Razor01 Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 Köszi, a Marotinál találtam 9900-ért. De persze ha tudsz olcsóbbat... :) Okos pédéjef formátum megoldja :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sracz Elküldve Július5, 2015 Megoszt Elküldve Július5, 2015 Sziasztok, ismét adódott egy gondom, de most konkrét tapasztalatokra lenne szükségem. 3 hónap alatt sikerült széthajtanom az omegát, a c24ne motor egyes hajtókarja 160-nál kinézett a pusztába megnézni milyen idő van és az ablakot nyitva is hagyta a motor oldalán... Semmi előjele nem volt, egyszer csak elkezdett kolompolni, majd hangos csörömpöléssel elhagytam a fél hajtókart. A motor közben egy pillanatra sem szorult meg, gyakorlatilag utána is gurultam még mintegy 100-150 m-t sebességben, de már kikapcsolt gyújtással. Ma sem tudom, mi okozhatta, csak egy boncolás deríthetné ki. A gondom nem is ez, hanem az, hogy közben beleszerettem a nagy dögbe és vettem egy ugyanilyet. jelenleg úgy áll a dolog, hogy ami a régiben jó és működik, az a másikból hiányzik és fordítva. Az újban van ülésfűtés, ködlámpa, digitális kijelző a fogyasztáshoz, hőmérséklethez, miegymáshoz, viszont egy valamilyen nagyon gagyi rádiósmagnó, mindössze egy szál tyúkbéllel és antenna kábellel bekötve, az ülésfűtés kapcsolói pedig a klimakapcsolók helyén leledzenek. Ezeket szeretném a régiben található sokkal jobb állapotú gyári cuccokkal, gyári állapotúra kicserélni, ám az újonnan vásárolt dögben nem találtam meg a gyári Blaupunkt rádiónak előkészített kábelköteget, az álmoskönyvek és az electric diagramm szerint pedig benne kéne lennie... Az ülésfűtés kapcsolók helye is üresen tátong, így oda hiába is tenném be a meglévő kapcsolókat. A megoldás talán a komplett műszerfal kicserélése lenne, ám gőzöm nincs, hogy kezdjek hozzá, hány csavar és hol tartja az egészet. Az oldalsó légbeömlők leszerelése nem okoz gondot, az esetleg alatta található rögzítőcsavarokat is megtalálom... de hol a többi? Ki kell bontanom belőle mindent, vagy a nélkül is megy a dolog? Nem szétburványolni akarom, hanem a lehető leggyorsabban (mert szinte napi használatban van a gép) és legnormálisabban megcsinálni. A másik gondom, hogy fűtés az van benne... éjjel-nappal, télen-nyáron... hiába húzom le kék állásba a fűtéskart, ez a dög bizony 40-45 fokos levegőt tol be az összes légbeömlőn... a rádió helyén benyúlva lehet érezni a bovdenen, hogy mozgatja, valamint kisebb kattanást is lehet hallani, mintha lezárná a fűtést, mégsem zárja le. erről is várnék ötleteket! Köszönöm előre is a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Július9, 2015 Megoszt Elküldve Július9, 2015 Sziasztok, ismét adódott egy gondom, de most konkrét tapasztalatokra lenne szükségem .... Köszönöm előre is a segítséget. Marótiban nem nézted, hogy az A Omega szerelési könyv megvan-e? Mert sokat segít a problémádon! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sracz Elküldve Július10, 2015 Megoszt Elküldve Július10, 2015 (edited) Köszi, közben megtaláltam. Az A szerelésiben nem találtam meg értelmes leírásban, viszont van egy könyv, ami Vauxhal Omega & Senator címet visel, abban benne van. Két-két csavar a két oldalsó légterelő alatt és további három a szélvédő alatti légterelő leszerelése után válik elérhetővé, valamint egy alul, középen a box eltávolítása után hozzáférhető. Már csak az a kérdés, hogy hová van eldugva a rádió kábelezése, mert ameddig be tudtam nyúlni teljes lebontás nélkül, addig sehol nem tudtam kitapintani a csatlakozót... Lehet, hogy ez miatt kénytelen leszek mégis kibontani az egészet és akkor már ki is cserélem egyben. Csak ez nem néhány perces meló lesz, nyilván, hiszen ehhez mindent ki kell belőle szerelni és a kormányt is leszedni... Egy hétvégi program, ha jó idő lesz. Módosítva Július10, 2015 : Sracz Link to comment Megosztás: More sharing options...
motewo Elküldve Július10, 2015 Megoszt Elküldve Július10, 2015 Sziasztok Tanacs kellene van egy zafiram es egy hete elkezdtem hallani kanyarodaskor egy csiszolo hangot mintha ket fem egymas hoz erne az elso kerek felol nem kopog csak koszorul ma megemeltem es fuggoleges iranyba semmi de oldal iranyban olyan 3-5 mm kotyog az erdekes az hogy mind a ket oldalon ez van ez normalis? Ra adasul mind a ket oldalon szorul a kerek mikor kezzel forgatom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus12, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2015 Sziasztok! Meg tudja nekem mondani valaki, hogy létezett e A omiban 22-nél nagyobb főfékhenger? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Miklós Elküldve Szeptember14, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2015 (edited) Sziasztok! Van egy 2,5-ös td omegám és valami zakatolás,kopogás,csattogás hallatszik a motortérből,segítséget,szeretnék kérni hogy mi lehet az!? A motor fordulattól függetlenül van ez a probléma. Módosítva Szeptember14, 2015 : Miklós Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sracz Elküldve Szeptember15, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2015 (edited) Sziasztok! Van egy 2,5-ös td omegám és valami zakatolás,kopogás,csattogás hallatszik a motortérből,segítséget,szeretnék kérni hogy mi lehet az!? A motor fordulattól függetlenül van ez a probléma. Szia! Javaslom, hogy sürgősen nézd, vagy nézesd meg! Nem jó ómen. Jobb esetben "csak" hidrotőke probléma, rosszabb esetben valami elszabadulni készül. A közelmúltban jártam így én is, ez lett az eredménye: https://goo.gl/photos/9b2b2nM5kJXDW86q7 Módosítva Szeptember15, 2015 : Sracz Link to comment Megosztás: More sharing options...
szusi Elküldve Február24, 2016 Megoszt Elküldve Február24, 2016 Sziasztok,Omega A 92-es évjárat, 2.0 CNE.Check engine lámpa folyamatosan világít. Kivillogtattam a hibakódot: 57 :Szabályozóegységben alapjárati fordulatszám szabályozásának teljesítményköre. A gép rendesen dolgozik,alapjárati problémák sincsenek. Kérnék a hozzáértőktől pár javaslatot,véleményt,hogy mit érdemes átnézni,megmozgatni rajta.(esetleg kábel,konntakt.stb..) Köszi előre is.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
LorikaB Elküldve Augusztus25, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2016 Elég buta kérdésem lenne, amire sehol nem találtam választ az interneten... Ez mi?Kép Ez áll rajta: "PED" Nem valami Engine Diagnostic Port vagy valami hasonló? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus26, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2016 De az, ez a Motronic 10pin-es diagnosztikai portja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
OmegásNorbi Elküldve November7, 2016 Megoszt Elküldve November7, 2016 Sziasztok Fórumtagok! Egy 92-es Omega A tulaja vagyok. Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy a szélvédő alatti műanyag elem az enyémen hiányos, feltételezem ez az oka annak hogy beázik az autó. Hol tudnék hozzá elemet találni illetve hogy tudnám a lyukat befedni valamivel. Illetve keresek ajtó kárpitokat valamint üléseket is. (nembiztos hogy ide illik minden problémám de remélem tudtok segíteni) Minden választ előre köszönök! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts