wpetya Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Sziasztok! Az volna a gondom, hogy másfél hónapig állt az autó, és most üt a fék. Tavaly mikor leállítottam semmi baja nem volt. Miért? Mit lehet tenni vele? Tárcsafékes az autó, tehát nem deformálhatott el, mint a dobfékeknél szokás. Igaz ebben is van dobfék, de az a kézifék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Sziasztok! Az volna a gondom, hogy másfél hónapig állt az autó, és most üt a fék. Tavaly mikor leállítottam semmi baja nem volt. Miért? Mit lehet tenni vele? Tárcsafékes az autó, tehát nem deformálhatott el, mint a dobfékeknél szokás. Igaz ebben is van dobfék, de az a kézifék. Némi rozsda és retek lerakódás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wpetya Elküldve Február3, 2011 Megoszt Elküldve Február3, 2011 Némi rozsda és retek lerakódás? Nem tudom. Valamelyik nap, amikor lesz időm, megnézem a fékpofákat, és a tárcsákat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pocak Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 Üdv Mindenkinek! Utólagos extrával szerelném fel a torpedóm, nevezetesen gyári ködlámpákkal. Az még nekem is egyértelmű, hogy a lökhárítót cserélnem kell, mert az enyémen nincs meg a helye és felfogatása. Még a régebbi, nem színre fújt lökösről van szó. Szóval kell másik lökös, ködlámpa párban, és itt a kérdés: Mi kell még? Relé és kapcsoló a gyanúm, de ezzel kifújt a tudományom. Ha valaki megerősít ebben, vagy javasol még valamit, köszönettel elfogadom. Csá Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geo1 Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 Üdv Mindenkinek! Utólagos extrával szerelném fel a torpedóm, nevezetesen gyári ködlámpákkal. Az még nekem is egyértelmű, hogy a lökhárítót cserélnem kell, mert az enyémen nincs meg a helye és felfogatása. Még a régebbi, nem színre fújt lökösről van szó. Szóval kell másik lökös, ködlámpa párban, és itt a kérdés: Mi kell még? Relé és kapcsoló a gyanúm, de ezzel kifújt a tudományom. Ha valaki megerősít ebben, vagy javasol még valamit, köszönettel elfogadom. Csá Üdv. Inkább nézz olyan első lámpát amibe gyárilag be van szerelve a ködlámpa. Szerintem olcsóbban kijössz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 Üdv. Inkább nézz olyan első lámpát amibe gyárilag be van szerelve a ködlámpa. Szerintem olcsóbban kijössz. Őőőő emlékeim szerint a duplaoptikás Omega lámpa már távfényes foncsoros volt, a ködlámpa az külön volt. De nem A2-n nem vok 100% os, szal lehet igazad van.... Csak mert a Rekordom olyan, amilyet Te mondasz... de az Reki :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wpetya Elküldve Február7, 2011 Megoszt Elküldve Február7, 2011 Megvan a fék ütésének az oka. Az állásban bemaródott a fékpofák és a tárcsa közti nedvesség miatt a tárcsa. Most már alig észrevehető. Egyre javul. Leszedtem a kerekeket, és nem volt más ott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pocak Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Üdv. Inkább nézz olyan első lámpát amibe gyárilag be van szerelve a ködlámpa. Szerintem olcsóbban kijössz. Csákány! Tudom milyen optikára gondoltál. Szerintem az kiegészítő távfény, de lehet én tévedek. Bontóban, árveréses oldalon sem találok ilyeneket. A lökhárítót úgyis le kell szerelnem, a lámpatest cseréje sem lenne bonyolult. Viszont a kábelezése szerintem eltérő a hagyományostól, és a biztosíték is más lehet. Az eddigi ráfordításom a hagyományos ködlámpás átszereléshez: ködlámpa párban 2500, lökhárító 3000, kapcsoló és relé 500. Más ennyiért csak egy oldali ködlámpát akart nekem eladni. Rabló. <_< Lenne fotóm is ilyen lámpáról, de fogalmam sincs, hogyan lehetne feltölteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pocak Elküldve Február22, 2011 Megoszt Elküldve Február22, 2011 Üdv Mindenkinek! Újabb kérdés, alkalmi vétel előtt. Csereszabatos a B Omega első ülése az A Omegával? És az R25 kéziváltó a B Omegákról származó váltókkal? Gondolom a 6 hengeresek erősebb szerkezetet igényeltek, de a 4 hengeres "örökségek" még jók lehetnek. Esetleg a difi és a lengéscsillapítók egyezéséről ha valaki tájékozottabb. Mert cikkszámra különböznek, de méretben mintha semmi változást nem látnék. C20NE benzines a verdám, az olajkályhás kivitelek szinte biztosan nem frankók. Köszöntem a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Február22, 2011 Megoszt Elküldve Február22, 2011 én luk-ot vennék, ha van rá pénz. és csakis szettet, hogy maximum egyszer kelljen munkadíjat fizetni. Azért a Sachs-ot se küldeném a futottak még kategóriába. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Február22, 2011 Megoszt Elküldve Február22, 2011 Üdv Mindenkinek! Újabb kérdés, alkalmi vétel előtt. Csereszabatos a B Omega első ülése az A Omegával? És az R25 kéziváltó a B Omegákról származó váltókkal? Gondolom a 6 hengeresek erősebb szerkezetet igényeltek, de a 4 hengeres "örökségek" még jók lehetnek. Esetleg a difi és a lengéscsillapítók egyezéséről ha valaki tájékozottabb. Mert cikkszámra különböznek, de méretben mintha semmi változást nem látnék. C20NE benzines a verdám, az olajkályhás kivitelek szinte biztosan nem frankók. Köszöntem a segítséget! Az ülés passzol.A négyhengeres R25 elméletileg passzol,annyi a szivás,hogy nincs rajta sebességjel kihajtás,mert a B Omega az ABS-től kapja a jelet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wpetya Elküldve Március2, 2011 Megoszt Elküldve Március2, 2011 Sziasztok! Nem tudjátok, hogy az A-s Omi féktárcsáinak mi a minimum mérete? Szeretném felszabályoztatni, mert ütnek. Tavaly állt egész decemberben, és a fékbetéteknél megragadhatott a nedvesség, mert egy betétnyi helyen kézzel érezhetően megkapta a korrózió. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geo1 Elküldve Március3, 2011 Megoszt Elküldve Március3, 2011 Sziasztok! Nem tudjátok, hogy az A-s Omi féktárcsáinak mi a minimum mérete? Szeretném felszabályoztatni, mert ütnek. Tavaly állt egész decemberben, és a fékbetéteknél megragadhatott a nedvesség, mert egy betétnyi helyen kézzel érezhetően megkapta a korrózió. Üdv. Igazándiból aki szabályozná annak meg kell mondani hogy egyáltalán lehet vagy kuka a tárcsa. Van valami határértéke de az mennyi? passz 1-2 óra alatt felszabályozzák. Ha nem peremes a tárcsa szerintem nincs baja. DE A FÉK NEM JÁTÉK 1.5 TONNÁNÁL!!!! Ki kell próbálni a csónakot menni vele. Ha nem ráz a kormány fékezéskor akkor szükséges a szabályozás. Amúgy 5e. forintot megér ha felszabályozótatod mindet. Geo Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Március5, 2011 Megoszt Elküldve Március5, 2011 Sziasztok! Nem tudjátok, hogy az A-s Omi féktárcsáinak mi a minimum mérete? Szeretném felszabályoztatni, mert ütnek. Tavaly állt egész decemberben, és a fékbetéteknél megragadhatott a nedvesség, mert egy betétnyi helyen kézzel érezhetően megkapta a korrózió. 22mm az első,8mm a hátsó tárcsa minimális vastagsága. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wpetya Elküldve Március5, 2011 Megoszt Elküldve Március5, 2011 Üdv. Igazándiból aki szabályozná annak meg kell mondani hogy egyáltalán lehet vagy kuka a tárcsa. Van valami határértéke de az mennyi? passz 1-2 óra alatt felszabályozzák. Ha nem peremes a tárcsa szerintem nincs baja. DE A FÉK NEM JÁTÉK 1.5 TONNÁNÁL!!!! Ki kell próbálni a csónakot menni vele. Ha nem ráz a kormány fékezéskor akkor szükséges a szabályozás. Amúgy 5e. forintot megér ha felszabályozótatod mindet. Geo Az egész kocsi enyhén ráz,és hallani. Elhúzást nem tapasztaltam. (bevallom nem figyeltem.) Tudom, hogy nem játék, ezért akarom megszüntetni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wpetya Elküldve Március5, 2011 Megoszt Elküldve Március5, 2011 22mm az első,8mm a hátsó tárcsa minimális vastagsága. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wpetya Elküldve Március5, 2011 Megoszt Elküldve Március5, 2011 Üdv. Igazándiból aki szabályozná annak meg kell mondani hogy egyáltalán lehet vagy kuka a tárcsa. Van valami határértéke de az mennyi? passz 1-2 óra alatt felszabályozzák. Ha nem peremes a tárcsa szerintem nincs baja. DE A FÉK NEM JÁTÉK 1.5 TONNÁNÁL!!!! Ki kell próbálni a csónakot menni vele. Ha nem ráz a kormány fékezéskor akkor szükséges a szabályozás. Amúgy 5e. forintot megér ha felszabályozótatod mindet. Geo Geo Gondolom úgy értetted, hogy ha nem ráz akormány fékezéskor, akkor nem szükséges a szabályozás. (A "nem" gondolom véletlen maradt ki.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geo1 Elküldve Március5, 2011 Megoszt Elküldve Március5, 2011 Geo Gondolom úgy értetted, hogy ha nem ráz akormány fékezéskor, akkor nem szükséges a szabályozás. (A "nem" gondolom véletlen maradt ki.) Ja igen jól mondod . Bocsesz kicsit elcsesztem.:D előrébb járt a gondolat mint amit írni akartam. Geo :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
postd Elküldve Március9, 2011 Megoszt Elküldve Március9, 2011 Sziasztok Nem tudja valaki esetleg ,hogy az omega sperr diffihez milyen fajta átalakítás kell ,hogy be lehessen rakni Ascona vagy manta B -be? Milyen eltérések lehetnek ? Előre is köszönöm üdv Dani Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 http://veteranopel.hu/hirpic/2428.jpg Ilyen vízcsövet keresek C20NE Omegából! Ha van valakinek írjon a: j.balint@freemail.hu e-mailcímre! Köszönöm!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 http://veteranopel.hu/hirpic/2428.jpg Ilyen vízcsövet keresek C20NE Omegából! Ha van valakinek írjon a: j.balint@freemail.hu e-mailcímre! Köszönöm!!! A négy visszafolyós verzió jobb lenne! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 Sziasztok Nem tudja valaki esetleg ,hogy az omega sperr diffihez milyen fajta átalakítás kell ,hogy be lehessen rakni Ascona vagy manta B -be? Milyen eltérések lehetnek ? Előre is köszönöm üdv Dani A Manta merev hidas az Omega független felfüggesztésű.Teljesen más a két autó.Ehhez nem átalakitás kell,hanem teljes átépités. Link to comment Megosztás: More sharing options...
postd Elküldve Március15, 2011 Megoszt Elküldve Március15, 2011 A Manta merev hidas az Omega független felfüggesztésű.Teljesen más a két autó.Ehhez nem átalakitás kell,hanem teljes átépités. Ezzel tisztában vagyok de nem hidat akarok cserélni hanem diffit. Az omega diffibe ugyanúgy két féltengely megy mint a mantáéba és egy kardán. A németeknél bevált csak annyira nem jó a nyelvtudásom ,hogy tudjam mit kell belőle lefaragni, bár bőven megteszi egy omega műszaki paramatére is. azért köszi Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Március15, 2011 Megoszt Elküldve Március15, 2011 A Manta merev hidas az Omega független felfüggesztésű.Teljesen más a két autó.Ehhez nem átalakitás kell,hanem teljes átépités. be lehet rakni az omega sperrt teljes átépités nélkül is........ :D Ezzel tisztában vagyok de nem hidat akarok cserélni hanem diffit. pü-ben beszélünk! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bpomega Elküldve Április13, 2011 Megoszt Elküldve Április13, 2011 Hello ! Van egy Opel Omega A -m. A diffi-nek van valami baja, mert zúg, dombon 1-es be ugrálva gurul hátra. Mi lehet a baj ? Fellehet újítani a diffit vagy másik kell ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts