Bombero Elküldve December6, 2013 Megoszt Elküldve December6, 2013 Bárhová tekerem a választó kapcsolót a középkonzolon levő kettő és a műszerfal szélein levő rostélyokon mindig fújja a levegőt a fűtőventilátor. Nem emlékszem, hogy ez mindig ilyen volt-e. Ennek így kell lennie és ezeket csak egyesével lehet lezárni a rajtuk levő tekerőgombbal? Azt nem tudom, hogy úgy kell-e lennie ahogy írod, de az biztos, hogy nálam is ugyanígy működik. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve December6, 2013 Megoszt Elküldve December6, 2013 Nekem igen. Gyújtás levételre felkapcsolja a belső világítást. Én is kérdeznék: Bárhová tekerem a választó kapcsolót a középkonzolon levő kettő és a műszerfal szélein levő rostélyokon mindig fújja a levegőt a fűtőventilátor. Nem emlékszem, hogy ez mindig ilyen volt-e. Ennek így kell lennie és ezeket csak egyesével lehet lezárni a rajtuk levő tekerőgombbal? Ilyen gyárilag, ott mindig fog egy minimális levegő bejönni, úgy ahogy a szélvédőre is megy ilyenkor. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
njoeker Elküldve December6, 2013 Megoszt Elküldve December6, 2013 Tisztelt fórumozók! 2008-as G Astra problémával fordulok hozzátok. Teljesen kiszámíthatalan módon a világítás bekapcsolásakor időnként világít, máskor nem világít a műszerfal és a középkonzol, érdekes módon a világításkapcsoló körüli részek világítanak mindig. Ez több problémát is okoz: 1. Sötétben nagyon zavaró, mert ha az ember rápillantana a műszerekre, akkor hosszú idő kell a szemnek, mire átáll a saját fényszóró és a szembejövő autók fénye után a sötét műszerfalra. (A tompított világítás és a reflektor mindig működöt eddig, függetlenül attól, hogy a műszerfal világít-e vagy sem. 2. Amikor a műszerfal nem világít, akkor nem üzemel a ködlámpa és a bekapcsolva hagyott fényszóróra figyelmeztető hang sem. (Üzemel viszont a lámpa dölésszögének állítása.) A ködlámpa igen fontos volna, épp a napokban utaztunk nagy ködben, amikor elindultunk, jó volt, és a köd kellős közepén megint megszünt a fénye. Ez egyből látszik, mert kialszik az ikonja a műszerfalon. (Nem akarom bonyolítani, de olyan szitu is akadt már, hogy bár elaludt a műszerfalvilágítás, mégis ment a ködlámpa, a lényeg, hogy többnyire inkább nem megy.) Autóvillamossági műszerészhez elvittük már, amikor leálltunk az autóval, akkor épp nem világított, de mire a műhelybe álltunk, megint jó volt, erre viszont azt mondta a műszerész, hogy így nem tudja kimérni a hibát. Tapasztalt már valaki ilyet? Minden ötletet köszönök előre is. Njoeker Link to comment Megosztás: More sharing options...
flali Elküldve December7, 2013 Megoszt Elküldve December7, 2013 Tisztelt fórumozók! 2008-as G Astra problémával fordulok hozzátok. Teljesen kiszámíthatalan módon a világítás bekapcsolásakor időnként világít, máskor nem világít a műszerfal és a középkonzol, érdekes módon a világításkapcsoló körüli részek világítanak mindig. Ez több problémát is okoz: 1. Sötétben nagyon zavaró, mert ha az ember rápillantana a műszerekre, akkor hosszú idő kell a szemnek, mire átáll a saját fényszóró és a szembejövő autók fénye után a sötét műszerfalra. (A tompított világítás és a reflektor mindig működöt eddig, függetlenül attól, hogy a műszerfal világít-e vagy sem. 2. Amikor a műszerfal nem világít, akkor nem üzemel a ködlámpa és a bekapcsolva hagyott fényszóróra figyelmeztető hang sem. (Üzemel viszont a lámpa dölésszögének állítása.) A ködlámpa igen fontos volna, épp a napokban utaztunk nagy ködben, amikor elindultunk, jó volt, és a köd kellős közepén megint megszünt a fénye. Ez egyből látszik, mert kialszik az ikonja a műszerfalon. (Nem akarom bonyolítani, de olyan szitu is akadt már, hogy bár elaludt a műszerfalvilágítás, mégis ment a ködlámpa, a lényeg, hogy többnyire inkább nem megy.) Autóvillamossági műszerészhez elvittük már, amikor leálltunk az autóval, akkor épp nem világított, de mire a műhelybe álltunk, megint jó volt, erre viszont azt mondta a műszerész, hogy így nem tudja kimérni a hibát. Tapasztalt már valaki ilyet? Minden ötletet köszönök előre is. Njoeker Szia! Nekem ez a probléma 2 hónapos autónál jelentkezett. Gariban kicseréltettem a világításkapcsolót. Azóta rendben van. Sajnos az ára (12 ezertől kezdődik) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve December7, 2013 Megoszt Elküldve December7, 2013 Sziasztok! Kérdezni szeretnék!!! A központi záram nem reteszel! Szerintetek mi lehet a baja??? Újraprogramozás sem segített! Szia! Már kétszer jártam így én is. Nyisd fel a csomagtartót és csukd le újra. Nem vicc. Nekem megoldotta! Jelezz, hogy te is így jártál-e! Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve December7, 2013 Megoszt Elküldve December7, 2013 Csomagtartó ki/be tényleg működik. Nálam is szokott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December7, 2013 Megoszt Elküldve December7, 2013 Szia! Nekem ez a probléma 2 hónapos autónál jelentkezett. Gariban kicseréltettem a világításkapcsolót. Azóta rendben van. Sajnos az ára (12 ezertől kezdődik) szia. mielött cserélnél kapcsoloót elöbb nézd meg a vil.kapcs. alatti potmétert mert lehet hogy takaritáskor vagy akár bekapcsoláskor elmozdult , és igy halványabban világit. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve December7, 2013 Megoszt Elküldve December7, 2013 Tisztelt fórumozók! 2008-as G Astra problémával fordulok hozzátok. Teljesen kiszámíthatalan módon a világítás bekapcsolásakor időnként világít, máskor nem világít a műszerfal és a középkonzol, érdekes módon a világításkapcsoló körüli részek világítanak mindig. Ez több problémát is okoz: 1. Sötétben nagyon zavaró, mert ha az ember rápillantana a műszerekre, akkor hosszú idő kell a szemnek, mire átáll a saját fényszóró és a szembejövő autók fénye után a sötét műszerfalra. (A tompított világítás és a reflektor mindig működöt eddig, függetlenül attól, hogy a műszerfal világít-e vagy sem. 2. Amikor a műszerfal nem világít, akkor nem üzemel a ködlámpa és a bekapcsolva hagyott fényszóróra figyelmeztető hang sem. (Üzemel viszont a lámpa dölésszögének állítása.) A ködlámpa igen fontos volna, épp a napokban utaztunk nagy ködben, amikor elindultunk, jó volt, és a köd kellős közepén megint megszünt a fénye. Ez egyből látszik, mert kialszik az ikonja a műszerfalon. (Nem akarom bonyolítani, de olyan szitu is akadt már, hogy bár elaludt a műszerfalvilágítás, mégis ment a ködlámpa, a lényeg, hogy többnyire inkább nem megy.) Autóvillamossági műszerészhez elvittük már, amikor leálltunk az autóval, akkor épp nem világított, de mire a műhelybe álltunk, megint jó volt, erre viszont azt mondta a műszerész, hogy így nem tudja kimérni a hibát. Tapasztalt már valaki ilyet? Minden ötletet köszönök előre is. Njoeker Szia, én is jártam már így, ilyenkor meg kell nyomni a kapcsolót egy kicsit befelé a helyén, legalábbis azt a részét amivel a tompítottat kapcsolod. Ilyenkor nálam vissza ugrik az eredeti állapotába és utána fél évig nem is találkozok a hibával. Tuti hogy a kapcsoló hibája lesz, szét kellene szedni megtisztítani, kontaktokat ellenőrizni. Nekem van még szerencsére egy ködlámpa kapcsoló nélkül s ha valami rossz lenne át tudom cserélni majd... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve December8, 2013 Megoszt Elküldve December8, 2013 Nekem is csinálja 2-3 hetente :( Megnyomom aztán megint jó. Asszem lusta leszek szétszedni, addig amíg amúgy a tompított nem alszik el vele, addig nem bántom :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve December8, 2013 Megoszt Elküldve December8, 2013 Nekem is csinálja 2-3 hetente :( Megnyomom aztán megint jó. Asszem lusta leszek szétszedni, addig amíg amúgy a tompított nem alszik el vele, addig nem bántom :) A helyzetjelzőket nézted olyankor? Mert azok viszont simán lehet, hogy elalszanak. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve December8, 2013 Megoszt Elküldve December8, 2013 (edited) On 2013. 12. 07. at 18:10, GH írta: On 2013. 12. 07. at 18:14, potyo írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve December9, 2013 Megoszt Elküldve December9, 2013 sziasztok érdekelne hogy a gyári xenonnal rendelkező kollégák hogyan tudták bekalibrálni az automata állítót. Darthvödör cartárs tudnál nekem mellékelni egy x1 csatlakozóról leírást hogy melyik pin mihez tartozik különösképp a légzsákrendszer érdekelne sajna nem tudom milyen számmal fut a légzsákvezérlő csatija és hogy ott milyen a kiosztás Link to comment Megosztás: More sharing options...
amargo Elküldve December10, 2013 Megoszt Elküldve December10, 2013 Sziasztok! Szerintetek egy GPS Tracker-t mennyi értelme van manapság? http://www.aliexpress.com/item/Car-GPS-Tracker-system-GPS-GSM-GPRS-Car-Vehicle-Tracker-Device-TK103B-SD-Card-Slot-Remote/1030732946.html Vagy http://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-personal-GPS-Tracker-TK118-Quad-Band-GSM-GPRS-Auto-GPS-Tracker-with-Free-Online-Tracking/764819713.html Az első komolyabb, kérdés valaki rakatott már bele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December10, 2013 Megoszt Elküldve December10, 2013 Sziasztok! Szerintetek egy GPS Tracker-t mennyi értelme van manapság? http://www.aliexpress.com/item/Car-GPS-Tracker-system-GPS-GSM-GPRS-Car-Vehicle-Tracker-Device-TK103B-SD-Card-Slot-Remote/1030732946.html Vagy http://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-personal-GPS-Tracker-TK118-Quad-Band-GSM-GPRS-Auto-GPS-Tracker-with-Free-Online-Tracking/764819713.html Az első komolyabb, kérdés valaki rakatott már bele? Érdemesebb cascot kötni... Ha akarják elviszik, és blokkolják a jelet. Vagy leviszik mélygarázsba, ahol ez semmit nem ér.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci1978 Elküldve December10, 2013 Megoszt Elküldve December10, 2013 Szia! Tech 2 műszerrel programkód feltanítást kell csinálni! Nekem aki csinálta ő mondta hogy 1-5-ig vannak programkódok. Nekem az 5 ajtóshoz az 5-ös kódú kellett! sziasztok érdekelne hogy a gyári xenonnal rendelkező kollégák hogyan tudták bekalibrálni az automata állítót. Darthvödör cartárs tudnál nekem mellékelni egy x1 csatlakozóról leírást hogy melyik pin mihez tartozik különösképp a légzsákrendszer érdekelne sajna nem tudom milyen számmal fut a légzsákvezérlő csatija és hogy ott milyen a kiosztás Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve December10, 2013 Megoszt Elküldve December10, 2013 Sziasztok! Szerintetek egy GPS Tracker-t mennyi értelme van manapság? http://www.aliexpress.com/item/Car-GPS-Tracker-system-GPS-GSM-GPRS-Car-Vehicle-Tracker-Device-TK103B-SD-Card-Slot-Remote/1030732946.html Vagy http://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-personal-GPS-Tracker-TK118-Quad-Band-GSM-GPRS-Auto-GPS-Tracker-with-Free-Online-Tracking/764819713.html Az első komolyabb, kérdés valaki rakatott már bele? Mi jövő hétvégén fogunk beszerelni egyet egy OFF autóba. Androidról lekérdezhető a pozícója, leállítható a motor egy sms-el vagy egy hívással. stb stb.... Falun/vidéken elég kevés a mélygarázs, és ha egyből küld sms-t mikor megmozdul az autó akkor talán nincs veszve a dolog. Ha a cimboránál beválik és tetszik a dolog, akkor én is veszek ilyet. Szerintem azért kicsi rá az esély hogy Astrát műhold blokkolóval próbáljanak lopni, bár tudom ilyen apróságokra már biztos figyelnek.... De legalább akármi történik, az ember annyiból nyugodtabb, hogy legalább megpróbálta. A Discovery Chanel óta tudom, hogy egy egész templomot el lehet vinni bárhová. Ezek nem is ezt hivatottak meggátolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve December10, 2013 Megoszt Elküldve December10, 2013 (edited) On 2013. 12. 08. at 20:55, mr. bb írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve December10, 2013 Megoszt Elküldve December10, 2013 Sziasztok, valaki megtudná nekem mondani hogy miképp és hogyan kapcsol egy 6 lábú relé? Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December10, 2013 Megoszt Elküldve December10, 2013 Sziasztok, valaki megtudná nekem mondani hogy miképp és hogyan kapcsol egy 6 lábú relé? Köszi. Ha a behúzó tekercsére feszültséget adsz, abban áram fog folyni, az áram járta tekercs mágneses teret hoz létre, ami működteti az érintkezőket. ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve December10, 2013 Megoszt Elküldve December10, 2013 Ha a behúzó tekercsére feszültséget adsz, abban áram fog folyni, az áram járta tekercs mágneses teret hoz létre, ami működteti az érintkezőket. ;) :D Igazából az érdekelt volna hogy melyik láb merre kapcsol, neten nem sok minden találtam róla. http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=V40-71-0002%7CI Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomika555 Elküldve December11, 2013 Megoszt Elküldve December11, 2013 Sziasztok! Olyannal fordulok hozzátok, hogy hogyan tudnám egyszerűen megoldani azt, hogy egy nyomógombbal működjön az izzítás? Gondolom a gyújtáskapcsolóról lopom a delejt, a motortérbe meg elég ha csak az izzítógyertya kábelére forrasztom a nyomógomb vezetékeit? Mekkora biztit javasoltok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December11, 2013 Megoszt Elküldve December11, 2013 Sziasztok! Olyannal fordulok hozzátok, hogy hogyan tudnám egyszerűen megoldani azt, hogy egy nyomógombbal működjön az izzítás? Gondolom a gyújtáskapcsolóról lopom a delejt, a motortérbe meg elég ha csak az izzítógyertya kábelére forrasztom a nyomógomb vezetékeit? Mekkora biztit javasoltok? Gondold át.... Bírná a kapcsolód a több 10A-t? Szerintem nem! Azt relézni kellene. De miért akarod kikerülni a gyári megoldást? Max még egyszer ráadod a gyújtást..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomika555 Elküldve December12, 2013 Megoszt Elküldve December12, 2013 Gondold át.... Bírná a kapcsolód a több 10A-t? Szerintem nem! Azt relézni kellene. De miért akarod kikerülni a gyári megoldást? Max még egyszer ráadod a gyújtást..... Gondoltam arra is, hogy az izzítórelére kötni egy gombot. Az a bajom, hogy ebbe a +10-0 fokos tartományba nehezen indúl a kocsi. Ezért gondoltam arra, hogy csinállni egy nyomógombos izzítást, mert akkor könnyebben indúlna, meg nem melleslegesen a motornak is jobbat tennék vele, mert asszem ezek gyárilag úgy vannak programozva, hogy 0 fok körűl izzít csak, a felett nem. Mondjuk ez is érdekes, mert amikor van mondjuk +25 fok és első indításnál ki szokta rakni egy pillanatra az izzítás ikonját. Olyankor indúl is pöcc röff, de ha nincs kint akkor baszik indúlni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
amargo Elküldve December12, 2013 Megoszt Elküldve December12, 2013 Mi jövő hétvégén fogunk beszerelni egyet egy OFF autóba. Androidról lekérdezhető a pozícója, leállítható a motor egy sms-el vagy egy hívással. stb stb.... Falun/vidéken elég kevés a mélygarázs, és ha egyből küld sms-t mikor megmozdul az autó akkor talán nincs veszve a dolog. Ha a cimboránál beválik és tetszik a dolog, akkor én is veszek ilyet. Szerintem azért kicsi rá az esély hogy Astrát műhold blokkolóval próbáljanak lopni, bár tudom ilyen apróságokra már biztos figyelnek.... De legalább akármi történik, az ember annyiból nyugodtabb, hogy legalább megpróbálta. A Discovery Chanel óta tudom, hogy egy egész templomot el lehet vinni bárhová. Ezek nem is ezt hivatottak meggátolni. Köszi, igen bennem is ez van, bármikor blokkolhatják, igaz legalább megpróbálja az ember. Szóval nem tudom.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve December12, 2013 Megoszt Elküldve December12, 2013 (edited) On 2013. 12. 11. at 2:54, Tomika555 írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts