Dejan Elküldve Október13, 2011 Megoszt Elküldve Október13, 2011 Szia Dejan! Felsorolni ugyan nem tudom, de a komplett fűtésbox benne van. Ha találsz ilyet + vezérlő panelt bontóban, és a sajátodat jól eltudod adni, akkor is valahol 100 eFt körül kell számolni a költségekkel. Az átszerelés pedig nem párórás, hanem inkább pár napos tett, erre megfelelő, és vállalkozó szakembert találni nem könnyű. Utána még az elektromos rendszerben is jelezni kell a gépnek, hogy digitklímás lett. Ha az évjárat miatt erre még nem volt felkészítve, akkor az addigi idő és pénz ment a kukába. Szóval ha van rá időd és pénzed, akkor is nagyon-nagyon járd körül a témát. Az sem mellékes, hogy ez a beruházás elérheti az autód értékének 10%-át is, úgy, hogy egy esetleges eladáskor egy fillért sem látsz majd belőle vissza. Huh, ez elég lebeszélősre sikerült, de nem az akart lenni, mert egyébként meg nagyon klassz dolog a digitklíma. Üdv: Laci Köszönöm a segítséget. Reméltem egyszerűbben megoldható a dolog. Így sajnos még pihentetni fogom, talán majd egyszer nekiállok :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dejan Elküldve Október13, 2011 Megoszt Elküldve Október13, 2011 Sziasztok :D Egy kis infót szeretnék kérni tőletek,mégpedig Zafira A ügybe,tervezzük h beszerzünk 1-et,de érdekelne,h menyire megbízható a 2.0DTi motoros zafira,mik a hibái,mire figyeljünk,én kicsit fázok ezektől a túlkomplikált elektronikus dizelektől :P szóval várom a véleményeket ez ügybe,de benzinesről is adhadtok infót,nem sértődök meg :P :D Szia! Nekem egy 2002es Y20DTH-m van, jelenleg 234000 km-t futott komolyabb gond nélkül. Egy éve olyan problémáim voltak vele, hogy kivillant a motor hiba jelzőlámpája és olyankor jó ha 40-50-el tudtam vele menni, de azt is percek alatt érte el. (véletlenszerűen előforduló hiba) Szerviz szerint turbó nyomás hiánya okozta a problémát. Átnézték, de nem volt semmi baja a turbónak. (márkaszervíz) Mikor én átnéztem az intercooler és az adagoló közötti cső volt elrepedve. Bontóban nem találtam mivel állítólag mindegyik ilyen, újonan meg 22000 körül lenne. Találtam bele E merci alkatrészt ami pont passzolt oda, azóta megszűnt ez a probléma. Ezen kívül más gond nem volt vele. A turbó még mindig jó állapotban van, többnyire csak országúton használom, nagyvárosokat kerülöm. Fogyasztása szerintem nagyon jó, és ereje is van ha kell. Eddigi tapasztalataim alapján ez a gép nagyon meg tudja hálálni a gondoskodást. Csak jó minőségű motorolaj és üzemanyag kell neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Október14, 2011 Megoszt Elküldve Október14, 2011 Zafira B(2005-),tudja-e a komfort zárás vezérelni az elektromosan behajtható tükröket? Nem akarok külön gombot,ami bezárja... Úgy szeretném,hogy ,amikor bezárom az autót,bezáruljanak a tükrök is,ahogy rendes autóhoz illik!!! Ki tudja,hogy ki van-e építve alapból a vezetékelés a csatlakozóban a tükörhöz ? Várom segítségeteket!:D Ha az Opel is úgy akarja,akkor ez a gondom megoldódik.....ha (ismét)egyezik a kétféle csatlakozó:az elektromosan behajtható,és a kézzel behajtható elektromos külső visszapillantó tüköré,akkor megvezérelik a riasztóval a nyitás-zárást!Kap egy plusz szálat,és a komfort zárással egyezően ki-és be fog csukódni-nyitódni....tükrök már vannak,20 000/darab,utángyártott...az eredetinél,ezt a megoldást,kábelcsere,kapcsoló,tükrök,szerelés,kb 300 000 forintra taksálták...no comment!ha minden jól megy,50 000 forintból megoldódik.. Itt vannak nálam a tükrök,szerda szerelés!:P Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagymag Elküldve Október15, 2011 Megoszt Elküldve Október15, 2011 Sziasztok :D Egy kis infót szeretnék kérni tőletek,mégpedig Zafira A ügybe,tervezzük h beszerzünk 1-et,de érdekelne,h menyire megbízható a 2.0DTi motoros zafira,mik a hibái,mire figyeljünk,én kicsit fázok ezektől a túlkomplikált elektronikus dizelektől :P szóval várom a véleményeket ez ügybe,de benzinesről is adhadtok infót,nem sértődök meg :P :D ez nagyon változó. 10emberből 5nek hibátlan 5nek szörnyű a 2.0DTi-je. sokat olvasni, hogy EGR folyamatosan megadja magát, aztán extra esetben az adagoló is. de mint a kolléga mutatja 200felett is elmegy hiba nélkül (az a cső nem is sorolható problémának). bár nekem 2.2DTi van így arra viszont joggal mondhatom, hogy fa.. király. :D erős, ha akarom akkor takarékos is. 7személlyel is elég szépen megy ha kell. és 185e km/ 6év alatt meg nem volt szervízben olajcserén kívül. (ja de stab.rúd cserén..illetve egyszer beparáztunk mert olajos volt a turbo mellett de nem volt semmi és azóta sincs gond (kopp-kopp). benzinből ahogy eddigi fórumokon olvasgattam: 1.6 van aki szerint kevés (szerintem is) van akinek viszont a stílusához elég. de 1.8 vagy 2.2 az igazi ekkora kasztnihoz. gázzal meg aztán igazi spórolós nagycsaládos autó. részemről csak ennyit tudtam hozzáfűzni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Szisztok! Valakinek kapcsolási rajza Opel Zafira B (2005-)1.9 CDTI...tükörhöz kellene..(nem árt,ha van)Esetleg valaki tudja,honnan lehetne letölteni? Ez a rész megoldódott: http://www.die-opel-tuner.de/zafira.php Most már csak azt lenne jó tudni,hogy melyik ebből a visszapillantóé,,hol található,mert németül nem tud senki a családból..:D Valamiért nem tudok képet feltölteni...nem is ajánlja fel,vagy csak vak vagyok?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Október20, 2011 Megoszt Elküldve Október20, 2011 Szisztok! Valakinek kapcsolási rajza Opel Zafira B (2005-)1.9 CDTI...tükörhöz kellene..(nem árt,ha van)Esetleg valaki tudja,honnan lehetne letölteni? Ez a rész megoldódott: http://www.die-opel-tuner.de/zafira.php Most már csak azt lenne jó tudni,hogy melyik ebből a visszapillantóé,,hol található,mert németül nem tud senki a családból..:lol: Valamiért nem tudok képet feltölteni...nem is ajánlja fel,vagy csak vak vagyok?! Működik a motorosan behajtható visszapillantó tükör,igaz most még csak az egyik fele... a másikat ki kell cserélni,mert az új tükör hibás! De ott is már csak fel kell szerelni a motoros tükröt,két szálat bekötni,és az is okay!;) Igaz,meg kellett alkudni a megoldás érdekében: az amerikai zárást fel kellett áldozni,hiszen a centrál zár irányítja a tükröket...ha valahogyan meg lehetne oldani,hogy a komfort automatika nyissa-csukja,az maga lenne a menny!;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Bezárni-kinyitni csak az ajtóban lévő nyomógombbal lehet, automatizálni, más zárási funkcióval összekötni nem lehet (gyárilag). Már én is törtem rajta a fejem, de valami kütyüt kellene hozzá építeni. Nekem csak annyi kellene, hogy ha kettőre zárom a kocsit, akkor hajtsa be a tükröket, kinyitásnál viszont ne nyissa ki a tükröket. A csatlakozót nem tudom, de a héten megnézem, és visszajelzek. Hol láttad a tükröket? Üdv: Laci Akkor lenne teljesen perfekt a dolog,ha gyújtáson valahogyan meg lehetne szakítani az áramkört,és nem hajtaná be a tükröket,akkor megmaradna az amerikai zárás is...Erre kellene valami okos ötlet.... Most lett neki agy állandó áram adva az időzítőn keresztül(ajtónként 2 DB+2 db relé,ami a polaritásváltást vezérli)..az időzítőket el kellett egymáshoz képest tolni,hogy ne egyszerre húzzanak be a relék,mert akkor nem csinál semmit! Időzitő Kapcsolóval nem tudtuk megoldani,hiszen kábelt lehetetlenség ebbe belehúzni,és ajtónként kellene,ezt valahol közösíteni is illene,szóval ez már túl bonyolult.. a Komfort modulra meg nem tudtuk rákötni,hogy az vezérelje.. Ötlet? szép napot! ma állítólag küldik a tükröt,amit kellett cserélni! Tükör Van 2 eladó elektromos tükröm,kézzel behajtható!;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opcgyuszi Elküldve Október25, 2011 Megoszt Elküldve Október25, 2011 Akkor lenne teljesen perfekt a dolog,ha gyújtáson valahogyan meg lehetne szakítani az áramkört,és nem hajtaná be a tükröket,akkor megmaradna az amerikai zárás is...Erre kellene valami okos ötlet.... Most lett neki agy állandó áram adva az időzítőn keresztül(ajtónként 2 DB+2 db relé,ami a polaritásváltást vezérli)..az időzítőket el kellett egymáshoz képest tolni,hogy ne egyszerre húzzanak be a relék,mert akkor nem csinál semmit! Időzitő Kapcsolóval nem tudtuk megoldani,hiszen kábelt lehetetlenség ebbe belehúzni,és ajtónként kellene,ezt valahol közösíteni is illene,szóval ez már túl bonyolult.. a Komfort modulra meg nem tudtuk rákötni,hogy az vezérelje.. Ötlet? szép napot! ma állítólag küldik a tükröt,amit kellett cserélni! Tükör Van 2 eladó elektromos tükröm,kézzel behajtható!;) Sziasztok ! Új vagyok a fórumba,de úgy gondolom épp itt az ideje hogy belépjek közétek! Na szóval én ugyan azon az ügyön vagyok a visszapillantókkal kapcsolatban mint te,úgy tudom hogy csak akkor tudnád megcsinálni ha gyári kapcsolót is megveszed és az ajtókba van a vezérlőmodulja azt is /jobb és bal / ha pedig ezek megvannak akkor Tech 2-vel a variant konfigurációban rálehet programozni ezt a funkciót! Ha sikerül bontóba megvennem ezeket akkor nekem is lesz 2 eladó tükröm ....... Üdv Gyuszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Október25, 2011 Megoszt Elküldve Október25, 2011 Sziasztok ! Új vagyok a fórumba,de úgy gondolom épp itt az ideje hogy belépjek közétek! Na szóval én ugyan azon az ügyön vagyok a visszapillantókkal kapcsolatban mint te,úgy tudom hogy csak akkor tudnád megcsinálni ha gyári kapcsolót is megveszed és az ajtókba van a vezérlőmodulja azt is /jobb és bal / ha pedig ezek megvannak akkor Tech 2-vel a variant konfigurációban rálehet programozni ezt a funkciót! Ha sikerül bontóba megvennem ezeket akkor nekem is lesz 2 eladó tükröm ....... Üdv Gyuszi Szia! Üdv a fórumon!;) Nekem már működik mind két tükröm zár,és nyit...de miután Opeléknál az elég húzós lett volna,hogy kábel +kapcsoló,így más megoldást választottam...de úgy néz ki,hogy az is megoldódik,ami eddig gond volt,lesz az amerikai zárás tükör becsukás nélkül!..;) ELADÓ TÜKRÖK!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Október26, 2011 Megoszt Elküldve Október26, 2011 Van már 2011/2012-es térkép, csak még nem sikerült megszereznem. Üdv: Laci A gyári,és az utángyártott motorvédő közt 10x-es a különbség..sejtheted,hogy gyári Opelt vettem!;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opcgyuszi Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Szia! Üdv a fórumon!;) Nekem már működik mind két tükröm zár,és nyit...de miután Opeléknál az elég húzós lett volna,hogy kábel +kapcsoló,így más megoldást választottam...de úgy néz ki,hogy az is megoldódik,ami eddig gond volt,lesz az amerikai zárás tükör becsukás nélkül!..:lol: ELADÓ TÜKRÖK!!! [ig]http://kepfeltoltes.hu/111026/T_kr_k_h_tulja_www.kepfeltoltes.hu_.jpg [ig]http://kepfeltoltes.hu/111026/T_kr_k_eleje_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Örülök hogy végre tudok valakivel erről beszélni,mert már sok fórumon próbáltam ,de senki nem válaszolt.....köszönöm hogy megosztod velem a tapasztalatod...na mesélj hogyan is működik ,belülről be és ki lehet nyitni gombnyomásra,ha pedig kintről távirányítóval zárod az autót akkor 2. gombnyomásra húzza be a tükröket egy kis időeltolással ??????? A Can-Bus rendszerhez hozzá van kötve,hibajelző lámpa nem világít,egyátalán GYÁRI riasztó van benne ?Tudnál feltölteni valahova Videót a működéséről...Youtube ?? Amit vettél visszapillantót az ugye utángyártott,mert felhívtam a link-ből amit küldtél az embert és azt mondta CSAK utángyártott újat tud beszerezni...mennyire passzol,el áll a kerettől,zajos,az eredeti Gyári burkolat mennyire passzol rá??? Te csináltad és kötötted be elektromosan vagy megkértél valakit? Ha megkérlek részletesen leírnád hogy elejétől a végéig hogy csináltad a "project-et"? Bocs a sok kérdésért de már vagy 2 hónapja rajta vagyok a dolgon és nem igazán jutottam előre,mindig falba ütköztem ! Köszönöm Gyuszi ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Örülök hogy végre tudok valakivel erről beszélni,mert már sok fórumon próbáltam ,de senki nem válaszolt.....köszönöm hogy megosztod velem a tapasztalatod...na mesélj hogyan is működik ,belülről be és ki lehet nyitni gombnyomásra,ha pedig kintről távirányítóval zárod az autót akkor 2. gombnyomásra húzza be a tükröket egy kis időeltolással ??????? A Can-Bus rendszerhez hozzá van kötve,hibajelző lámpa nem világít,egyátalán GYÁRI riasztó van benne ?Tudnál feltölteni valahova Videót a működéséről...Youtube ?? Amit vettél visszapillantót az ugye utángyártott,mert felhívtam a link-ből amit küldtél az embert és azt mondta CSAK utángyártott újat tud beszerezni...mennyire passzol,el áll a kerettől,zajos,az eredeti Gyári burkolat mennyire passzol rá??? Te csináltad és kötötted be elektromosan vagy megkértél valakit? Ha megkérlek részletesen leírnád hogy elejétől a végéig hogy csináltad a "project-et"? Bocs a sok kérdésért de már vagy 2 hónapja rajta vagyok a dolgon és nem igazán jutottam előre,mindig falba ütköztem ! Köszönöm Gyuszi ;) Szia! A technikai részhez nem értek,csak a szeretném kategóriában mozgok! Kerestem kontaktot az Opelhez,azt válaszolták,nincs az a 2 kábel az autómban,ami a motor mozgatásához kell(kábel köteg csere,szerelési díj,tükrök KB 300 000 forint..)..valóban,csak 5 szál van benne,7 helyett..ezért a centrál vezetékről vezéreltük meg,de ezzel elveszett az automatikus zárás lehetősége,hiszen ilyenkor a tükrök is bezárnak..nem gyári riasztóm van,és ha nem Can-Bus rendszerű riasztót szereltettem volna be,egyszerűbb lett volna a dolog!de akkor nem lehetne a saját kulcsáról zárni,külön kapcsoló lenne..Bezárod az autót 1 gombnyomás...a komfort automatika felhúzza az ablakokat,beélesedik a riasztó,a centrál behajtja a tükröket a zárással együtt..hirtelen ennyi..70 000 forintot költöttem rá,és megvannak a régi tükreim..jó a régi burkolat.. na szép napot! Kocó a szakmai részt jobban vágja itt a fórumon.. 7 végén Gárdonyban leszek szombaton,az Ősz utca 107-ben,a nyaralónkban..ha gondolod,ugorj oda.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
koco Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Én most csak olvasok, és tanulok. Zoli kitartását meg csodálom. Nekem gyári riasztos az autóm, de még nem sikerült olyan megoldást találnom, amit elképzeltem: ha egyre zárom, akkor csak bezárná, ha rányomom a reteszt is, akkor a tükröt is hajtsa be, és kinyitásnál nem kell, hogy a tükröt is kinyissa. Amit Zoli nem írt le, hogy a plusz két vezeték direktbe van kötve a behajtó motorra, és előtte egy elektronika váltja a polaritást, így lesz ki-be hajtás. Neki két relével oldották meg oldalanként, egyik a polaritást váltja, a másik egy időzítő. Amikor a központi-zár jelet kap, akkor a tükör is mozdul egyik állásból a másikba (sajnos emiatt nem lehet a 12 km/ó felletti automatikus zárást aktiválni). Azt Zolinak nem is mondtam, hogy mennyit törtem a fejem ennek az áthidalásán, egyelőre hasztalan. Üdv: Laci Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Én most csak olvasok, és tanulok. Zoli kitartását meg csodálom. Nekem gyári riasztos az autóm, de még nem sikerült olyan megoldást találnom, amit elképzeltem: ha egyre zárom, akkor csak bezárná, ha rányomom a reteszt is, akkor a tükröt is hajtsa be, és kinyitásnál nem kell, hogy a tükröt is kinyissa. Amit Zoli nem írt le, hogy a plusz két vezeték direktbe van kötve a behajtó motorra, és előtte egy elektronika váltja a polaritást(ezeket diódával is le kellett védeni,hogy ne dolgozhassanak visszafele) így lesz ki-be hajtás. Neki két -két relével oldották meg oldalanként, egyik pár a polaritást váltja, a másik pár egy időzítő.(mert elég lenne egy-egy relé,de képtelenség egy kábelnél többet áthúzni az ajtónál lévő kötegen) Amikor a központi-zár jelet kap, akkor a tükör is mozdul egyik állásból a másikba (sajnos emiatt nem lehet a 12 km/ó felletti automatikus zárást aktiválni). Azt Zolinak nem is mondtam, hogy mennyit törtem a fejem ennek az áthidalásán, egyelőre hasztalan. Üdv: Laci Laci! Mert már leírtam,hogy a centrálról van megvezérelve..:)Nálam valamiért ehhez 2-2 relét használtak oldalanként,ne kérdezd miért:én nem tudom!(most már tudom,de annyi kábelt esélytelen áthúzni egyik ajtótól a másikig!) Az egyik az időzítő,a másik a polaritást váltja szintén.. ha minden jól megy,készül egy Can-bus kütyü,ami képes lesz úgy vezérelni,ahogy kell!Kész,és működik is helyesen!!;) Majd jelzem!;) mi a helyzet az interfeca-szel a tolatókamerához?:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagymag Elküldve Október28, 2011 Megoszt Elküldve Október28, 2011 sziasztok! a minap felfigyeltem egy zajra a zafira hátuljából. kiderült, hogy a kipufogódob felett van egy (valószínűleg hővédő) lemez. igazából csak azóta hallatszik mióta le lett ültetve az autó és igen keményen fogadja a huppanókat és egyebeket. na nekem az lötyög. konkrétan rajta van a dobon. miután nem igen látom a tetejét, így nem tudom, hogyan kellene megreparálni. van erről rajz TIS-ben vagy valakinek tanácsa? mind a kettőt szívesen fogadom köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opcgyuszi Elküldve Október28, 2011 Megoszt Elküldve Október28, 2011 sziasztok! a minap felfigyeltem egy zajra a zafira hátuljából. kiderült, hogy a kipufogódob felett van egy (valószínűleg hővédő) lemez. igazából csak azóta hallatszik mióta le lett ültetve az autó és igen keményen fogadja a huppanókat és egyebeket. na nekem az lötyög. konkrétan rajta van a dobon. miután nem igen látom a tetejét, így nem tudom, hogyan kellene megreparálni. van erről rajz TIS-ben vagy valakinek tanácsa? mind a kettőt szívesen fogadom köszönöm! Szia ! A tapasztalatom az, hogy a 6-os anya alól kiszakad a hővédő lemez...ilyenkor leveszem az anyát és rakok alá egy bazi nagy nagylapos alátétet és visszahúzom! A másik pedig hogy egyszerűen leveszem a lemezt,nem fog melegedni a kaszni mert olyan örvények vannak alatta hogy simán lehűtik,különben is ez van a legtávolabb a motortól és legkevésbé melegszik Üdv Gyuszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
joc Elküldve Október31, 2011 Megoszt Elküldve Október31, 2011 ez nagyon változó. 10emberből 5nek hibátlan 5nek szörnyű a 2.0DTi-je. sokat olvasni, hogy EGR folyamatosan megadja magát, aztán extra esetben az adagoló is. de mint a kolléga mutatja 200felett is elmegy hiba nélkül (az a cső nem is sorolható problémának). bár nekem 2.2DTi van így arra viszont joggal mondhatom, hogy fa.. király. ;) erős, ha akarom akkor takarékos is. 7személlyel is elég szépen megy ha kell. és 185e km/ 6év alatt meg nem volt szervízben olajcserén kívül. (ja de stab.rúd cserén..illetve egyszer beparáztunk mert olajos volt a turbo mellett de nem volt semmi és azóta sincs gond (kopp-kopp). benzinből ahogy eddigi fórumokon olvasgattam: 1.6 van aki szerint kevés (szerintem is) van akinek viszont a stílusához elég. de 1.8 vagy 2.2 az igazi ekkora kasztnihoz. gázzal meg aztán igazi spórolós nagycsaládos autó. részemről csak ennyit tudtam hozzáfűzni. Nekem egy 2002 évjáratú 2.2Dti-m van hibája semmi 156000km a gyári kipufogóról most rohadt le a külső burkolat fogyasztás 6l alatt megy ahogy kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve November8, 2011 Megoszt Elküldve November8, 2011 Én most csak olvasok, és tanulok. Zoli kitartását meg csodálom. Nekem gyári riasztos az autóm, de még nem sikerült olyan megoldást találnom, amit elképzeltem: ha egyre zárom, akkor csak bezárná, ha rányomom a reteszt is, akkor a tükröt is hajtsa be, és kinyitásnál nem kell, hogy a tükröt is kinyissa. Amit Zoli nem írt le, hogy a plusz két vezeték direktbe van kötve a behajtó motorra, és előtte egy elektronika váltja a polaritást, így lesz ki-be hajtás. Neki két relével oldották meg oldalanként, egyik a polaritást váltja, a másik egy időzítő. Amikor a központi-zár jelet kap, akkor a tükör is mozdul egyik állásból a másikba (sajnos emiatt nem lehet a 12 km/ó felletti automatikus zárást aktiválni). Azt Zolinak nem is mondtam, hogy mennyit törtem a fejem ennek az áthidalásán, egyelőre hasztalan. Üdv: Laci Most már végre úgy működik,ahogy én szerettem volna eddig is! Bezár-kinyit a centrállal együtt,és van amerikai zárásom is....beletettek egy Can-bus kütyüt..;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve November8, 2011 Megoszt Elküldve November8, 2011 mi az az amerikai zárás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagymag Elküldve November8, 2011 Megoszt Elküldve November8, 2011 mi az az amerikai zárás? 5 vagy 12 km/h nál aut. bezár a kp.zár. mondjuk szerintem nem ez a hivatalos elnevezése. valahogy úgyvan hogy egyszerre megnyomod a kulcson és a középkonzolon is a zárást. mintha igy olvastam volna a HAstrásoknál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve November8, 2011 Megoszt Elküldve November8, 2011 jaja... köszönöm ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November9, 2011 Megoszt Elküldve November9, 2011 Hali! X16XEL A-Zafirásoktól kérdezném, hogy a forgalmiban, a V9-es mezőben (környezetvédelmi besorolás) milyen számmal rendelkeznek ;) Fater forgalijában egy 02-vel sikerült megörvendeztetni, csak ezt úgy annyira nem értem, amikor nekem a 94-es 17DR Astra is 04 ;) ) Ha jól rémlik '96-tól meg már eleve legalább 04-nek kéne lennie. Matricára megkapta a kéket, csak az új cégautó adós okoskodás miatt, egy elég szép összeg lóg azon, hogy most milyen besorolású is a gép. Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve November9, 2011 Megoszt Elküldve November9, 2011 5 vagy 12 km/h nál aut. bezár a kp.zár. mondjuk szerintem nem ez a hivatalos elnevezése. valahogy úgyvan hogy egyszerre megnyomod a kulcson és a középkonzolon is a zárást. mintha igy olvastam volna a HAstrásoknál. Szia! valószínűleg nem Az a hivatalos neve(;)),nem mindig tudom a hivatalos terminologiát!;) SPEED LOCK!..de igen 12 km/óra sebességnél lezárja a centrálzár az autó ajtajait..ha be van állítva a komputeren a megfelelő utasítás.Aztán már te is tudod az autóban a műszerfalon lévő ajtó konzollal ki-be zárni,illetve ki-be kapcsolni,ha nem szeretnéd használni,vagy mégis..:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve November9, 2011 Megoszt Elküldve November9, 2011 A normál tisztításnál nem jelez vissza semmi, legfeljebb a pillanyatnyi fogyasztás. Egy ilyen tisztítás általában 10-15 km alatt lefut. Neked mennyi ideig tisztít? Idézem Opeléket!;) 9 - 4 Vezetés és üzemeltetés Dízel részecskeszűrő A dízel részecskeszűrő kiszűri a kipufogógázok káros koromrészecskéit. A rendszer egy öntisztító funkcióval is rendelkezik, amely bizonyos időközönként automatikusan működésbe lép. A szűrő tisztítása a koromrészecskék nagy hőmérsékleten való elégetésével történik. A művelet automatikusan lezajlik bizonyos menetkörülmények között, és akár 25 percig is eltarthat. Ez idő alatt átmenetileg megnövekedhet az üzemanyag-fogyasztás. A folyamatot kísérő szag és füst normális jelenség. Bizonyos menetkörülmények között a rendszer nem tudja automatikusan elvégezni a tisztítást, mint például rövid távokon való használat esetén. Ha szükségessé vált a szűrő tisztítása, azonban a korábbi menetkörülmények nem tették lehetővé az automatikus tisztítást, az! ellenőrzőlámpa villog. Folytassa a vezetést, a motor fordulatszámát 2000 fölött tartva. Szükség esetén kapcsoljon alacsonyabb sebességfokozatba. A dízel részecskeszűrő tisztítása megkezdődik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve November9, 2011 Megoszt Elküldve November9, 2011 mi az az amerikai zárás? Speed Lock Zárás menet közben (Speed Lock) Önműködően zárja az ajtókat a 12 km/órás (csomagtartó: 6 km/h) sebesség túllépésekor, de kézzel is aktiválható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts