tgabika76 Elküldve Január22, 2014 Megoszt Elküldve Január22, 2014 Nem tudom hogy van-e különbség, de az enyém már lassan másfél éve bent van, és nem volt ilyen dizájnos kis dobozkája. :D Hopp, megvan a különbség: Régi: https://sites.google.com/site/opelccled/cc-led Új: https://sites.google.com/site/opelccled/cc-led-ii Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január22, 2014 Megoszt Elküldve Január22, 2014 Nem tudom hogy van-e különbség, de az enyém már lassan másfél éve bent van, és nem volt ilyen dizájnos kis dobozkája. :D Hopp, megvan a különbség: Régi: https://sites.google.com/site/opelccled/cc-led Új: https://sites.google.com/site/opelccled/cc-led-ii Kíváncsi leszek, hogy az enyém melyik lesz! Kb. 3 hónapja jött meg, de az időm nagyon kevés. De hamarosan itt a tavasz! Bár keleten már esik a hó! Telefonokat ne kapcsoljátok ki, mert hamarosan jön az SMS! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Január22, 2014 Megoszt Elküldve Január22, 2014 Látom a tied már a fejlesztett verzió (CCLED2). Majd írhatnál a tapasztalatokról, mert az enyém (szerintem a prototípus) időnként fura anomáliákat produkál és a tempomat állapotától függetlenül bekapcsolja néha a visszajelzőt ha mondjuk fényszórót vagy ablaktörlőt használok, esetenként spontán módon, menet közben is. De már megszoktam, úgyhogy szinte fel sem tűnik. Ilyenkor ha rányomok a tempomat kikapcsoló gombjára vagy a fék/kuplung pedálra, akkor elalszik. Oké, megírom majd. Eddig 200 km-t mentem, tünetmentesen, vagyis úgy tette a dolgát ahogy elő vagyon írva! De írok még később nagyobb távlatból is. Amúgy használtam már közben mindent, világítást, ablaktörlőt stb. Talán a klíma és a ködlámpák nem mentek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zulu Elküldve Január23, 2014 Megoszt Elküldve Január23, 2014 Ne tartsd magadba, oszd meg velünk is! 2 motor az x, y tengely. a 3. motor a tükör visszahajtása. Eddig 6 vezeték. A hetedik lenne a pozíció. De legalább az x, és y vektorokat is kellene vizsgálni. Azután ennek kellene egy vezérlés is. 2 vezeték még a tükörfűtés is. A főnök 525-öse hozta fel bennem az ökletet. Tolatáskot a jobbos tükör lefordul a padkára. De H Astrába csak az autómata behajtós tükröt találtam. B Vectra szint úgy: ehhez rajzom is van, de ez sem az amit én kerestem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zulu Elküldve Január23, 2014 Megoszt Elküldve Január23, 2014 w Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január23, 2014 Megoszt Elküldve Január23, 2014 (edited) On 2014. 01. 21. at 19:57, gezoli írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január23, 2014 Megoszt Elküldve Január23, 2014 (edited) On 2014. 01. 21. at 20:00, tgabika76 írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január23, 2014 Megoszt Elküldve Január23, 2014 A főnök 525-öse hozta fel bennem az ökletet. Tolatáskot a jobbos tükör lefordul a padkára.Nyitott kapukat döngetsz: Nagyúrnak erre is volt már ötlete (talán az oldalán is fent van), meg is lehetne csinálni Astrába is, de a legnagyobb probléma vele az hogy visszaállításkor mi biztosítaná hogy az eredetileg beállított pozícióba menjen vissza a tükör, és ne legfelső állásba? Az Astra tükre túl egyszerű ehhez, a tükörállító motor nem jegyzi meg hogy hol állt előtte, ha feszültséget adsz rá akkor elmegy a végállásig (teljesen fel vagy teljesen le). Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január23, 2014 Megoszt Elküldve Január23, 2014 Valóban, tied az elsők között volt.De legalább megvan hogy mi az oka a véletlenszerű bekapcsolásnak: nem szellemek, hanem az elektronikus zajok.Mindegy, már megbékéltem vele, de ha nagyon zavarna akkor esetleg benevezek egy "CCLED2"-re. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Január23, 2014 Megoszt Elküldve Január23, 2014 sziasztok.ma este vettem észre hogy járo motornál világitás kikapcsolva ráléptem a fékre és a szivargyujto lámpája világosabban világit ezt többször is probáltam . Mi lehet az oka ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Január24, 2014 Megoszt Elküldve Január24, 2014 A régi fajta műszeregység kompatibilis teljesen az újabb krómkarikással? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zulu Elküldve Január24, 2014 Megoszt Elküldve Január24, 2014 Nyitott kapukat döngetsz: Nagyúrnak erre is volt már ötlete (talán az oldalán is fent van), meg is lehetne csinálni Astrába is, de a legnagyobb probléma vele az hogy visszaállításkor mi biztosítaná hogy az eredetileg beállított pozícióba menjen vissza a tükör, és ne legfelső állásba? Az Astra tükre túl egyszerű ehhez, a tükörállító motor nem jegyzi meg hogy hol állt előtte, ha feszültséget adsz rá akkor elmegy a végállásig (teljesen fel vagy teljesen le). Tudom. Már mutatta a dolgot. Még sajna nem találtam a bmw-hez rajzot. De tuti valami encoderes szarság lessz. Ha nem túl gázos átraknám a belét az astrába. A H-ba és a B Vectrába is csak behajtható van. De utánna nézek a többi opelnak is. Maradjunk a konszernen belül ha lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zulu Elküldve Január24, 2014 Megoszt Elküldve Január24, 2014 sziasztok.ma este vettem észre hogy járo motornál világitás kikapcsolva ráléptem a fékre és a szivargyujto lámpája világosabban világit ezt többször is probáltam . Mi lehet az oka ? Valami test probléma szerintem. Nézd meg nem e világít valami még halványan a féklámpán kívül. Indexeléskor jobban látszik. Egy bika kábellal az akku - és a motor fémrészét kösd össze, majd a kasznival is próbáld ki, meg a lámpán a testet is. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zulu Elküldve Január24, 2014 Megoszt Elküldve Január24, 2014 A régi fajta műszeregység kompatibilis teljesen az újabb krómkarikással? Át lehet rakni az elejét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
merenyi85 Elküldve Január24, 2014 Megoszt Elküldve Január24, 2014 A régi fajta műszeregység kompatibilis teljesen az újabb krómkarikással? Én is csak az elejét szereltem át. (Így valós maradt a futás...) Nevetségesen egyszerű. Pontosan nem emlékszem, hogy pár csavar fogja az egység hátulján vagy pattintós, de könnyü oldani és az egész előlap lejön plexistől. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január24, 2014 Megoszt Elküldve Január24, 2014 (edited) On 2014. 01. 23. at 9:00, csicsó írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
tompo911 Elküldve Január24, 2014 Megoszt Elküldve Január24, 2014 Sziasztok! Opel astra g 2001 z18xe motoros Tempomatt beszerelés anyaggal együtt mennyibe kerűl ? Köszi előreis :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január24, 2014 Megoszt Elküldve Január24, 2014 Sziasztok! Opel astra g 2001 z18xe motoros Tempomatt beszerelés anyaggal együtt mennyibe kerűl ? Köszi előreis :) Emlékeim szerint nem volt 10Eft. Attól függ mi van benne gyárilag az autódban! Plusz 5Eft volt az ECU engedélyezés. Aláírásomban megtalálod a beszerelés leírását. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci1978 Elküldve Január24, 2014 Megoszt Elküldve Január24, 2014 Sziasztok! Opel astra g 2001 z18xe motoros Tempomatt beszerelés anyaggal együtt mennyibe kerűl ? Köszi előreis :) Szia! Nagyban függ hogy mi van meg a kocsiban! De ezek kellenek ha semmi nincs: https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41550000-kapcsolo/41550569-pedalkapcsolo/144557-kuplungpedal-kapcsolo-opel https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41550000-kapcsolo/41550563-feklampa-kapcsolo/143721-feklampa-kapcsolo-opel-astra-g-4-erintkezos https://cromax.hu/290000000-utasterbelsoter/291460000-iranyito-es-kezelo-egysegek/291460441-kormanykapcsolo/143917-iranyjelzo-kapcsolo-opel-astra-g-zafira-a-tempomatos De ezek bolti árak! Ha ügyes vagy sokkal olcsóbban is meg tudod ezeket venni! Ja és ezekre még rámegy az ECU-ban az engedélyezés ára is! Ez is változó 3-5 ezer körül szokták ezt csinálni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január24, 2014 Megoszt Elküldve Január24, 2014 Nekem sikerült úgy is huszonezres költséget kihoznom a tempomat beszerelésből, hogy kuplung- és fékpedál kapcsolót nem kellett vennem, mert az már benne volt az autóban gyárilag. Nekem csak a kormánykapcsoló került ennyibe, de akkor még tapasztalatlan voltam, besétáltam a márkaszervizbe és megrendeltem az eredetit... aztán 20 perc alatt beszereltem magam az egészet. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Sziasztok. van-e valakinek tapasztalata motorháztető teleszkóppal? gondoltam benevezek egyre, nem drága és még talán én is be tudom szerelni. ezt néztem ki. köszi. Balázs Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Sziasztok. van-e valakinek tapasztalata motorháztető teleszkóppal? gondoltam benevezek egyre, nem drága és még talán én is be tudom szerelni. ezt néztem ki. köszi. Balázs Van aki épített be, jó, de csak azoknak akik a motorteret mutogatják. (tuning találkozóra járóknak) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ALULU Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Sziasztok! A sok tempomatos kérdésre (lehetséges, működik?) írnám segítségként, hogy Z16XEP motoros szekerembe a héten sikerült beépíteni a dolgokat. Ebben DarthVödör kolléga leírása volt a segítségemre: https://sites.google.com/site/opelccled/tempomat Ezért köszönet is jár Neki! :) Semmi nem volt ki/beépítve az autóban, egyedül a 4 érintkezős fékpedál kapcsoló stimmelt, a többit a Cromaxnál találtam meg legolcsóbban. 3 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pacsi Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Üdv Mindenkinek! A veramon féle middel kapcsolatban kérném a segítségeteket? Ha a sebbeséget mérem akkor megegyezik a kilométeórával de ha a megtett kilométert nézem akkor a vera siet 100km után kb 5-6 km-rel többet mutat. Gumi méret 185/65/15 Kerékfordulat 28 Impulzus odometer 15385 ha ezeket változtatom akkor viszont a sebbeség nem egyezik meg. Ha valaki tudna ebben segíteni megköszönném! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Január27, 2014 Megoszt Elküldve Január27, 2014 nekem is ez van impulzust vedd le 1re így is csal csak egy kicsit kevesebbet Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts