pocak Elküldve November20, 2011 Megoszt Elküldve November20, 2011 A C20NE az csak Euro 1-es hivatalosan, az Euro 2 az már az X20SE volt, de olyat csak B Omiba raktak. Ezek sem szentírások, ahány leírás, annyi besorolás. De a C20NE szerintem is inkább 1, mint 2. A vitát 2/3-os fülkés forradalmár vezérünk rövidre zárta... kapod a piros matricát, és otthon hagyhatod a szekeret. Menjél füstokádó szmoghatványozó BKV olajkályhával. Ezek fosnak a piros és vörös színektől... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November20, 2011 Megoszt Elküldve November20, 2011 A 20NE miatt kérdezem: C20NE, vagy sima 20NE? Mindig előkerülő kérdés, állítólag van. 20NE katalizátor nélküli, 115 LE. C20NE katalizátoros, 115 LE, EURO 2! 20SE katalizátor nélküli, 122 LE. 20SEH katalizátor nélküli, 129 LE. Különbségnek a vezérműtengelyt, a chipet (C20NE miatt a katalizátort, lambdát) említik. A Motronic számozás is eltér. Viszont állítólag a HF egyezik. A témát ennyire ismerem, másoktól... Angol nyelvű oldalakat már böngésztem a témában, ahol a pénz nem számít, ott különc tuningokat építenek. Egyes vélemények szerint (és én is ezt pártolom) egyikből sem kifizetődő a másik motorra átalakítás. Külön egyéniségként kellene vele bánni, akár így, akár úgy. Inkább összezavartalak, mint segítettem.... :lol: Sima 20ne-re gondoltam.Kell legyen különbségnek vagy a dugókban vagy a hf-ben,mert más a sűrítési viszony. Csak azért kutakodtam,mert visszajött a HF a sikolásból és a kupás astra szabályzat minimumára sikerült leszedni (95.6mm) az 1.6sz hengerfejet. A régebbi az autofit által megadott 95.9 magas volt,kíváncsi vagyok jelent-e ez teljesítmény,nyomaték változást. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pocak Elküldve November20, 2011 Megoszt Elküldve November20, 2011 Sima 20ne-re gondoltam.Kell legyen különbségnek vagy a dugókban vagy a hf-ben,mert más a sűrítési viszony. Csak azért kutakodtam,mert visszajött a HF a sikolásból és a kupás astra szabályzat minimumára sikerült leszedni (95.6mm) az 1.6sz hengerfejet. A régebbi az autofit által megadott 95.9 magas volt,kíváncsi vagyok jelent-e ez teljesítmény,nyomaték változást. :lol: Dugóban tuti van, alkatrészes keresőnél más cikkszámú a kettő. Pedig ugye a furat egyezik a kettőnél. (alapméretről beszélek) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November20, 2011 Megoszt Elküldve November20, 2011 Sima 20ne-re gondoltam.Kell legyen különbségnek vagy a dugókban vagy a hf-ben,mert más a sűrítési viszony. Csak azért kutakodtam,mert visszajött a HF a sikolásból és a kupás astra szabályzat minimumára sikerült leszedni (95.6mm) az 1.6sz hengerfejet. A régebbi az autofit által megadott 95.9 magas volt,kíváncsi vagyok jelent-e ez teljesítmény,nyomaték változást. :lol: Megfelelő HFtömítéssel a probléma orvosolható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November20, 2011 Megoszt Elküldve November20, 2011 Megfelelő HFtömítéssel a probléma orvosolható. Probléma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November20, 2011 Megoszt Elküldve November20, 2011 Probléma? Bizonyos körülmények között és kezek között igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November20, 2011 Megoszt Elküldve November20, 2011 Bizonyos körülmények között és kezek között igen. No, oszd meg velem légyszives! A 95ös benya esélyes,hogy eldurran magától az tiszta sor. Ha meg a kupás motorok nem akadnak bele a szelepekbe,akkor gondolom ez sem fog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November20, 2011 Megoszt Elküldve November20, 2011 No, oszd meg velem légyszives! A 95ös benya esélyes,hogy eldurran magától az tiszta sor. Ha meg a kupás motorok nem akadnak bele a szelepekbe,akkor gondolom ez sem fog. Ne kelljen már ezt most itt kifejtenem. :lol: Te is tudod, hogy a növelt kompresszió viszony mit hoz magával. Lusta vagyok pötyögni vasárnap este másnaposan. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November20, 2011 Megoszt Elküldve November20, 2011 Ne kelljen már ezt most itt kifejtenem. ;) Te is tudod, hogy a növelt kompresszió viszony mit hoz magával. Lusta vagyok pötyögni vasárnap este másnaposan. :) Új a csapágysor is! :lol: Ha a kupás astra bírja, akkor ez is fogja. :) Amúgy lehet tudok majd 0,azaz nulla km-es opel motorokat (konkrét tipusrólokról nem szólt a fáma) dobozból, kicsipénzért. :P (raktársöprés) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November20, 2011 Megoszt Elküldve November20, 2011 Amúgy lehet tudok majd 0,azaz nulla km-es opel motorokat (konkrét tipusrólokról nem szólt a fáma) dobozból, kicsipénzért. :lol: (raktársöprés) Ha német dízel lesz, szójjá! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tascona Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Érdekelne a lendkerék. Egy monzába lesz. A motor már megvan, de automata volt, így nem volt rajta lendkerék. A váltót majd megoldom. :lol: Egy elérhetőséget ha kérhetnék. hali pu. ment de van 265 getrag(ami monza) valto meg megfelelö lendkerek nekem ez a kombo volt a b asconaban Link to comment Megosztás: More sharing options...
wpetya Elküldve November28, 2011 Megoszt Elküldve November28, 2011 Sziasztok! Az omim gyújtáskapcsolója kontaktkibás lett. Mire indítás pozicióba ér, addigra már nem érintkezik a gyújtása. Hogyan lehet kiszedni a kapcsolórészét? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pocak Elküldve November28, 2011 Megoszt Elküldve November28, 2011 Sziasztok! Az omim gyújtáskapcsolója kontaktkibás lett. Mire indítás pozicióba ér, addigra már nem érintkezik a gyújtása. Hogyan lehet kiszedni a kapcsolórészét? Ha lebontod a kormány burkolatát, a zár fémtestéhez egy fehér és fekete műanyag egység van rögzítve. A fekete azt hiszem patentes, ebből indulnak ki a kábelek. Ezt kell lehúzni az alatta lévő fehér érintkezőiről, és ha minden igaz ekkor csavaros rögzítést találsz. Ha lecsavarod, akkor lejön a fém házról, de vigyázz, nagyon könnyen elveszik a csavar!! ;) Ha jól emléxem ez tovább is bontható, fémes érintkezők és mozgó egység vannak belül. És esetleg kihullik ez-az, ha ügyetlenkedsz. :lol: A lényeg a fekete és fehér egységek állapota. Ezekből vagy egyik, vagy másik, esetleg mindkettő beokádott. Árban nagy a szórás, van olyan, ami közel 10.000.-, de átlagban 2.000-4.000.-/ egység. Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve November28, 2011 Megoszt Elküldve November28, 2011 Tisztelt Fórum, 89-es gyártású C20NE Omega valszeg AC relé haldoklásban szenved. Melyik az AC relé? Van esetleg valakinek eladó Bp közelében (ha igen, írj telefonszámot, de postázhatunk)? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
pocak Elküldve November28, 2011 Megoszt Elküldve November28, 2011 Tisztelt Fórum, 89-es gyártású C20NE Omega valszeg AC relé haldoklásban szenved. Melyik az AC relé? Van esetleg valakinek eladó Bp közelében (ha igen, írj telefonszámot, de postázhatunk)? Köszönöm Üdv! Ez elég érdekes... Eddig nem értem a hozzászólásod. Jó napot doktor úr! Nagyon fáj a bal herém! Az melyik? Valamilyen tünete van-e az autónak (lefullad, rángat, dadog stb) Az évjárat alapján külső AC pumpás a géped, így először ott keresném a bajt. Eltömődött üzemanyagszűrő, tönkrement pumpa, ezt kell kideríteni. Biztosítéktábla, 16-os bizti (FI jelzésű) a befecskendező rendszeré, ez is lehet baj. És nem kínozlak tovább, kérdésedre a válasz: Az AC relé a motortérben található. Ha a fékolajtartály mellett jobbra levő fekete doboztetőt leveszed, talán az 1. relé az övé. Egy fekete kábelköteg az üzemanyagos rendszeré. És nincs két hete, hogy külső pumpát hirdetett valaki, passz melyiken. Vatera, racing-bazar amit szoktam böngészni, valamelyiken volt. Ha az a baj, lehet könnyen (nem árban) meg tudod oldani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve November28, 2011 Megoszt Elküldve November28, 2011 Szia, első olvasat után jogos a herés hasonlat :lol:. Viszont a helyzet azért kicsit jobb. Annó a GSI astrámon mutatkozó tüneteket adja elő az autó, aminek a megoldása annak idején az AC relé cseréje volt. Ezért tippelek AC relére. Amúgy a tünet: az autó egyszer csak menet közben elveszi a gázt, esetleg nem indul újra, csak forgat az önindító huszárosan. Majd vár egy kicsit vele az ember, és megint megy egy jó darabig. Néha dadogni is szokott, előfordul. És mindez csak téli hobbija, nyáron minden hibátlan. Üzemi hőfok eléréséig is minden hibátlan télen is. Nem vagyok 100% az AC relében, de elég olcsó és egyszerű a megpróbálása. Viszont attól tartok, hogy az AC pumpa külön kipróbálása már túlmutat a lehetőségeimen, azt nem tudom szerelő nélkül megoldani. Üdv! Ez elég érdekes... Eddig nem értem a hozzászólásod. Jó napot doktor úr! Nagyon fáj a bal herém! Az melyik? Valamilyen tünete van-e az autónak (lefullad, rángat, dadog stb) Az évjárat alapján külső AC pumpás a géped, így először ott keresném a bajt. Eltömődött üzemanyagszűrő, tönkrement pumpa, ezt kell kideríteni. Biztosítéktábla, 16-os bizti (FI jelzésű) a befecskendező rendszeré, ez is lehet baj. És nem kínozlak tovább, kérdésedre a válasz: Az AC relé a motortérben található. Ha a fékolajtartály mellett jobbra levő fekete doboztetőt leveszed, talán az 1. relé az övé. Egy fekete kábelköteg az üzemanyagos rendszeré. És nincs két hete, hogy külső pumpát hirdetett valaki, passz melyiken. Vatera, racing-bazar amit szoktam böngészni, valamelyiken volt. Ha az a baj, lehet könnyen (nem árban) meg tudod oldani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pocak Elküldve November28, 2011 Megoszt Elküldve November28, 2011 Szia, első olvasat után jogos a herés hasonlat :lol: . Viszont a helyzet azért kicsit jobb. Annó a GSI astrámon mutatkozó tüneteket adja elő az autó, aminek a megoldása annak idején az AC relé cseréje volt. Ezért tippelek AC relére. Amúgy a tünet: az autó egyszer csak menet közben elveszi a gázt, esetleg nem indul újra, csak forgat az önindító huszárosan. Majd vár egy kicsit vele az ember, és megint megy egy jó darabig. Néha dadogni is szokott, előfordul. És mindez csak téli hobbija, nyáron minden hibátlan. Üzemi hőfok eléréséig is minden hibátlan télen is. Nem vagyok 100% az AC relében, de elég olcsó és egyszerű a megpróbálása. Viszont attól tartok, hogy az AC pumpa külön kipróbálása már túlmutat a lehetőségeimen, azt nem tudom szerelő nélkül megoldani. Relé helyét leírtam. A pumpát ki tudod próbálni, de csak ha van kellő önbizalmad... és porral oltód. De lehet csak időhúzás lenne, mert a téli idő azért gyanússá teszi, hogy nem ott a baj. Üzemanyagszűrőt azért lehet cserélni, bilincs és új tömlő nem árt. És az átfolyási irányt nem eltéveszteni. Tippem: elosztófedél a rotorral, a gyújtástrafó, gyertya és kábelek. Elektromosnak vélem a hibát, és talán a párás idő besegít. Esetleg a B Omega rovatban valaki tud segíteni, ez a motor azokban is volt. És azt a topicot többen olvassák. Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve November28, 2011 Megoszt Elküldve November28, 2011 Hát köszi a segítséget.... viszont az egész problémaleírásom fa...ság. Leírásom azon alapult, amit apám elmondott a helyzetről. Most mentem egy nagyobb karikát az autóval.... nem ez a helyzet. Szóval kihasználva segítőkészségedet, újra kérdeznék, kinullázva az eddigieket. Szóval a tapasztalt helyzet az, hogy indítás után némileg bizonytalan az alapjárat, enyhe háromhengerezést ad elő az autó. Ha viszont haladsz az autóval, akkor megy, mint a disznó, kis túlzással repül. Viszont ha megmelegszik, és leállítod, utána nem indul újra. Forgat az önindító, de egyet nem robban. Vársz két percet, és első fordulatra újraindul. Erre esetleg van tipped? Köszi a távgyógyászatot Link to comment Megosztás: More sharing options...
drizzzt Elküldve December21, 2011 Megoszt Elküldve December21, 2011 Sziasztok, egy igen erdekes kerdessel fordulok tanacsert: van egy kombi Astram 1,7 TDI 2001 es, es ujabban beragad a hosszufenyem. Mar csereltem kapcsolot vadi ujra de semmi valtozas. Es nem mindeg jelentkezik a problema. Ha meeg beragad akkor az isten tudja mikor kapcsol ki. Legutobb a biztositokakt kellett kivegyem, es meg 2 nap utan is, miutan probakepp visszadugtam oket meg mindeg egett a hosszufenyem. Van aki azt mondja valami rele az oka a biztositektabalban de nem lehet pl valahol egy szakadas? Van valami otletetek hol keressem? es mit tehetek ellene? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December21, 2011 Megoszt Elküldve December21, 2011 Sziasztok, egy igen erdekes kerdessel fordulok tanacsert: van egy kombi Astram 1,7 TDI 2001 es, es ujabban beragad a hosszufenyem. Mar csereltem kapcsolot vadi ujra de semmi valtozas. Es nem mindeg jelentkezik a problema. Ha meeg beragad akkor az isten tudja mikor kapcsol ki. Legutobb a biztositokakt kellett kivegyem, es meg 2 nap utan is, miutan probakepp visszadugtam oket meg mindeg egett a hosszufenyem. Van aki azt mondja valami rele az oka a biztositektabalban de nem lehet pl valahol egy szakadas? Van valami otletetek hol keressem? es mit tehetek ellene? ez omega fórum.......rossz helyre írtad a kérdésedet.......se évjárat,se pontos tipus(F,G,H). a régebbi autókba sima relék végzik ezt a feladatot,de az újabbakban már egy központi(bady vagy mi a neve...)vezérlőegység. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pocak Elküldve December21, 2011 Megoszt Elküldve December21, 2011 ez omega fórum.......rossz helyre írtad a kérdésedet.......se évjárat,se pontos tipus(F,G,H). a régebbi autókba sima relék végzik ezt a feladatot,de az újabbakban már egy központi(bady vagy mi a neve...)vezérlőegység. Szia! Én is beleszaladtam a hirtelen válaszba, mert nem olvastam el rendesen a hozzászólást. Ha jobban megnézed, említi, hogy 2001-es évjárat. Sebaj, én elküldtem az Astra F topicba..... közben meg G Astra. :lol: Ettől függetlenül rossz helyre jött a kérdés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December22, 2011 Megoszt Elküldve December22, 2011 Szia! Én is beleszaladtam a hirtelen válaszba, mert nem olvastam el rendesen a hozzászólást. Ha jobban megnézed, említi, hogy 2001-es évjárat. Sebaj, én elküldtem az Astra F topicba..... közben meg G Astra. :lol: Ettől függetlenül rossz helyre jött a kérdés. nem vágom annyira az astrákat,de nekem 2 esélyes volt a dolog:F/G. Link to comment Megosztás: More sharing options...
drizzzt Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 koszi, en is eszrevettem es mar odaat is rakerdeztem, valaszt keaptam es megoldottam :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
GT33 Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 sziasztok lenne 1 pár kérdésem omega c20ne-vel kapcsolatban kb 2-3 héttel ezelöt elkezdet az auto kapdosni és most a napokban nagyon nehezen gyult be csak ha tövig nyomtam a gázt de akkoris járt a fordulat le fel ma reggelre pedig be sem indult , amikor már beindulna ac rele lekapcsol de a motor is mintha megakadna vagy nem tudom,jah igen és amikro bemelegedet már nem kapdosot ugy csak ritkán nagyon szépen megköszöném ha valaki segitene elöre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geo1 Elküldve Február13, 2012 Megoszt Elküldve Február13, 2012 sziasztok lenne 1 pár kérdésem omega c20ne-vel kapcsolatban kb 2-3 héttel ezelöt elkezdet az auto kapdosni és most a napokban nagyon nehezen gyult be csak ha tövig nyomtam a gázt de akkoris járt a fordulat le fel ma reggelre pedig be sem indult , amikor már beindulna ac rele lekapcsol de a motor is mintha megakadna vagy nem tudom,jah igen és amikro bemelegedet már nem kapdosot ugy csak ritkán nagyon szépen megköszöném ha valaki segitene elöre is köszi A kábeleket én végig nézném ( gyertya-nem-e húz át) holtpontjeladó, stb. Az alapjárati motort+ csöveket levenném és kipucolnám. Ez elsőkörbe, vagy rá kell kötni a számítógépre, vagy kivillogtatod gémkapocsal. Üdv: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts