Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

A helyzetjelzőket nézted olyankor? Mert azok viszont simán lehet, hogy elalszanak.

A helyzetjelzők rendben világítanak, most már viszont a középkonzol sem világít és a műszerfalvilágítás időnként sem jó.

Szerelő látta azóta, de persze az udvarban még produkálta a hibát, mire a műhelybe álltak volna vele, addigra nem. A technika ördöge szórakozik...

Elküldve

A világításkapcsoló 3 áramkört kapcsol.

1: 58R helyzetjelzők

2: 58K műszerfal világítás, rendszámtábla megvilágítás, MULTITIMER

3: 56 világítás

lehet, hogy azok meg világítanak...

2: 58K műszerfal világítás, rendszámtábla megvilágítás, MULTITIMER- ezért nem sípol, és a ködlámpát ezért nem lehet bekapcsolni.

A dőlésszög állítás egy másik áramkör.

Köszönöm, valamit kitalálunk. Még azt kell majd megtudnom, hogyan lehet kiszedni a kapcsolót. Nem csináltam még, nem szeretnék eltörni semmit. Mivel csavart nem látok, gondolom lapos célszerszámmal az oldalánál kell valamit kezdeni.

Elküldve

Sziasztok érdeklődnék hogy mennyire lehet bonyolult az elektromos tükör be vezetékezése? Szeretnék ilyen tükröt de sajnos nincs kivezetékelve.

Szia, keresd Jamies márkatársat ő tud neked tanácsot adni.

  • Like 1
Elküldve

Köszönöm, valamit kitalálunk. Még azt kell majd megtudnom, hogyan lehet kiszedni a kapcsolót. Nem csináltam még, nem szeretnék eltörni semmit. Mivel csavart nem látok, gondolom lapos célszerszámmal az oldalánál kell valamit kezdeni.

Helyzetjelző állásba kell kapcsolni majd ki kell húzni mint amikor a belsőtér világítást felkapcsolod, ekkor alulról a kupak alá egy vékony csavarhúzóval fel tudsz nyúlni és ki tudod akasztani a kupak rögzítését, így le tudod venni. Ha ez megvan akkor látsz két lyukat oda mindkét oldalról be kell nyúlni 1-1 csavarhúzóval. Van benne két lemez (lámpával bele tudsz világítani és akkor látni fogod) ami megakad a műszerfalban azt egyszerre csavarhúzóval kell kiakasztani és közben előrefelé kell húzni a lámpa kapcsolót, így jön ki a helyéről. Kicsit trükkös, de meglátod majd.

Elküldve

sziasztok . Arra szertnék választ hogy a tolato lámpa kapcsolón mi romolhat el mert ki lett szedve hogy a váltoba olaj legyen utántöltve visszaszerelés után nem mükszik Olyat tesz hogy állohelyzetbe rükvercz-be hagyom másnap indulásnál gyujtásráadásnál müködnek a tol. lámpák kiveszem seb. majd vissza rükv-be és nem müködik.

Elküldve

sziasztok . Arra szertnék választ hogy a tolato lámpa kapcsolón mi romolhat el mert ki lett szedve hogy a váltoba olaj legyen utántöltve visszaszerelés után nem mükszik Olyat tesz hogy állohelyzetbe rükvercz-be hagyom másnap indulásnál gyujtásráadásnál müködnek a tol. lámpák kiveszem seb. majd vissza rükv-be és nem müködik.

Azt nem tudom pontosan hogy belül hogy néz ki, de azt tapasztaltam hogy egyre beljebb kell nyomni ahhoz hogy kapcsoljon. Az utóbbi időben nekem is olyan volt, hogy ha kivettem, visszaraktam, és jól meghúztam, egy darabig működött. De csak 2-3 alkalommal kapcsolt, aztán ismét nem. Ki kell cserélni, nem nagy összeg. Kétezer körül kaptam bele.

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok!

Megtudná valaki mondani hogy a veramon midbe milyen értékeket kell megadni a kerék fordulatra és a kilométeróra impulzusra.G astra z16xe.

Előre is köszönom.

BUÉK!

Elküldve

Sziasztok!

Megtudná valaki mondani hogy a veramon midbe milyen értékeket kell megadni a kerék fordulatra és a kilométeróra impulzusra.G astra z16xe.

Előre is köszönom.

BUÉK!

kerékfordulat 28

impulse odometer 15385

ezek az alapértékek voltak nálam

  • Like 2
Elküldve

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem is: Meg lehet oldani azt, hogy a vezető oldalán vagy a műszerfalon elhelyezett gombbal fixen zárva tartsam a központi zárat? Ezt egyes riasztók is tudják, de azokat lehet oldani. Egyfajta kulcs nélküli gyerekzárként szeretném használni. Természetesen nem kapcsolót szeretnék, direkt gombot írtam, ami relét tart behúzva és bizonyos feltételek esetén kiold. E tekintetben is szívesen fogadok tanácsokat, hogy mit vegyek figyelembe (sebesség 0, gyújtás, időzítés, stb).

Elküldve

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem is: Meg lehet oldani azt, hogy a vezető oldalán vagy a műszerfalon elhelyezett gombbal fixen zárva tartsam a központi zárat? Ezt egyes riasztók is tudják, de azokat lehet oldani. Egyfajta kulcs nélküli gyerekzárként szeretném használni. Természetesen nem kapcsolót szeretnék, direkt gombot írtam, ami relét tart behúzva és bizonyos feltételek esetén kiold. E tekintetben is szívesen fogadok tanácsokat, hogy mit vegyek figyelembe (sebesség 0, gyújtás, időzítés, stb).

Szia,

a vezetőoldali ajtóban levő reteszelő gombot lenyomva zárul a központi zár, ez nem lehet jó megoldás?

Elküldve

Szia,

a vezetőoldali ajtóban levő reteszelő gombot lenyomva zárul a központi zár, ez nem lehet jó megoldás?

De, ez zárásra jó, de a retesz felhúzása után nyitható az ajtó. A célom az lett volna, hogy a hátsó retesz felhúzásakor az ugorjon vissza zárt állapotba. Viszont a gyerekeimet ismerve egy ilyen megoldásnál simán felhúzva tartják a reteszt és úgy mennek neki az ajtó nyitónak... Szóval marad a kulcsos gyerekzár... Persze ha van valakinek ötlete rá, az ne tartsa vissza!

A 100%-os megoldás számomra egy olyan verzió, amit a vezető oldalról tudok vezérelni, és megakadályozza az ajtó bentről és kintről való kinyitását.

Elküldve

De, ez zárásra jó, de a retesz felhúzása után nyitható az ajtó. A célom az lett volna, hogy a hátsó retesz felhúzásakor az ugorjon vissza zárt állapotba. Viszont a gyerekeimet ismerve egy ilyen megoldásnál simán felhúzva tartják a reteszt és úgy mennek neki az ajtó nyitónak... Szóval marad a kulcsos gyerekzár... Persze ha van valakinek ötlete rá, az ne tartsa vissza!

A 100%-os megoldás számomra egy olyan verzió, amit a vezető oldalról tudok vezérelni, és megakadályozza az ajtó bentről és kintről való kinyitását.

Gyárilag tudja!

Ha a vezetőoldalival zárod be, akkor senki más nem tudja kinyítani, csak a vezető, azaz a vezető oldali retesz nyit csak. ;)

Elküldve

Gyárilag tudja!

Ha a vezetőoldalival zárod be, akkor senki más nem tudja kinyítani, csak a vezető, azaz a vezető oldali retesz nyit csak. ;)

Ennyire bamba lennék?! Na ezt mindjárt megyek és megnézem!

Elküldve

Szia!

Itt is láthatod, hogy hol kúszik el a piros kábel:

http://kepkezelo.com/images/rt0elem1hc3tfdiibqfc.jpg

Mondjuk, egy ilyenhez: :D

http://kepkezelo.com/images/taa9uf4cqkm9f5sz4v80.jpg

Köszönöm. Most már menni fog. Szép a doboz hátul :-) :icon13:

Nekem kicsit szerényebb oka van ennek az igénynek. Csak a csomagtartóba szeretnék vinni villanyt szivargyújtóhoz, valamint egy URH rádióhoz kell a fix táp.

Elküldve

Ennyire bamba lennék?! Na ezt mindjárt megyek és megnézem!

szia elnézést hogy bele szolok de a hátsoajtoknál van gyerekzár .ugy néz ki mintha csavarfej lenne nálam piros müanyag azt lehet elforditani egy negyedet és már nemtudja a fiatalság belülröl kinyitni az ajtot nézd meg ott van a zár mellett pár cm-re.csak kivülröl nyilik olyankor.

Elküldve

Ki kell tekerni a hátsóajtó gombjait,vagy el kell cserélni egy 3 ajtósra a kocsit:)Nem értem,kiszállnak a gyerekek csak úgy maguktól?Remélem azért nem menet közben teszik mindezt.

Elküldve

Helyzetjelző állásba kell kapcsolni majd ki kell húzni mint amikor a belsőtér világítást felkapcsolod, ekkor alulról a kupak alá egy vékony csavarhúzóval fel tudsz nyúlni és ki tudod akasztani a kupak rögzítését, így le tudod venni. Ha ez megvan akkor látsz két lyukat oda mindkét oldalról be kell nyúlni 1-1 csavarhúzóval. Van benne két lemez (lámpával bele tudsz világítani és akkor látni fogod) ami megakad a műszerfalban azt egyszerre csavarhúzóval kell kiakasztani és közben előrefelé kell húzni a lámpa kapcsolót, így jön ki a helyéről. Kicsit trükkös, de meglátod majd.

Nagyon szépen köszönöm a segítséget, erre magától nem egykönnyen jött volna rá az ember, sőt...

Már csak az a kérdés, hogy ha ki is szereltem a kapcsolót, akkor egyáltalán az okozza-e, hogy nincs műszerfalvilágítás, ködlámpa és visszajelző hang a lámpa bekapcsolva hagyásakor és elegendő lesz-e egy kis kontaktspré, vagy máshol kell még a hiba okát keresni.

Köszönöm a választ.

Elküldve

Nagyon szépen köszönöm a segítséget, erre magától nem egykönnyen jött volna rá az ember, sőt...

Már csak az a kérdés, hogy ha ki is szereltem a kapcsolót, akkor egyáltalán az okozza-e, hogy nincs műszerfalvilágítás, ködlámpa és visszajelző hang a lámpa bekapcsolva hagyásakor és elegendő lesz-e egy kis kontaktspré, vagy máshol kell még a hiba okát keresni.

Köszönöm a választ.

Műszerfal világítás és ködlámpa kiesést okozhat, de a ködlámpának van külön biztosítéka is, azt nézd meg. A sípolást más cucc vezérli, pontos nevét nem tudom majd jönnek a többiek megmondják. De nézd meg a vezető felőli ajtóban, hogy a nyitás érzékelő két szálas e, és mind a kettő rá van e dugva, mert hogy onnan kapja a testet mikor kinyitod az ajtót.

Egy kis segítség még a világítás kapcsolóhoz:

http://www.kacsa-ignis.hu/vkapcs/

http://www.kacsa-ignis.hu/vilagitaskapcsolo/

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok!

Remélem tud nekem valakisegíteni! Ködlámpa csatlakozot kerese G astrához, de sehol nem találok. Nincs valakinek valami ötlete? Köszönöm

Pesten tudok neked adni.
Elküldve

mi a zöld fekete vezeték az ülés csatlakozóban?

vagy a piros karika.

nekem bent van az ülésfűtés is de 1 csatlakozóban nincs semmi

Szia,

elméletileg a zöld-fekete csati az övfeszítőé, de engem is érdekelne, hogy a két bekarikázott csatlakozó mi lehet.

az ülésfűtésed gyárilag volt benne, vagy Te csináltad?

köszi a választ előre is.

Elküldve

Szia,

elméletileg a zöld-fekete csati az övfeszítőé, de engem is érdekelne, hogy a két bekarikázott csatlakozó mi lehet.

az ülésfűtésed gyárilag volt benne, vagy Te csináltad?

köszi a választ előre is.

én csináltam gyári megoldással, de nekem is hiányzik a szélső csatlakozás

valószínű ülésfoglaltság érzékelés

amit csak arab és japán piacra szereltek

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.