kosazolika Elküldve November21, 2013 Megoszt Elküldve November21, 2013 Sziasztok.Még csak most lettem figyelmes,hogy az akkukulátor csak a műanyag tartóban van és nincsen lefogatva semmivel sem.Ez igy van nállatok is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tenky89 Elküldve November21, 2013 Megoszt Elküldve November21, 2013 Sziasztok.Még csak most lettem figyelmes,hogy az akkukulátor csak a műanyag tartóban van és nincsen lefogatva semmivel sem.Ez igy van nállatok is? Hát nálam pl a motor felőli oldalán az aksinak van egy téglalap alakú pánt ami rögzíti az aksi peremét és csavarral van lefogatva. A másik oldalánál az aksinak ahol a saruk vannak ott meg az aksi tálcájának van egy pereme ez alá van betolva az akku széle. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve November21, 2013 Megoszt Elküldve November21, 2013 Sziasztok.Még csak most lettem figyelmes,hogy az akkukulátor csak a műanyag tartóban van és nincsen lefogatva semmivel sem.Ez igy van nállatok is? http://kepfeltoltes.hu/131121/1905313631_www.kepfeltoltes.hu_.jpg :icon1: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tenky89 Elküldve November21, 2013 Megoszt Elküldve November21, 2013 http://kepfeltoltes.hu/131121/1905313631_www.kepfeltoltes.hu_.jpg :icon1: Őőőő jah ezt a lefogatót próbáltam körül írni én is :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve November21, 2013 Megoszt Elküldve November21, 2013 Sziasztok, erre esetleg valaki? Köszi! Szia! Az akksi és a tűzfal között, a nagyobbik fekete dobozban a tűzfal oldalában a sarokban van egy (nálam lila) relé. A 4-es helyen, a fedélen fel is van tüntetve. Ennek a 4-es lábán egy fekete-szürke vezeték, azon gyújtásáram van. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve November21, 2013 Megoszt Elküldve November21, 2013 Szia! Az akksi és a tűzfal között, a nagyobbik fekete dobozban a tűzfal oldalában a sarokban van egy (nálam lila) relé. A 4-es helyen, a fedélen fel is van tüntetve. Ennek a 4-es lábán egy fekete-szürke vezeték, azon gyújtásáram van. Ampervadasz! Köszi hogy segítesz de ez nálam nem jó. Azon a relén nincs ilyen kábel. a 4-es lábon csak egy vastag piros van. Évjárat miatt lehet az eltérés? Vajon azon is gyújtás +12V van? csak azért kérdezem mert nem tudok mérni mivel nincs gyújtáskapcsolóm... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve November21, 2013 Megoszt Elküldve November21, 2013 Ampervadasz! Köszi hogy segítesz de ez nálam nem jó. Azon a relén nincs ilyen kábel. a 4-es lábon csak egy vastag piros van. Évjárat miatt lehet az eltérés? Vajon azon is gyújtás +12V van? csak azért kérdezem mert nem tudok mérni mivel nincs gyújtáskapcsolóm... Szia! Utánanéztem, "Z"-s motoroknál valóban másképpen van bekötve. Ezért az neked tényleg nem lesz jó, nálad ott csak direktáram van, a relét az ECU vezérli a test kapcsolásával. Viszont ez mellett közvetlenül ott van a benzinpumpa reléje (nálam meg ez nincs ), aminek a fekete piros vezetéke gyújtásáram a reléfoglalat 2-es érintkezőjében (magán a relén 86-ossal van jelölve a láb). Bízom benne hogy ez már stimmel, de a gyújtáskapcsoló betétet (magát az elektromos kapcsoló részt) szerintem egy csavarhúzóval is el tudod forgatni, hogy kipróbáld (gondolom az a helyén van, mert a zárbetéttel volt gondod). 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
borzd505 Elküldve November22, 2013 Megoszt Elküldve November22, 2013 Üdv! Két kérdésem lenne: - indexkar 56b pontot keresem (vagy valami alternatívát) a ködlámpa fénykürtös prodzsekthez - nem nagyon akarom a DRL-es dolgot bolygatni, egy jó pár oldallal előbb ki van tárgyalva, de nem teljesen világos a dolog. Rendőrt kérdeztem ezzel kapcsolatban és azt mondta, hogy nem számít engedélyköteles átalakításnak, de a forgalmiban benne kell lenni. Én eddig úgy tudtam, hogy min 25cm-re legyen az úttól és egymáshoz nem lehet közelebb 60cm-nél. "E" jelzésűnek kell lennie, motor indulást követően be kell kapcsoljon, a tompított fényszórót bekapcsolva pedig le kell kapcsolódjon. Ezt nézegetem: http://www.vilagitas.eu/Osram_LED_DRL_401 Tudnátok ezekben segíteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve November22, 2013 Megoszt Elküldve November22, 2013 Úgy kell felszerelni ahogy írtad.A lámpán rajta kell lennie az E jelölésnek az ország kódjával ahol jóváhagyták, illetve a lámpa gyártójának és a lámpa típusának.Ha ezek rajta vannak az üvegen, akkor a rendőr bekaphatja a tot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve November22, 2013 Megoszt Elküldve November22, 2013 Szia! Utánanéztem, "Z"-s motoroknál valóban másképpen van bekötve. Ezért az neked tényleg nem lesz jó, nálad ott csak direktáram van, a relét az ECU vezérli a test kapcsolásával. Viszont ez mellett közvetlenül ott van a benzinpumpa reléje (nálam meg ez nincs ), aminek a fekete piros vezetéke gyújtásáram a reléfoglalat 2-es érintkezőjében (magán a relén 86-ossal van jelölve a lá B). Bízom benne hogy ez már stimmel, de a gyújtáskapcsoló betétet (magát az elektromos kapcsoló részt) szerintem egy csavarhúzóval is el tudod forgatni, hogy kipróbáld (gondolom az a helyén van, mert a zárbetéttel volt gondod). Köszi! Ezt a csavarhúzós témát megpróbálom és akkor talán ki is tudom mérni hogy melyik szálon van fesz. Amúgy ez a biztosítékos relé ez minek a reléje? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve November22, 2013 Megoszt Elküldve November22, 2013 Köszi! Ezt a csavarhúzós témát megpróbálom és akkor talán ki is tudom mérni hogy melyik szálon van fesz. Amúgy ez a biztosítékos relé ez minek a reléje? A biztosítékos a lambdáknak, a tankszellőztető szelepnek és az ECU-nak kapcsol áramot, a mellette levő meg a benzinpumpának és az injektoroknak a reléje. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve November22, 2013 Megoszt Elküldve November22, 2013 A biztosítékos a lambdáknak, a tankszellőztető szelepnek és az ECU-nak kapcsol áramot, a mellette levő meg a benzinpumpának és az injektoroknak a reléje. Köszi! A csavarhúzós történet bevált, így kitudtam mérni a dolgot. Gyújtás áram a piros/fekete szálon volt, ami egy dupla szálas és az egyik fele megy a biztosítékra. A többi lábon még gyújtás nélkül is tudtam mérni a feszt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kosazolika Elküldve November23, 2013 Megoszt Elküldve November23, 2013 A kesztyűtartó mögött minek a csatija ez: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve November23, 2013 Megoszt Elküldve November23, 2013 DRL, csomagtartó ledezés kipipálva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November23, 2013 Megoszt Elküldve November23, 2013 A kesztyűtartó mögött minek a csatija ez: Esőérzékelőnek a vezetéke. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
SohajdaTomi Elküldve November24, 2013 Megoszt Elküldve November24, 2013 Üdvözlöm a fórum olvasóit!Olyan gondom van a Z17DTL G astrával hogy amikor a világítás rajtamarad a kocsin akkor az a bizonyos figyelmeztető cincogó sípolás nem jelentkezik...sajnos mióta megvan a kocsi azóta nemműködik,nemzavart idáig egyátalán de elhatároztam hogy csak megkéne néézni hogy mi lehet a gond.Sajnos nemtudom hogy van e biztosítéka vagy relé és hogy hol keressem ezt a hangszórót,ha egyátalán az adja a hangot.kérlek titeket hogy aki tud segtsen hogy mégis mit kéne megnéznem mit merre keressek ami ezzel kapcsolatos.köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
flakongili Elküldve November25, 2013 Megoszt Elküldve November25, 2013 Sziasztok! Az első ajtóba hány vezetéknek kell bemennie, ha fűthető tükröt szeretnék bekötni. 2005 astra z14xe Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November30, 2013 Megoszt Elküldve November30, 2013 Aksik jó áron: http://www.forensis.hu/akkumulator-akcio-2013-osz Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve December1, 2013 Megoszt Elküldve December1, 2013 sziasztok szeretnék egy kis segítséget kérni. érdekelne a légzsák rendszer bekötési rajza. az x1 csatlakozó és a vezérlő csatlakozásának kiosztása érdekelne leginkább . aki tud hasonló rajzot kérem linkelje be köszönöm. +az önindítóról is érdekelne a bekötés sajna valami érintkezési hibája van és kezdi megviselni az idegrendszeremet amikor nem indít hallani a kattanást csak nem teker ha a motortérben megmozgatom a kábeleket amik szerintem abba az irányba tartanak ahol sejtem az önindítót beindul. köszönöm a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pacsi Elküldve December1, 2013 Megoszt Elküldve December1, 2013 Üdv. Mindenkinek! A segítségetekre lenne szükségem , van egy 2001. opel astra g 16.16v z16xe motorral szerelt autóm a tidet kicseréltem egy midre hiányzó vezetékeket pótoltam,minden működik de sajnos a pixelhibával nem számoltam.Késöbb beszereztem egy másik midet is de sajnos ez is pixelhibás ráadásul ez meg nem mutat valós értékeket. A kérdésem a következö . Ezek után ha veramon féle midet beépítem kell valami átalakitás még ? Vagy minden rendben lesz. Esetleg a vera cuccból mit kell rendeljek pontosan hogy minden működjön? Természetesen a csekk control az majd későbbiekben lenne beépitve. Gondolom anélkül is működne. Az érdekelne szerintetek, melyik a jobb és olcsóbb megoldás midet javíttatni, vagy a verát beépíteni ? Minden véleményt szívesen fogadok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve December1, 2013 Megoszt Elküldve December1, 2013 DRL, csomagtartó ledezés kipipálva. Ma mentem első hosszabb (kb 70km) utam sötétben mióta megvan a DRL. Garázsba tolatáskor, illetve kapu nyitogatáskor vettem észre hogy egyszerre világít a DRL és a tompított holott a helyzetjelző felkapcsolásakor ki kellene kapcsolnia a DRL-nek. Nem világít olyan erősen mint amikor nincs felkapcsolva a helyzetjelző, azt mondanám hogy pislákol. Amikor kapcsolok egy tompítottat vagy egy refit akkor még villanik is egyet a DRL. Beszereléskor nem vettem észre ezt a hibát. Bekötés rendesen megvolt, a kapcsolt 12V motortér fekete doboz biztosítékos relé egyik biztosíték lábáról van leszedve, a helyzetjelzőnél pedig maga a dugót bontottam szét és oda kötöttem be így nem blankoltam szét a gyári kábeleket. Szerintetek mi lehet? Én kötöttem be rosszul valamit vagy megadta magát a DRL? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve December2, 2013 Megoszt Elküldve December2, 2013 Milyen DRL van benne?Van a lámpához vezérlő doboz, vagy magad csináltál egyet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve December2, 2013 Megoszt Elküldve December2, 2013 Milyen DRL van benne?Van a lámpához vezérlő doboz, vagy magad csináltál egyet? Gyári E jeles lámpa, benne van a vezérlés 3 szál kábel jön ki a lámpából. Link to comment Megosztás: More sharing options...
totipityu Elküldve December2, 2013 Megoszt Elküldve December2, 2013 Sziasztok!!! Végre megint ráérek kicsit foglalkozni a kocsimmal (y17dt 2001)! Szereltem bel tempomatos meg BC-s kormánykapcsolókat, ezzel kapcsolatban lenne kettő kérdésem felétek!!! Kérdés 1: A tempomattal kapcsolatban, megvannak a kapcsolók gyárilag a pedáloknál, be is vannak vezetékelve...de a kormányoszlopnál sehol sem találom a kapcsolókar steckerjét! El lehet fűzve valahozvá? Vagy ha nincs akkor hová kell bekötnöm azt a 4 db vezetéket? Kérdés 2: A tempomattal ellentétben a BC kapcsolókar steckerje ki van építve (vagy legalábbis ott volt)! Rá is kötöttem a kapcsolót, de nem nagyon reagál a gombok külön nyomkodására! De ha a kettőt egyszerre nyomom pár másodpercig, a következőket írja ki két sorban: (015 1) és (054 15385)! Van ennek valami jelentőssége? Vajon a BC-t is aktiválni kell Tech-2 vel??? Kíváncsian várom a szakvéleményeket, és köszönöm!!!! :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December3, 2013 Megoszt Elküldve December3, 2013 Ma reggel 3 nap állás után a feszmérőm 11.2V-ot mutatott. Indítózáskor leesett 6.3V-ra. Hozzá kell tenni, nem a legpontosabb, de nagyjából jól mér. Éppen csak átforgatta, minden világítás szinte kialudt. Azt hiszem 6 évet bírt ki a gyári akksim.... :( Ti melyik márkát ajánljátok? Itt találtam 2 márkát, excide és chronos. Utóbbiról sosem hallottam.... http://www.forensis.hu/akkumulator-akcio-2013-osz (ez lehet utba esne, mert jövő héten megyek Bp-re, s sulimtól nem messze vannak, de ha gondja van, akkor a gariztatás nehezebb) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts