Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ZAFIRA A - Általános


kovito

Recommended Posts

A Navteq oldala szerint jelentősen bővült a digitalizált útvonalak és a POI-k száma. A térkép adatbázisokat évente valahol július tájékán zárják, amelyik utat addig átadták a forgalomnak, az benne van.

Pedig jó lenne,ha lenne már új..de gondolom a Szél Kálmán tér még Moszkva tér marad..:lol:

de legalább az M31+ilyen fontosabb dolgok rajta legyenek,mert a tavalyin még nincs!

Link to comment
Megosztás:

A Navteq oldala szerint jelentősen bővült a digitalizált útvonalak és a POI-k száma. A térkép adatbázisokat évente valahol július tájékán zárják, amelyik utat addig átadták a forgalomnak, az benne van.

Lehet ebbe bevinni saját POI-kat,mint a normál navigációkba?

akkor egyenlőre marad a várakozás..

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

lenne eggy gyors kérdésem.

Van egy 1,8 as 125 LE-s 2002-es Zafirám.

4 el ablak, gyári riasztóval.

Az ablakokat az istennek sem tudom felhúzni a távirgával az ismert módon.

Kocsi bezár, mégegyszer bezár gombra nyom és nyomvatart, míg az ablakok felmásznak.

A zárban 45 fokban tartott kulcsra felmásznak az ablakok.

Kérdésem a köv. be lehet e nyomni neki Tech2 vel, vagy mással, hogy távirgával húzza, sőt, még jobb, egyszerűen csak 2. zárás gombra.

Nagyon nem szeretnék kábelezgetni, mert olyan megoldást már találtam, hogy az anyós oldalon az A oszlop alatt a padlóban kell kötögetni, de ahhoz nem nagyon van kedvem.

Ha esetleg valakinek van ötlete azt megköszönném.

Van nálam éppenséggel egy BT-os ODB csatis csodabogár, de normális szoftverem nincs hozzá, csak a hibakódokat tudom vele olvasni ill. más apróságokat, de Ablakemelő miegymást nem tudok.

Esetleg erre van valami tippetek ?

Előre is köszönöm a segítséget

Link to comment
Megosztás:

Szia! Astra g-Zafira a esetében nagyon egyszerű a megoldás! Gyári vezérlés tudja!

Jobb oldalon a lábnál a műanyag burkolatot lepattintod és a zárás vezérlő egységén találsz két csatit az egyes 12 vezetékes a kettes 28.Az egyes csatiból a piros-kék vezetéket össze kötöd a kettes csati barna pirosával majd

leszigeteled a vezetékeket és összerakod a burkolatot.Az ablakok fel-le huzásos programozása után tökéletesen fog működni a dolog! Sok sikert!

Link to comment
Megosztás:

Szia! Astra g-Zafira a esetében nagyon egyszerű a megoldás! Gyári vezérlés tudja!

Jobb oldalon a lábnál a műanyag burkolatot lepattintod és a zárás vezérlő egységén találsz két csatit az egyes 12 vezetékes a kettes 28.Az egyes csatiból a piros-kék vezetéket össze kötöd a kettes csati barna pirosával majd

leszigeteled a vezetékeket és összerakod a burkolatot.Az ablakok fel-le huzásos programozása után tökéletesen fog működni a dolog! Sok sikert!

Elösször is: Köszönöm szépen mindenkinek a választ.

A legutobbi ötlet felkeltette az rdeklődésem.

Majd egy kicsit utána olvasok, egy kis gugli miegymás, no meg ha lesz egy haszontalan hétvégém,

akkor megbontom az anyós lábteret az A oszlop alatt és egy kicsit körülnézek.

Köszönöm mégegyszer.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Zafira B...motorosan behajtható tükör...más-e a csatlakozója,mint a sima elektromos tükörnek?A komfort zárás tudja-e vezérelni?ki-be hajtást....ha valakinek van képe a csatlakozókról,megköszönném..:lol:

Találtam bontóban 2 tükröt,de addig nem merem megvenni,amig nem 100 % ,hogy megoldható viszonylag egyszerűen a beszerelés,és működik-e normálisan..esetleg kapcsolási rajza valakinek?:lol:

Link to comment
Megosztás:

Bezárni-kinyitni csak az ajtóban lévő nyomógombbal lehet, automatizálni, más zárási funkcióval összekötni nem lehet (gyárilag). Már én is törtem rajta a fejem, de valami kütyüt kellene hozzá építeni. Nekem csak annyi kellene, hogy ha kettőre zárom a kocsit, akkor hajtsa be a tükröket, kinyitásnál viszont ne nyissa ki a tükröket.

A csatlakozót nem tudom, de a héten megnézem, és visszajelzek. Hol láttad a tükröket?

Üdv: Laci

Sziasztok!

Zafira B...motorosan behajtható tükör...más-e a csatlakozója,mint a sima elektromos tükörnek?A komfort zárás tudja-e vezérelni?ki-be hajtást....ha valakinek van képe a csatlakozókról,megköszönném..:lol:

Találtam bontóban 2 tükröt,de addig nem merem megvenni,amig nem 100 % ,hogy megoldható viszonylag egyszerűen a beszerelés,és működik-e normálisan..esetleg kapcsolási rajza valakinek?:lol:

Link to comment
Megosztás:

Bezárni-kinyitni csak az ajtóban lévő nyomógombbal lehet, automatizálni, más zárási funkcióval összekötni nem lehet (gyárilag). Már én is törtem rajta a fejem, de valami kütyüt kellene hozzá építeni. Nekem csak annyi kellene, hogy ha kettőre zárom a kocsit, akkor hajtsa be a tükröket, kinyitásnál viszont ne nyissa ki a tükröket.

A csatlakozót nem tudom, de a héten megnézem, és visszajelzek. Hol láttad a tükröket?

Üdv: Laci

A komfortzárás nem tudja?

Link to comment
Megosztás:

Nem. (És ezt bosszúsan mondom, mert én is abban bíztam, hogy a komfortzárással együtt fog zárni a tükör is.

Hát ha már te nem tud akkor már nem tudom,hogy mi lesz az én (nem) záródó tükreimmel?:lol:

senkinek sincs jó ötlete???:lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mivel máskor is kaptam segítséget, azért bátorkodom a nyűgömmel ismét megjelenni.

ZAFIRA A, központi zár:

Se a távirányító, sem a kulcs nem működteti az ajtózárakat, plusz egy ajtózáró gombot nem lehet felhúzni.

Kinek van valami építő javaslata?

Szép estét mindenkinek!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mivel máskor is kaptam segítséget, azért bátorkodom a nyűgömmel ismét megjelenni.

ZAFIRA A, központi zár:

Se a távirányító, sem a kulcs nem működteti az ajtózárakat, plusz egy ajtózáró gombot nem lehet felhúzni.

Kinek van valami építő javaslata?

Szép estét mindenkinek!

biztit néztél már? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Van már 2011/2012-es térkép, csak még nem sikerült megszereznem.

Üdv: Laci

Térkép működik rendesen..:D

A haverom BMW-jében pedig fut az előző...

ne felejtsd majd az általam keresett dolgokat megnézni a szokott oldalakon!:P

Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Zafira B(2005-),tudja-e a komfort zárás vezérelni az elektromosan behajtható tükröket?

Nem akarok külön gombot,ami bezárja...

Úgy szeretném,hogy ,amikor bezárom az autót,bezáruljanak a tükrök is,ahogy rendes autóhoz illik!!!

Ki tudja,hogy ki van-e építve alapból a vezetékelés aa csatlakozóban a tükörhöz ?

Várom segítségeteket!:D

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Valaki tudja mi a különbség a 2002es zafira manuális és a 2003as digit klímájában? Vezérlő panelen kívül mit kellene cserélni a manuális klímásnál h digit klímás legyen?

Az enyémben sima manuális klíma van, 2002es év végi a gép, 2003tól már lehetett digit klímát is kérni. Nem lenne rossza ha át tudnám alakítani.

Illetve tempomatos index kart tud valaki?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valaki tudja mi a különbség a 2002es zafira manuális és a 2003as digit klímájában? Vezérlő panelen kívül mit kellene cserélni a manuális klímásnál h digit klímás legyen?

Az enyémben sima manuális klíma van, 2002es év végi a gép, 2003tól már lehetett digit klímát is kérni. Nem lenne rossza ha át tudnám alakítani.

Illetve tempomatos index kart tud valaki?

sok pénz. mindig macerás a sima klímát, digitálisra alakítani. legalábbis más márkáknál, szóval gondolom itt sem más a helyzet. van aki fel is tudja sorolni, hogy miket kell cserélni, de én nem :D

Link to comment
Megosztás:

Szia Dejan!

Felsorolni ugyan nem tudom, de a komplett fűtésbox benne van. Ha találsz ilyet + vezérlő panelt bontóban, és a sajátodat jól eltudod adni, akkor is valahol 100 eFt körül kell számolni a költségekkel. Az átszerelés pedig nem párórás, hanem inkább pár napos tett, erre megfelelő, és vállalkozó szakembert találni nem könnyű. Utána még az elektromos rendszerben is jelezni kell a gépnek, hogy digitklímás lett. Ha az évjárat miatt erre még nem volt felkészítve, akkor az addigi idő és pénz ment a kukába. Szóval ha van rá időd és pénzed, akkor is nagyon-nagyon járd körül a témát. Az sem mellékes, hogy ez a beruházás elérheti az autód értékének 10%-át is, úgy, hogy egy esetleges eladáskor egy fillért sem látsz majd belőle vissza. Huh, ez elég lebeszélősre sikerült, de nem az akart lenni, mert egyébként meg nagyon klassz dolog a digitklíma.

Üdv: Laci

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok :D

Egy kis infót szeretnék kérni tőletek,mégpedig Zafira A ügybe,tervezzük h beszerzünk 1-et,de érdekelne,h menyire megbízható a 2.0DTi motoros zafira,mik a hibái,mire figyeljünk,én kicsit fázok ezektől a túlkomplikált elektronikus dizelektől :P

szóval várom a véleményeket ez ügybe,de benzinesről is adhadtok infót,nem sértődök meg :P :D

Link to comment
Megosztás:

Szia Dejan!

Felsorolni ugyan nem tudom, de a komplett fűtésbox benne van. Ha találsz ilyet + vezérlő panelt bontóban, és a sajátodat jól eltudod adni, akkor is valahol 100 eFt körül kell számolni a költségekkel. Az átszerelés pedig nem párórás, hanem inkább pár napos tett, erre megfelelő, és vállalkozó szakembert találni nem könnyű. Utána még az elektromos rendszerben is jelezni kell a gépnek, hogy digitklímás lett. Ha az évjárat miatt erre még nem volt felkészítve, akkor az addigi idő és pénz ment a kukába. Szóval ha van rá időd és pénzed, akkor is nagyon-nagyon járd körül a témát. Az sem mellékes, hogy ez a beruházás elérheti az autód értékének 10%-át is, úgy, hogy egy esetleges eladáskor egy fillért sem látsz majd belőle vissza. Huh, ez elég lebeszélősre sikerült, de nem az akart lenni, mert egyébként meg nagyon klassz dolog a digitklíma.

Üdv: Laci

egyetértek, ráadásul a nekem a corsaba digit van..........nem egy élmény.

Az átalakítás biztosan nem éri meg. Szerintem inkább csak hátrány mint előny. A digit-be van 3 szenzor a légcsatornákba + 2 motor a hideg-meleg és az elosztó tekergetésére. Ez mind mind kockázat a mechanikushoz képest.

A zafira digit nem tudom milyen (az enyém mechanikus), de a corsa elég szar, mert ha nincs bekapcsolva, akkor a motorok alaphelyzetbe tekerik a csappantyúkat (???) ami a hideg állást jelenti. Télen igen kellemetlen, mert amint kikapcsolod a menetszélből adódó légbeáramlás fűtetlen. Ha pedig bekapcsolom, hogy meleg oldalra fordulhasson a csappantyú akkor a venti is megindul minimum 1-es fokozaton............de ha hideg a motor minek fúj a venti.....................No mindegy a lényeg, hogy ventilátor nélkül pusztán a menetszéllel nem lehet meleg levegőhöz jutni.

Ezek inkább az első 5 km-en idegesítőek hidegben

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.