Alex75 Elküldve Január28, 2014 Megoszt Elküldve Január28, 2014 Üdv Mindenkinek! A veramon féle middel kapcsolatban kérném a segítségeteket? Ha a sebbeséget mérem akkor megegyezik a kilométeórával de ha a megtett kilométert nézem akkor a vera siet 100km után kb 5-6 km-rel többet mutat. Gumi méret 185/65/15 Kerékfordulat 28 Impulzus odometer 15385 ha ezeket változtatom akkor viszont a sebbeség nem egyezik meg. Ha valaki tudna ebben segíteni megköszönném! A sebességmérő alapból siet kb 5km/h-t, ne azt vedd alapul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pacsi Elküldve Január28, 2014 Megoszt Elküldve Január28, 2014 Köszönöm a válaszokat így már érthető hogy miért nem pontos Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gombóc Arthur Elküldve Január28, 2014 Megoszt Elküldve Január28, 2014 Kedves Fórumtársak! Elég régen regisztráltam, de még nem szóltam hozzá. Viszont nagyon sok mindent elolvastam, ami óriási segítséget jelentett 10 éves, 200 ezer km-t futott kocsim színvonalas felújításához. (Most már nem is kellene új autó.) Itt köszönöm meg az értékes tanácsokat, amelyek nyomán sikerült több százezer (!) Forint megtakarítást elérnem. Kérdéssel fordulok Hozzátok: Nem vagyok "kütyüfüggő", igyekszem elkerülni a gyári elektromos rendszerbe történő beavatkozást, de a "perifériálisan" felszerelt elektromos extrák nincsenek ellenemre. Találtam egy ilyet, a www.hella.shop.hu oldalon. Annyit felfogtam, hogy ez állítólag jót tesz az akkumulátornak. De ha ez olyan szuper dolog, akkor miért nem építi be a gyár? Nem vagyok műszaki ember, nem értem a termékleírást, viszont vannak itt a fórumon komoly elektrotechnikai tudással bírók, megkérnélek Benneteket, pár mondatban írjátok már meg, hogy ez a dolog egyáltalán komoly dolog -e, és szerintetek érdemes -e ezzel a 32 ezer Ft-os "akármi"-vel foglalkozni? Íme a termék: http://mkdb.hella.com/hellamk/upload/MKData/J00621_KI_IBS_12V_HU.pdf Segítségeteket előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Január28, 2014 Megoszt Elküldve Január28, 2014 Kedves Fórumtársak! Elég régen regisztráltam, de még nem szóltam hozzá. Viszont nagyon sok mindent elolvastam, ami óriási segítséget jelentett 10 éves, 200 ezer km-t futott kocsim színvonalas felújításához. (Most már nem is kellene új autó.) Itt köszönöm meg az értékes tanácsokat, amelyek nyomán sikerült több százezer (!) Forint megtakarítást elérnem. Kérdéssel fordulok Hozzátok: Nem vagyok "kütyüfüggő", igyekszem elkerülni a gyári elektromos rendszerbe történő beavatkozást, de a "perifériálisan" felszerelt elektromos extrák nincsenek ellenemre. Találtam egy ilyet, a www.hella.shop.hu oldalon. Annyit felfogtam, hogy ez állítólag jót tesz az akkumulátornak. De ha ez olyan szuper dolog, akkor miért nem építi be a gyár? Nem vagyok műszaki ember, nem értem a termékleírást, viszont vannak itt a fórumon komoly elektrotechnikai tudással bírók, megkérnélek Benneteket, pár mondatban írjátok már meg, hogy ez a dolog egyáltalán komoly dolog -e, és szerintetek érdemes -e ezzel a 32 ezer Ft-os "akármi"-vel foglalkozni? Íme a termék: http://mkdb.hella.com/hellamk/upload/MKData/J00621_KI_IBS_12V_HU.pdf Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv! Elolvastam a leírást, próbáltam is megérteni, több-kevesebb sikerrel. Az az álláspontom, kell venni egy jó akksit, beszereléskor villamossági szakival megméretni a töltést, és az esetleges áramszivárgást (ez a garanciának egyébként is feltétele), és akkor sokáig le van a gond róla. 32-ezerért pedig már nagyon jó akksik vannak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 Kedves Fórumtársak! Elég régen regisztráltam, de még nem szóltam hozzá. Viszont nagyon sok mindent elolvastam, ami óriási segítséget jelentett 10 éves, 200 ezer km-t futott kocsim színvonalas felújításához. (Most már nem is kellene új autó.) Itt köszönöm meg az értékes tanácsokat, amelyek nyomán sikerült több százezer (!) Forint megtakarítást elérnem. Kérdéssel fordulok Hozzátok: Nem vagyok "kütyüfüggő", igyekszem elkerülni a gyári elektromos rendszerbe történő beavatkozást, de a "perifériálisan" felszerelt elektromos extrák nincsenek ellenemre. Találtam egy ilyet, a www.hella.shop.hu oldalon. Annyit felfogtam, hogy ez állítólag jót tesz az akkumulátornak. De ha ez olyan szuper dolog, akkor miért nem építi be a gyár? Nem vagyok műszaki ember, nem értem a termékleírást, viszont vannak itt a fórumon komoly elektrotechnikai tudással bírók, megkérnélek Benneteket, pár mondatban írjátok már meg, hogy ez a dolog egyáltalán komoly dolog -e, és szerintetek érdemes -e ezzel a 32 ezer Ft-os "akármi"-vel foglalkozni? Íme a termék: http://mkdb.hella.com/hellamk/upload/MKData/J00621_KI_IBS_12V_HU.pdf Segítségeteket előre is köszönöm. Jó dolog lehet.. Csak nem 32 ezres áron. Ha másik oldalról nézem a dolgot, veszek gyári GM akkumulátort, és min. 6 évig semmi gondom rá és a fele pénzem megmaradt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 Sziasztok! Ezt a veramon féle bc be lehet állitani c16se motora??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 Jó dolog lehet.. Csak nem 32 ezres áron. Ha másik oldalról nézem a dolgot, veszek gyári GM akkumulátort, és min. 6 évig semmi gondom rá és a fele pénzem megmaradt. Nekem nem csak a GM, hanem bármilyen másik mezei akksi bírja min. 6 évig. A mostani is 2007-es, de még a nevével sem találkoztam, gondolom jó "drága" lehetett. Ezzel vettem a szekeret, de a mai napig pöccre indul. Mondjuk az kell hozzá, hogy egy héten megyek kb. 5-600 km-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dummyka Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 Sziasztok Urak! Tervezem nappali menetfény beépítését a 2003-as G Astrában. Minél kevesebbet szeretnék faragni, olyat keresek, ami mechanikailag könnyen beépíthető. Tudtok ajánlani konkrét típust? Illetve szívesen néznék képeket arról, hogy ki hogyan oldotta meg a beépítést. Köszi előre is mindenkinek a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
morattila Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 Sziasztok cartársak! Olyan kérdésem volna, lehet Z14XEP motorhoz tempomatot vagy nem? Mert mar mindenfélét hallottam! Válaszokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 Sziasztok Urak! Tervezem nappali menetfény beépítését a 2003-as G Astrában. Minél kevesebbet szeretnék faragni, olyat keresek, ami mechanikailag könnyen beépíthető. Tudtok ajánlani konkrét típust? Illetve szívesen néznék képeket arról, hogy ki hogyan oldotta meg a beépítést. Köszi előre is mindenkinek a segítséget! http://kep.psharing.com/781563.jpg Mivel van ködlámpám én így aplikáltam bele Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 Sziasztok cartársak! Olyan kérdésem volna, lehet Z14XEP motorhoz tempomatot vagy nem? Mert mar mindenfélét hallottam! Válaszokat előre is köszönöm! Lehet, de nem olcsó! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 Sziasztok Urak! Tervezem nappali menetfény beépítését a 2003-as G Astrában. Minél kevesebbet szeretnék faragni, olyat keresek, ami mechanikailag könnyen beépíthető. Tudtok ajánlani konkrét típust? Illetve szívesen néznék képeket arról, hogy ki hogyan oldotta meg a beépítést. Köszi előre is mindenkinek a segítséget! Szia, két hónapja én is ebben a cipőben jártam, kaptam is sok segítséget itt fórumon. Ezt ajánlották és meg is vettem, bevált: http://www.smpower.hu/cikkek?f=adatlap&cikk=1803&tcs_onename=D.R.L%20%20635%20%20-%20Nappali%20menetf%C3%A9ny Egy hátránya van, a vezérlő része nem ér semmit, 2 autónál sem működött rendesen, a harmadiknál már meg sem próbáltam bekötni. Helyette egy 500 Ft-os 5 lábú relé jelentette a megoldást. Képek a dolgokról: http://kepfeltoltes.hu/view/131114/Foto_RLP52-24_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 http://kep.psharing.com/781563.jpg Mivel van ködlámpám én így aplikáltam bele Jól néz ki az a sötét első lámpa, milyen a pontos típusa? A feketén nálam is jól mutatna elöl is valami sötétebb, a bal úgyis kezd mattulni :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 (edited) On 2014. 01. 28. at 15:56, morattila írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 Sziasztok! Ezt a veramon féle bc be lehet állitani c16se motora??? Ezt a motort és az A Vectrát nem említi a leírás, bár F Astrába berakható, és azt is gyártották ezzel a motorral. Szerintem a legjobb ha megkérded a fejlesztőt, itt vannak az elérhetőségei: http://veramon.czweb.org/en_kontakt.html (angolul vagy csehül ért) Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 Jól néz ki az a sötét első lámpa, milyen a pontos típusa? A feketén nálam is jól mutatna elöl is valami sötétebb, a bal úgyis kezd mattulni :icon1: Szerintem ez lehet: http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=FSZ205488182 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 Szia! Z14XEP motorkódhoz csak egy külső modullal lehet tempomatot beépíteni. De lehet! Már tavaly felvettem a kapcsolatot (Wessz Danival) viszont csak most tudom majd a modulokat legyártani. A különböző alkatrészek beszerzése kissé elhúzódott. A kész modulokat kell már csak lepróbálni. Ami mindenképpen kell majd: Kormánykapcsoló: 8430 Fék pedálkapcsoló: 6741 Kuplung pedálkapcsoló: 3508 KIRÁLYSÁG! DartVödör mivel oldod meg? PIC vagy AVR? Kb mennyibe fáj majd? Újabban hosszabb távokra megyek (1200km-es karikák) és nem ártana. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
morattila Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 Szia! Z14XEP motorkódhoz csak egy külső modullal lehet tempomatot beépíteni. De lehet! Már tavaly felvettem a kapcsolatot (Wessz Danival) viszont csak most tudom majd a modulokat legyártani. A különböző alkatrészek beszerzése kissé elhúzódott. A kész modulokat kell már csak lepróbálni. Ami mindenképpen kell majd:Kormánykapcsoló: 8430Fék pedálkapcsoló: 6741Kuplung pedálkapcsoló: 3508 Tiszteletem nagyúr! ;) Wessz Danival beszéltem és ő azt mondta nem tud már beszerelni de ezek szerint lehet hogy erre a modulra var, remelem jol gondolom! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laller71 Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 Sziasztok!Egy 99-es 1.6 G astrám van.Egy ideje rángatott olyan 1800 és 2500 közötti tartományban.Most hétvégén meg már nagyon,végül a legjobbkor megadta magát.Trafóra gyanakszom.Olyan volt mintha kihagyott volna egy henger.Ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 Jól néz ki az a sötét első lámpa, milyen a pontos típusa? A feketén nálam is jól mutatna elöl is valami sötétebb, a bal úgyis kezd mattulni :icon1: Hella Magic Color :icon1: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
njoeker Elküldve Január30, 2014 Megoszt Elküldve Január30, 2014 Sziasztok! Mindenkinek köszönöm a tanácsokat és hozzáazólásokat a műszerfalvilágítás problémával kapcsolatosan. (A világítás főkapcsoló nem kapcsolta a műszerfalvilágítást.) A dolog végül azzal oldódott meg, hogy vásároltunk egy új kapcsolót, ami immár külön kapcsolhatóvá teszi az elő és a hátsó ködlámpát is. (Eddig a hátsó kapcsolója indította az első ködlámpát is.) Most az a tapasztalat, hogy bár működik, de maximumra feltekerve a fényerőszabályozót, kicsit halovány a műszerfal és a középkonzol megvílágítása is. Visszagondolva, a régi kapcsolónál sem lehetett túl erősre feltekerni a műszerfalvilágítást, de most annyira halvány lesz, hogy nappal, ha megy a fényszóró, a hőmérő-idő-dátum műszer alig látszik. Erre van ötletetek, hogy mitől lehet? Köszönöm előre is! Üdvözlettel: Njoeker Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Január30, 2014 Megoszt Elküldve Január30, 2014 És ha lekapcsolod a lámpákat, akkor erősebbé válik a műszerfalvilágítás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január30, 2014 Megoszt Elküldve Január30, 2014 (edited) On 2014. 01. 28. at 20:02, imy írta: On 2014. 01. 28. at 20:27, morattila írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
morattila Elküldve Január30, 2014 Megoszt Elküldve Január30, 2014 Atmega8, de nem saját fejlesztés, hanem Danié... Árát még nem számoltam össze pontosan, de 20 körül + kapcsolók. Nem, beszerelni sem fog, és gyártani sem. Elküldte a rajzot, PCB tervet, és a bin-t. Elkészült a PCB, az alkatrészeket be tudtam szerezni, és beültettem. A szoftware-t és a tesztet még nem végeztem el. Csak ezek után lehetne biztonsággal átadni. (D.I.Y.) csináld magad akcióban. Nem olyan nehéz, mint elsőre gondolja az ember. A bekötési rajzot csak most kaptam. (egy kézzel rajzolt skicc formájában) Amit ide feltettem, az már a saját szerkesztésű változat... Akkor már csak várni kell, hogy minden rendben menjen a teszteken? Ha sikerrel jártál reméljük közzé teszed velünk. ???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Január30, 2014 Megoszt Elküldve Január30, 2014 (edited) Ezt a motort és az A Vectrát nem említi a leírás, bár F Astrába berakható, és azt is gyártották ezzel a motorral. Szerintem a legjobb ha megkérded a fejlesztőt, itt vannak az elérhetőségei: http://veramon.czweb.org/en_kontakt.html (angolul vagy csehül ért) Ez a veramon féle milyen árban lehet ? Ez nem az fickó aki a calibrákra csinált ilyen programozható BC? Módosítva Január30, 2014 : RAZERX Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts