mélykék76 Elküldve Október15, 2005 Elküldve Október15, 2005 ....úgyhogy most Ma.o.-i forgalmazó után nyomozok :( .... Mondjuk : http://www.ultima.hu/index.php?a=weicon_msprayk
berlina Elküldve Október15, 2005 Szerző Elküldve Október15, 2005 köszi, néztem a lapjukat én is, ezt A PU-t sajna nem láttam a listájukban, írtam nekik, meg majd hívom őket, meg más céget is.
berlina Elküldve Október18, 2005 Szerző Elküldve Október18, 2005 már benne van a listájukban: fenti helyen kapható, kb. br. 77€ áron forintért http://ultima.hu/pages/letoltesek/docs/51/...1/UretanPDF.pdf
Tápiószecső Elküldve Október23, 2005 Elküldve Október23, 2005 Újra tehermentesítő gyűrű. Megkérdeztem de azt mondták ilyen vékony nincs, ugyanis a felniközép ~57mm az astra kerékagymérete pedig 56 vagy 56,5. Ennek ellenére szerintem mozog rajta 1-2mm-et. Megoldásként javasolták a felni kiesztergálását ~60mm-re. Ez az amit nem nagyon szeretnék. Valaki esteleg más megoldást tudna?
tgabika76 Elküldve Október23, 2005 Elküldve Október23, 2005 Újra tehermentesítő gyűrű. Megkérdeztem de azt mondták ilyen vékony nincs, ugyanis a felniközép ~57mm az astra kerékagymérete pedig 56 vagy 56,5. Ennek ellenére szerintem mozog rajta 1-2mm-et. Megoldásként javasolták a felni kiesztergálását ~60mm-re. Ez az amit nem nagyon szeretnék. Valaki esteleg más megoldást tudna? Hali! Ugyanez a dilemma kísértett engem is, a Cali tengelycsonkátmérője is 56.5mm, a felni közepe meg 57mm-es (asszem ez utóbbi VW szabvány). Én egy ideig saját magam által vékony fűrészlapból készített tehermentesítő gyűrűt használtam, ami sajna nem vált be teljesen mert ugyan menet közben már nem, de fékezésnél még mindig nagyon rázta a kormányt. Most újabban megfelelő méretre esztergált nyomtávszélesítőn gondolkodok, az valszeg tökéletesen fog illeszkedni, feltéve ha sikerül olyat csináltatnom amitől nem lóg ki a kerék oldalírányban a karosszéria síkjából.
Tápiószecső Elküldve Október23, 2005 Elküldve Október23, 2005 Hali! Ugyanez a dilemma kísértett engem is, a Cali tengelycsonkátmérője is 56.5mm, a felni közepe meg 57mm-es (asszem ez utóbbi VW szabvány). Én egy ideig saját magam által vékony fűrészlapból készített tehermentesítő gyűrűt használtam, ami sajna nem vált be teljesen mert ugyan menet közben már nem, de fékezésnél még mindig nagyon rázta a kormányt. Most újabban megfelelő méretre esztergált nyomtávszélesítőn gondolkodok, az valszeg tökéletesen fog illeszkedni, feltéve ha sikerül olyat csináltatnom amitől nem lóg ki a kerék oldalírányban a karosszéria síkjából. Nálam a nyomtávszélesítő sem túl szerencsés ötlet, mert így is kicsi az ET. :? De a gondolat nem rossz. Valószínűleg én is befaragok majd valamit oda, ha nem lesz jobb megoldás.
Tápiószecső Elküldve November19, 2005 Elküldve November19, 2005 Megtörtént a kerékcsere. Egy kis szigetelőszalag megoldotta a tehermentesítő problémát. Volt ahova minimális mennyiség kellett, de a legtöbb is csak 4-5 körbetekerés az agyon. Remélem nem fog kijáródni.
Lui Elküldve December27, 2005 Elküldve December27, 2005 Nagyöregek most segítsetek, mert csak azért nem gyújtotam fel hírtelen az Omegámat, mert semmi gyúlékony nem volt kéznél. Szakadó hóesés örömére gondoltam felteszem a téligumit. Természetesen semmi tapasztalat a Courier Snowfox terén, így nem tudtam, hogy nem forgásirányfüggő. Némi telefonálgatás utána Gabótól megtudtam az igazat, így nekiálltam még egyszer. Kicserélem a jobb hátsót, majd kezdenék a balnak, mikor hülye érzésem van, hogy a kerékőr nem akar felmeni. Megnéztem az anyát .. elhajlott a belseje, valahogy elengedte bent és most kicsit elfordult, ha felteszem a csavarra akkor erő hatására egyszerűen lefordul róla. Hogy a qrva életbe lehet azt a sz@rt leműteni a kerékről! Van négy tök új kerékőröm, de már a felrakott sem jön le ezzel a szarral... :blink:
warwolf Elküldve December27, 2005 Elküldve December27, 2005 Nagyöregek most segítsetek, mert csak azért nem gyújtotam fel hírtelen az Omegámat, mert semmi gyúlékony nem volt kéznél. Szakadó hóesés örömére gondoltam felteszem a téligumit. Természetesen semmi tapasztalat a Courier Snowfox terén, így nem tudtam, hogy nem forgásirányfüggő. Némi telefonálgatás utána Gabótól megtudtam az igazat, így nekiálltam még egyszer. Kicserélem a jobb hátsót, majd kezdenék a balnak, mikor hülye érzésem van, hogy a kerékőr nem akar felmeni. Megnéztem az anyát .. elhajlott a belseje, valahogy elengedte bent és most kicsit elfordult, ha felteszem a csavarra akkor erő hatására egyszerűen lefordul róla. Hogy a qrva életbe lehet azt a sz@rt leműteni a kerékről! Van négy tök új kerékőröm, de már a felrakott sem jön le ezzel a szarral... :blink: Speed nemes 1Xűséggel csőfogóval szedte le.
Lui Elküldve December27, 2005 Elküldve December27, 2005 Speed nemes 1Xűséggel csőfogóval szedte le. Én is erre gondoltam, csak nem tudtam, van-e valami előzmény másoknál... Ma bemegyek vele dolgozni, holnap meg a mechanikás kollégákkal délelőtt adunk neki... :blink:
warwolf Elküldve December27, 2005 Elküldve December27, 2005 Én is erre gondoltam, csak nem tudtam, van-e valami előzmény másoknál... Ma bemegyek vele dolgozni, holnap meg a mechanikás kollégákkal délelőtt adunk neki... :) Mire jók az erőszakos szakemberek! :blink:
Gepard Elküldve December27, 2005 Elküldve December27, 2005 Esetleg megfelelő méretű csövet húztok rá és belülről hozzáhegesztitek a kerékőrhöz, utána tekerés ami kéznél van. A jogdíjat pedig J0hnny faterjának kell leróni az ötletért.
J0hnny Elküldve December27, 2005 Elküldve December27, 2005 Esetleg megfelelő méretű csövet húztok rá és belülről hozzáhegesztitek a kerékőrhöz, utána tekerés ami kéznél van. A jogdíjat pedig J0hnny faterjának kell leróni az ötletért. :blink: :) :) Igen,az öregem így vette le uncsitesóm 4 kerekét!
rtomi Elküldve December28, 2005 Elküldve December28, 2005 Mire jók az erőszakos szakemberek! :blink: A fontos alapszabály!! "MINDÍG A GYENGÉBB ANYAG ENGED!!" :)
Lui Elküldve December28, 2005 Elküldve December28, 2005 A fontos alapszabály!! "MINDÍG A GYENGÉBB ANYAG ENGED!!" :) Lejött mind a 4 kerékőr, de a egyik két darabban.. Beta Chrova készlet rulez... :) A fél kerékőrnél fogva is sikerült kivenni a csavart. Mindenesetre az új sem tökély, mert az meg 19-es nem 17-es mint a többi csavar. Mivel nem T kulcsom van, így út mellett esélytelen lennék. Mindenesetre holnap beszélek az opellel itt helyben, hogy ven-e náluk kerékanyacsavar, mert a kerékőr ki lesz cserélve sima mezei csavarra. Az acélfelnit úgysem akarják elvinni róla... :blink:
warwolf Elküldve December28, 2005 Elküldve December28, 2005 Az acélfelnit úgysem akarják elvinni róla... :blink: Na azért erre én nem tenném a nyakamat.Ha jó a gumi, és rossz helyre parkoltál le, akkor elég nagy rá az esély.Ezek a keréklopósördögök nem alszanak.
Gepard Elküldve December28, 2005 Elküldve December28, 2005 Mivel nem T kulcsom van, így út mellett esélytelen lennék. Tescóban 800 péz egy ilyen, de pl Wolfi is simán eltörte. A keréklopásra én sem mernék mérget venni. Láttam már felbakolt autót télen is.
Atommanó Elküldve December29, 2005 Elküldve December29, 2005 Megtörtént a kerékcsere. Egy kis szigetelőszalag megoldotta a tehermentesítő problémát. Volt ahova minimális mennyiség kellett, de a legtöbb is csak 4-5 körbetekerés az agyon. Remélem nem fog kijáródni. Ezeket ugye nem gondoljátok komolyan? :D :) :lol: :blink: :) :o
greg Elküldve December29, 2005 Elküldve December29, 2005 Megtörtént a kerékcsere. Egy kis szigetelőszalag megoldotta a tehermentesítő problémát. Volt ahova minimális mennyiség kellett, de a legtöbb is csak 4-5 körbetekerés az agyon. Remélem nem fog kijáródni. Bazzeh... B) :D Neeeeeee!!!!!!!
Tápiószecső Elküldve December29, 2005 Elküldve December29, 2005 Ezeket ugye nem gondoljátok komolyan? :D :) :lol: :blink: :) :o Mi a probléma vele? Senki nem mondott jobbat, hát ez lett. Amúgy azóta is úgy van és nem romlott semmit a helyzet a felrakás óta.
greg Elküldve December29, 2005 Elküldve December29, 2005 Mi a probléma vele? Senki nem mondott jobbat, hát ez lett. Amúgy azóta is úgy van és nem romlott semmit a helyzet a felrakás óta. Mi? Szigetelőszalag, mint tehermentesítő??? Tudod mit tehermentesít a tehermentesítő???? A kerékcsavarokat! Ui nem szabad, hogy a csavarok tartsák az autó súlyát. A csavarok rögzítik, a felninek középen pedig "húzósan" kell fölmennie!!! Ha nem így van, akkor időzített bomba! Megoldás: rá való felni.
Tápiószecső Elküldve December29, 2005 Elküldve December29, 2005 Mi? Szigetelőszalag, mint tehermentesítő??? Tudod mit tehermentesít a tehermentesítő???? A kerékcsavarokat! Ui nem szabad, hogy a csavarok tartsák az autó súlyát. A csavarok rögzítik, a felninek középen pedig "húzósan" kell fölmennie!!! Ha nem így van, akkor időzített bomba! Megoldás: rá való felni. Ezekkel mind tisztában vagyok, és azzal is hogy nem ez a tökéletes megoldás. Egyébként ha visszaolvasol akkor láthatod, hogy minimális mennyiségűt tekertem rá, és így "passzosan" ment rá. Egyébként lehet hogy rosszul tudom, de a teher nagy részét nem a felniközép és a kerékagy közti súrlódás tartja?
greg Elküldve December29, 2005 Elküldve December29, 2005 Egyébként lehet hogy rosszul tudom, de a teher nagy részét nem a felniközép és a kerékagy közti súrlódás tartja? Akkor biztos hozzá nem értő dilettáns volt aki kitalálta a tehermentesítést. Felénk ezt gányolásnak hívják. Látvány miatt nem mennék bele ilyen kompromisszumokba. csak a sziloplasztos meg a szigetelőszalagos megoldásoktól félek. Inkább vegyél rá való felnit. De végülis a tied. Nem szólhatunk bele. Ha te meggyőzted magad, akkor úgysem fogsz nekünk hinni. :blink:
paja Elküldve December29, 2005 Elküldve December29, 2005 Nekem is más méretű felnim van, de egy ügyes esztergályos megoldotta a méretkülönbséget....
Tápiószecső Elküldve December29, 2005 Elküldve December29, 2005 Akkor biztos hozzá nem értő dilettáns volt aki kitalálta a tehermentesítést. Felénk ezt gányolásnak hívják. Látvány miatt nem mennék bele ilyen kompromisszumokba. csak a sziloplasztos meg a szigetelőszalagos megoldásoktól félek. Inkább vegyél rá való felnit. De végülis a tied. Nem szólhatunk bele. Ha te meggyőzted magad, akkor úgysem fogsz nekünk hinni. :blink: Kár hogy nem a kérdésre válaszoltál, és nem tudom miért beszélsz hülyeségeket. Egy szóval sem mondtam hogy felesleges a gyűrű, és azt sem hogy az enyém a követendő példa. Én sem vagyok a gányolás híve, de ha tudsz az adott felnire (ehhez az autóhoz) jobb megoldást szivesen meghallgatom. Találtam egy ilyet egy másik fórumban: "...a "tehermentesítő gyűrű" sajna rossz nevet kapott. A csavarok akkor viszik át nyírással a terhelést, ha már lelazultak. Egyébként a surlódó felületek viszik át a nyomatékot, amit a csavarok összeszorító ereje biztosít. ... a gyűrű nagyon fontos ... méghozzá a központosításban van szerepe. " Persze lehet, hogy ez a hozzászóló is téved. Paja: én is csináltattam volna, csakhogy nálam a különbség 0,5 mm átmérőben. Ehhez 0,25 mm falvastagságú gyűrű kellett volna. Ilyet szerintem nem sokan vállalnak. Ajánlom mindenkinek képzelje el mekkora is az a negyed milliméter. :)
Recommended Posts