Geopake Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 A németeknél tényleg nem ;) Ja a németek:) Fater E kadettjába volt mindenféle kütyü.Az ablakemelőre kézzel kellett rásegíteni amíg működött.Most 3-as Golf kombija van,azon sem mindig megy az elektromos ablak.A légzsákvisszejelzője állandóan ég.Öröm olvasni az A vectra fórumot,mikor szenvednek az elektromos ablakemelővel.Jók ezek a dolgok,de egy 20-on éves autónál,már jobb ha nincsenek flancos dolgok.Nekem jó a szivattyú Insignia spricnihez is.Elvisz a kocsi tetejére is,bár egy kicsit feljebb kell állítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Ez egy profin kivitelezett szerszám! Esetleg mivel tudom egy hétköznapi garázsban beállítani? ez a gyári beállító szerszám hozzá :) valaki mondta hogy golyóstól házból faragta ki... akár még jó is lehet Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 "...valaki mondta..." Azért ne szerénykedj, te is magad csináltad a sajátodét ha jól emlékszem, bár nem golyóstoll házából. Tényleg, nekem nem akarsz csinálni egyet? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 "...valaki mondta..." Azért ne szerénykedj, te is magad csináltad a sajátodét ha jól emlékszem, bár nem golyóstoll házából. Tényleg, nekem nem akarsz csinálni egyet? ;) Ha megyek vadkertre és Te is jössz akkor elviszem amit csináltam ;) "valaki mondta" = fácsés vektrás fórumon olvastam :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Ááá egy lavinát indítottam el:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Ááá egy lavinát indítottam el:) ezért van a fórum ... ott segítünk egymásnak ahol tudunk ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Ez egy profin kivitelezett szerszám! Esetleg mivel tudom egy hétköznapi garázsban beállítani? Én egy csavart köszörültem meg, majd fúrtam bele lyukat, és fűrésszel belevágtam a két hornyot. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
totya Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Sziasztok! Jobb első ajtónál is szeretném megcsinálni, hogy nyitásra világítson a belső lámpa. Kivettem az ajtónál a kapcsolót, ami be van vezetékezve, de a kapcsolóba csak egy érintkező van. Van valami ötletek arra, hogy meddig lehet bekábelezve, ill. hogy hol keressem a másik végét, mert áram nincsen benne?! Köszönöm : Tomi Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Jobboldali kapcsolónál csak egy érintkezőnek is kell lennie szerintem. A bal elsőnél van kettő, mert a másik a lámpák bekapcsolására figyelmeztető hangjelzéshez van. Nem csak valami hiba van a tiédben? Már az E Kadettemnél is úgy volt, hogy mindkét ajtó kapcsolta a belső lámpát, nem hiszem, hogy ezt kispórolta volna az Opel a G Astraból. Szóval szerintem be van az nálad végig kábelezve, és működnie is kellene, de mivel azt mondod, hogy nincs a dróton áram, azért valahol meg lehet szakadva a drót. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
totya Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Megpróbálom megkeresni, bár ötletem sincs, hogy mitől sérülhetett meg a kábel. Gondolom az A oszlopba megy felfelé, utána meg megy a lámpához. Akkor elég komolyan meg kell bontani a dolgokat ezekszerint! Vagy van valami tipped, ami nem igényel nagy bontást? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Elvileg egy multifunction control module nevű alkatrész 14-es lábára kell befutnia ennek a drótnak. Ez pedig a biztosítéktáblán levő nagyméretű alkatrész, amit azthiszem multitimer néven is szoktak emlegetni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Megpróbálom megkeresni, bár ötletem sincs, hogy mitől sérülhetett meg a kábel. Gondolom az A oszlopba megy felfelé, utána meg megy a lámpához. Akkor elég komolyan meg kell bontani a dolgokat ezekszerint! Vagy van valami tipped, ami nem igényel nagy bontást? Köszi! Első körben próbáld meg csak simán testre nyomni azt a vezetéket ami az ajtókapcsolóra megy, lehet hogy csak a kapcsoló rosszalkodik, vagy nem kap rendesen testet a csavarján keresztül. Az, hogy nem találtál feszültséget a vezeték végén nem feltétlenül jelenti, hogy el van szakadva, attól függ, hogy mivel nézted, mert az a vezeték nem közvetlenül az izzóra megy, hanem a multitimernek ad jelet, ami egy elektronika, ezért a bemenetén valószínűleg nagyon kis áramok folynak csak keresztül. A vezetékszakadást legegyszerűbben szerintem úgy lehet kizárni, ha kiveszed a kapcsolót a másik oldalon is, és egy multiméterrel szakadást mérsz a két oldal vezetékei között (a bal oldalon kettő van, azzal kell összenézni aminek egyezik a szine a jobb oldalival). Azoknak ösze kell legyenek kötve, mindegyik ajtókapcsoló (világításhoz tartozó) vezetéke ugyanabból a pontból ágazik szét, ugyan arra a bemenetre mennek a multitimeren. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 (edited) Sziasztok! Én is beszereltem már jó ideje az Insignia spricniket. Tapasztalat: - valóban kevesebb víz fogy - jobban terít, emiatt gyorsabban is lesz tiszta az üveg. - tényleg nem megfelelő vagy a csövezés vagy a szivattyú hozzá, mert a jobb oldali erősen nyomja a vizet, a vezető oldali elég gyéren Ezek ellenére jobb mint az eredeti megoldás, szeretem használni. Beállítás: A fórumra felrakott részletes leírás alapján legyártattam cimborával a szerszámot. Van eszterga gépük. Gömbvasból pár perc alatt megvolt. Viszont nem lehet vele állítani semmit. Mivel az insignia sprini "mélyebben" ül mint az eredeti, ezért hiába tudom betolni az állítót, csak felfelé tudnám mozgatni, lefelé nem. Viszont, ha lentebb lenne a fúvóka, akkor már be sem menne a szerszám. Természetesen rendesen felfekszik, koppanásig feltoltam. Így kicsit feljebb hord mint kéne, de még rosszul beállítva is jó! Megoldás lehetne, hogy az ablak előtti műanyag elemből kireszelnék egy íves részt, ahol a spricni van, de ehhez megint szét kéne szedni.... https://plus.google.com/photos/106631535768501005420/albums/5671996045864572449?banner=pwa Módosítva Március2, 2014 : Stofl Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Ha megyek vadkertre és Te is jössz... Eddig tervben van... ;) Még sose voltam azon a talin, 9 éve egyszer elindultam, de vissza kellett fordulnom, azóta meg valahogy nem úgy alakult... Link to comment Megosztás: More sharing options...
totya Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Köszönöm szépen! Holnap ráhasalok a témára! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 Köszönöm szépen! Volt vele egy kis nyűglődés, de minden klappol. A bontós ismerősömnél nem volt, csak a hátsó üléssornál lévő majrévas. Így a tetőkárpitra felsimuló talpakat nem hoztam el, mert annál egyben volt egy kis akasztóval a talp. Viszont senki nem mondta, hogy az másmilyen kialakítással van rögzítve a kasztnihoz és kell egy kis fém átkötő elem is(kép1, kép2, kép3). Ezért még egyszer kellett mennem a bontóba. Ez meg persze rohadt nehezen jött le. Nehéz volt rájönni, hogy hogyan jönnek ki. Ha oldalról süt a nap, akkor miért nem akasztod ki a napellenzőt és fordítod ki oldalra. Szia! Elnézést, hogy nem szóltam erről, de nálam úgy adta a bontós a jobb oldali kapaszkodót, hogy benne volt a két feszítő acél pánt. Ezért úgy gondoltam értelemszerű lesz a beszerelés. Azért én is agyaltam két hétig, hogy milyen módon lehetne faragás nélkül felrakni a szemüvegtartót. Ültem az autóban, jobbra néztem, a kapaszkodóra, és megvilágosodtam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 http://www.motor-talk.de/bilder/scheibenwischanlage-g42362418/einstellwerkzeug-scheibenwaschduese-bo-49380-i204216486.html Tud valaki valamilyen cikkszámot vagy beszerzési forrást az állítónak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 Tud valaki valamilyen cikkszámot vagy beszerzési forrást az állítónak? http://shop.service-solutions.com/jlr/product_info.php?info=p12230&cPath=12472_13093_18759_19001_22311_22312_22314.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 http://shop.service-solutions.com/jlr/product_info.php?info=p12230&cPath=12472_13093_18759_19001_22311_22312_22314.html Rendelt már innen valaki, mennyiért szállítanak házhoz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március4, 2014 Megoszt Elküldve Március4, 2014 Rendelt már innen valaki, mennyiért szállítanak házhoz? ennyiért nem fog rendeli senki :) elmész esztergályoshoz és csinál neked két sörért :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve Március4, 2014 Megoszt Elküldve Március4, 2014 ennyiért nem fog rendeli senki :) elmész esztergályoshoz és csinál neked két sörért :) Mifelénk 1 ezresért be se indítja senki se az esztergát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve Március4, 2014 Megoszt Elküldve Március4, 2014 Képek a szemüvegtartó átalakításáról (jobb első kapaszkodó szükséges hozzá két acéltüskével): 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve Március4, 2014 Megoszt Elküldve Március4, 2014 Mifelénk 1 ezresért be se indítja senki se az esztergát. Nem tudom, hogy mekkora a külső és a belső átmérője ennek a célszerszámnak, de átmérőben még akár egy 200-as vagy 300-as szög is jó lehet alapanyagnak. Csak le kell vágni vagy köszörülni a hegyét és fúratni egy lyukat a végébe. Otthon meg belevágni a keresztet. Meglepődnék ha egy lyukfúrásért - ami az előkészülettel együtt max. 2-3 perc - elkérnének ezer forintot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blamazs Elküldve Március4, 2014 Megoszt Elküldve Március4, 2014 Sziasztok! A z14xep-s motorhoz epitett mar valaki be tempomatot? Ahogy nezem itt a forumon kell hozza vmi modul. Beszerezheto ez valahol, vagy meg kell epiteni sajat kezuleg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március4, 2014 Megoszt Elküldve Március4, 2014 Sziasztok! A z14xep-s motorhoz epitett mar valaki be tempomatot? Ahogy nezem itt a forumon kell hozza vmi modul. Beszerezheto ez valahol, vagy meg kell epiteni sajat kezuleg? DV-nek meg van minden hozzá, de eddig nem tette közzé. A terv Weisz Danitól származik. Én megépíteném saját kezűleg, ha lenne tervem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts