Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Erre kíváncsi leszek... Hátha van valami ízléses megoldás.

Egy időben én is szerettem volna, de azt mondták nem lehet felszerelni, mert az asták 99%-nál nem csavaros a kapaszkodó felfogatása. (állítólag csak olyan opelbe lehet berakni amiben csavaros a kapaszkodó....)

Úgy emlékszem, hogy az angol astra g fórumon is láttam, meg itt is valakinek, de nem találom. Vissza meg nem veszi a boltos, mert rendelésre hozta. Így mindenképp megoldást kell találnom a felrakásra, mert 3xxx forintot nem szeretnék kidobni az ablakon.

Elküldve (edited)
On 2014. 02. 27. at 15:19, Probert írta:

 

 

On 2014. 02. 27. at 15:36, merenyi85 írta:

 

 

On 2014. 02. 27. at 15:42, Probert írta:

 

 

Módosítva : DarthVödör
  • Like 2
Elküldve

Nekem Z14XE motoros az autóm és az olajnyomás kapcsolója a tűzfal felőli oldalon van. Alulról lehet hozzáférni, majdnem középen,de inkább egy kicsit a bordás szíjhoz közelebb, és valóban csak 1 szál vezeték megy rá. Ha a motorház tetőt kinyitod nem látni egyáltalán, csak ha aláfekszel.

Köszi!

Valóban ott volt, és csak aknáról lehet hozzáférni. Nekem maga csak a kábel kellett a jelet akartam leszedni róla.

Ha valakinek még kellene a jel akkor az X16-os csatlakozón le lehet szedni kék/zöld kábelról, természetesen Z14XE-ről van szó.

Itt egy kép róla:

P1040945_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Elküldve

Köszönöm!, de tgabika76-nak csavaros. A nem kupé g astrának meg a gumi gédert kell félrehúzni és lefele húzható patentos. Egy hosszú vájat van.

Szia!

Kell hozzá egy anyós oldali első kapaszkodó ami kombi vagy 4-5 ajtós G-be való. A kapaszkodóból ki kell nyomni a két fém csapszeget, vigyázni kell a rúgókra. Ha kinyomtuk a két csapszeget, akkor kezünkbe kerül a két kis konzol, amit fel lehet rakni a szemüvegtartóra. De a szemüvegtartón lévő csapszeget is ki kell nyomni és levenni róla a konzolt. Egyszerűen fel kell cserélni a két konzolt egymással. Én már 3 éve megcsináltam tökéletes gyári kinézetű. A kapaszkodó konzolokra figyelni kell, hogy a szemüvegtartóba is ugyanúgy kerüljenek vissza, jobb a jobb illetve bal a bal oldalira.

  • Like 2
Elküldve

Én a napszemüveget ha nem használom,akkor berakom a kesztyűtartóba,vagy a kijelző elé.Ott fent sincs jobb helyen:)

Én meg nem is használom ezt a napszemüvegtartót (nem fér bele a szemüvegem), de van egy ilyen kattanásom hogy a lehető legtöbb extrát szeretném beépíteni az autóba ami viszonylag kis költségvetéssel megoldható és gyári vagy gyári kinézetű. Ugyanígy vagyok a kikapcsolható kipörgésgátlóval és az ülésfűtéssel is (talán egyszer ha használtam őket).

Szóval nem azért van mert praktikus, hanem hogy legyen. ;)

Elküldve

Szia!

Kell hozzá egy anyós oldali első kapaszkodó ami kombi vagy 4-5 ajtós G-be való. A kapaszkodóból ki kell nyomni a két fém csapszeget, vigyázni kell a rúgókra. Ha kinyomtuk a két csapszeget, akkor kezünkbe kerül a két kis konzol, amit fel lehet rakni a szemüvegtartóra. De a szemüvegtartón lévő csapszeget is ki kell nyomni és levenni róla a konzolt. Egyszerűen fel kell cserélni a két konzolt egymással. Én már 3 éve megcsináltam tökéletes gyári kinézetű. A kapaszkodó konzolokra figyelni kell, hogy a szemüvegtartóba is ugyanúgy kerüljenek vissza, jobb a jobb illetve bal a bal oldalira.

Itt mindig kap az ember kreatív tanácsot!!!!

Na és most be is kattant a bogár... Meg tudom érteni tgabika76-ot én is úgy vagyok vele, hogy szeretném beépíteni a létező legtöbb gyári extrát.

Lehet ezt is megcsinálom, csak kicsit sajnálom a kapaszkodót... Már a dugók helyére felraktam egy bontott utas oldali kapaszkodót, és ha pont oldalt süt a lenyugvó nap, a kapaszkodót kényelmesen megfogva pont árnyékol az alkarom.

És most itt a dilemma. Szemüveg tartó vagy kapaszkodó.......

Elküldve (edited)

Szia!

Kell hozzá egy anyós oldali első kapaszkodó ami kombi vagy 4-5 ajtós G-be való. A kapaszkodóból ki kell nyomni a két fém csapszeget, vigyázni kell a rúgókra. Ha kinyomtuk a két csapszeget, akkor kezünkbe kerül a két kis konzol, amit fel lehet rakni a szemüvegtartóra. De a szemüvegtartón lévő csapszeget is ki kell nyomni és levenni róla a konzolt. Egyszerűen fel kell cserélni a két konzolt egymással. Én már 3 éve megcsináltam tökéletes gyári kinézetű. A kapaszkodó konzolokra figyelni kell, hogy a szemüvegtartóba is ugyanúgy kerüljenek vissza, jobb a jobb illetve bal a bal oldalira.

Köszönöm szépen! Volt vele egy kis nyűglődés, de minden klappol. A bontós ismerősömnél nem volt, csak a hátsó üléssornál lévő majrévas. Így a tetőkárpitra felsimuló talpakat nem hoztam el, mert annál egyben volt egy kis akasztóval a talp. Viszont senki nem mondta, hogy az másmilyen kialakítással van rögzítve a kasztnihoz és kell egy kis fém átkötő elem is(kép1, kép2, kép3). Ezért még egyszer kellett mennem a bontóba. Ez meg persze rohadt nehezen jött le. Nehéz volt rájönni, hogy hogyan jönnek ki.

Lehet ezt is megcsinálom, csak kicsit sajnálom a kapaszkodót... Már a dugók helyére felraktam egy bontott utas oldali kapaszkodót, és ha pont oldalt süt a lenyugvó nap, a kapaszkodót kényelmesen megfogva pont árnyékol az alkarom.

És most itt a dilemma. Szemüveg tartó vagy kapaszkodó.......

Ha oldalról süt a nap, akkor miért nem akasztod ki a napellenzőt és fordítod ki oldalra.

Módosítva : Probert
Elküldve

Én meg nem is használom ezt a napszemüvegtartót (nem fér bele a szemüvegem), de van egy ilyen kattanásom hogy a lehető legtöbb extrát szeretném beépíteni az autóba ami viszonylag kis költségvetéssel megoldható és gyári vagy gyári kinézetű. Ugyanígy vagyok a kikapcsolható kipörgésgátlóval és az ülésfűtéssel is (talán egyszer ha használtam őket).

Szóval nem azért van mert praktikus, hanem hogy legyen. ;)

Én meg pont az ellenkezője vagyok.Olyan kocsit kerestem amiben nincs semmi extra.Nekem csak klíma kell,meg légzsák.Na azért az Insignia spricnit beleraktam,mert az jobb mint az Astrájé.Még az első ablakok is tekerősek,meg a tükör is kézi állítású.Az a lényeg,hogy hibamentesen működjön az autó.Nem tudom 10-20 év múlva mi lesz velem.Lehet veszek egy Vw bogarat:)

Elküldve

Ez is abszolút elfogadható szempont, de a kettő (a sok extra és a megbízható működés) nem zárja ki egymást... ;)

A németeknél tényleg nem ;)

Elküldve

Én meg nem is használom ezt a napszemüvegtartót (nem fér bele a szemüvegem), de van egy ilyen kattanásom hogy a lehető legtöbb extrát szeretném beépíteni az autóba ami viszonylag kis költségvetéssel megoldható és gyári vagy gyári kinézetű. Ugyanígy vagyok a kikapcsolható kipörgésgátlóval és az ülésfűtéssel is (talán egyszer ha használtam őket).

Szóval nem azért van mert praktikus, hanem hogy legyen. ;)

Helló!

Ez a szemüvegtartó beszerelhető lehet egy F Astrába? Meg tudnád esetleg mérni, hogy a két felfogató csavar közepe között mennyi távolság van. Így lehetne tippelni, hogy én is be tudnám-e szerelni a kocsiba.

Köszi szépen!

Elküldve

Én meg pont az ellenkezője vagyok.Olyan kocsit kerestem amiben nincs semmi extra.Nekem csak klíma kell,meg légzsák.Na azért az Insignia spricnit beleraktam,mert az jobb mint az Astrájé.Még az első ablakok is tekerősek,meg a tükör is kézi állítású.Az a lényeg,hogy hibamentesen működjön az autó.Nem tudom 10-20 év múlva mi lesz velem.Lehet veszek egy Vw bogarat:)

Most már én is beszerzek egy Insignia spricnit, annyira dicséritek.

Tud valaki egy cikk számot mondani? Köszi!

Elküldve

Most már én is beszerzek egy Insignia spricnit, annyira dicséritek.

Tud valaki egy cikk számot mondani? Köszi!

pont múlt héten vettem cromaxba.

És ma megyek Mc-elek-hez, hogy beállítsa.

spéci fogazott szerszám kell hozzá.

  • Like 1
Elküldve

Most már én is beszerzek egy Insignia spricnit, annyira dicséritek.

Tud valaki egy cikk számot mondani? Köszi!

Én vagyok csak, aki nem rakná bele?

Szerintem gyenge a szivattyúja a G-nek ezekhez. Pedig sokat állítgattam.

Nekem a kocsiban benne van az állító szerszám. :)

Elküldve

Én vagyok csak, aki nem rakná bele?

Szerintem gyenge a szivattyúja a G-nek ezekhez. Pedig sokat állítgattam.

Nekem a kocsiban benne van az állító szerszám. :)

Átveszem ha gondolod! Az állítóval együtt!

Elküldve

Én vagyok csak, aki nem rakná bele?

Szerintem gyenge a szivattyúja a G-nek ezekhez. Pedig sokat állítgattam.

Nekem a kocsiban benne van az állító szerszám. :)

Ez könnyen lehet. :icon1:

Nem bántam meg, hogy beletettem, szerintem max 15 perc volt az egész művelet.

Azóta jóval kevesebb ablakmosó fogy, ami a jobb fajtából nem is olyan olcsó, illetve nem visz össze vissza.

Szóval szvsz rakd bele. :icon13:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.