wpetya Elküldve Február7, 2009 Megoszt Elküldve Február7, 2009 saját tapasztalat,hogy tudj autótszerelni és legyen tartalék alkatrészed,mert akkor nem érhet semmi váratlanul...... :D :D öreg autóval sajnos mindig akad gond főleg ha napi használatban van,de nem mondanám hogy nem érdemes öreg autóval rohangálni. ez már +!!!!!! remélem. :lol: :lol: Egyet értek . Én is amit tudok magam javítok rajta, persze van amihez tényleg szakműhely kell. Nálam tavaly rendbe kellett hozni hátul az alját, mert kirohadt a rugótányér környéke. Szólt is a lakatos, hogy ez Opel betegség. Nem árt legalább évente sasolni a hátsó futóműnél a kasznit. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dannert Elküldve Február7, 2009 Megoszt Elküldve Február7, 2009 öreg autó? előtte 87-es bmw-m volt, bár ahhoz valóban könnyű volt alkatrészt találni, sok magánember bontott olyat, és rengeteg más típusba is szerelték az alkatrészeit. pedig fordítva gondolná az ember, hogy egy opelből több van, mint cápa bmw-ből. ez a kocsi 93-as, rozsdát nem nagyon találsz rajta, tényleg megkímélt darab.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Február7, 2009 Megoszt Elküldve Február7, 2009 cápából annyi volt,főleg a kicsiből(3-as),hogy dunát lehetne velük rekeszteni.mint opelból a kadettel....... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dannert Elküldve Február7, 2009 Megoszt Elküldve Február7, 2009 cápából annyi volt,főleg a kicsiből(3-as),hogy dunát lehetne velük rekeszteni.mint opelból a kadettel....... :D hát nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kissödi Elküldve Február7, 2009 Megoszt Elküldve Február7, 2009 sziasztok! A következö problémám van: a nyáron ki lett cserélve a benzinpumpa reléje, után jól ment egészen mostanáig de most mintha ugyan az lene, a relét kicseréltem az nem segített. Kivettem a gyertyákat szikra van. Amikor bemelegszik akkor leáll és utána nem akar indulni, voltam vele opel szervízben (külföldi) kicserélték a termoszenzort, de nemsegített. mi lehet a baja ?? :D 1987 1.8i Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Február7, 2009 Megoszt Elküldve Február7, 2009 hát nem. ???????????, Link to comment Megosztás: More sharing options...
CPeti Elküldve Február8, 2009 Megoszt Elküldve Február8, 2009 Szeptemberben vettem egy 92-es évjáratú, c20ne motoros Omegát, de sajnos nincs a műszerfalán fordulatszámmérő. Bontott, fordulatszámmérős műszerfal-elemre ki lehet cserélni úgy, hogy az pontosan működjön is? Tudom, legjobb, ha magad szereled, de mégis megkérdem: Budapest környékén tudnátok ajánlani egy olcsó, és megbízható szakértőt, aki megtudná nézni, hogy mely alkatrészeket kellene kicserélni, hogy ne érjen meglepetés? (Lehetőleg a XXII. ker-hez közel.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február8, 2009 Megoszt Elküldve Február8, 2009 Szeptemberben vettem egy 92-es évjáratú, c20ne motoros Omegát, de sajnos nincs a műszerfalán fordulatszámmérő. Bontott, fordulatszámmérős műszerfal-elemre ki lehet cserélni úgy, hogy az pontosan működjön is? Ki lehet. Mondjuk már az is meglepő hogy egy C20NE-ben nincs fordulatszámmérő... Maga a műszeregység csereszabatos, ha szerencséd van akkor be is van kábelezve egész az óráig, ha nincs akkor csak a motorvezérlőtől kell egy kábelt behúzni a műszerfali csatlakozóig. Másik műszeregység vásárlásánál arra figyelj hogy az impulzusjeladó kódja megegyezzen (ha minden igaz a műszerfal számlapján egy négyjegyű szám jelzi, W=xxxx formában), különben nem lesz pontos az új műszered. Link to comment Megosztás: More sharing options...
CPeti Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 Köszi a választ! A két első ülés közé könyöktámaszt szeretnék tenni a tartórekesz fölé. Olyat szeretnék, ami felnyitható, és a tartórekesz továbbra is használható marad. Létezik olyan, amit csak egyszerűen a rekesz fölé kell illesztenem? Esetleg lenne vkinek ilyen eladó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
omi x20xew Elküldve Február15, 2009 Megoszt Elküldve Február15, 2009 Köszi a választ! A két első ülés közé könyöktámaszt szeretnék tenni a tartórekesz fölé. Olyat szeretnék, ami felnyitható, és a tartórekesz továbbra is használható marad. Létezik olyan, amit csak egyszerűen a rekesz fölé kell illesztenem? Esetleg lenne vkinek ilyen eladó? Itt nézz szét...>>> http://www.streetfreeautotuning.hu/index.p...1&Itemid=31 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wpetya Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Sziasztok! Van még rajtam kívül valakinek gáz-benyás Omegája? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Sziasztok! Van még rajtam kívül valakinek gáz-benyás Omegája? :blush: Muszáj lesz benzin-gázos Senatorral beérned :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wpetya Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Muszáj lesz benzin-gázos Senatorral beérned :lol: Az is jó:blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Február26, 2009 Megoszt Elküldve Február26, 2009 Sziasztok! Van még rajtam kívül valakinek gáz-benyás Omegája? :blush: nekem omega motoros senatorom van,az is jó? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Február26, 2009 Megoszt Elküldve Február26, 2009 Az is jó :blush: Térjünk a lényegre,mit szeretnél tudni?Igaz szerintem,ha gázzal van kapcsolatban a kérdés,úgy kellett volna feltenned,hogy kinek van Lovato,Landirenzo stb. gázrendszere.Hogy milyen autóban van az szinte másodlagos. Ha már itt tartunk én is kérdeznék,mindenkitől.Hol van a szűrő a gázrendszerben és hogy néz ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wpetya Elküldve Február26, 2009 Megoszt Elküldve Február26, 2009 Nekem Lovato van beszerelve. Nekem az a kérdésem volna, hogy baj-e, hogy amikor kifogy a gáz, nem rögtön áll át benzinre a rendszer, hanem elöbb leáll a motor, és utánna sokat kell indítózni benyaüzemben? (Ez csak a gáz elfogyásánál van.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Február26, 2009 Megoszt Elküldve Február26, 2009 Nekem Lovato van beszerelve. Nekem az a kérdésem volna, hogy baj-e, hogy amikor kifogy a gáz, nem rögtön áll át benzinre a rendszer, hanem elöbb leáll a motor, és utánna sokat kell indítózni benyaüzemben? (Ez csak a gáz elfogyásánál van.) Gázinjektor vagy sima keverőfejes rendszer? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wpetya Elküldve Február26, 2009 Megoszt Elküldve Február26, 2009 Gázinjektor vagy sima keverőfejes rendszer? Ezt sajnos nem tudom... Hogy lehet megálapítani? Amúgy a motor injektoros. 18 seh Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Február26, 2009 Megoszt Elküldve Február26, 2009 Ezt sajnos nem tudom... Hogy lehet megálapítani? Amúgy a motor injektoros. 18 seh biztos hogy keverőfejes......ilyen öreg autóba nem raktak annó még befecsis gázt. amúgy meg sokkal jobb a keverőfejes,kevesebb a hibalehetőség-igaz pontatlanabúl beállítható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Február26, 2009 Megoszt Elküldve Február26, 2009 Nekem Lovato van beszerelve. Nekem az a kérdésem volna, hogy baj-e, hogy amikor kifogy a gáz, nem rögtön áll át benzinre a rendszer, hanem elöbb leáll a motor, és utánna sokat kell indítózni benyaüzemben? (Ez csak a gáz elfogyásánál van.) [/quote ha sima keverőfejes akkor nem. annak a vezérlője nem érzékeli a gáz mennyiségét. benyával meg valszeg azért kell indítózni sokat,mert elengedi a nyomást az a/c-d. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Február26, 2009 Megoszt Elküldve Február26, 2009 Ha már itt tartunk én is kérdeznék,mindenkitől.Hol van a szűrő a gázrendszerben és hogy néz ki? a redi elött nem sokkal(20-60 cm szokott lenni álltalában).nem különleges dolog 1 kb nagyobb tojás mérető rézház amiből 2 rézcső megy ki-be.az alja leszedhető és ott van a filter amit lehet cserélni(én már 150000-nél járok vele és semmi baja),de csak elzárt multinál szedd szét,mert nyomás alatt van állandóan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Február26, 2009 Megoszt Elküldve Február26, 2009 a redi elött nem sokkal(20-60 cm szokott lenni álltalában).nem különleges dolog 1 kb nagyobb tojás mérető rézház amiből 2 rézcső megy ki-be.az alja leszedhető és ott van a filter amit lehet cserélni(én már 150000-nél járok vele és semmi baja),de csak elzárt multinál szedd szét,mert nyomás alatt van állandóan. Nekem olyanom nincs szinte biztos.De a gázrendszerem fuldoklik szépen.Alapjáraton szépen jár,de ahogy a gázra lépek befullad.Folyamatos padlógáznál föl-le ugrál a fordulat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wpetya Elküldve Február26, 2009 Megoszt Elküldve Február26, 2009 Most benyával mászkálok, és pöccre indul. Amúgy, ha közben átváltottam benyára, minden gond nélkül beindult. (Mert álváltásnál is leállt, de utánna pöccre indult benyaállásban.) Nekem az a gyanúm, hogy amikor kifogy a gáz, némi még marad a rendszerben, ami a fennakadást okozza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wpetya Elküldve Február26, 2009 Megoszt Elküldve Február26, 2009 Nekem olyanom nincs szinte biztos.De a gázrendszerem fuldoklik szépen.Alapjáraton szépen jár,de ahogy a gázra lépek befullad.Folyamatos padlógáznál föl-le ugrál a fordulat. Én egyszer véletlen elmozdítottam a gyújtókábelen lévő kb. 15-20 mm re feltekert vékony kábelt, (a bemenő gyújtókábelen van) és az okozott rendellenes motorjárást gáz üzemben. Elvittem szakműhelybe, és egy óra mulva jöttek rá, mi a baj. Rákötöttek mindenféle műszert, és mind jó eredményt mutatott. Egyszer csak az egyik szerelőnek eszébe jutott a kis vékony kábel, megigazította, és valamit forrasztott rajta, és ez volt a hiba. Nézd meg te is. Zöldkártya vizsgálatkor beraktak egy mechanikus szelepet a meglévő elé, mert annak a szabályozó csavarja berohadt. (Az a szelep zárja le a gázt, ami működik is továbbra, csak nem lehet szabályozni.) Azóta egy kicsit lomhább lett az autó gázzal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Február27, 2009 Megoszt Elküldve Február27, 2009 Most benyával mászkálok, és pöccre indul. Amúgy, ha közben átváltottam benyára, minden gond nélkül beindult. (Mert álváltásnál is leállt, de utánna pöccre indult benyaállásban.) Nekem az a gyanúm, hogy amikor kifogy a gáz, némi még marad a rendszerben, ami a fennakadást okozza. Lehet,hogy a dupla üzemanyagtól fullad be,azért nem indul elsőre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts