komega Elküldve December2, 2004 Megoszt Elküldve December2, 2004 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni hidegindítási ügyben. Nyáron vettem egy 94-es omegát és egészen addig szép és jó is volt minden, míg nem jött a hideg. Amióta 0 fok környéki az időjárás, minden másnap reggel csak tizedszeri köszörülésre hajlandó beindulni a gép. Azt a javaslatot kaptam hogy próbáljam lehúzni a vízhőfok jeladó csatiját, mert hogy akkor -35 fokot érzékel és dönti be a benzint. Ha így beindul akkor az a rossz. Ezzel csak egy probléma van: nem tudom hol keressem. a motor 2.5 v6-os. Ezenkívül csak hab a tortán, hogy a lábamra olyan hideget fúj mintaállat. Találtam egy szabadon fityegő vákumcsövet, ami az utastérből lóg és nem találom a helyét. Ha valakinek lenne egy vákumrajza imába foglalnám a nevét. Köszönöm!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve December3, 2004 Megoszt Elküldve December3, 2004 Komi, Nekem van vákuumrajzom. ...szerintem Üdv Greg Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsomegaB Elküldve December3, 2004 Megoszt Elküldve December3, 2004 Szia Omegatárs! A vízhőfok jeladó, a V-blokk közepén, hátul a a tűzfalnál lévő vízcsőnél van. Ehhez le kell bontani a motor tetejét, szívócsövet hogy hozzáférjél. A másik. Én egy német interneten boklászva találtam egy e-mail címet, ahol kb. 15 kötetből álló szervízköny csomag szerezhető be, a '94-~99-ig gyártott Omegákhoz. Kb (120-150 EURO). Én még nem leveleztem velük, de igéretesnek tünik. Az elérhetőség: info@opel-handbuch.de Egyébként nekem is majd kell ez a fejezet. Ha gondolod szövetkezhetnénk és közösen megvehetnénk ezt az irományt és fénymásolva megosztanánk. Omegás üdvözlettel ZsomagaB Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsomegaB Elküldve December3, 2004 Megoszt Elküldve December3, 2004 Komega! Tovább viszem a fonalat. Nem lehet, hogy valami levegőmennyiség szabályozónak van ki a lelke? Attól is nehez indul, ha túl sok levegőt kap. Üdv ZsomegaB Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December3, 2004 Megoszt Elküldve December3, 2004 A vízhőfok jeladó eléréséhez az ablt.lapátokat és az esőcsat.kell leszedni(de lehet hogy az abl.törlő mot.is).majd felfekszel a motorra és a vízcsőrengeteg alatt találsz egy aluházat,amiben két gomba van:egy vezetékes-hőfokmérő,csatlakozós coputer hőérzékelője.Sztem jobban jársz ha megnézeted tech 2vel.A 94-es V6-os omegát már az is viszi.Hogy az nálatok mennyi nem tudom, Pécsett és Mohácson 2500-3000 körül van.Még egy jótanács:ha leszeded a törlőmotort érdemes a vízcsöveket leszedni és a belsejüket átnézni,mert nekem a nyáron két csövem is elszállt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
komega Elküldve December3, 2004 Szerző Megoszt Elküldve December3, 2004 Nagyon kösz mindenkinek a tanácsokat. Aszem a hétvégén nekiugrok. Van új fejlemény is; azt az ötletet kaptam egy szaki-danitól, hogy adjak egy állandó vákumot neki bárhonnan és megjavul. Megtettem, az eredmény: jó!....csak langyos. :? Ugyanez a szaki rátette a computerét és nem talált hibakódot!!! Pedig a motor-kontroll lámpa világít. Szerintem nem szeret engem ez az autó. Vagy szar a masinája az ürgének. Mégegyszer: Köszíí!! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December4, 2004 Megoszt Elküldve December4, 2004 Ugyanez a szaki rátette a computerét és nem talált hibakódot!!! Pedig a motor-kontroll lámpa világít. jaj jaj. ide ne vidd mégegyszer az autódat..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
komega Elküldve December6, 2004 Szerző Megoszt Elküldve December6, 2004 Greg! Milyen formátumban van meg az a vákumrajz? Ja,...Én istenem jó istenem..... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve December6, 2004 Megoszt Elküldve December6, 2004 Hát egy Omega szerelési könyvben van néhány rajz. Szép színes, holnapra előtúrom, hogy bővebbet tudjak. Angolul van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December6, 2004 Megoszt Elküldve December6, 2004 Ja,...Én istenem jó istenem..... :) :smt043 ezen jót mulattam :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve December7, 2004 Megoszt Elküldve December7, 2004 Uhuhu! Hogy lett egérből róka? :shock: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December7, 2004 Megoszt Elküldve December7, 2004 Uhuhu! Hogy lett egérből róka? :shock: Mégelőbb bagoly is volt, meg hasonló érdekes állati létformák... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December7, 2004 Megoszt Elküldve December7, 2004 Mégelőbb bagoly is volt, meg hasonló érdekes állati létformák... meg régen volt traktoros szmájli is. néha szoktam cserélgetni..... Mé? nemteccik :?: :?: :?: :axe: Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve December8, 2004 Megoszt Elküldve December8, 2004 Megint miattam tért el mindenki a tárgytól... Bocsi. :Hangman: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December8, 2004 Megoszt Elküldve December8, 2004 a lényeg hogy a moderátorok szemet hunytak felette.De most egy huszárvágással vissza a témához:Hidegen elindul a gép, de ha rálépek a gázra utána már csak folyamatos gázadással hajlandó alapjáratot tartani,hirtelen gázadáskor torpan,alacsony fordulaton erölködés közben az egész autó beremeg(a főteng.jeladó csere óta).Lett cserélve gyertya+kábelek,agr. :roll: Ja indítási nehézség:ha hidegen leállítom utána elég nehezen indul el :?: ne gondolkodjatok tovább:ennek az egynek tudom a megoldását:autógáz :!: Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve December9, 2004 Megoszt Elküldve December9, 2004 Ez így meghaladja képességeimet... Ha valami hülyeség érdekel, biztos tudok mondani. Én is alapjárat gondokkal kínlódok. Bár az idítás ok, egy-egy nagy sebességű (nem extrémre gondoltam, csak városon kívüli) gurulás után 1500-2000 körül van az alapjárat, aztán pedig egyszer csak hirtelen majdnem leáll, de gyakori, hogy 500-as fordulaton röfög D fokozatban. Üresben 800 körül van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Senátor-Admirális Elküldve December9, 2004 Megoszt Elküldve December9, 2004 HÜüüüüüüüü Kori !!!!!!! Látom elemedben vagy, ez kicsit húzós volt... :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December9, 2004 Megoszt Elküldve December9, 2004 köszi Admirális :) Az alapjárat az kb 600-on kell állnia,D-ben pedig az 500 az korrekt.a magas alapjáratra nem tudok mit mondani,talán az elektronika kicsit pörgeti a motort nehogy a meghajtás után vmi károsodás érje :roll: Na ezért a hozzáértők lehet hogy jól lehurrognak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve December9, 2004 Megoszt Elküldve December9, 2004 Én sem tudom. Az 500-as ford. nem is zavar, csak az, ha egy körforgalomban hirtelen combossá válik a kormány, mert leáll a motor. (egyszer volt ilyen. De Horvátországban az autópálya fizetős kapuinál 140-160-as tempó utáni sorbanálláskor többször is leállt, amit persze folyamatos 1500-2000 közti fordulatszám ingadozás előzött meg) Ez már biztos nem normális. Kaptam olyan tippet, hogy alapjárati motor gondja van. De miután ez heroináron megy, még nem "próbáltam" ki. Az Opel márkaszervízben a diagnózis nem mutatott hibát. Az alapos takarítás pedig megvolt. Eredménytelen. Azt pedig nem tudom, hogy lehet e tesztelni házilag az alapjárati motort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December9, 2004 Megoszt Elküldve December9, 2004 Így már én is jártamleállás),de én betudtam az autógáznak(benzinnel nem sokat használom),de nekem nempörgött fel előtte.Ha jövőre még lesz ilyen gondod akkor egy többnapos talin átcserélhetjük az alapj.motort.Sztem ez a legolcsóbb megoldás hogy megtudd tényleg a motor-e a rossz. :idea: Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve December9, 2004 Megoszt Elküldve December9, 2004 Nagyon jó 5let. Előre is köszönöm, igazán rendes a felajánlásod. :prayer: Mert nem sajnálom én rá a pízt, csak már annyit költöttem fölös cuccokra szerény éveim alatt, hogy ennyiből meglehetne a VX. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December9, 2004 Megoszt Elküldve December9, 2004 Én nem is feltételeztem egy vérbeli Opelesről hogy sajnálja a lóvét a kocsira,vizsont bosszantó ha vmit megveszel és mégsem az a baj. :? Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve December9, 2004 Megoszt Elküldve December9, 2004 Hát ez az. Annyi kütyü lehet a hiba forrása. Elektronikus gondtól kezdve a vákumbiszbaszokig. Ez az első autóm, ami nem a hagyományos karburátoros autó. Azokban még alig volt mozgó alkatrész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December9, 2004 Megoszt Elküldve December9, 2004 Hidd el a régi injektorokkal (LE jetronic) sem volt gond, csak ezekkel az agyon elektronikázott marhaságokkal. Sztem jobblesz ha lassan visszatérünk az eredeti témához,mielőtt tényleg kimoderálnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve December9, 2004 Megoszt Elküldve December9, 2004 U R rite. off... :wave: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts