mr. bb Elküldve December31, 2013 Elküldve December31, 2013 mi a zöld fekete vezeték az ülés csatlakozóban? vagy a piros karika. nekem bent van az ülésfűtés is de 1 csatlakozóban nincs semmi
njoeker Elküldve December31, 2013 Elküldve December31, 2013 A helyzetjelzőket nézted olyankor? Mert azok viszont simán lehet, hogy elalszanak. A helyzetjelzők rendben világítanak, most már viszont a középkonzol sem világít és a műszerfalvilágítás időnként sem jó. Szerelő látta azóta, de persze az udvarban még produkálta a hibát, mire a műhelybe álltak volna vele, addigra nem. A technika ördöge szórakozik...
njoeker Elküldve December31, 2013 Elküldve December31, 2013 A világításkapcsoló 3 áramkört kapcsol. 1: 58R helyzetjelzők 2: 58K műszerfal világítás, rendszámtábla megvilágítás, MULTITIMER 3: 56 világítás lehet, hogy azok meg világítanak... 2: 58K műszerfal világítás, rendszámtábla megvilágítás, MULTITIMER- ezért nem sípol, és a ködlámpát ezért nem lehet bekapcsolni. A dőlésszög állítás egy másik áramkör. Köszönöm, valamit kitalálunk. Még azt kell majd megtudnom, hogyan lehet kiszedni a kapcsolót. Nem csináltam még, nem szeretnék eltörni semmit. Mivel csavart nem látok, gondolom lapos célszerszámmal az oldalánál kell valamit kezdeni.
kobraCode Elküldve December31, 2013 Elküldve December31, 2013 Sziasztok érdeklődnék hogy mennyire lehet bonyolult az elektromos tükör be vezetékezése? Szeretnék ilyen tükröt de sajnos nincs kivezetékelve. Szia, keresd Jamies márkatársat ő tud neked tanácsot adni. 1
kobraCode Elküldve December31, 2013 Elküldve December31, 2013 Köszönöm, valamit kitalálunk. Még azt kell majd megtudnom, hogyan lehet kiszedni a kapcsolót. Nem csináltam még, nem szeretnék eltörni semmit. Mivel csavart nem látok, gondolom lapos célszerszámmal az oldalánál kell valamit kezdeni. Helyzetjelző állásba kell kapcsolni majd ki kell húzni mint amikor a belsőtér világítást felkapcsolod, ekkor alulról a kupak alá egy vékony csavarhúzóval fel tudsz nyúlni és ki tudod akasztani a kupak rögzítését, így le tudod venni. Ha ez megvan akkor látsz két lyukat oda mindkét oldalról be kell nyúlni 1-1 csavarhúzóval. Van benne két lemez (lámpával bele tudsz világítani és akkor látni fogod) ami megakad a műszerfalban azt egyszerre csavarhúzóval kell kiakasztani és közben előrefelé kell húzni a lámpa kapcsolót, így jön ki a helyéről. Kicsit trükkös, de meglátod majd.
astra Elküldve Január1, 2014 Elküldve Január1, 2014 sziasztok . Arra szertnék választ hogy a tolato lámpa kapcsolón mi romolhat el mert ki lett szedve hogy a váltoba olaj legyen utántöltve visszaszerelés után nem mükszik Olyat tesz hogy állohelyzetbe rükvercz-be hagyom másnap indulásnál gyujtásráadásnál müködnek a tol. lámpák kiveszem seb. majd vissza rükv-be és nem müködik.
grofbandi Elküldve Január1, 2014 Elküldve Január1, 2014 sziasztok . Arra szertnék választ hogy a tolato lámpa kapcsolón mi romolhat el mert ki lett szedve hogy a váltoba olaj legyen utántöltve visszaszerelés után nem mükszik Olyat tesz hogy állohelyzetbe rükvercz-be hagyom másnap indulásnál gyujtásráadásnál müködnek a tol. lámpák kiveszem seb. majd vissza rükv-be és nem müködik. Azt nem tudom pontosan hogy belül hogy néz ki, de azt tapasztaltam hogy egyre beljebb kell nyomni ahhoz hogy kapcsoljon. Az utóbbi időben nekem is olyan volt, hogy ha kivettem, visszaraktam, és jól meghúztam, egy darabig működött. De csak 2-3 alkalommal kapcsolt, aztán ismét nem. Ki kell cserélni, nem nagy összeg. Kétezer körül kaptam bele. 1
Pacsi Elküldve Január1, 2014 Elküldve Január1, 2014 Sziasztok! Megtudná valaki mondani hogy a veramon midbe milyen értékeket kell megadni a kerék fordulatra és a kilométeróra impulzusra.G astra z16xe. Előre is köszönom. BUÉK!
mr. bb Elküldve Január1, 2014 Elküldve Január1, 2014 Sziasztok! Megtudná valaki mondani hogy a veramon midbe milyen értékeket kell megadni a kerék fordulatra és a kilométeróra impulzusra.G astra z16xe. Előre is köszönom. BUÉK! kerékfordulat 28 impulse odometer 15385 ezek az alapértékek voltak nálam 2
szabot Elküldve Január2, 2014 Elküldve Január2, 2014 Sziasztok! Lenne egy kérdésem is: Meg lehet oldani azt, hogy a vezető oldalán vagy a műszerfalon elhelyezett gombbal fixen zárva tartsam a központi zárat? Ezt egyes riasztók is tudják, de azokat lehet oldani. Egyfajta kulcs nélküli gyerekzárként szeretném használni. Természetesen nem kapcsolót szeretnék, direkt gombot írtam, ami relét tart behúzva és bizonyos feltételek esetén kiold. E tekintetben is szívesen fogadok tanácsokat, hogy mit vegyek figyelembe (sebesség 0, gyújtás, időzítés, stb).
andris83 Elküldve Január2, 2014 Elküldve Január2, 2014 Sziasztok! Lenne egy kérdésem is: Meg lehet oldani azt, hogy a vezető oldalán vagy a műszerfalon elhelyezett gombbal fixen zárva tartsam a központi zárat? Ezt egyes riasztók is tudják, de azokat lehet oldani. Egyfajta kulcs nélküli gyerekzárként szeretném használni. Természetesen nem kapcsolót szeretnék, direkt gombot írtam, ami relét tart behúzva és bizonyos feltételek esetén kiold. E tekintetben is szívesen fogadok tanácsokat, hogy mit vegyek figyelembe (sebesség 0, gyújtás, időzítés, stb). Szia, a vezetőoldali ajtóban levő reteszelő gombot lenyomva zárul a központi zár, ez nem lehet jó megoldás?
szabot Elküldve Január2, 2014 Elküldve Január2, 2014 Szia, a vezetőoldali ajtóban levő reteszelő gombot lenyomva zárul a központi zár, ez nem lehet jó megoldás? De, ez zárásra jó, de a retesz felhúzása után nyitható az ajtó. A célom az lett volna, hogy a hátsó retesz felhúzásakor az ugorjon vissza zárt állapotba. Viszont a gyerekeimet ismerve egy ilyen megoldásnál simán felhúzva tartják a reteszt és úgy mennek neki az ajtó nyitónak... Szóval marad a kulcsos gyerekzár... Persze ha van valakinek ötlete rá, az ne tartsa vissza! A 100%-os megoldás számomra egy olyan verzió, amit a vezető oldalról tudok vezérelni, és megakadályozza az ajtó bentről és kintről való kinyitását.
imy Elküldve Január2, 2014 Elküldve Január2, 2014 De, ez zárásra jó, de a retesz felhúzása után nyitható az ajtó. A célom az lett volna, hogy a hátsó retesz felhúzásakor az ugorjon vissza zárt állapotba. Viszont a gyerekeimet ismerve egy ilyen megoldásnál simán felhúzva tartják a reteszt és úgy mennek neki az ajtó nyitónak... Szóval marad a kulcsos gyerekzár... Persze ha van valakinek ötlete rá, az ne tartsa vissza! A 100%-os megoldás számomra egy olyan verzió, amit a vezető oldalról tudok vezérelni, és megakadályozza az ajtó bentről és kintről való kinyitását. Gyárilag tudja! Ha a vezetőoldalival zárod be, akkor senki más nem tudja kinyítani, csak a vezető, azaz a vezető oldali retesz nyit csak. ;)
szabot Elküldve Január2, 2014 Elküldve Január2, 2014 Gyárilag tudja! Ha a vezetőoldalival zárod be, akkor senki más nem tudja kinyítani, csak a vezető, azaz a vezető oldali retesz nyit csak. ;) Ennyire bamba lennék?! Na ezt mindjárt megyek és megnézem!
oriat Elküldve Január2, 2014 Elküldve Január2, 2014 Szia! Itt is láthatod, hogy hol kúszik el a piros kábel:http://kepkezelo.com/images/rt0elem1hc3tfdiibqfc.jpg Mondjuk, egy ilyenhez: :Dhttp://kepkezelo.com/images/taa9uf4cqkm9f5sz4v80.jpg Köszönöm. Most már menni fog. Szép a doboz hátul :-) :icon13: Nekem kicsit szerényebb oka van ennek az igénynek. Csak a csomagtartóba szeretnék vinni villanyt szivargyújtóhoz, valamint egy URH rádióhoz kell a fix táp.
astra Elküldve Január2, 2014 Elküldve Január2, 2014 Ennyire bamba lennék?! Na ezt mindjárt megyek és megnézem! szia elnézést hogy bele szolok de a hátsoajtoknál van gyerekzár .ugy néz ki mintha csavarfej lenne nálam piros müanyag azt lehet elforditani egy negyedet és már nemtudja a fiatalság belülröl kinyitni az ajtot nézd meg ott van a zár mellett pár cm-re.csak kivülröl nyilik olyankor.
Geopake Elküldve Január2, 2014 Elküldve Január2, 2014 Ki kell tekerni a hátsóajtó gombjait,vagy el kell cserélni egy 3 ajtósra a kocsit:)Nem értem,kiszállnak a gyerekek csak úgy maguktól?Remélem azért nem menet közben teszik mindezt.
opelfan92 Elküldve Január2, 2014 Elküldve Január2, 2014 Sziasztok! Egy kérdés! Utólag mennyire bonyolult beépíteni klímát egy 97-es Astra F-be? Házilag kivitelezhető?
njoeker Elküldve Január3, 2014 Elküldve Január3, 2014 Helyzetjelző állásba kell kapcsolni majd ki kell húzni mint amikor a belsőtér világítást felkapcsolod, ekkor alulról a kupak alá egy vékony csavarhúzóval fel tudsz nyúlni és ki tudod akasztani a kupak rögzítését, így le tudod venni. Ha ez megvan akkor látsz két lyukat oda mindkét oldalról be kell nyúlni 1-1 csavarhúzóval. Van benne két lemez (lámpával bele tudsz világítani és akkor látni fogod) ami megakad a műszerfalban azt egyszerre csavarhúzóval kell kiakasztani és közben előrefelé kell húzni a lámpa kapcsolót, így jön ki a helyéről. Kicsit trükkös, de meglátod majd. Nagyon szépen köszönöm a segítséget, erre magától nem egykönnyen jött volna rá az ember, sőt... Már csak az a kérdés, hogy ha ki is szereltem a kapcsolót, akkor egyáltalán az okozza-e, hogy nincs műszerfalvilágítás, ködlámpa és visszajelző hang a lámpa bekapcsolva hagyásakor és elegendő lesz-e egy kis kontaktspré, vagy máshol kell még a hiba okát keresni. Köszönöm a választ.
kobraCode Elküldve Január3, 2014 Elküldve Január3, 2014 Nagyon szépen köszönöm a segítséget, erre magától nem egykönnyen jött volna rá az ember, sőt... Már csak az a kérdés, hogy ha ki is szereltem a kapcsolót, akkor egyáltalán az okozza-e, hogy nincs műszerfalvilágítás, ködlámpa és visszajelző hang a lámpa bekapcsolva hagyásakor és elegendő lesz-e egy kis kontaktspré, vagy máshol kell még a hiba okát keresni. Köszönöm a választ. Műszerfal világítás és ködlámpa kiesést okozhat, de a ködlámpának van külön biztosítéka is, azt nézd meg. A sípolást más cucc vezérli, pontos nevét nem tudom majd jönnek a többiek megmondják. De nézd meg a vezető felőli ajtóban, hogy a nyitás érzékelő két szálas e, és mind a kettő rá van e dugva, mert hogy onnan kapja a testet mikor kinyitod az ajtót. Egy kis segítség még a világítás kapcsolóhoz: http://www.kacsa-ignis.hu/vkapcs/ http://www.kacsa-ignis.hu/vilagitaskapcsolo/ 1
flakongili Elküldve Január3, 2014 Elküldve Január3, 2014 Sziasztok! Remélem tud nekem valakisegíteni! Ködlámpa csatlakozot kerese G astrához, de sehol nem találok. Nincs valakinek valami ötlete? Köszönöm
spzoli Elküldve Január3, 2014 Elküldve Január3, 2014 Sziasztok! Remélem tud nekem valakisegíteni! Ködlámpa csatlakozot kerese G astrához, de sehol nem találok. Nincs valakinek valami ötlete? Köszönöm Pesten tudok neked adni.
flakongili Elküldve Január3, 2014 Elküldve Január3, 2014 Pesten tudok neked adni Mennyibe kerülne a két darab, és megoldható lenne postával, mert én Balatonalmádiban vagyok.
astragpetya Elküldve Január4, 2014 Elküldve Január4, 2014 mi a zöld fekete vezeték az ülés csatlakozóban? vagy a piros karika. nekem bent van az ülésfűtés is de 1 csatlakozóban nincs semmi Szia, elméletileg a zöld-fekete csati az övfeszítőé, de engem is érdekelne, hogy a két bekarikázott csatlakozó mi lehet. az ülésfűtésed gyárilag volt benne, vagy Te csináltad? köszi a választ előre is.
mr. bb Elküldve Január4, 2014 Elküldve Január4, 2014 Szia, elméletileg a zöld-fekete csati az övfeszítőé, de engem is érdekelne, hogy a két bekarikázott csatlakozó mi lehet. az ülésfűtésed gyárilag volt benne, vagy Te csináltad? köszi a választ előre is. én csináltam gyári megoldással, de nekem is hiányzik a szélső csatlakozás valószínű ülésfoglaltság érzékelés amit csak arab és japán piacra szereltek
Recommended Posts