laci1978 Elküldve Augusztus7, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2014 (edited) Szerintem a 25 nem sok. Én magamnak csináltam, olcsóbban jött ki (kb. fele), de rá ment 6 hónapom mire minden infót PONTOSAN!!! beszereztem. Ha most csinálnám akkor lehet, hogy kiadnám ezt az összeget. Bármilyen autóm lesz ezután a tempomat ala Nem egy vészes ár főleg ha vezetékezni is kell majd mindent! Egyszerübb kifizetni mint kínlódni vele szerintem legalábbis! Én mázlista voltam nállam minden ki volt építve! Csak a kar kellett meg egy kuplung kapcsoló! Így nekem 12 ezerbe volt csak. Módosítva Augusztus7, 2014 : laci1978 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Augusztus7, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2014 http://www.opeltempomat.hu/ Ők 25e-t beteszik GARANCIÁVAL a tempomatot ha elektromos pedálos vagy. Picit tenyeres-talpas brigád de egy nap alatt megcsinálják, értenek hozzá, ennyiért adják a tempomat kart is, ÚJAT! Aki bowdenes a gázpedál annak is ennyiért teszik be csak ott neked kell vinni a mechanikát mert nekik nincs. Így picit már drágább a dolog de ugye 37e össz költségen van tempomat az autóban kb. Míg ha megkérdezünk egy OFF Hondást ON neki utolagos van csak elérhető 100-120e forintért. Szerintem én is ide viszem majd inkább, mert ők elérhetően Budapesten és Gyálon is. Plusz a másik srác akit korábban ajánlottak nekem, egyszerűen nem érhető el/nem ér rá soha. Hmm, igen jól hangzik, már gondolkoztam én is a tempomaton. bár tervben van a hátsó 2 elektromos ablak ügye is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
merenyi85 Elküldve Augusztus7, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2014 Hmm, igen jól hangzik, már gondolkoztam én is a tempomaton. bár tervben van a hátsó 2 elektromos ablak ügye is. Tényleg jól hangzik, csak a Z14XEP motorkúdú Classic II-be ilyen egyszerűen nem lehet megcsinálni. Ahhoz vagy egy aranykezű, jó műszerész kell, aki gyárt vezérlőt (Én még ilyet nem láttam, de állítólag létezik) Vagy van egy marha drága megoldás, venni kell egy utólagos tempomatot (pl.: Vaeco, kb. 60.000 Ft) és egy jó műszerész összehozza, hogy ne a saját kapcsolója, hanem az Opel kapcsolója kezelje. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Augusztus7, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2014 Tényleg jól hangzik, csak a Z14XEP motorkúdú Classic II-be ilyen egyszerűen nem lehet megcsinálni. Ahhoz vagy egy aranykezű, jó műszerész kell, aki gyárt vezérlőt (Én még ilyet nem láttam, de állítólag létezik) Vagy van egy marha drága megoldás, venni kell egy utólagos tempomatot (pl.: Vaeco, kb. 60.000 Ft) és egy jó műszerész összehozza, hogy ne a saját kapcsolója, hanem az Opel kapcsolója kezelje. Vagy venni kell egy másik autót amiben benne vagy gyárilag a tempomat.Én ere szavazok.Még 4-5 évet kibírok ezzel a kocsivak és a következőt telerakatom minden extrával az tuti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus7, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2014 http://www.opeltempomat.hu/ Ők 25e-t beteszik GARANCIÁVAL a tempomatot ha elektromos pedálos vagy. Picit tenyeres-talpas brigád de egy nap alatt megcsinálják...Egy nap? Szűzmária, mit tökölnek annyit? Nekem ugyan be volt minden vezetékelve a Coupéba, de így is magamnak 25 perc alatt megcsináltam, leszámítva a programozást. Ennyi idő alatt a kormánykapcsolót kellett betennem, meg a fékpedálkapcsolót kicserélnem másikra és kész, több manuális beavatkozást nem igényelt a dolog.Igaz árban nem rosszak, mert én anno voltam olyan hülye hogy besétáltam a márkaszervizbe, köszöntem illedelmesen és 27e-ért elhoztam az autómhoz való gyári tempomatos indexkart, meg még valami 4e körül a fékpedálkapcsolót... eszembe nem jutott hogy utángyártott is lehet ezekből... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szergely Elküldve Augusztus7, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2014 Szép estét mindenkinek. A hűtőventivel lenne problémám. Elvileg jelen helyzetben csak a 2-s fokozat megy"vész üzem". Ezt szerettem volna orvosolni. Szétborítottuk a ventit és azzal szembesültünk, hogy az ellenállás és a dióda is halott. Ellenállás szemmel láthatóan szakadt. Dióda mérés szerint, mint egy darab drót. Kérdésem az lenne, hogy nincs valakinek rajza erről? Amiről kiderülnének ezen két beteg paraméterei. Kicserélnénk őket ha ezeket tudnánk. Ne kelljen már sok 10k-t kiadni egy új ventire ha nem muszáj. Közel és távol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Augusztus7, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2014 Egy nap? Szűzmária, mit tökölnek annyit? Nekem ugyan be volt minden vezetékelve a Coupéba, de így is magamnak 25 perc alatt megcsináltam, leszámítva a programozást. Ennyi idő alatt a kormánykapcsolót kellett betennem, meg a fékpedálkapcsolót kicserélnem másikra és kész, több manuális beavatkozást nem igényelt a dolog. Igaz árban nem rosszak, mert én anno voltam olyan hülye hogy besétáltam a márkaszervizbe, köszöntem illedelmesen és 27e-ért elhoztam az autómhoz való gyári tempomatos indexkart, meg még valami 4e körül a fékpedálkapcsolót... eszembe nem jutott hogy utángyártott is lehet ezekből... Én most azon gondolkodom, hogy az utángyártott kart kicserélem bontott gyárira. Az ablaktörlő karom bontott gyári fed.computeres. Ezen próbálgattam a kapcsolókat a végén és sokkal finomabban működik mint az irányjelző. Néha majdnem izomból kell a tempomatot kapcsolni. Csak a sebesség növelés és csökkentés működik nehezen, a kikapcsolás rendben van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve Augusztus7, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2014 http://www.opeltempomat.hu/ Ők 25e-t beteszik GARANCIÁVAL a tempomatot ha elektromos pedálos vagy. Picit tenyeres-talpas brigád de egy nap alatt megcsinálják, értenek hozzá, ennyiért adják a tempomat kart is, ÚJAT! Aki bowdenes a gázpedál annak is ennyiért teszik be csak ott neked kell vinni a mechanikát mert nekik nincs. Így picit már drágább a dolog de ugye 37e össz költségen van tempomat az autóban kb. Míg ha megkérdezünk egy OFF Hondást ON neki utolagos van csak elérhető 100-120e forintért. Szerintem én is ide viszem majd inkább, mert ők elérhetően Budapesten és Gyálon is. Plusz a másik srác akit korábban ajánlottak nekem, egyszerűen nem érhető el/nem ér rá soha. Nekem is ők csinálták. 2012 decemberében volt akciójuk, 20.000-ért berakták, úgy, hogy ők adtak mindent. Kb. 1 óra alatt kész lett, azóta is problémamentesen teszi a dolgát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Augusztus7, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2014 (edited) On 2014. 08. 07. at 19:57, Szergely írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szergely Elküldve Augusztus8, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2014 Az ellenállást mérd meg, ami pár menet kilátszik. Kb fele hossznál valamelyik végén az érték felét fogod mérni! Meg kell szorozni 2-vel, és megkapod az ellenállás értékét! A dióda nem dióda, hanem hőbiztosíték, és ha drótot mérsz akkor az jó!!! ui: nyaralni mentem... Köszi a gyors választ. Jó időt és jó pihenést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Augusztus8, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2014 Tényleg jól hangzik, csak a Z14XEP motorkúdú Classic II-be ilyen egyszerűen nem lehet megcsinálni. Ahhoz vagy egy aranykezű, jó műszerész kell, aki gyárt vezérlőt (Én még ilyet nem láttam, de állítólag létezik) Vagy van egy marha drága megoldás, venni kell egy utólagos tempomatot (pl.: Vaeco, kb. 60.000 Ft) és egy jó műszerész összehozza, hogy ne a saját kapcsolója, hanem az Opel kapcsolója kezelje. Túl szép volt ahhoz, hogy igaz legyen <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Augusztus8, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2014 Úgy egy nap hogy SEMMI nincs kiépítve az autóban. Tehát NULLA kábel, nulla lik a tűzfalon, nulla kapcsoló berakva, stb. stb. Ha ki van minden kábelezve ugy kár is oda vinni valóban. De 25ért kapsz pedálkapcsolókat, tempomat vezérlő-kart, kábelezést, programozást ha kell, tehát mindent. A vectramhoz csináltattam velük anno. Egy nap? Szűzmária, mit tökölnek annyit? Nekem ugyan be volt minden vezetékelve a Coupéba, de így is magamnak 25 perc alatt megcsináltam, leszámítva a programozást. Ennyi idő alatt a kormánykapcsolót kellett betennem, meg a fékpedálkapcsolót kicserélnem másikra és kész, több manuális beavatkozást nem igényelt a dolog. Igaz árban nem rosszak, mert én anno voltam olyan hülye hogy besétáltam a márkaszervizbe, köszöntem illedelmesen és 27e-ért elhoztam az autómhoz való gyári tempomatos indexkart, meg még valami 4e körül a fékpedálkapcsolót... eszembe nem jutott hogy utángyártott is lehet ezekből... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Holster Elküldve Augusztus8, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2014 (edited) Sziasztok! :hiya: Hétfőn vettünk egy Opel Zafira A Elegance-t 1.6-os 16V, 2000-es évjárat. Kép alapján biztos tudni fogjátok pontosan milyen a kocsi. Szóval nekem olyan gondom van vele, hogy az Opelekben van ez a tipikus kijelző ami hőmérsékletet meg az időt mutatja. Ennél elvileg van egy gomb amivel a legfelső sorban levő feliratot lehet váltogatni. Arra nem tudtam rájönni, hogy az a gomb hol bújik meg.... Ezen kívül a Check oil level feliratot hogy lehet eltüntetni? :icon1: link a kijelzőről. Előre is köszi! :) szerk.: Aki esetleg tudja a megoldást, legyen szíves írjon privát üzenetet is! Köszi! :) Módosítva Augusztus8, 2014 : Holster Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve Augusztus8, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2014 Sziasztok! :hiya: Hétfőn vettünk egy Opel Zafira A Elegance-t 1.6-os 16V, 2000-es évjárat. Kép alapján biztos tudni fogjátok pontosan milyen a kocsi. Szóval nekem olyan gondom van vele, hogy az Opelekben van ez a tipikus kijelző ami hőmérsékletet meg az időt mutatja. Ennél elvileg van egy gomb amivel a legfelső sorban levő feliratot lehet váltogatni. Arra nem tudtam rájönni, hogy az a gomb hol bújik meg.... Ezen kívül a Check oil level feliratot hogy lehet eltüntetni? :icon1: link a kijelzőről. Előre is köszi! :) szerk.: Aki esetleg tudja a megoldást, legyen szíves írjon privát üzenetet is! Köszi! :) Üdv. Elösször is meg kellene nézni az olajszintet. Ha az tuti jó, akkor valoszinü beszart az érzékelő az olajteknőben. Gombot a bajuszkapcsoló végén keresd!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Holster Elküldve Augusztus8, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2014 Üdv. Elösször is meg kellene nézni az olajszintet. Ha az tuti jó, akkor valoszinü beszart az érzékelő az olajteknőben. Gombot a bajuszkapcsoló végén keresd!! Köszi a segítséget, végre megtaláltam :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Augusztus10, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2014 Sziasztok. Ti milyen pohártartót használtok? Az elvárás, hogy az energia italos dobozt rendesen tartsa, és a szellőző rácsra lehessen felfogatni, vagy fixen rögzíteni a műszerfalon. A gyári tartalék 1din-es helyre való nem tettszik, és az öntapadós sem. valakinek valami ötlet? 99% csak az energia italomat tárolnám benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Augusztus10, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2014 Miért nem teszed az ajtóba? Ott van a helye,ha nem kurblis az ablakod akkor pont jó ott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Augusztus10, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2014 Miért nem teszed az ajtóba? Ott van a helye,ha nem kurblis az ablakod akkor pont jó ott. Az ottani helye túl nagy egyszerűen eldőlt. Marha bosszantó volt..... Meg nem is esik annyira kézre nekem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Augusztus10, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2014 Az ottani helye túl nagy egyszerűen eldőlt. Marha bosszantó volt..... Meg nem is esik annyira kézre nekem. Vegyél Monstert az jó nagy,pont belefér :) Amúgy meg inkább ne igyál ilyesmiket,mert rálehet szokni és nagyon nem egészséges.Én a sört szoktam odatenni,csak akkor nem tudom tekerni az ablakot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Augusztus11, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2014 Vegyél Monstert az jó nagy,pont belefér :) Amúgy meg inkább ne igyál ilyesmiket,mert rálehet szokni és nagyon nem egészséges.Én a sört szoktam odatenni,csak akkor nem tudom tekerni az ablakot. Szerintem se igyál ilyen sz@rokat. Én egyszer kaptam egy kamionostól, megkóstoltam, ízre is szörnyű volt, utána meg úgy vert a szívem mint aki tiszta ideg. Nyolc éve éjszakázom, de nem iszom sem energiaitalt, sem kávét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Augusztus11, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2014 Vegyél Monstert az jó nagy,pont belefér :) Amúgy meg inkább ne igyál ilyesmiket,mert rálehet szokni és nagyon nem egészséges.Én a sört szoktam odatenni,csak akkor nem tudom tekerni az ablakot. Monstert nem szeressem, ritkán iszom ilyesmiket, de már amúgy sincs egyikben sem tautin így mindegy is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Augusztus11, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2014 (edited) Monstert nem szeressem, ritkán iszom ilyesmiket, de már amúgy sincs egyikben sem tautin így mindegy is. vágd le egy 0,33 as tetejét abba belefér a kisebb doboz és így nem borul fel az ajtóban :D vagy tarts 4 db ot az ajtóban és akkor nem dől fel az összes mekispohár belefér kicsi nagy közepes jól pakolható a verda a középkijelző előtt is megáll két nagy pohár amíg benyomod a royal-t Módosítva Augusztus11, 2014 : mr. bb 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus11, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2014 Pedig nekem a bombás doboz nem szokott feldőlni, igaz kiiszom, s utána teszem bele. :) De 0,5l-es palacknak pont jó. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kölyök Elküldve Augusztus11, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2014 Túl szép volt ahhoz, hogy igaz legyen <_< Soknak talalom, es nem biznam ezt masra. Ezen a heten Gyumma megcsinalja neked, azt mondta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spf Elküldve Augusztus11, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2014 Sziasztok! Corsa C elektromos ablak szerkezet jó lehet Astra G-be? Jelenleg nincs elektromos ablakom, és olcsón hozzá tudnék jutni egy C-s Corsa alkatrészéhez. Köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts