Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Bárhová tekerem a választó kapcsolót a középkonzolon levő kettő és a műszerfal szélein levő rostélyokon mindig fújja a levegőt a fűtőventilátor. Nem emlékszem, hogy ez mindig ilyen volt-e. Ennek így kell lennie és ezeket csak egyesével lehet lezárni a rajtuk levő tekerőgombbal?

Azt nem tudom, hogy úgy kell-e lennie ahogy írod, de az biztos, hogy nálam is ugyanígy működik.

  • Like 1
Elküldve

Nekem igen. Gyújtás levételre felkapcsolja a belső világítást.

Én is kérdeznék:

Bárhová tekerem a választó kapcsolót a középkonzolon levő kettő és a műszerfal szélein levő rostélyokon mindig fújja a levegőt a fűtőventilátor. Nem emlékszem, hogy ez mindig ilyen volt-e. Ennek így kell lennie és ezeket csak egyesével lehet lezárni a rajtuk levő tekerőgombbal?

Ilyen gyárilag, ott mindig fog egy minimális levegő bejönni, úgy ahogy a szélvédőre is megy ilyenkor.

  • Like 1
Elküldve

Tisztelt fórumozók!

2008-as G Astra problémával fordulok hozzátok.

Teljesen kiszámíthatalan módon a világítás bekapcsolásakor időnként világít, máskor nem világít a műszerfal és a középkonzol, érdekes módon a világításkapcsoló körüli részek világítanak mindig.

Ez több problémát is okoz:

1. Sötétben nagyon zavaró, mert ha az ember rápillantana a műszerekre, akkor hosszú idő kell a szemnek, mire átáll a saját fényszóró és a szembejövő autók fénye után a sötét műszerfalra. (A tompított világítás és a reflektor mindig működöt eddig, függetlenül attól, hogy a műszerfal világít-e vagy sem.

2. Amikor a műszerfal nem világít, akkor nem üzemel a ködlámpa és a bekapcsolva hagyott fényszóróra figyelmeztető hang sem. (Üzemel viszont a lámpa dölésszögének állítása.) A ködlámpa igen fontos volna, épp a napokban utaztunk nagy ködben, amikor elindultunk, jó volt, és a köd kellős közepén megint megszünt a fénye. Ez egyből látszik, mert kialszik az ikonja a műszerfalon.

(Nem akarom bonyolítani, de olyan szitu is akadt már, hogy bár elaludt a műszerfalvilágítás, mégis ment a ködlámpa, a lényeg, hogy többnyire inkább nem megy.)

Autóvillamossági műszerészhez elvittük már, amikor leálltunk az autóval, akkor épp nem világított, de mire a műhelybe álltunk, megint jó volt, erre viszont azt mondta a műszerész, hogy így nem tudja kimérni a hibát.

Tapasztalt már valaki ilyet?

Minden ötletet köszönök előre is.

Njoeker

Elküldve

Tisztelt fórumozók!

2008-as G Astra problémával fordulok hozzátok.

Teljesen kiszámíthatalan módon a világítás bekapcsolásakor időnként világít, máskor nem világít a műszerfal és a középkonzol, érdekes módon a világításkapcsoló körüli részek világítanak mindig.

Ez több problémát is okoz:

1. Sötétben nagyon zavaró, mert ha az ember rápillantana a műszerekre, akkor hosszú idő kell a szemnek, mire átáll a saját fényszóró és a szembejövő autók fénye után a sötét műszerfalra. (A tompított világítás és a reflektor mindig működöt eddig, függetlenül attól, hogy a műszerfal világít-e vagy sem.

2. Amikor a műszerfal nem világít, akkor nem üzemel a ködlámpa és a bekapcsolva hagyott fényszóróra figyelmeztető hang sem. (Üzemel viszont a lámpa dölésszögének állítása.) A ködlámpa igen fontos volna, épp a napokban utaztunk nagy ködben, amikor elindultunk, jó volt, és a köd kellős közepén megint megszünt a fénye. Ez egyből látszik, mert kialszik az ikonja a műszerfalon.

(Nem akarom bonyolítani, de olyan szitu is akadt már, hogy bár elaludt a műszerfalvilágítás, mégis ment a ködlámpa, a lényeg, hogy többnyire inkább nem megy.)

Autóvillamossági műszerészhez elvittük már, amikor leálltunk az autóval, akkor épp nem világított, de mire a műhelybe álltunk, megint jó volt, erre viszont azt mondta a műszerész, hogy így nem tudja kimérni a hibát.

Tapasztalt már valaki ilyet?

Minden ötletet köszönök előre is.

Njoeker

Szia!

Nekem ez a probléma 2 hónapos autónál jelentkezett. Gariban kicseréltettem a világításkapcsolót.

Azóta rendben van. Sajnos az ára (12 ezertől kezdődik)

Elküldve

Sziasztok!

Kérdezni szeretnék!!! A központi záram nem reteszel! Szerintetek mi lehet a baja??? Újraprogramozás sem segített!

Szia!

Már kétszer jártam így én is. Nyisd fel a csomagtartót és csukd le újra. Nem vicc. Nekem megoldotta!

Jelezz, hogy te is így jártál-e!

Elküldve

Szia!

Nekem ez a probléma 2 hónapos autónál jelentkezett. Gariban kicseréltettem a világításkapcsolót.

Azóta rendben van. Sajnos az ára (12 ezertől kezdődik)

szia. mielött cserélnél kapcsoloót elöbb nézd meg a vil.kapcs. alatti potmétert mert lehet hogy takaritáskor vagy akár bekapcsoláskor elmozdult , és igy halványabban világit.

  • Like 1
Elküldve

Tisztelt fórumozók!

2008-as G Astra problémával fordulok hozzátok.

Teljesen kiszámíthatalan módon a világítás bekapcsolásakor időnként világít, máskor nem világít a műszerfal és a középkonzol, érdekes módon a világításkapcsoló körüli részek világítanak mindig.

Ez több problémát is okoz:

1. Sötétben nagyon zavaró, mert ha az ember rápillantana a műszerekre, akkor hosszú idő kell a szemnek, mire átáll a saját fényszóró és a szembejövő autók fénye után a sötét műszerfalra. (A tompított világítás és a reflektor mindig működöt eddig, függetlenül attól, hogy a műszerfal világít-e vagy sem.

2. Amikor a műszerfal nem világít, akkor nem üzemel a ködlámpa és a bekapcsolva hagyott fényszóróra figyelmeztető hang sem. (Üzemel viszont a lámpa dölésszögének állítása.) A ködlámpa igen fontos volna, épp a napokban utaztunk nagy ködben, amikor elindultunk, jó volt, és a köd kellős közepén megint megszünt a fénye. Ez egyből látszik, mert kialszik az ikonja a műszerfalon.

(Nem akarom bonyolítani, de olyan szitu is akadt már, hogy bár elaludt a műszerfalvilágítás, mégis ment a ködlámpa, a lényeg, hogy többnyire inkább nem megy.)

Autóvillamossági műszerészhez elvittük már, amikor leálltunk az autóval, akkor épp nem világított, de mire a műhelybe álltunk, megint jó volt, erre viszont azt mondta a műszerész, hogy így nem tudja kimérni a hibát.

Tapasztalt már valaki ilyet?

Minden ötletet köszönök előre is.

Njoeker

Szia,

én is jártam már így, ilyenkor meg kell nyomni a kapcsolót egy kicsit befelé a helyén, legalábbis azt a részét amivel a tompítottat kapcsolod. Ilyenkor nálam vissza ugrik az eredeti állapotába és utána fél évig nem is találkozok a hibával. Tuti hogy a kapcsoló hibája lesz, szét kellene szedni megtisztítani, kontaktokat ellenőrizni. Nekem van még szerencsére egy ködlámpa kapcsoló nélkül s ha valami rossz lenne át tudom cserélni majd...

  • Like 1
Elküldve

Nekem is csinálja 2-3 hetente :(

Megnyomom aztán megint jó.

Asszem lusta leszek szétszedni, addig amíg amúgy a tompított nem alszik el vele, addig nem bántom :)

Elküldve

Nekem is csinálja 2-3 hetente :(

Megnyomom aztán megint jó.

Asszem lusta leszek szétszedni, addig amíg amúgy a tompított nem alszik el vele, addig nem bántom :)

A helyzetjelzőket nézted olyankor? Mert azok viszont simán lehet, hogy elalszanak.

  • Like 1
Elküldve

sziasztok érdekelne hogy a gyári xenonnal rendelkező kollégák hogyan tudták bekalibrálni az automata állítót.

Darthvödör cartárs tudnál nekem mellékelni egy x1 csatlakozóról leírást hogy melyik pin mihez tartozik különösképp a légzsákrendszer érdekelne

sajna nem tudom milyen számmal fut a légzsákvezérlő csatija és hogy ott milyen a kiosztás

Elküldve

Érdemesebb cascot kötni...

Ha akarják elviszik, és blokkolják a jelet. Vagy leviszik mélygarázsba, ahol ez semmit nem ér....

Elküldve

Szia!

Tech 2 műszerrel programkód feltanítást kell csinálni! Nekem aki csinálta ő mondta hogy 1-5-ig vannak programkódok. Nekem az 5 ajtóshoz az 5-ös kódú kellett!

sziasztok érdekelne hogy a gyári xenonnal rendelkező kollégák hogyan tudták bekalibrálni az automata állítót.

Darthvödör cartárs tudnál nekem mellékelni egy x1 csatlakozóról leírást hogy melyik pin mihez tartozik különösképp a légzsákrendszer érdekelne

sajna nem tudom milyen számmal fut a légzsákvezérlő csatija és hogy ott milyen a kiosztás

Elküldve

Mi jövő hétvégén fogunk beszerelni egyet egy OFF autóba. Androidról lekérdezhető a pozícója, leállítható a motor egy sms-el vagy egy hívással. stb stb....

Falun/vidéken elég kevés a mélygarázs, és ha egyből küld sms-t mikor megmozdul az autó akkor talán nincs veszve a dolog.

Ha a cimboránál beválik és tetszik a dolog, akkor én is veszek ilyet.

Szerintem azért kicsi rá az esély hogy Astrát műhold blokkolóval próbáljanak lopni, bár tudom ilyen apróságokra már biztos figyelnek....

De legalább akármi történik, az ember annyiból nyugodtabb, hogy legalább megpróbálta.

A Discovery Chanel óta tudom, hogy egy egész templomot el lehet vinni bárhová. Ezek nem is ezt hivatottak meggátolni.

Elküldve

Sziasztok,

valaki megtudná nekem mondani hogy miképp és hogyan kapcsol egy 6 lábú relé?

Köszi.

Ha a behúzó tekercsére feszültséget adsz, abban áram fog folyni, az áram járta tekercs mágneses teret hoz létre, ami működteti az érintkezőket. ;)

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok! Olyannal fordulok hozzátok, hogy hogyan tudnám egyszerűen megoldani azt, hogy egy nyomógombbal működjön az izzítás? Gondolom a gyújtáskapcsolóról lopom a delejt, a motortérbe meg elég ha csak az izzítógyertya kábelére forrasztom a nyomógomb vezetékeit? Mekkora biztit javasoltok?

Elküldve

Sziasztok! Olyannal fordulok hozzátok, hogy hogyan tudnám egyszerűen megoldani azt, hogy egy nyomógombbal működjön az izzítás? Gondolom a gyújtáskapcsolóról lopom a delejt, a motortérbe meg elég ha csak az izzítógyertya kábelére forrasztom a nyomógomb vezetékeit? Mekkora biztit javasoltok?

Gondold át....

Bírná a kapcsolód a több 10A-t? Szerintem nem! Azt relézni kellene.

De miért akarod kikerülni a gyári megoldást? Max még egyszer ráadod a gyújtást.....

Elküldve

Gondold át....

Bírná a kapcsolód a több 10A-t? Szerintem nem! Azt relézni kellene.

De miért akarod kikerülni a gyári megoldást? Max még egyszer ráadod a gyújtást.....

Gondoltam arra is, hogy az izzítórelére kötni egy gombot. Az a bajom, hogy ebbe a +10-0 fokos tartományba nehezen indúl a kocsi. Ezért gondoltam arra, hogy csinállni egy nyomógombos izzítást, mert akkor könnyebben indúlna, meg nem melleslegesen a motornak is jobbat tennék vele, mert asszem ezek gyárilag úgy vannak programozva, hogy 0 fok körűl izzít csak, a felett nem. Mondjuk ez is érdekes, mert amikor van mondjuk +25 fok és első indításnál ki szokta rakni egy pillanatra az izzítás ikonját. Olyankor indúl is pöcc röff, de ha nincs kint akkor baszik indúlni....

Elküldve

Mi jövő hétvégén fogunk beszerelni egyet egy OFF autóba. Androidról lekérdezhető a pozícója, leállítható a motor egy sms-el vagy egy hívással. stb stb....

Falun/vidéken elég kevés a mélygarázs, és ha egyből küld sms-t mikor megmozdul az autó akkor talán nincs veszve a dolog.

Ha a cimboránál beválik és tetszik a dolog, akkor én is veszek ilyet.

Szerintem azért kicsi rá az esély hogy Astrát műhold blokkolóval próbáljanak lopni, bár tudom ilyen apróságokra már biztos figyelnek....

De legalább akármi történik, az ember annyiból nyugodtabb, hogy legalább megpróbálta.

A Discovery Chanel óta tudom, hogy egy egész templomot el lehet vinni bárhová. Ezek nem is ezt hivatottak meggátolni.

Köszi, igen bennem is ez van, bármikor blokkolhatják, igaz legalább megpróbálja az ember. Szóval nem tudom..

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.