peacetrang Elküldve Április19, 2014 Megoszt Elküldve Április19, 2014 Meg volt a ma déleötti program. Lecseréltem a matt fényszóróimat. :wub: Jól néz ki! Nálam is jól mutatna egy ilyen sötétített a feketén. Hella, vagy valami olcsóbb utángyártott? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április19, 2014 Megoszt Elküldve Április19, 2014 Meg volt a ma déleötti program. Lecseréltem a matt fényszóróimat. :wub: Sokat dob az új lámpa, az enyémnek is egész más lett az arca. Meg sokkal jobban is látok vele, pedig TYC. A tiéd milyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április19, 2014 Megoszt Elküldve Április19, 2014 Üdv! Az lenne a kérdésem a G-s cartársakhoz, hogy G Astrába utólag első ködlámpát beépíteni mennyire macerás? Kell cserélni a lökhárítót, vagy megvan a helye mindegyikben, mint az F Astra esetében, és csak ki kell vágni? Elektromos rajz alapján csak a ködlámpakapcsolóról kell egy szál a ködlámpáknak, és kész. Ez azt jelentni, hogy a ködlámpa teljesen független a fényszórótól, bármikor be lehet kapcsolni, akár magában is? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tenky89 Elküldve Április19, 2014 Megoszt Elküldve Április19, 2014 Sokat dob az új lámpa, az enyémnek is egész más lett az arca. Meg sokkal jobban is látok vele, pedig TYC. A tiéd milyen? TYC Ha jól emlékszem épp te linkelted annó a beszerzési forrást is Épp most jöttem haza az esti próba körről. Sokkal jobbak mint szegény matt 12 éves gyáriak. Meg amúgy is feketét akartam. Osram Cool Blue Intense izzók kerültek vele. Sokkal jobban látok ezzel most, ráadásul jelenleg esik is itt... Viszont beállíttani mindenképp elviszem őket mert a reflektor a pilótákat vakítja :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tenky89 Elküldve Április19, 2014 Megoszt Elküldve Április19, 2014 (edited) Üdv! Az lenne a kérdésem a G-s cartársakhoz, hogy G Astrába utólag első ködlámpát beépíteni mennyire macerás? Kell cserélni a lökhárítót, vagy megvan a helye mindegyikben, mint az F Astra esetében, és csak ki kell vágni? Elektromos rajz alapján csak a ködlámpakapcsolóról kell egy szál a ködlámpáknak, és kész. Ez azt jelentni, hogy a ködlámpa teljesen független a fényszórótól, bármikor be lehet kapcsolni, akár magában is? Köszi! Megvan a helye,ha leveszed a lökhárítót látni fogod a jelölést ahol vágni kell. Nézd meg nincs e kivezetve a lökhárítóig a kábel gyárilag. Nekem sincs ködlámpám (még) de a csatlakozói ott figyelnek a lökhárító mögött. Kapcsolónál vagy rákötöd a hátsó ködlámpa kapcsolóra vagy kicseréled a világítás kapcsolót olyanra amiben az első ködlámpának is bent van a gombja. Szerintem csak felkapcsolt világítás mellett megy a ködlámpa de ezt majd valaki megerősíti vagy cáfolja Üdv! Módosítva Április19, 2014 : Tenky89 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tenky89 Elküldve Április19, 2014 Megoszt Elküldve Április19, 2014 Jól néz ki! Nálam is jól mutatna egy ilyen sötétített a feketén. Hella, vagy valami olcsóbb utángyártott? Üdv! TYC http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=FSZ205487182 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Április19, 2014 Megoszt Elküldve Április19, 2014 Külső hőmérő csatlakozója. Köszi! Közben megtaláltam én is,hogy mi az. Kábelkötegelővel felfogattam a lökháritó merevítő mögé.Most már van ködlámpám is,már csak kapcsolót meg vezetéket kell szereznem hozzá meg gondolom relé is kell na meg izzók. http://www.kepfeltoltes.hu/view/140419/20140419332_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://www.kepfeltoltes.hu/view/140419/20140419334_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolthy88 Elküldve Április19, 2014 Megoszt Elküldve Április19, 2014 Köszi! Közben megtaláltam én is,hogy mi az. Kábelkötegelővel felfogattam a lökháritó merevítő mögé.Most már van ködlámpám is,már csak kapcsolót meg vezetéket kell szereznem hozzá meg gondolom relé is kell na meg izzók. http://www.kepfeltoltes.hu/view/140419/20140419332_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://www.kepfeltoltes.hu/view/140419/20140419334_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Mit csináltál a rendszámtáblával, hogy más betűk, számok rajzolódnak ki? nekemisnekemisnekemis... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április19, 2014 Megoszt Elküldve Április19, 2014 Megvan a helye,ha leveszed a lökhárítót látni fogod a jelölést ahol vágni kell. Nézd meg nincs e kivezetve a lökhárítóig a kábel gyárilag. Nekem sincs ködlámpám (még) de a csatlakozói ott figyelnek a lökhárító mögött. Kapcsolónál vagy rákötöd a hátsó ködlámpa kapcsolóra vagy kicseréled a világítás kapcsolót olyanra amiben az első ködlámpának is bent van a gombja. Szerintem csak felkapcsolt világítás mellett megy a ködlámpa de ezt majd valaki megerősíti vagy cáfolja Üdv! Elég neki a helyzetjelző is. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
jamies Elküldve Április19, 2014 Megoszt Elküldve Április19, 2014 Elég neki a helyzetjelző is. ;) +gyújtás ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Április19, 2014 Megoszt Elküldve Április19, 2014 Mit csináltál a rendszámtáblával, hogy más betűk, számok rajzolódnak ki? nekemisnekemisnekemis... Picasa 3-mal megcsináltam.Nincsen a gépemet paint azzal megtudtam csinálni,hogy kitörlöm az egész rendszámot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április20, 2014 Megoszt Elküldve Április20, 2014 Gyuri, van duplakodlampas kapcsolom. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
merenyi85 Elküldve Április20, 2014 Megoszt Elküldve Április20, 2014 (edited) Üdv! Az lenne a kérdésem a G-s cartársakhoz, hogy G Astrába utólag első ködlámpát beépíteni mennyire macerás? Kell cserélni a lökhárítót, vagy megvan a helye mindegyikben, mint az F Astra esetében, és csak ki kell vágni? Elektromos rajz alapján csak a ködlámpakapcsolóról kell egy szál a ködlámpáknak, és kész. Ez azt jelentni, hogy a ködlámpa teljesen független a fényszórótól, bármikor be lehet kapcsolni, akár magában is? Köszi! Egyszerű belerakni. Lökhárító hátoldalán ott vannak a csavar helyek és szépen be van rajzolva a vágás helye, én nem voltam lusta reszelni kicsit a sarkoknál, és hibátlanul néz ki a beépítés. Az elektronika az utastérben ki van építve. Kicseréled a kapcsolót egy első ködlámpásra, a biztosíték táblába beteszed a ködlámpa biztosítékot, és a tábla tetején lévő tök egyforma relésorba beteszed a ködlámpa relét(talán 5., de csak az hiányzik). Innentől, ha ködlámpát kapcsolsz, gyári bekötés szerint kattan a relé és világít a műszerfali visszajelző. A motortérben biztos megoldod valahol a ködlámpák testelését, amit meg kell csinálni az a pozitív szál kijuttatása a relé kapcsolt pozitív lábától a ködlámpáig. Az igazság az, hogy ez ki van az utastérben építve és a szál elmegy a tűzfal csatlakozóig, onnan kellene csak kiépíteni, de még mindég nem volt türelmem megkeresni hol ez a csatlakozás. Nálam egyenlőre az a megoldás, hogy azt a pozitív kábelt behúztam a motorháztető nyitó bovden gumi csatlakozójában, a bovden mellett és ezzel a ködlámpák pozitív szálát, én közvetlen a relé kapcsolt pozitív lábáról vezetem. Helyzetjelző felkapcsolását követően már kapcsolható a ködlámpa gyárilag. Módosítva Április20, 2014 : merenyi85 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Április20, 2014 Megoszt Elküldve Április20, 2014 Üdv! Az lenne a kérdésem a G-s cartársakhoz, hogy G Astrába utólag első ködlámpát beépíteni mennyire macerás? Kell cserélni a lökhárítót, vagy megvan a helye mindegyikben, mint az F Astra esetében, és csak ki kell vágni? Elektromos rajz alapján csak a ködlámpakapcsolóról kell egy szál a ködlámpáknak, és kész. Ez azt jelentni, hogy a ködlámpa teljesen független a fényszórótól, bármikor be lehet kapcsolni, akár magában is? Köszi! Szia! Itt egy leírás DarthVödör márkatárs jóvoltából, én is ez alapján csináltam meg, amire figyelj hogy csak gyújtás és helyzetjelző felkapcsolása után fog bekapcsolni az első ködlámpa. https://sites.google.com/site/opelccled/koedlampa-beepitese 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Április20, 2014 Megoszt Elküldve Április20, 2014 Üdv! tervezem lábtér- és csomagtér világítás bekötését a Caravan-omba. Tudnátok segíteni, hogy találom az első ajtók és a csomagtér ajtó környékén az ajtónyitás érzékelő gomba (vagy hogy hívják) vezetékeit? (csak akkor világítana elől, ha nyitva az első ajtók valamelyike, hátul pedig akkor, ha a csomagtartó nyitva van) Szia! A csomagtérben a legegyszerűbb ha a gyári világításra csatlakozol rá. Én is innen szedtem mikor csináltam a csomagtartó ledezést. Az utastérben pedig talán a műanyag burkolatot ha lebontod a lábtérnél, akkor meglátni hogy hol megy az ajtó érzékelő kábele, bár ezt nem néztem még meg. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Április20, 2014 Megoszt Elküldve Április20, 2014 Gyuri, van duplakodlampas kapcsolom. ;) Szia! Akkor majd hívlak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április21, 2014 Megoszt Elküldve Április21, 2014 Tenky89, merenyi85, kobraCode : köszönöm a segítséget! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április21, 2014 Megoszt Elküldve Április21, 2014 Gyuri, van duplakodlampas kapcsolom. ;) Esetleg ködlámpák is vannak hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április22, 2014 Megoszt Elküldve Április22, 2014 Esetleg ködlámpák is vannak hozzá? Nincsen jelenleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wodka Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Sziasztok! Az ELM327 nevezetű kütyüvel való tapasztalatomat osztanám meg veletek. Szóval vettem ezt a készüléket, bluetoothosat, de a torque nem akart vele komminikálni. 2003.12 a gépjármű, szomorúan konstatáltam, hogy nam OBD2 kompatibilis. De nem adtam fel, és rátaláltam a megoldásra. :D ScanMyOpel az androidos app neve, és működik. Az ELM327 7es lábát használja, ahol ugye pont a motor ecuja csücsül, meg nekem az ABS, mindkettőt megtalálja és működik. Volt egy P0370 hibakódom, tudtam törölni és nem is jött vissza. :icon1: Nálam a csatlakozóban a 3,4,5,7,12 és 16 lábak vannak jelen az autóban. Elvileg ha összekötjük az ELMben a 3-7-12 lábakat, akkor mindent megtalál. Az alábbi ECU család választható ki az appban: Engine - AT - ABS - EPS A 16-os +12V(nem kapcsolt!), a 4 és 5 pedig test, egyik a jel test, a másik az elektronikát működtető, elvileg közösíthetők, de nincs rá szükség. Én nem kötözgetem össze a vezetékeket, de ha van egy vállalkozó szellem, örülnék ha jelezné az eredményt. Annyit még, hogy sajnos nem olyan szép grafikus a felülete, mint a torque, pusztán számokkal jelzi ki az értékeket. Eddig nem nem mondtam, élő adatok is vannak. Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zulu Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Nem tud valaki egy eladó navis közép konzolt? http://img708.imageshack.us/img708/4130/jd500157.jpg http://www.ebay.de/itm/Opel-Astra-G-Blende-cid-gid-wie-GSI-oder-Turbo-Schwarz-Grau-/111327080692?pt=DE_Autoteile&hash=item19eb9c70f4 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Sziasztok! Az ELM327 nevezetű kütyüvel való tapasztalatomat osztanám meg veletek. Szóval vettem ezt a készüléket, bluetoothosat, de a torque nem akart vele komminikálni. 2003.12 a gépjármű, szomorúan konstatáltam, hogy nam OBD2 kompatibilis. De nem adtam fel, és rátaláltam a megoldásra. :D ScanMyOpel az androidos app neve, és működik. Az ELM327 7es lábát használja, ahol ugye pont a motor ecuja csücsül, meg nekem az ABS, mindkettőt megtalálja és működik. Volt egy P0370 hibakódom, tudtam törölni és nem is jött vissza. :icon1: Nálam a csatlakozóban a 3,4,5,7,12 és 16 lábak vannak jelen az autóban. Elvileg ha összekötjük az ELMben a 3-7-12 lábakat, akkor mindent megtalál. Az alábbi ECU család választható ki az appban: Engine - AT - ABS - EPS A 16-os +12V(nem kapcsolt!), a 4 és 5 pedig test, egyik a jel test, a másik az elektronikát működtető, elvileg közösíthetők, de nincs rá szükség. Én nem kötözgetem össze a vezetékeket, de ha van egy vállalkozó szellem, örülnék ha jelezné az eredményt. Annyit még, hogy sajnos nem olyan szép grafikus a felülete, mint a torque, pusztán számokkal jelzi ki az értékeket. Eddig nem nem mondtam, élő adatok is vannak. Üdv! Torque-nál nagyon kényes a beállításokra. 1- párosítsd telefonnal a vevőt 2- torque-nál add meg az alapértelmezett BT eszközt miután kiválasztott a BT kommunikációt 3- protokolnál legjobb automatikus keresésen hagyni. Ekkor már látnia kell, de még mindig van sok beállítás aminek passzolnia kell. Ja és ez mellett nem mehet más BT eszköz, pl kihangosító, mert az blokkolja. A Scanmyopelnél meg nem kell összekötni semmit ahhoz, hogy működjön az ECU, ABS, EPS. ABS-nél viszont arra figyelj, ha abba belépsz, akkor az ABS kikapcsol! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wodka Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Torque-nál nagyon kényes a beállításokra. 1- párosítsd telefonnal a vevőt 2- torque-nál add meg az alapértelmezett BT eszközt miután kiválasztott a BT kommunikációt 3- protokolnál legjobb automatikus keresésen hagyni. Ekkor már látnia kell, de még mindig van sok beállítás aminek passzolnia kell. Ja és ez mellett nem mehet más BT eszköz, pl kihangosító, mert az blokkolja. A Scanmyopelnél meg nem kell összekötni semmit ahhoz, hogy működjön az ECU, ABS, EPS. ABS-nél viszont arra figyelj, ha abba belépsz, akkor az ABS kikapcsol! Holnap megnézem megint, mert szabadnapos leszek, de szerintem a torque nem fog menni, mert szerintem nem obd2 kompatibilis az autó, ezért nem ment eddig se. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wodka Elküldve Április24, 2014 Megoszt Elküldve Április24, 2014 Torque-nál nagyon kényes a beállításokra. 1- párosítsd telefonnal a vevőt 2- torque-nál add meg az alapértelmezett BT eszközt miután kiválasztott a BT kommunikációt 3- protokolnál legjobb automatikus keresésen hagyni. Ekkor már látnia kell, de még mindig van sok beállítás aminek passzolnia kell. Ja és ez mellett nem mehet más BT eszköz, pl kihangosító, mert az blokkolja. A Scanmyopelnél meg nem kell összekötni semmit ahhoz, hogy működjön az ECU, ABS, EPS. ABS-nél viszont arra figyelj, ha abba belépsz, akkor az ABS kikapcsol! Lenne egy pár kérdésem. Jármű profilban mit jelent a "Use alternate OBD header"? Beállításoknál OBD2 Adapter settings -> Disable ELM327 auto timing adjust? És van a extra PID beállításoknál Add predefined set -> Pontiac/GM/Opel/Vauxhall Ha ezeket hozzáadom, akkor mi lesz? Mert a custom PID hozzáadásánál kiír valami figyelmeztetést.(Azt írja, akkor használjam ezt a funkciót, ha tudom mit csinálok. :huh: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Április24, 2014 Megoszt Elküldve Április24, 2014 Lenne egy pár kérdésem. Jármű profilban mit jelent a "Use alternate OBD header"? Beállításoknál OBD2 Adapter settings -> Disable ELM327 auto timing adjust? És van a extra PID beállításoknál Add predefined set -> Pontiac/GM/Opel/Vauxhall Ha ezeket hozzáadom, akkor mi lesz? Mert a custom PID hozzáadásánál kiír valami figyelmeztetést.(Azt írja, akkor használjam ezt a funkciót, ha tudom mit csinálok. :huh: ) Helló! Nekem ki van pipálva ez: "Use alternate OBD header". De szerintem pip nélkül is megy. Alatta pedig az ISO 14230-4 (fast init, 10,4k baud) van kiválasztva. Így csatlakozás után nem kell várni, szinte azonnal vannak adatok. Nekem a faster communication be van kapcsolva, így nem is aktív az auto timing menü. De amúgy ebben a menüben van elég sok lehetőség. Itt kell megadni a BT eszközt is. Az iso protokolnál meg hagyd autón addig, amíg nem tudod, hogy melyik a tiéd. Különben nem tud akkor sem csatlakozni. Az extra pid-ekhez én nem nyúltam. Nehogy átírjak valamit! Abban sem tudok segíteni :( Nekem 2003-as Z14XE. Furcsállnám ha a dízel nem lenne OBD2. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts