V.Lori Elküldve Október16, 2016 Megoszt Elküldve Október16, 2016 Sziasztok ! Most regisztráltam és elnézést kérek mindenkitől ha netán nem jó helyre írom a próblémámat!Van egy Zafirám 2001-es 2000 Dti 101 "Ló" egy ideje azt játsza velem hogy Coolant Level és nem indul,de leellenőriztem a szint megvan ,és a diagnosztika pedig 110 fokos vizet jelez és indítja a ventilátort ,radiátoron nem találtam hőgombát csak három db.ellenálást ami a ventilátorokra vannak szerelve 2db.2 pólusú és 1db 3 pólúsú csati van rajta. A kiegyenlítő tartály alján megnéztem a szint érzékelőt de azon nem látszik semmi ?Az lenne a kérdés hogy mi adja a diagnosztikának a jelet hogy hány fokos a víz mert a műszerfalon lévő kijelző normális hőmérsékletet mutat .Csont hideg motornál is inditja a ventilátort és tiltja az indítást !?? Ha valakinek van valami ötlete azt megköszönném ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
V.Lori Elküldve Október16, 2016 Megoszt Elküldve Október16, 2016 Bocs azt elfelejtettem ideirni hogy egyet gondol és minden OK ! Máskor pedig megérem elinditani a sokadik próbálkozás útán ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
alibi Elküldve Október22, 2016 Megoszt Elküldve Október22, 2016 Sziasztok van egy barátom Zafirája, aztán nem emel a kuplung. Nem tudja merre van az olaj tartály, azt szeretném megtudni hogy merre van az neki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
leo925 Elküldve Október30, 2016 Megoszt Elküldve Október30, 2016 Sziasztok leo925 vagyok és valaki talán nekem is tudna segíteni. Pár éve hajtok egy 1,6 16v 1999 zafirát,és olyan probléma lépet fel hogy műszakiztatnám az autót de nem működik a légzsák visszajelzőm a műszerfalon.valószínü hogy a légzsákvezérlő????de nemtudom hogy az autóban hol keressem. KÖSZI ELŐRE IS Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október30, 2016 Megoszt Elküldve Október30, 2016 4 órája, leo925 írta: Sziasztok leo925 vagyok és valaki talán nekem is tudna segíteni. Pár éve hajtok egy 1,6 16v 1999 zafirát,és olyan probléma lépet fel hogy műszakiztatnám az autót de nem működik a légzsák visszajelzőm a műszerfalon.valószínü hogy a légzsákvezérlő????de nemtudom hogy az autóban hol keressem. KÖSZI ELŐRE IS Na és azt nem nézted, hogy esetleg az izzó nincs-e kiégve? Amúgy talán a kézifék mögött van, de nem tuti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leo925 Elküldve Október30, 2016 Megoszt Elküldve Október30, 2016 1 órával ezelőtt, zotya975 írta: Na és azt nem nézted, hogy esetleg az izzó nincs-e kiégve? Amúgy talán a kézifék mögött van, de nem tuti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leo925 Elküldve Október30, 2016 Megoszt Elküldve Október30, 2016 A műszerfalat is szétszedtem ,cask ledek(smd)vannak benne,de azok mind jók.Ki is próbáltam(műszerész vagyok ez nem gond) De azért köszi.Szétszedem a közép konzolt is Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október30, 2016 Megoszt Elküldve Október30, 2016 2 órája, zotya975 írta: Na és azt nem nézted, hogy esetleg az izzó nincs-e kiégve? Amúgy talán a kézifék mögött van, de nem tuti. Így van, a légzsákvezérlő a kardánbox alatt van, a kézifékkar mögötti részen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pigi76 Elküldve Október31, 2016 Megoszt Elküldve Október31, 2016 Sziasztok Elment a napi és összesített kijelzőm, sötét. Utalhat valami hibára? Minden más lámpa, visszajelző rendeltetésszerűen működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leo925 Elküldve Október31, 2016 Megoszt Elküldve Október31, 2016 17 órája, tgabika76 írta: Így van, a légzsákvezérlő a kardánbox alatt van, a kézifékkar mögötti részen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leo925 Elküldve Október31, 2016 Megoszt Elküldve Október31, 2016 Köszi szépen.Délután szétszedem.Remélem ott van ,mert már a fél aotót szétbontottam,de még eddig nem találtam meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leo925 Elküldve Október31, 2016 Megoszt Elküldve Október31, 2016 (edited) Ja és még annyi,hogy ha cserélem ,áramtalanítani kell az autót,vagy nem kell Elég ha utána törlöm a renszerből a hibát. Módosítva Október31, 2016 : leo925 Link to comment Megosztás: More sharing options...
leo925 Elküldve Október31, 2016 Megoszt Elküldve Október31, 2016 Na hali .Leszereltem az egész közép konzolt,de a légzsákvezérlőt nem találom.Ez egy tenyérnyi alkatrész,úgyhogy látnom kellene. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október31, 2016 Megoszt Elküldve Október31, 2016 1 órával ezelőtt, leo925 írta: Na hali .Leszereltem az egész közép konzolt,de a légzsákvezérlőt nem találom.Ez egy tenyérnyi alkatrész,úgyhogy látnom kellene. Kardánbox alatt a kézifék mögött...ott keresed? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október31, 2016 Megoszt Elküldve Október31, 2016 4 órája, leo925 írta: Na hali .Leszereltem az egész közép konzolt,de a légzsákvezérlőt nem találom.Ez egy tenyérnyi alkatrész,úgyhogy látnom kellene. Itt kell lennie Zafiránál is: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október31, 2016 Megoszt Elküldve Október31, 2016 7 órája, leo925 írta: Ja és még annyi,hogy ha cserélem ,áramtalanítani kell az autót,vagy nem kell Elég ha utána törlöm a renszerből a hibát. Vedd le az akkusarut előtte és várj minimum 5 percet hogy kisüljenek a kondik, különben hibakódod lesz, és a légzsák hibakódot csak Tech2-vel lehet törölni, márkaszervizben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rolland Elküldve November2, 2016 Megoszt Elküldve November2, 2016 On 10/31/2016 at 9:35 PM, tgabika76 said: Vedd le az akkusarut előtte és várj minimum 5 percet hogy kisüljenek a kondik, különben hibakódod lesz, és a légzsák hibakódot csak Tech2-vel lehet törölni, márkaszervizben. ez nem igaz, lehet törölni Op-Com al is 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
sirbedevir Elküldve November16, 2016 Megoszt Elküldve November16, 2016 Hello! 2.2 DTI -nél a turbó szabályzó szolenoid felső két csöcsén akkor lehet átfújni, ha 12v -ot rákapcsoltuk, vagy fordítva? (Ebay-on rendeltem egyet, nem kattan a 12 v rákapcsolásra, és 12v nélkül és azzal is át lehet fújni a két felső csöcsön. Gyári hibásat küldtek???) Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
leo925 Elküldve November19, 2016 Megoszt Elküldve November19, 2016 Sziasztok. Csak annyit szeretnék mondani hogy ha valaki keresi a légzsákvezérlőt(zafira 1,6 16v 1999)azt a váltókar alatt találja meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leo925 Elküldve November19, 2016 Megoszt Elküldve November19, 2016 Hali.Egy olyan kérdésem lenne ,hogy hány ezer kilométerenként kell a vezérlést kicserélni(1,6 16v). Ha valaki tudja kérem írja meg.Az infót előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dávid986 Elküldve November20, 2016 Megoszt Elküldve November20, 2016 Sziasztok !Lenne kérdésem hátha valaki tud nekem segíteni . Jó pár éve vettem egy 2002 -es 1,8 as 16 szelepes A zafirát.Idén megtörtént a teljes motorfelújítás is és fantasztikusan is megy.Sokat szoktam használni autópályán.És ebből ered a kérdésem .Normális az a dolog ,hogy 3500-as fordulaton megy 110-et?Lehetne valami más váltót beletenni amivel nem pörögne ennyire ?Azt is halottam, hogy a B zafira váltója stimmel bele ez mennyire igaz?Válaszokat előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November20, 2016 Megoszt Elküldve November20, 2016 Éppen jó rá a B Zafira 1.8-as váltója is, csak nagyon értelme nincs kicserélni, mert pont ugyanezekkel a váltókkal (kétféle végáttételű F17 van a Zafirákban) szerelték azokat is. Először is ki kéne derítened, hogy milyen végáttételű váltó van a tiedben. Ezt úgy tudod megtenni, hogy a bal első kereket leveszed, és benézel a motortérbe a kerékdob felől (lehet hogy kitekert kormánnyal is látszik, de levett kerékkel biztosabb a hatás). Onnan látnod kellene a váltó oldalát, aminek az alsó peremén (lásd a lentebbi ábra) van egy számsor. A számsor utolsó 4 karaktere (a képen C394) határozza meg a végáttételt. Minél kisebb ez a szám, annál hosszabb áttételű a váltód, ergo annál kevesebbet fog forogni a motor nagyobb sebességnél, viszont ugyanakkor a gyorsulás is nehézkesebb lesz. A leghosszabb végáttételű F17 váltót (C355) tudomásom szerint az 1.7 dízel G Astrákba szerelték, szóval abból kéne venned egyet és arra cserélned a mostani váltódat. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve November20, 2016 Megoszt Elküldve November20, 2016 1 óra, tgabika76 írta: Éppen jó rá a B Zafira 1.8-as váltója is, csak nagyon értelme nincs kicserélni, mert pont ugyanezekkel a váltókkal (kétféle végáttételű F17 van a Zafirákban) szerelték azokat is. Először is ki kéne derítened, hogy milyen végáttételű váltó van a tiedben. Ezt úgy tudod megtenni, hogy a bal első kereket leveszed, és benézel a motortérbe a kerékdob felől (lehet hogy kitekert kormánnyal is látszik, de levett kerékkel biztosabb a hatás). Onnan látnod kellene a váltó oldalát, aminek az alsó peremén (lásd a lentebbi ábra) van egy számsor. A számsor utolsó 4 karaktere (a képen C394) határozza meg a végáttételt. Minél kisebb ez a szám, annál hosszabb áttételű a váltód, ergo annál kevesebbet fog forogni a motor nagyobb sebességnél, viszont ugyanakkor a gyorsulás is nehézkesebb lesz. A leghosszabb végáttételű F17 váltót (C355) tudomásom szerint az 1.7 dízel G Astrákba szerelték, szóval abból kéne venned egyet és arra cserélned a mostani váltódat. Ezzel a dízeles váltóval csak annyi lehet a bibi, hogy a nyelestengely mérete nem biztos, hogy stimmel. Egyébként 1-2 nap, és végre beülök én is végre a nevemre kerülő, szintén Z18XE zafirámba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bestoflaca Elküldve November28, 2016 Megoszt Elküldve November28, 2016 Sziasztok bocsi ha már valaki megválaszolta ezeket a kérdéseket de nem volt időm az egész topikot végig olvasni. Elsőként 2007-es 2200 ccm benzines automata váltós bi-xenon fényszóróval szerelt zafirát vettem amelyik időközönként feladja a következő értesítési üzenetet "Parking light check left" s megnéztem minden izzó világit. Másodszor a lámpám mindegy hogy ki vagy be van kapcsolva járó motornál világit autó állása a kapcsolónak nincs. Sájcból behozott autó lehet hogy ott mindig kötelező világítani s mint a motoroknál fix az egész vagy mi lehet az oka. Válaszokat előre is köszönöm László Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve December14, 2016 Megoszt Elküldve December14, 2016 On 2016.11.20. at 17:53, Dávid986 írta: Sziasztok !Lenne kérdésem hátha valaki tud nekem segíteni . Jó pár éve vettem egy 2002 -es 1,8 as 16 szelepes A zafirát.Idén megtörtént a teljes motorfelújítás is és fantasztikusan is megy.Sokat szoktam használni autópályán.És ebből ered a kérdésem .Normális az a dolog ,hogy 3500-as fordulaton megy 110-et?Lehetne valami más váltót beletenni amivel nem pörögne ennyire ?Azt is halottam, hogy a B zafira váltója stimmel bele ez mennyire igaz?Válaszokat előre is köszönöm Vagy pedig Vectráét teszed alá Abból is van brutálisan hosszú,de van egy ami valamivel hosszabb,így párszázzal kevesebbet forog,mint a gyári, így a dinamika sem vész el,és kevesebbet is fogyaszt,a kisebb zajról nem is beszélve. Én legalábbis így jártam el néhány éve Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts