Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Sztem minden további nélkül. A klímapanel elektromos, vezetékek mennek a hátuljára, szóval oda rakod ahová akarod, ha a vezetékek nem elég hosszúak, hát kis fantáziával az is megoldható. ;)

Majdhogynem nehezebb ügy a megfelelő középkonzol, ugyanis sanszos hogy ilyet készen nem találsz, hanem neked kell csinálnod vagy átalakítanod a mostaniból.

Link to comment
Megosztás:

Ide is feltennék egy kérdést, hátha valaki ebben is jártas. A kocsi DIGIT klimás. Viszont volna egy 2 din-es fejegységem, amit nem tudok beszerelni mert nincs hova. Van valami megoldás arra, hogy a digit klima konzolját lejebb rakjam, és akkor a felkerült kis tárolo és az 1dines lejátszót egyberakva beépithessem?

Igazából most a kérdésem, hogy lejebb lehet e rakni véleményetek szerint a klima vezérlőt???Ha van megfelelő középkonzol hozzá???

Mintának: http://www.ebay.de/itm/Opel-Astra-G-Opc-Coupe-Cabrio-Mittelkonsole-Doppeldin-Klimatronik-/221427406167?pt=DE_Autoteile&hash=item338e1a1557

vagy ha megveszed, akkor már kész is. :D

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Tanácsot szeretnék kérni. Van egy ncdr1100as rádióm GID-el. A rádiót kivettem egyenlőre mp3 lejátszás miatt.

Vettem egy BC-s kart és az lenne a kérdésem, hogy a kart össze lehet-e hozni a kijelzővel úgy mutassa a fogyasztási adatokat?

+ vezeték nincs a kormányburkolat alatt a karhoz, illetve a rádió bc gombja nem hozta elő ezeket a funkciókat.

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv.: Zoli

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Tanácsot szeretnék kérni. Van egy ncdr1100as rádióm GID-el. A rádiót kivettem egyenlőre mp3 lejátszás miatt.

Vettem egy BC-s kart és az lenne a kérdésem, hogy a kart össze lehet-e hozni a kijelzővel úgy mutassa a fogyasztási adatokat?

+ vezeték nincs a kormányburkolat alatt a karhoz, illetve a rádió bc gombja nem hozta elő ezeket a funkciókat.

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv.: Zoli

Szia,

ha jól értem akkor a GID eddig nem mutatta a fogyasztást?

ha ez a helyzet akkor elméletileg nincs bekötve ez a funkció. elméletben lehetséges, rá kell kötni a csatlakozókra a megfelelő szálakat és akkor mutatni fogja, de ha tévegtem akkor az itteni szakik úgy is megadják a helyes választ.

üdv Petya

Link to comment
Megosztás:

Idáig sem volt benne fedélzeti számítógép nem?Vagy rosszul értelmezem?Mert ha nem akkor venni kell bele.Nekem sem volt én is vettem.Itt a fórumban mindent megtalálsz róla.Nekem postával együtt olyan 17-ből kijött.A Veramon szóra keress rá.

Link to comment
Megosztás:

Eddig sem mutatta, de találtam képeket eladó autók között amikben ugyan ez a rádió és kijelző van és a képeken jól látszott hogy muttata az átlagfogyasztást. Emiatt gondoltam hogy a rádiónak tudnia kellene, op-commal nem találtunk aktiválható részt BC-re vonatkozólag, lehet hogy tech2 kell hozzá.

Azt olvastam hogy a kijelzőnek kell tudnia és mivel a rádiót kicseréltem ezért vettem egy kart hátha azzal működésre tudom bírni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Tanácsot szeretnék kérni. Van egy ncdr1100as rádióm GID-el. A rádiót kivettem egyenlőre mp3 lejátszás miatt.

Vettem egy BC-s kart és az lenne a kérdésem, hogy a kart össze lehet-e hozni a kijelzővel úgy mutassa a fogyasztási adatokat?

+ vezeték nincs a kormányburkolat alatt a karhoz, illetve a rádió bc gombja nem hozta elő ezeket a funkciókat.

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv.: Zoli

szia,

ha megnézed a GID csatlakozóját, hogy hány szál van bekötve akkor szerintem kiderül, hogy mi az oka.

üdv Petya

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van valaki, aki utánanézett, hogy milyen feltételek szükségesek egy 2004 évjáratú Astra-ba az ABS beszerelése?

Én eddig az alábbi dolgokat találtam: 4 db érzékelő a kerekhez, 1 db ABS vezérlőegység, 1 db a hátsó kerek érzékelőit valamint a fővezetéket összekötő kábel, 1-1 db a gólyalábaktól az első kerekeket összekötő vezeték. Végzetül 1 db a vezérlőegységhez ill. 2 db a gólyalábakhoz futó vezeték, majd programozás.

üdv

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van valaki, aki utánanézett, hogy milyen feltételek szükségesek egy 2004 évjáratú Astra-ba az ABS beszerelése?

Én eddig az alábbi dolgokat találtam: 4 db érzékelő a kerekhez, 1 db ABS vezérlőegység, 1 db a hátsó kerek érzékelőit valamint a fővezetéket összekötő kábel, 1-1 db a gólyalábaktól az első kerekeket összekötő vezeték. Végzetül 1 db a vezérlőegységhez ill. 2 db a gólyalábakhoz futó vezeték, majd programozás.

üdv

És ez megéri?Ennyit vesződni vele...

Link to comment
Megosztás:

És ez megéri?Ennyit vesződni vele...

Én is ezt gondoltam, mikor megláttam. És vajon megéri-e? Ez minimum 3-400 HUF. A négy kerékcsapágy, a főfékmunkahenger nem olcsó, főleg ha újan veszi...

Módosítva : imy
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van valaki, aki utánanézett, hogy milyen feltételek szükségesek egy 2004 évjáratú Astra-ba az ABS beszerelése?

Én eddig az alábbi dolgokat találtam: 4 db érzékelő a kerekhez, 1 db ABS vezérlőegység, 1 db a hátsó kerek érzékelőit valamint a fővezetéket összekötő kábel, 1-1 db a gólyalábaktól az első kerekeket összekötő vezeték. Végzetül 1 db a vezérlőegységhez ill. 2 db a gólyalábakhoz futó vezeték, majd programozás.

üdv

Fele ennyiből jó pár alkalomra ki tudsz bérelni egy tesztpályát vezetési tréningre. Megtanulod, hogy kell ABS nélkül vízben/hóban/szárazon fékezni, manőverezni. Nem egy bonyolult dolog, tanulható. Alsó kategóriás autókon(értsd: akkora, mint egy kanapé és nagyon olcsó) szinte semmit nem ér, később áll meg, vezettem már olyant. Alig vártam, hogy visszaülhessek a fapados G-be :)

Módosítva : beghyn
Link to comment
Megosztás:

Fele ennyiből jó pár alkalomra ki tudsz bérelni egy tesztpályát vezetési tréningre. Megtanulod, hogy kell ABS nélkül vízben/hóban/szárazon fékezni, manőverezni. Nem egy bonyolult dolog, tanulható. Alsó kategóriás autókon(értsd: akkora, mint egy kanapé és nagyon olcsó) szinte semmit nem ér, később áll meg, vezettem már olyant. Alig vártam, hogy visszaülhessek a fapados G-be :)

Nekem mondjuk már többször is segített és tette a dolgát.Háromszor télen, egyszer meg nyáron amikor sóderen kellett fékeznem.Amikor vettem a kocsit ez fő szempont volt, mert az előző kocsimban nem volt és egyik télen padkától padkáig csúsztam.Az volt a mázlim hogy a Kalosnát magasan van a lökhárító és nem szakadt le.Igy csak a futómű és az első kerék bánta.Ha ez egy ABS nélküli Astra lett volna, akkor tuti leszakad az egész eleje a kocsinak.

Szóval igen hasznos nem azt mondom, de ha már mindenáron akarnék, akkor eladnám a srác helyében a mostani autót és vennék egy olyat amiben van.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok keresek olyan személyt aki jártas elektronika javításában
történt hogy a TID Veramon megszűnt dolgozni
egyéb okok miatt lett kikapva a középkonzol minden ok volt
de összeszerelésnél már nem ok valami. két kábel is kicsúszott a csatlakozójából ezeket talán sikerült visszatennem.

jelenség a következő: a tid kijelző gyújtás levétel után elkezd villogni és nem kapcsol le ha kiiktatom a Vera panelt minden rendben működik
a magnó lekapcsolása szintén villogást eredményez ha bekapcsolom eltűnik a dátum és nem villog, nem jönnek az adatok.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2007-es AStra G Caravan-ba készülök hangszórókat beszerelni, kereteket megrendeltem. Mennyi esélye van annak hogy van a hátsó ajtóban vezeték előkészítve a hangszóróhoz? A Fejegység mögötti ISO csatiban benne van mind a 4 hangszóró kivezetése, csak nem tudom elmegy-e a hátsó ajtóba vagy valahol a kötegben véget ér. Első ajtó magashangszórójának helyén találok csatit vagy oda fel kell vezetnem a kábelt alulról?

Ha nin a hátsó ajtóban kábel akkor hogyan lehet becsempészni az ajtóátvezetőbe plussz szálat? (illetve hogy lehet azt az átvezető csatit szétszedni? még nem sikerült lehúznom eddig)

Köszi előre is!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Felmerült bennem egy kérdés, kiszeretném rendesen takarítani a kocsit. Felmerült egy olyan lehetőség, hogy egy ÖkoLux 8000-es gőztisztítóval tudnám csinálni. Az ajtókárpitokat és az üléseket szeretném vele kipucolni. Viszont a kis C Corsát a kollégáim takrították valahol és a kárpitszövet ragasztása elengedett. Volt már valaki köztetetk aki Astrájában kitakarította a kárpitokat, hasonló módon gőzzel vagy valamilyen más módszerrel?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Felmerült bennem egy kérdés, kiszeretném rendesen takarítani a kocsit. Felmerült egy olyan lehetőség, hogy egy ÖkoLux 8000-es gőztisztítóval tudnám csinálni. Az ajtókárpitokat és az üléseket szeretném vele kipucolni. Viszont a kis C Corsát a kollégáim takrították valahol és a kárpitszövet ragasztása elengedett. Volt már valaki köztetetk aki Astrájában kitakarította a kárpitokat, hasonló módon gőzzel vagy valamilyen más módszerrel?

Én félnék nekiugrani ilyennel.... Engem aggasztana a víz és a magas hőmérséklet. (Ezzel a C-Corsa dologgal pláne megerősítettél)

Én a szilárd felületeket jó minőségű (Leginkább az Armor All jött be, de most egy éve Riwax Multi Brill-t használok, mert nevetséges áron hozzájutottam) műanyag ápoló szerrel kezelem, ezzel teljesen új autós a beltér. Az ajtó textil részeit, ahol az alkar nekidörzsölődik, Turtle Wax kárpittisztítóval már kitakarítottam, szerintem teljesen vállalható az eredmény. Az autó meg még olyan keveset futott, hogy a gyári ülésekkel nem volt gondom.

Viszont vettem egyszer egy rettenetesen retkes bontott első ülést, amelynek csak a magasság állítós részére volt szükségem. Arról az ülésről kíváncsiságból levettem a teljes kárpitot, amit gyakorlatilag kimostam mint egy ruhát. Az hibátlanul tiszta lett, és végül ki is kötött az egyik cimborám astrájában.

Módosítva : merenyi85
Link to comment
Megosztás:

hello! No tegnap felkerült a kocsira a 4 db-os szett HEKO ablak légterelő. Tetszetős, és nagyon hasznos, szerintem megéri az árát. Eddig minden kocsimon volt...erről sem maradhatott le. 7500 píínz volt+ posta. Gondolkodtam a SZATUNA-n de az szerintem nagyon kilóg az autó síkjából... Lehet többet "terel"...de szerintem órmótlan...

Ha valaki ilyenen gondolkozik ajánlom!

Link to comment
Megosztás:

Nekem 3 éve van fent, de autópályán elég nagy hangja van szerintem.Néha úgy vagyok vele, hogy legszivesebben leszedném, de jól mutat, meg nyáron le lehet tekerni egy kicsit a hátsó ablakot és nem látszik hogy lent van így szellőzhet a kocsi.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Felmerült bennem egy kérdés, kiszeretném rendesen takarítani a kocsit. Felmerült egy olyan lehetőség, hogy egy ÖkoLux 8000-es gőztisztítóval tudnám csinálni. Az ajtókárpitokat és az üléseket szeretném vele kipucolni. Viszont a kis C Corsát a kollégáim takrították valahol és a kárpitszövet ragasztása elengedett. Volt már valaki köztetetk aki Astrájában kitakarította a kárpitokat, hasonló módon gőzzel vagy valamilyen más módszerrel?

A gőztisztító nem ilyesmire való. Vegyél, vagy kölcsönözz egy kárpittisztító gépet.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.