kobraCode Elküldve Január15, 2014 Megoszt Elküldve Január15, 2014 Én pont itt vettem,csak horganyzotatt és levehetőst.Bár nem tudom minek,hiszen sosem szereltem le.Nekem ezüst a kocsim azért vettem rá ilyet,meg csak nem rozsdásodik le olyan hamar mint a fekete.Sötét kocsira szerintem is jobb a feketére festett. Úgy tudom hogy a levehető vonóhorgot csak akkor tarthatod fent amikor húzol is vele. Egyébként le kell szerelned és büntetnek is érte... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve Január15, 2014 Megoszt Elküldve Január15, 2014 erről van valakinek valami véleménye? Mivel ugyan ilyen sötétkék az én autóm is így a világos horganyzott színű szerintem eléggé elütne így inkább fekete kéne rá. http://www.carmax.hu/hu/termekkategoriak/vonohorgok/opel/astra_g/3-4-5_ajtos/opel_astra_g_3-4-5_a_0031.html Az lehet, hogy a horganyzott nem illik a sötét színhez, - ámbár a dísztárcsák is ezüst színűek és azok jól mutatnak - de arra készülj fel, hogy a gyártók igénytelen alapozás nélküli festésének köszönhetően, pár hónap múltán elkezd rozsdásodni az egész. Tehát előbb-utóbb mindenképpen újra kell festeni. Én is akkor rakattam fel amikor vettem és műszakiztatták a kocsit, de most tiszta rozsda a szerkezet. Gondolkodtam már rajta, hogy - mivel a hátsó lökhárítót újra kellene fényeztetni - hogy annak leszerelésekor leszedem a vonóhorgot és megfelelő alapozás után újrafestem az egészet. ----- A vonóhorognál azt nem szeretik a rendőrök, ha a gömbfej kitakar a rendszámból. (Ezt konkrétan az egyik megyei közlekedési osztályvezető mondta egy oktatáson.) Egyébként nem foglalkoznak vele, hogy a levehető fent van hagyva. Éppen ezért - mivel itt a kitakarásról szó sincs - felesleges a levehetős felárát megfizetni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Január15, 2014 Megoszt Elküldve Január15, 2014 Akkor kell csak levenni ha kitakarja a rendszámot.Nem hiszem,hogy szól érte valaki,ha rajta van.Bár vagy 10 éve nem állított meg rendőr.Azért vettem levehetőst,mert hirtelen ez volt.Így is vizsga előtti napon kaptam meg.Most hétvégén is fát hozok,meg viszem a cefrét a kifőzdébe.Nincs kedvem hetente le-fel rakni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
merenyi85 Elküldve Január15, 2014 Megoszt Elküldve Január15, 2014 Sziasztok. 2004es 5 ajtós G Astrámon nincsen vonóhorog és sokszor elkélne így megfordult a fejemben, hogy szereltetek rá. Namost nézegettem neten képeket ahogy látom egy hatalmas cső megy plusszba keresztbe amire maga a vonóhorog van rögzítve. Ezt a csövet mihez rögzítik? esetleg a felszerelés itthoni körülmények között is elvégezhető? Vagy mi a rendje ennek? Hallottam már olyat is hogy felszerelés után újra kell műszakiztatni az autót. A villamosság bekötését meg tudom csinálni ha arról van szó. Szia! Én nemrég csináltam végig -A cső a horog része, megvan a gyári hely ahol ki kell fúrni az alját, és a kapott szerelvények segítségével felszerelni. -Nem kötelező műhelynek csinálni, nekem azt mondta, a vizsgabiztos, hogy csak azt ellenőrzik, hogy szakszerű-e. A műbizonylatot alá kell írni, de Te is aláírhatod. -A visszajelző még mindég kötelező, egyszerű beiktatni a gyárit, csak egy vezetéket kell behúzni a multiméter csatlakozó és az óracsoport csatlakozó között, és egy izzó kell az óracsoportba. -Újra kell műszakiztani! Ellenőrzik a horgot és az okmányirodában 6.000 Ft-ért nyomtatnak egy új forgalmit amelybe be vannak jegyezve a vontatásra vonatkozó adatokat. Ha kell fényképes leírás a visszajelzőről, vagy a horogról, keress meg e-mail-ben, megvan word-ben. merenyi85@citromail.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január15, 2014 Megoszt Elküldve Január15, 2014 Akkor kell csak levenni ha kitakarja a rendszámot.Nem hiszem,hogy szól érte valaki,ha rajta van.Bár vagy 10 éve nem állított meg rendőr.Azért vettem levehetőst,mert hirtelen ez volt.Így is vizsga előtti napon kaptam meg.Most hétvégén is fát hozok,meg viszem a cefrét a kifőzdébe.Nincs kedvem hetente le-fel rakni. Miután kifőzték nem kerülnél erre? Megkóstolnám!!! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Január15, 2014 Megoszt Elküldve Január15, 2014 Majd ha lesz valami Opelos buli viszek:) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január15, 2014 Megoszt Elküldve Január15, 2014 A vonóhorognál azt nem szeretik a rendőrök, ha a gömbfej kitakar a rendszámból. (Ezt konkrétan az egyik megyei közlekedési osztályvezető mondta egy oktatáson.) Egyébként nem foglalkoznak vele, hogy a levehető fent van hagyva. Éppen ezért - mivel itt a kitakarásról szó sincs - felesleges a levehetős felárát megfizetni.Még szerencse hogy ez a szabály viszonylag új keletű, ugyanis a téli autómnak használt C Corsán nem levehető fejű vonóhorog van, és rendesen bele is takar a rendszámba. Viszont az autó 2002-es, a vonóhorog meg gyári rajta. Úgy látszik akkor még nem foglalkoztak ilyesmivel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január15, 2014 Megoszt Elküldve Január15, 2014 Miután kifőzték nem kerülnél erre? Megkóstolnám!!! :)Helyben vagyunk, én meg ma hoztam el a cuccot a főzdéből. Lett 20 liter törköly, meg 10 liter szilva, mindkettő 51°-os. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve Január15, 2014 Megoszt Elküldve Január15, 2014 A vonóhorognál azt nem szeretik a rendőrök, ha a gömbfej kitakar a rendszámból. (Ezt konkrétan az egyik megyei közlekedési osztályvezető mondta egy oktatáson.) Egyébként nem foglalkoznak vele, hogy a levehető fent van hagyva. Éppen ezért - mivel itt a kitakarásról szó sincs - felesleges a levehetős felárát megfizetni. Még szerencse hogy ez a szabály viszonylag új keletű, ugyanis a téli autómnak használt C Corsán nem levehető fejű vonóhorog van, és rendesen bele is takar a rendszámba. Viszont az autó 2002-es, a vonóhorog meg gyári rajta. Úgy látszik akkor még nem foglalkoztak ilyesmivel. Azt elfelejtettem még odaírni, hogy úgy 7-8 éve.... :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Január15, 2014 Megoszt Elküldve Január15, 2014 Csak azért írtam róla mert itt nálunk egy fél éve kb ezért büntették a pácienseket. Ismerősöket is bűntettek, onnan tudom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Január16, 2014 Megoszt Elküldve Január16, 2014 Sziasztok! Hosszas gondolkodás után megválnék az eredeti navigációs középkonzolomtól. Új, sosem volt beépítve, csak már nem szerepel a terveimben. 18eFt volt szállítással együtt. Ha valakit komolyan érdekel, és korrekt felajánlást tesz, akkor jelezzen! A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január16, 2014 Megoszt Elküldve Január16, 2014 Ejj, ha nem lenne az enyém bebőrözve... (mondjuk a Veramon-t is sajnálnám, bár azt még csak-csak átépítem a téli autómba, de nem akarnék még egyszer középkonzolt bőröztetni... :( ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve Január17, 2014 Megoszt Elküldve Január17, 2014 Szia! Hol sikerült ennyiért beszerezni? Ilyet keresek csak 7208561 vagy 7208560-es katalógus számút metál antracit színűt mert Njoyba kellene. Két szám között csak az a különbség hogy bal vagy jobbkormányos de szerintem nincs semmi eltérés a kettő között. A tiéd is jobb kormányosba való EPC szerint. Úgy emlékszem a Csergőbe 35EFt-ot mondtak rá kedvezménnyel. A kijelző helyére gyári vagy valamilyen navigációt akartál berakni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Január17, 2014 Megoszt Elküldve Január17, 2014 Szia! Hol sikerült ennyiért beszerezni? Ilyet keresek csak 7208561 vagy 7208560-es katalógus számút metál antracit színűt mert Njoyba kellene. Két szám között csak az a különbség hogy bal vagy jobbkormányos de szerintem nincs semmi eltérés a kettő között. A tiéd is jobb kormányosba való EPC szerint. Úgy emlékszem a Csergőbe 35EFt-ot mondtak rá kedvezménnyel. A kijelző helyére gyári vagy valamilyen navigációt akartál berakni? Szia! Ebay-ről rendeltem Angliából. Egy ottani autósboltból. Kinézetre nem látok különbséget a balos és jobbos között. Annak idején valaki ajánlotta azt a boltot, hogy ő is onnan rendelt. Nem gyári navit akartam rakni, hanem androidosat. Meg is vetten az 5"-os Wayteq Androidos navit, csak hibás volt és vissza kellett küldeni. Azóta pedig másra kell a pénz. Mivel autórádiót is akartam cserélni a kijelző miatt, és ahhoz meg kellett volna adapter a multikormányhoz. Nagyon a lett volna, de hát most nem akarok ennyit elkölteni erre..... Ezért ha kell valakinek...., ha nem, akkor kitudja, majd egyszer összejön a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci1978 Elküldve Január17, 2014 Megoszt Elküldve Január17, 2014 Sziasztok! Egy kérdésem lenne azokhoz akik átalakították a hátsó dobféket tárcsásra! Nem volt gond a műszakin az átalaktás miatt? Lassan közeleg a műszakim és tartok tőle hogy belekötnek majd! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Január17, 2014 Megoszt Elküldve Január17, 2014 Sziasztok! Egy kérdésem lenne azokhoz akik átalakították a hátsó dobféket tárcsásra! Nem volt gond a műszakin az átalaktás miatt? Lassan közeleg a műszakim és tartok tőle hogy belekötnek majd! gezoli volt már műszakin vele, és semmi probléma nem volt. Nekem még van egy évem műszakiig. Mérésen voltam, ott minden rendben volt. Elméletileg megbukna, gyakorlatilag sosem néznek ilyet. Gyári cucc az egész, és jól működik.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január17, 2014 Megoszt Elküldve Január17, 2014 Sziasztok! Egy kérdésem lenne azokhoz akik átalakították a hátsó dobféket tárcsásra! Nem volt gond a műszakin az átalaktás miatt? Lassan közeleg a műszakim és tartok tőle hogy belekötnek majd! Nekem nem volt gondom a műszakin. Ha lehet akkor ne KPM-hez vidd és tedd vissza a téli kerekeket ha alufelni van rajta. Nem látszódik annyira ( bár ha alámegy észrevenni). Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci1978 Elküldve Január17, 2014 Megoszt Elküldve Január17, 2014 Nekem nem volt gondom a műszakin. Ha lehet akkor ne KPM-hez vidd és tedd vissza a téli kerekeket ha alufelni van rajta. Nem látszódik annyira ( bár ha alámegy észrevenni). Szerencsére a téli gumik lemezfelnin vannak! Nem is látszódik igy hogy tárcsás a hátsó fék is! Semmiképp nem megyek KPM-re mert a utólag beépített gyári xenon miatt is parázok egy kicsit! Bár akitől vettem kopletten a xenon rendszert azt mondta hogy mondjam azt hogy gyárilag xenonos volt az autó és nem fognak kötekedni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Január17, 2014 Megoszt Elküldve Január17, 2014 Múltkor olvastam egy cikket, volt bent egy videó is. Azt hiszem hogy NKH-s illető nyilatkozott az ilyen átalakításokról. Talán itt a fórumon volt fent? Ott mondta ha egy szériánál volt dob és tárcsafékes verzió és valaki tárcsára alakít át a gyári alkatrészekkel azzal nincs gond és simán átmegy a vizsgán is. De fordított átalakítás már gond, és bukta van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Január17, 2014 Megoszt Elküldve Január17, 2014 mennyibe került átalakítani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci1978 Elküldve Január17, 2014 Megoszt Elküldve Január17, 2014 mennyibe került átalakítani? Nekem 35 ezer volt kompletten szereléssel kézifékkötélel+bontott munkahengerrel tartóval és tök jó állapotban lévő porvédő lemezzel! Szerencsém volt mert a tárcsa és a betét az szinte új volt és azt nem kellett cserélni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Január17, 2014 Megoszt Elküldve Január17, 2014 Múltkor olvastam egy cikket, volt bent egy videó is. Azt hiszem hogy NKH-s illető nyilatkozott az ilyen átalakításokról. Talán itt a fórumon volt fent? Ott mondta ha egy szériánál volt dob és tárcsafékes verzió és valaki tárcsára alakít át a gyári alkatrészekkel azzal nincs gond és simán átmegy a vizsgán is. De fordított átalakítás már gond, és bukta van. A bökkenő ott van, hogy 2003-as évjárathoz Lucas márka passzol, nem pedig Bosch. Tehát gyárilag ilyen megoldás nem létezett. De ki néz ennek utána. Gyakorlatilag jól kell működnie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci1978 Elküldve Január17, 2014 Megoszt Elküldve Január17, 2014 A bökkenő ott van, hogy 2003-as évjárathoz Lucas márka passzol, nem pedig Bosch. Tehát gyárilag ilyen megoldás nem létezett. De ki néz ennek utána. Gyakorlatilag jól kell működnie. Nekem Lucas lett felrakva nem Boch! :) Én még erre is figyeltem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Január17, 2014 Megoszt Elküldve Január17, 2014 Múltkor olvastam egy cikket, volt bent egy videó is. Azt hiszem hogy NKH-s illető nyilatkozott az ilyen átalakításokról. Talán itt a fórumon volt fent? Ott mondta ha egy szériánál volt dob és tárcsafékes verzió és valaki tárcsára alakít át a gyári alkatrészekkel azzal nincs gond és simán átmegy a vizsgán is. De fordított átalakítás már gond, és bukta van. Miért? :huh: Az hogy tárcsa vagy dob került hátra nem motor függő volt hanem felszereltség (inkább) :icon1: Azt honnam tudják pontosan,hogy milyen hátsófékkel jött ki a gyárból? De például nekem hátul tárcsa van,ismerősnek dob,mindkettő elegance felszereltség :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Január17, 2014 Megoszt Elküldve Január17, 2014 Nekem 35 ezer volt kompletten szereléssel kézifékkötélel+bontott munkahengerrel tartóval és tök jó állapotban lévő porvédő lemezzel! Szerencsém volt mert a tárcsa és a betét az szinte új volt és azt nem kellett cserélni! nem is sok, gondolkozok a megcsinálásán. Te szerelted át? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts