalább megvan, és asszem a segítségük nélkül még ma is homályban lennék...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Lehet meglepő, de (alap dolgokat...) sokan saját maguknak szerelik az autót, elsősorban benzinkutaknál levő "bér-műhelyben"... Bemész, elkéred a kulcsot, használhatsz levegőt, emelőt, villanyáramot, nomeg saját szerszámot. Amikor végeztél, fizetsz. Mindezt teszik azért, mert a szolgáltatás, így az autószerelés is nagyon drága... Így elég nagy hagyománya van a fórumozásnak itt is, meg a "How-to" könyveknek. De! A svédek, akik ugyan komor, hűvös északiak hírében állnak, mégis alapvetően segítőkészek, időnként meglepő mértékben! (Pl besétáltam egy Saab márkaszervízbe, megkérdeztem, hogy honnan tudok információt szerezni egy adott típus vákuumrajzáról, és készségesen elkalauzoltak, hogy hol tudom megvenni a dokumentációt. Igaz hogy fizetnem kellett az infoért, de legalább megvan, és asszem a segítségük nélkül még ma is homályban lennék...) Most nem érted, vagy nem akarod érteni? Ugyanis nem ugyanazon dologról van szó! Ha nem érted elmagyarázom, ha nem akarod, ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Most nem érted, vagy nem akarod érteni? Ugyanis nem ugyanazon dologról van szó! Ha nem érted elmagyarázom, ha nem akarod, ... Ezek szerint nem értem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omega B-s Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Talán vidd el szerelőhöz... Texával néztük nem tudom hogy ez jelent e valamit számodra. Egyébként aki nem ismerné x20dth tipusjelü motor az láncos ugyhogy vezérmüszij szakadás kizárva. Én arra lettem volna igazábol kiváncsi hogyha az adagoló elektronikája elszáll akkor is tud nyomni az adagoló vagy sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Texával néztük nem tudom hogy ez jelent e valamit számodra. Egyébként aki nem ismerné x20dth tipusjelü motor az láncos ugyhogy vezérmüszij szakadás kizárva. Én arra lettem volna igazábol kiváncsi hogyha az adagoló elektronikája elszáll akkor is tud nyomni az adagoló vagy sem. Tud,csak nem a megfelelő időpontokban fecskendez be! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omega B-s Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Tud,csak nem a megfelelő időpontokban fecskendez be! Erre gondoltam én is. De ebben az esetben mit lehet tenni ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts