zotya975 Elküldve Július31, 2019 Megoszt Elküldve Július31, 2019 1 órával ezelőtt, DarthVödör írta: A tied biztos ABS-es, mind a 4 keréktől kap jelet az ABS, innen jön ki a WEG (sebesség) jel. Elvileg igen, ABS-es, ugye a relé nincs bent, a visszajelző nem világít, és még nem fékeztem akkorát hogy "darált" volna a pedál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
thekissa82 Elküldve Augusztus4, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2019 Sziasztok! 2008as G Astrában nézegetek könyöktámaszokat. Valakinek van tapasztalata velük? Tartósak? Ajánlani tudtok konkrétan valamit? Nem kókányolom vele szét nagyon az autót? Előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Augusztus5, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2019 On 2019. 07. 31. at 9:56, zotya975 írta: Egyenlőre marad hátul a W5W így nem jön elő a parázslás, de megköszönném ha megmondanád az ellenállás nagyságát. Szia! 1,1K és 2,2K 0,6W ellenállásokat használok, az egyikkel előbb a másikkal később alszik ki a led. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Augusztus6, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2019 On 2019. 08. 04. at 8:43, thekissa82 írta: Sziasztok! 2008as G Astrában nézegetek könyöktámaszokat. Valakinek van tapasztalata velük? Tartósak? Ajánlani tudtok konkrétan valamit? Nem kókányolom vele szét nagyon az autót? Előre is köszönöm Szerintem a legjobb megoldás a H Astra könyöklő bele! Gyári, erős, rekeszes, állítható magasságú, hátra hajtható és nem vesz el helyet sehonnan, megmarad a tároló alul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Augusztus6, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2019 Üdv! Lehet láma kérdés, de a fordulatszám mérő óra honnan kapja a jelet y17dt esetében? A főtengely jeladótól? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Augusztus6, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2019 3 órája, gyurigyerek írta: Üdv! Lehet láma kérdés, de a fordulatszám mérő óra honnan kapja a jelet y17dt esetében? A főtengely jeladótól? ECU-ból az X22/11 zöld 0,5mm2 vezetéken X2/63 átvezetőn keresztül a tacho/20 csatlakozóra. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kingblue Elküldve Augusztus6, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2019 Sziasztok.Z14xep motornál hány darab hőmérséklet érzékelő van?Egy van a vizpumpa tetején de azon kivűl van-e még.Ami a műszercsoportnak adja a jelet .Vagy ez adja az ecu-nak is és a műszernek is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kahon Elküldve Augusztus6, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2019 Sziasztok! Égve maradt a mtorhűtés visszajelzőm, ennek a megoldásában kérnék segitséget. Illetve indítás után egy pillanatra elalszik. Öregjárgány ,feltételeztem a jeladó romlott el(ha jól tudom csak 1db van a termosztátnál) Így cseréltem, de a hiba megmaradt. Rá mértem a szenzor és az ECU közti kábelre szakadás nincs. Nemtudom mennyinek kell lennie a vízhőfok jeladó ellenállásának(ha jól tippelek az csak egy termisztor), de a régi amit kiszedtem nagyságrendileg 10k az új 20k ellenállást mutat. OBN-n ránéztm -40°C, ami az én olvasatomban szakadás kellene hogy legyen. Még az ECU belső lábait is leellenőríztem, de ott is minden a helyén van. Behúztam egy új testkábelt a kasztni és az ECU közé. A hiba továbbra is fennál. Van esetleg valakinek ötlete hogy merre induljak tovább? A motorhűtés rendszer mit/miket ellenőriz indításnál? Az autó ugyan járóképes, de az első 5 percben elég kínlódás vele menni. Indítás után a klíma és vízhűtő ventillátorok folyamatosan mennek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Augusztus7, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2019 14 órája, kahon írta: Sziasztok! Égve maradt a mtorhűtés visszajelzőm, ennek a megoldásában kérnék segitséget. Illetve indítás után egy pillanatra elalszik. Öregjárgány ,feltételeztem a jeladó romlott el(ha jól tudom csak 1db van a termosztátnál) Így cseréltem, de a hiba megmaradt. Rá mértem a szenzor és az ECU közti kábelre szakadás nincs. Nemtudom mennyinek kell lennie a vízhőfok jeladó ellenállásának(ha jól tippelek az csak egy termisztor), de a régi amit kiszedtem nagyságrendileg 10k az új 20k ellenállást mutat. OBN-n ránéztm -40°C, ami az én olvasatomban szakadás kellene hogy legyen. Még az ECU belső lábait is leellenőríztem, de ott is minden a helyén van. Behúztam egy új testkábelt a kasztni és az ECU közé. A hiba továbbra is fennál. Van esetleg valakinek ötlete hogy merre induljak tovább? A motorhűtés rendszer mit/miket ellenőriz indításnál? Az autó ugyan járóképes, de az első 5 percben elég kínlódás vele menni. Indítás után a klíma és vízhűtő ventillátorok folyamatosan mennek. Amit cseréltél az megy az ECU-ra, innen tudja hány fokos a hűtővíz. Az ECU kimenete megy a műszerekre, tájékoztató jelleggel. Tehát nem 100% pontos, csak jelzés értékű. A hűtőmodul is innen kapja a hűtővíz hőmérsékletet a "K" vonalon. Ami hiba szokott lenni az a klíma radiátoron a nyomás kapcsoló csatlakozója. Szemből bal szélén találod meg. Egy hosszúkás henger, amibe 3 vezeték megy egy csatlakozóban. Na ez kap hideget, meleget, vizet, mindent. Tömítetlen lesz. Az érintkezők oxidálnak. A nyomáskapcsoló egyik állása a magas gáznyomás, a másik az alacsony. Mivel megnő az átmenet az érintkezőknél, úgy "látja" hogy felment a nyomás, és hűteni kell. Csatlakozó csere, és a tömítésre fokozott figyelemmel! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kahon Elküldve Augusztus7, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2019 6 hours ago, DarthVödör said: Amit cseréltél az megy az ECU-ra, innen tudja hány fokos a hűtővíz. Az ECU kimenete megy a műszerekre, tájékoztató jelleggel. Tehát nem 100% pontos, csak jelzés értékű. A hűtőmodul is innen kapja a hűtővíz hőmérsékletet a "K" vonalon. Ami hiba szokott lenni az a klíma radiátoron a nyomás kapcsoló csatlakozója. Szemből bal szélén találod meg. Egy hosszúkás henger, amibe 3 vezeték megy egy csatlakozóban. Na ez kap hideget, meleget, vizet, mindent. Tömítetlen lesz. Az érintkezők oxidálnak. A nyomáskapcsoló egyik állása a magas gáznyomás, a másik az alacsony. Mivel megnő az átmenet az érintkezőknél, úgy "látja" hogy felment a nyomás, és hűteni kell. Csatlakozó csere, és a tömítésre fokozott figyelemmel! Köszönöm szépen a gyors választ. Megnéztem a nyomáskapcsoló csatiját semmi elváltozást nem találtam. Amit nem írtam mert nem gondoltam hogy a klímának lehet köze a motorhűtéshez kb 1 éve nincs benne gáz. Rámértem a csatira amin a vízhőfok jeladó van de nem tudom a megfelelő értékeket. kék-piros vezetéken állandó 5v van, a barnán gyujtáson 12v körül, anélkül kb 0.6v. Élő adatoknál továbbra is -40°C a vizem. Ez vajon az az adat amit az ECU vát vagy ami "jelzés értékű"? Mostmár tudok hibakódat is írni: Jelenlegi hibajegyzék ------------------ P0115: Engine Coolant Temperature Circuit P0130: O2 Sensor Circuit (Bank 1 Sensor 1) P1405: [BMW] Heated Catalyst Power Switch Overtemperature Condition (Bank 2) [Chrysler] Exhaust Gas Recirculation System Valve 3 [Ford] Differential Pressure Feedback Electronic Sensor circuit Upstream Hose [Toyota] Turbo Pressure Sensor Circuit. [Mazda] DPFE Sensor Upstream Hose Off Or Plugged [Dodge] Exhaust Gas Recirculation System Valve 3 [Jeep] Exhaust Gas Recirculation System Valve 3 Hibák a múltból hibák ------------------ Ecu-ban nincs visszamenőleg hiba Egyéb hibakód észlelve (esetleg függőben lévő, folyamatban van vagy gyártó specifikus) ---------------------------------------------------- P0136: O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2) B3F01: Ismeretlen kód - Több információ található a weben P0101: Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem P05E1: Ismeretlen kód - Több információ található a weben U21BD: Ismeretlen kód - Több információ található a weben U21BF: Ismeretlen kód - Több információ található a weben Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Augusztus7, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2019 1 órával ezelőtt, kahon írta: Köszönöm szépen a gyors választ. Megnéztem a nyomáskapcsoló csatiját semmi elváltozást nem találtam. Amit nem írtam mert nem gondoltam hogy a klímának lehet köze a motorhűtéshez kb 1 éve nincs benne gáz. Rámértem a csatira amin a vízhőfok jeladó van de nem tudom a megfelelő értékeket.kék-piros vezetéken állandó 5v van, a barnán gyujtáson 12v körül, anélkül kb 0.6v. Élő adatoknál továbbra is -40°C a vizem. Ez vajon az az adat amit az ECU vát vagy ami "jelzés értékű"? Mostmár tudok hibakódat is írni: Jelenlegi hibajegyzék ------------------P0115: Engine Coolant Temperature Circuit P0130: O2 Sensor Circuit (Bank 1 Sensor 1) P1405: [BMW] Heated Catalyst Power Switch Overtemperature Condition (Bank 2) [Chrysler] Exhaust Gas Recirculation System Valve 3 [Ford] Differential Pressure Feedback Electronic Sensor circuit Upstream Hose [Toyota] Turbo Pressure Sensor Circuit. [Mazda] DPFE Sensor Upstream Hose Off Or Plugged [Dodge] Exhaust Gas Recirculation System Valve 3 [Jeep] Exhaust Gas Recirculation System Valve 3 Hibák a múltból hibák ------------------ Ecu-ban nincs visszamenőleg hiba Egyéb hibakód észlelve (esetleg függőben lévő, folyamatban van vagy gyártó specifikus) ---------------------------------------------------- P0136: O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2) B3F01: Ismeretlen kód - Több információ található a weben P0101: Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem P05E1: Ismeretlen kód - Több információ található a weben U21BD: Ismeretlen kód - Több információ található a weben U21BF: Ismeretlen kód - Több információ található a weben kék/piros a hőmérséklet szenzor jele, ami hőre csökkenti a ellenállását. A barna az ECU-ból jön, de tulajdonképpen egy kapcsolt test. Vagyis 0V. Az OBD hivatkozik a motor hűtővíz hőmérő áramkörre, de az O2 szenzor hibára is. Az Y4:EGR szelep, a B12:hűtővíz hőmérő áramkör, a B30:kopogás érzékelő, az B117:első és B118:hátsó lambda szonda jelét is ez a barna vezeték testeli. Nem volt esetleg lambda szonda vezeték javítva, cserélve? Esetleg levált az ECU kivezetése, belül... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kahon Elküldve Augusztus7, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2019 (edited) 1 hour ago, DarthVödör said: kék/piros a hőmérséklet szenzor jele, ami hőre csökkenti a ellenállását. A barna az ECU-ból jön, de tulajdonképpen egy kapcsolt test. Vagyis 0V. Az OBD hivatkozik a motor hűtővíz hőmérő áramkörre, de az O2 szenzor hibára is. Az Y4:EGR szelep, a B12:hűtővíz hőmérő áramkör, a B30:kopogás érzékelő, az B117:első és B118:hátsó lambda szonda jelét is ez a barna vezeték testeli. Nem volt esetleg lambda szonda vezeték javítva, cserélve? Esetleg levált az ECU kivezetése, belül... Hohó! Milyen igaz, az egyes lambdaszonda volt cserèlve. Aki cserélte, először egy univerzálist próbált,de nem jött be, utána lett egy gyári. Majd hibatörlès és egy darabig rendben is volt az autó. Szerinted ha a barnára testet adok az jó lehet a hiba kiszűrèsère? Ha azzal van a baj akkor az ECUban ment meg valami? Módosítva Augusztus7, 2019 : kahon Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Augusztus7, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2019 3 órája, kahon írta: Hohó! Milyen igaz, az egyes lambdaszonda volt cserèlve. Aki cserélte, először egy univerzálist próbált,de nem jött be, utána lett egy gyári. Majd hibatörlès és egy darabig rendben is volt az autó. Szerinted ha a barnára testet adok az jó lehet a hiba kiszűrèsère? Ha azzal van a baj akkor az ECUban ment meg valami? Ahogy írtad, a vízhőmérséklet szenzoron gyújtásra megjelenik a +12V! Ami azt jelenti, hogy valami átvezet. Lambda szonda (4 szálas) 2 vezeték (1, 2) a fűtés, ami pár Ohm, 2 szál (3,4) a szenzor. Az ECU-n belül nem tudom hogy van kapcsolva. Gondolom a fűtés szál leolvasztotta a test fóliát, vagy FET-et ami azt kapcsolta. Csoda, hogy más nem ment el. Először mérd ki, melyik egység vezet át! (valószínűleg a lambda szonda) Denso gyártmányú szonda. Kék: jelvezeték, fehér: jel test, 2 fekete: fűtés. Bosch gyártmányú szonda. Fekete: jelvezeték, szürke: jel test, 2 fehér: fűtés. Nem felmelegedett szonda, vagy vezetékszakadás esetén az ECU hardveresen egy alapértékkel (általában 0,45V körül) helyettesíti be a kiesett jelet. Ilyenkor a motor open loop üzemmódban működik. Lambda szonda nélkül mérj szakadást a test és a barna szál között. Ha szakadás van az gond, ha megvan a test akkor rendben, csak valamelyik lambda van elkötve... 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kahon Elküldve Augusztus7, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2019 2 hours ago, DarthVödör said: Ahogy írtad, a vízhőmérséklet szenzoron gyújtásra megjelenik a +12V! Ami azt jelenti, hogy valami átvezet. Lambda szonda (4 szálas) 2 vezeték (1, 2) a fűtés, ami pár Ohm, 2 szál (3,4) a szenzor. Az ECU-n belül nem tudom hogy van kapcsolva. Gondolom a fűtés szál leolvasztotta a test fóliát, vagy FET-et ami azt kapcsolta. Csoda, hogy más nem ment el. Először mérd ki, melyik egység vezet át! (valószínűleg a lambda szonda) Denso gyártmányú szonda. Kék: jelvezeték, fehér: jel test, 2 fekete: fűtés. Bosch gyártmányú szonda. Fekete: jelvezeték, szürke: jel test, 2 fehér: fűtés. Nem felmelegedett szonda, vagy vezetékszakadás esetén az ECU hardveresen egy alapértékkel (általában 0,45V körül) helyettesíti be a kiesett jelet. Ilyenkor a motor open loop üzemmódban működik. Lambda szonda nélkül mérj szakadást a test és a barna szál között. Ha szakadás van az gond, ha megvan a test akkor rendben, csak valamelyik lambda van elkötve... Hálás köszönet a hatalmas segítségért. Holnap nekilátok. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kahon Elküldve Augusztus10, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2019 (edited) On 8/7/2019 at 7:19 PM, DarthVödör said: Ahogy írtad, a vízhőmérséklet szenzoron gyújtásra megjelenik a +12V! Ami azt jelenti, hogy valami átvezet. Lambda szonda (4 szálas) 2 vezeték (1, 2) a fűtés, ami pár Ohm, 2 szál (3,4) a szenzor. Az ECU-n belül nem tudom hogy van kapcsolva. Gondolom a fűtés szál leolvasztotta a test fóliát, vagy FET-et ami azt kapcsolta. Csoda, hogy más nem ment el. Először mérd ki, melyik egység vezet át! (valószínűleg a lambda szonda) Denso gyártmányú szonda. Kék: jelvezeték, fehér: jel test, 2 fekete: fűtés. Bosch gyártmányú szonda. Fekete: jelvezeték, szürke: jel test, 2 fehér: fűtés. Nem felmelegedett szonda, vagy vezetékszakadás esetén az ECU hardveresen egy alapértékkel (általában 0,45V körül) helyettesíti be a kiesett jelet. Ilyenkor a motor open loop üzemmódban működik. Lambda szonda nélkül mérj szakadást a test és a barna szál között. Ha szakadás van az gond, ha megvan a test akkor rendben, csak valamelyik lambda van elkötve... Bokros teendőim miatt kicsit megcsúsztam... De fejlemény van! Sorban lehúztam a szenzorokat miközben mértem a feszt, és meg lett a bűnös, az 1-es lambdaszonda. Viszont nem testet kaptam, hanem 5v-ot ahol addig 12 volt. (A még a körben lévő szenzor adta a logikai magasat, mert nem volt ami testrehúzza, ha mindet lehúztam volna akkor gondolom szakadást mérek 5v helyet.) Így átvizsgáltam az ecut belülről. A nyáklapon az átvezető tövében elvált a fólia (alig találtam meg). Miután átforrasztottam elmúlt a motorhűtés hibajel. Azt már csak remélem hogy más hiba nincs(pl.: a lambdaszonda vezérlés vagy fűtéskör) és egy lambdaszonda csere után minden helyreáll. Hálás köszönet a segítségért! Módosítva Augusztus10, 2019 : kahon 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sadebilly Elküldve Augusztus11, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2019 (edited) Sziasztok ! Tudna valaki segíteni hogy a tc(traction control) kapcsolót hova kell kötni hogy működjön.Sajnos nem találok normális rajzot.segitséget előre is köszönöm ! Módosítva Augusztus11, 2019 : Sadebilly Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus12, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2019 22 órája, Sadebilly írta: Sziasztok ! Tudna valaki segíteni hogy a tc(traction control) kapcsolót hova kell kötni hogy működjön.Sajnos nem találok normális rajzot.segitséget előre is köszönöm ! Tessék: Hogy a 3-as lábat az ABS csatlakozó melyik pinjére kell kötni az motorkódfüggő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sadebilly Elküldve Augusztus12, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2019 (edited) 2 órája, tgabika76 írta: Tessék: Hogy a 3-as lábat az ABS csatlakozó melyik pinjére kell kötni az motorkódfüggő. Nagyon köszönöm a segítséget !!! 1999 es X20dtl lenne az alany ha jól gondolom 31 pinre kell kötni.. ... de lehet hogy 27... Módosítva Augusztus12, 2019 : Sadebilly Link to comment Megosztás: More sharing options...
peterszabo Elküldve Augusztus16, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2019 Hello . Az Astrámnak a kormányvezérlése vajon miért csak 20 km/h alatt működik és felette nem.? Link to comment Megosztás: More sharing options...
M.o.r.t.e. Elküldve Szeptember17, 2019 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2019 On 2016. 02. 03. at 5:42, gezoli írta: Első körön mérd ki multiméterrel, hogy megfelelően működik-e a kuplungkapcsoló (nem tudom, hogy bontott vagy új). A pedál benyomott állapotában zár a kapcsoló. Ellenőrizd le a kuplungkapcsoló csatlakozóját, hogy megfelelő helyen vannak-e az érintkezők. 2 vezeték van és három hely a csatiban. 3 vezetéknek kell lennie a kuplungkapcsolonal Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Szeptember18, 2019 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2019 On 2019. 09. 17. at 13:53, M.o.r.t.e. írta: 3 vezetéknek kell lennie a kuplungkapcsolonal Ez így ebben a formában nem igaz! Nekem 2 volt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzozz Elküldve Szeptember29, 2019 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2019 Sziasztok! Próbált már valaki teljesen típusidegen Webasto állófűtést beépíteni? Szinte csak rövidtávokra használt Z14XEP "téli komfortnövelését" már jó ideje szeretném megoldani. Új állófűtés beépítés kizárt, biztos, hogy nem fogok az autó értékével közel megegyező összeget erre fordítani, 230V -os hálózathoz szintén nem tudok csatlakozni, így az elektromos előmelegítők is kiestek. Viszont elég sok használt, de jó állapotúnak tűnő gyári állófűtés van meghirdetve, elfogadható áron, de szinte kivétel nélkül diesel -esek. Az eltérő üzemanyag miatt persze ez igényelne egy plusz tartályt, de ezt önmagában nem érzem akkora problémának. Kicsit "elborult" ötlet, de szerintem kivitelezhető lehet és nem kerülne sok százezer forintba. Ami viszont érdekelne és eddig nem találtam róla infót, hogy ezek a gyárilag beépített Webasto Thermo Top -ok ( a kazán oldalán lévő címkén rajta az adott autó logója is) használhatóak teljesen más gyártmányú autóban? Elegendő hozzá egy akármilyen Webasto időzítő/kapcsoló vagy szükséges még valamilyen CAN busz csatlakozás is (ami miatt viszont tényleg csak az adott típusú autóban lesz hajlandó működni)? A vízkörbe pontosan hol kell/érdemes bekötni ezeket az állófűtéseket? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bcslaci Elküldve Október1, 2019 Megoszt Elküldve Október1, 2019 On 2019. 09. 29. at 23:06, nzozz írta: Itt minden ki van vesézve:https://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9076685 Röviden, a használt kályha lutri, hozzáértő által végzett diagnosztika nélkül megvenni Darwin díjas tett. Sok hibás kályha kering az apróhirdetésekben, egyik megvezetett vevő adja tovább a másiknak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Október7, 2019 Megoszt Elküldve Október7, 2019 Üdv! A verdában utólagos riassztó van beszerelve (Rhino), a napokban vettem észre hogy a visszajelző led folyamatosan világít akár élesítve akár kiriasztva van. Régebben villogással jelezte ha aktív illetve gyors villogással mikor aktíválva lett. Kipróbáltam és a riasztó gyakorlatilag nem aktiválódik. Ismeri valaki ezt a típust? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vardar Elküldve Október15, 2019 Megoszt Elküldve Október15, 2019 Sziasztok! Elektromossági analfabétaként kérdelek titeket. Bal első ajtómat megtörték, karosszériásnál volt 1 hétig, most hogy elhoztam, a riasztót ha megnyomom, akkor mindegyik zár működik, ellenben a vezetőoldali ajtó ablaka nem húzódik fel, a másik 3 igen. A riasztó utólag beépített, talán adott róla egy papírt az előző tulajdonos, de addig is, én mit tudnék tenni az ügy érdekében? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts