BBalázs Elküldve Október6, 2014 Megoszt Elküldve Október6, 2014 Sziasztok, nyáron Zafira tulaj lettem, elsőre meredeknek tűnt egy 2000-es évjáratú 1,8-as benzines bálnát megvenni, de minden félelmemre rácáfolt. Országúti közlekedésre egyszerűen zseniális jármű. Nagyon tetszik a mérete a kihasználhatósága, dinamikája és mindezt 7,1-7,5l fogyasztással (gondolom a lábam még hozzáalakul kicsit) :) Pár szükséges apróság helyretétele után igazából csak tankolunk és megyünk. Olvastam az Astra topicban a DRL eszmefuttatást, és érdeklődöm sikerült-e már valamelyik szettet beépíteni Zafirába. A ködlámpák közötti rácsot elnézve a kialakítása nem túl barkácsolás barát, van esetleg valakinek tapasztalata, melyik szettet lehet egyáltalán igényesen beépíteni. Ha minden kötél szakad valami hasonló megoldás is tetszene de itt nagyon könnyű valami gagyi megoldásba beleszaladni. http://prntscr.com/4tk987 Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
SafE84 Elküldve Október22, 2014 Megoszt Elküldve Október22, 2014 (edited) Sziasztok! Most vettem egy 2002-es 2.0 DTi Zafira-t (elvileg 191ezer van benne). Cseréltetném a vezérműlánc szettet, de kicsit szíven ütött, hogy 2 lánc is van benne és kedvezménnyel sem úszom meg 100e forint alatt az anyagot. Kérdésem az lenne, hogy szettben kell cserélni az egészet, vagy csak a láncokat kell, esetleg feszítőkkel? Előre is köszi! Üdv.: SafE Módosítva Október22, 2014 : SafE84 Link to comment Megosztás: More sharing options...
SafE84 Elküldve Október25, 2014 Megoszt Elküldve Október25, 2014 Olyannal találkozott már valaki, hol a 2.0 DTi Zafira nem képes 110-nél többet menni (olyan, mintha nem menne a turbó), aztán 1-2 nap múlva minden rendben, megy mint a szélvész, majd aztán megint nem akar menni? Nem füstöl az autó. Üdv.: SafE Link to comment Megosztás: More sharing options...
rolland Elküldve Október26, 2014 Megoszt Elküldve Október26, 2014 Olyannal találkozott már valaki, hol a 2.0 DTi Zafira nem képes 110-nél többet menni (olyan, mintha nem menne a turbó), aztán 1-2 nap múlva minden rendben, megy mint a szélvész, majd aztán megint nem akar menni? Nem füstöl az autó. Üdv.: SafE Ellenorizd le a vakum csoveket, esetleg egy diagnozist is csinalj es nezd meg milyen hibakod van. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
SafE84 Elküldve Október27, 2014 Megoszt Elküldve Október27, 2014 (edited) Ellenorizd le a vakum csoveket, esetleg egy diagnozist is csinalj es nezd meg milyen hibakod van. A héten ellenőrizve lesz, meg a diagnosztika is meglesz. Amúgy valaki használt már sikeresen ELM327 china klónt A Zafira-n? Köszi! Üdv.: SafE Módosítva Október27, 2014 : SafE84 Link to comment Megosztás: More sharing options...
SafE84 Elküldve Október29, 2014 Megoszt Elküldve Október29, 2014 Ellenorizd le a vakum csoveket, esetleg egy diagnozist is csinalj es nezd meg milyen hibakod van. Nincs hiba tárolva a komp-ban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rolland Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Nincs hiba tárolva a komp-ban. Akkor le kell ellenorizd azt az elektromagneses szelepet amely vezerli a Westgate-t (a turbot). Legtobb esetbe atenged es nem general hibat .Az ellenorzest ugy lehet megcsinalni hogy vakumot kell csinalj az "in" oldalra megvezerelni 12 voltal a magneset es az also bemenet le zarod (ahol van egy kis gumikonyok egy szurocskevel) es meg kell tartja a vakumot ha nem akkor a membran kesz belole. A masodik pontot amit sejtek a legtomegmero ez 3000 fordulaton 750 mg korul kell merjen . Ezt egy OP-com al a mert adatoknal elso oldal utolso eloti sor. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
SafE84 Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Akkor le kell ellenorizd azt az elektromagneses szelepet amely vezerli a Westgate-t (a turbot). Legtobb esetbe atenged es nem general hibat .Az ellenorzest ugy lehet megcsinalni hogy vakumot kell csinalj az "in" oldalra megvezerelni 12 voltal a magneset es az also bemenet le zarod (ahol van egy kis gumikonyok egy szurocskevel) es meg kell tartja a vakumot ha nem akkor a membran kesz belole. A masodik pontot amit sejtek a legtomegmero ez 3000 fordulaton 750 mg korul kell merjen . Ezt egy OP-com al a mert adatoknal elso oldal utolso eloti sor. Köszönöm segítséged! Jövő héten fogja megnézni a szerelő. Ő is a wastegate-re gyanakszik első körben, vagy valamelyik vákuumszelepre és persze átnézi a vákuumcsöveket is. Más: Csak kíváncsiság képpen érdekelne, hogy ezt az évjáratot is már kettős tömegűvel szerelték vajon? Úgy hallottam, hogy 2003-ban volt váltás szimpláról kettős tömegűre, de most egy szerelő srác azt mondta, hogy az összes Y20DTH motorral szerelt az kettős t-vel van szerelve. Csak, hogy mire számítsak hosszú távon... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rolland Elküldve Október31, 2014 Megoszt Elküldve Október31, 2014 2003-ban volt váltás szimpláról kettős tömegűre, Ez igy van ,tehat 2003 elot a PSG 5 tipusu volt es utana PSG16 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
athos84 Elküldve November7, 2014 Megoszt Elküldve November7, 2014 Sziasztok, nyáron Zafira tulaj lettem, elsőre meredeknek tűnt egy 2000-es évjáratú 1,8-as benzines bálnát megvenni, de minden félelmemre rácáfolt. Országúti közlekedésre egyszerűen zseniális jármű. Nagyon tetszik a mérete a kihasználhatósága, dinamikája és mindezt 7,1-7,5l fogyasztással (gondolom a lábam még hozzáalakul kicsit) :) Pár szükséges apróság helyretétele után igazából csak tankolunk és megyünk. Olvastam az Astra topicban a DRL eszmefuttatást, és érdeklődöm sikerült-e már valamelyik szettet beépíteni Zafirába. A ködlámpák közötti rácsot elnézve a kialakítása nem túl barkácsolás barát, van esetleg valakinek tapasztalata, melyik szettet lehet egyáltalán igényesen beépíteni. Ha minden kötél szakad valami hasonló megoldás is tetszene de itt nagyon könnyű valami gagyi megoldásba beleszaladni. http://prntscr.com/4tk987 Előre is köszönöm. Egy jó kis DRL megoldás engem is érdekelne. Tényleg nem sok lehetőség van az A Zafinál. Főleg a fogyasztás némi csökkentése érdekében lenne jó dolog, de persze a láthatóság sem utolsó szempont. Link to comment Megosztás: More sharing options...
athos84 Elküldve November7, 2014 Megoszt Elküldve November7, 2014 Sziasztok! Nem tudom másnak van, vagy volt e problémája ezekkel, de ilyen lett: http://kepfeltoltes.hu/141107/BeforeAfter2_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/141107/Carbon_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZafiraA69 Elküldve November8, 2014 Megoszt Elküldve November8, 2014 Sziasztok! Opel Zafira A 2000 2. 0 DTI hidegen nem indul miért? Van egy Opel Zafira A y20dth motorkodú autom, de hidegen nem indul miért lehet ez? Melegen szépen elindul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rolland Elküldve November10, 2014 Megoszt Elküldve November10, 2014 Sziasztok! Opel Zafira A 2000 2. 0 DTI hidegen nem indul miért? Van egy Opel Zafira A y20dth motorkodú autom, de hidegen nem indul miért lehet ez? Melegen szépen elindul. Tobb lehet az ok : 1. Valahol le levegosodik az uzemanyag rendszer,vagy 2. Az adagoloba le van ragadva az elotolto dugatyu , vagy 3. Az izzogyertyak nem mukodnek , Esetleg egy diagnosztika is jol fogna. Ott kiugrik a szeg a zsakbol legtobbszor 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Attila978 Elküldve November12, 2014 Megoszt Elküldve November12, 2014 Sziasztok! Tegnap vettem egy Zafira A 1.6 2002 autót, de sajnos kézikönyvet nem adtak hozzá. Az egész interneten nem találtam letölthető könyvet. Se az opel oldalán(csak az újabbhoz), se itt... Tudna nekem segíteni ebbe valaki akinek megvan még? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaperpapa Elküldve November16, 2014 Megoszt Elküldve November16, 2014 Sziasztok! Hátsó Bosch féknyereg szétszedéséhez milyen szerszámra van szükség? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
witriol Elküldve November17, 2014 Megoszt Elküldve November17, 2014 Érdi emelkedő. Sziasztok. Az normális hogy az M7-esen Budapest felé az érdi emelkedőn a maximális elérhető sebességem 105-110km/h? Egy 82 lóerős 2001-es zafira-ról van szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kávékobold Elküldve November21, 2014 Megoszt Elküldve November21, 2014 Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. A Zafirám van. 1,6 benzines. Letürött korrózó miatt a légtömegmérőről mindkét vezeték, és nem lehet azonosítani melyik honnan. Abban kérek segítséget hogy hogyan kell helyesen visszakötni. Köszönettel Törőcsik Attila Miskolcról Elérhetőségeim ezen kívül 20-942-5699 vagy torocsik60@freemail.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
csabka82 Elküldve November28, 2014 Megoszt Elküldve November28, 2014 Sziasztok Mindenki!Keresek 2000.01. évjáratú 1.8 16V Zafira A-ba (X18XE1 motorkódú) lambdaszondát bontottan, működőképes, jó állapotút, nem túl drágán.Újonnan 60-80 ezer forint, annyit nem szánnék rá.Maximum 20 ezer amit érte adnék.Köszi előre is. Váncsa Csaba csabka82@gmail.com 06203611979 UI:Remélem jó topicban tettem fel a kérdésem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve November28, 2014 Megoszt Elküldve November28, 2014 T csabka82! Az alkatreszek.hu-n 19 eFt-tól indulnak az új lambda szondák. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November28, 2014 Megoszt Elküldve November28, 2014 Mondjuk én sem vagyok híve a bontott alkatrészeknek ha jeladókról van szó, de az a helyzet hogy én nem venném meg az ilyen utángyártott Automega és társai vackokat. Az a tapasztalatom hogy az Opelek csak a gyári (Bosch) lambdaszondákat viselik el hosszú távon, bármilyen más típus egy éven belül újra tönkre fog menni. Mindössze egyvalakit ismerek akinél működik az utángyártott több mint egy éve, de ő is csak ritkán, évente 2-3000km-t megy az autójával. Szóval ha jót akarsz magadnak akkor Bosch, bármibe kerüljön is. Kivéve ha eladásra megy az autó, mert akkor mindegy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
SafE84 Elküldve December2, 2014 Megoszt Elküldve December2, 2014 (edited) Akkor le kell ellenorizd azt az elektromagneses szelepet amely vezerli a Westgate-t (a turbot). Legtobb esetbe atenged es nem general hibat .Az ellenorzest ugy lehet megcsinalni hogy vakumot kell csinalj az "in" oldalra megvezerelni 12 voltal a magneset es az also bemenet le zarod (ahol van egy kis gumikonyok egy szurocskevel) es meg kell tartja a vakumot ha nem akkor a membran kesz belole. A masodik pontot amit sejtek a legtomegmero ez 3000 fordulaton 750 mg korul kell merjen . Ezt egy OP-com al a mert adatoknal elso oldal utolso eloti sor. Úgy néz ki, hogy az említett vákuum-mágnesszelep cseréje megoldotta a problémát. Vasárnap megjártam Obertauern-t (sógorék) jól megpakolva és minden rendben volt. A turbó remekelt (nélküle fel sem jutottam volna célomhoz), egyéb más problémát sem tapasztaltam. Köszönöm segítségedet még 1x! Üdv.: SafE U.i.: Ha a hátsó ablaktörlőm nem töröl a felső 50%-ban és a lapát új, akkor az ablaktörlő kart kell cseréljem hogy rendbe jöjjön? Módosítva December2, 2014 : SafE84 Link to comment Megosztás: More sharing options...
rolland Elküldve December3, 2014 Megoszt Elküldve December3, 2014 Úgy néz ki, hogy az említett vákuum-mágnesszelep cseréje megoldotta a problémát. Vasárnap megjártam Obertauern-t (sógorék) jól megpakolva és minden rendben volt. A turbó remekelt (nélküle fel sem jutottam volna célomhoz), egyéb más problémát sem tapasztaltam. Köszönöm segítségedet még 1x! Üdv.: SafE U.i.: Ha a hátsó ablaktörlőm nem töröl a felső 50%-ban és a lapát új, akkor az ablaktörlő kart kell cseréljem hogy rendbe jöjjön? Igen ,tobb mint valoszinu rozsdas vagy nehezen megy mar a tengely amin fordul hogy az ablakhoz huzza a lapatot, vagy a rugo faradt . Ugyanakkor nem zarnam ki a rossz minosegu torlo lapatot sem. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
SafE84 Elküldve December3, 2014 Megoszt Elküldve December3, 2014 Igen ,tobb mint valoszinu rozsdas vagy nehezen megy mar a tengely amin fordul hogy az ablakhoz huzza a lapatot, vagy a rugo faradt . Ugyanakkor nem zarnam ki a rossz minosegu torlo lapatot sem. Valeo-t raktam fel, így akkor marad a komplett kar cseréje. Köszi a választ! Üdv.: SafE Link to comment Megosztás: More sharing options...
pikta Elküldve December6, 2014 Megoszt Elküldve December6, 2014 Sziasztok! Most vettem egy 2002-es 2.0 DTi Zafira-t (elvileg 191ezer van benne). Cseréltetném a vezérműlánc szettet, de kicsit szíven ütött, hogy 2 lánc is van benne és kedvezménnyel sem úszom meg 100e forint alatt az anyagot. Kérdésem az lenne, hogy szettben kell cserélni az egészet, vagy csak a láncokat kell, esetleg feszítőkkel? Előre is köszi! Üdv.: SafE Szia! Miért akarsz vezérműláncot cserélni? Elvileg örök életű. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
SafE84 Elküldve December9, 2014 Megoszt Elküldve December9, 2014 Szia! Miért akarsz vezérműláncot cserélni? Elvileg örök életű. Szia! Igen, azóta már "felvilágosodtam" a témát érintően (is). Csak ezelött még nem volt láncos gépem. De azért köszi! Üdv.: SafE Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts